Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    naar wat voor iets is uitje dan? Weet niet of ik daniel mee neem, dat word vaak achteraan rennen;)

elisje, leuk dat tristan ook is gaan staan en schuifelen!

2. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    avonturenland gup, mag je hem laten rennen :D

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    guppekop...tja nuvaring lijkt me op zich wel wat...maar ik kan nog steeds geen tampons dragen (pijn) dus ben bang dat ik die ring te goed voel zitten ;)

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora ik heb de nuvaring ook geprobeerd, maar had toch echt last van de hormonen en ik vond het eerst wel fijn, maar uiteindelijk voelde ik dat ding altijd zitten en zin in seks was ook verdwenen. Maar als je snel last hebt van hormonen zou ik niet de nuvaring proberen

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maienditje, kan me voorstellen dat je dat lastig vindt.... Hier juist elke dag 1 keer mijn moeder hier en 1 x naar mijn schoonouders. Ze doen het allebei ontzettend goed vind ik en kijken echt naar wat het beste is voor Jessi. Vind het ook niet erg als ze het ietsie anders doen.

Nuvaring hier ook geprobeerd, maar ik voelde m zitten omdat mijn baarmoedermond vrij laag zit. En je hebt dan nog steeds last vd hormonen dus is wat dat betreft geen oplossing.

Hoop dat die cerazette wat is voor je Pandora. Ik voel echt verschil nu ik niet meer aan de pil ben wb gevoel/stemming. Ben wel meer prikkelbaar als ik ongesteld ben, maar dat heb ik er wel voor over, mijn zin in sex is iig ook weer volop terug :D

Elisje, wat leuk dat Tristal ook zichzelf optrekt!

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elke dag bedoelde ik elke week mee :D

Gaan zo vertrekken naar een beurs, hubbie moet op het circuit rijden en we hebben ook een stand daar. Vanavond hotelletje, dus das wel gezellig. Popje vanmiddag al weggebracht naar mijn schoonouders. En die ga ik ma ochtend pas weer halen want we zijn morgenavond pas heel laat weer thuis. Dus dat wordt maandag heel veel knuffelen en kusjes geven! Maar toch ook wel leuk effe weg, we zijn met een hele groep dus altijd gezellig. Even helemaal tijd aan jezelf is ook wel eens fijn, al moet ik zeggen dat ik popje dan toch al snel weer mis ;)

7. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zag dat het alweer 3 weken geleden is dat ik hier was. Sorry dames! Zo druk met alles. Manlief is nog steeds altijd weg (doordeweeks)

Met Lizzy alles goed! We hebben besloten de kinderopvang nog even niet op te zeggen en ze lijkt er overheen te zijn. Ze begint goed te wennen. Hier nog steeds geen tandjes, we wachten en we wachten! Gek dat daar zoveel verschil in kan zitten.

De reden dat we kdv nog niet opzeggen is dat mijn moeder in de lappenmand is komen te zitten.
    Ze hebben een tumor ontdekt bij haar lever. In de darmen ook wat sporen, ze heeft afgelopen vrijdag een darmonderzoek gehad en ze hebben een paar stukjes eruit gehaald om te onderzoeken. Hopelijk is het goedaardig! Pfff!! Dus mijn hoofd staat alleen daar naar de laatste tijd. :(

8. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Jeetje Siren, sterkte met je moeder!

Hier ook nog geen tandjes hoor, wel regelmatig aan het kwijlen maar nog niets te zien of te voelen....

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sterkte Siren!!

10. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @siren sterkte

11. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Siren sterkte en fijn dat kdv beter gaat opzich logisch dat een kindje even moet wennen en hasr draai in de groep moet vinden.

De caravan staat helemaal opgetuigd , ff nachtje doen en morgen op de terug weg langs ikea

12. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Siren, heel veel sterkte! Kan me voorstellen dat je daar veel mee bezig bent. Hoop met je mee dat het goedaardig is. Wanneer weten ze wat meer?

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ siren sterkte!

ik lees wel altijd mee de laatste tijd maar niet zo heel veel tijd om te reageren. Druk met van alles en nog wat!

@ tandjes: hier ook nog geen tandjes. maar wel huilerig en 1 rode wang. Tandvlees is wel bobbelig

Ze tijgert hier achteruit. En ze wordt oh zo boos daarom. Mama ik wil vooruit.

Ze eet nu eindelijk vers aardappel groente en vlees. Vanavond macaroni geprobeerd met gepureerde brocolie en tomaat. Ze vond dat niets na een paar happen begon ze tegen te sputteren. Toen heb ik haar gefopt. Heb een potje bruine bonen met appel erdoor gedaan had toch te veel macaroni gekookt. En toen heeft ze zo half bakje opgegeten. Toen kwam ze erachter dat er stukjes in zaten;) en heb ik het gepureerd met staafmixer en voila madam heeft alles op. Is zo pietje precies met eten.

Morgen ga ik met mijn ouders ff bij huttenheugte kijken. Die vinden dat leuk;) en mirthe gaat gezellig mee. We gaan in juni een weekendje daar naar toe dus kan gelijk ff kijken waar we komen te zitten. Weet de cottage nr.

@ werk : heerlijk 2 dagen werken per week. Veel beter voor mezelf. Voel me ook stukken beter. Volgende week wel weer ff bloedprikken voor de schildklier. Ben s avonds erg moe nog en eet nog heel erg veel. Maar huisarts vond ook dat ik er beter uit zag:) Heb ook weer puf om dingen te ondernemen:D

Doen jullie als ze overdag slapen de gordijnen er wel of niet voor? Had vanmiddag de gordijnen dicht gedaan want de zon scheen precies in haar gezichtje. En ze sliep dan veel beter. 's nachts doen we nu ook het verduisterende rolgordijn er voor. Scheeld heel veel s ochtends anders is ze om half 7 wakker en nu om 8 uur half 9:D

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @uitje: zie dan nog wel of we in de buurt zijn;)

@tampons: ben dus niet de enige die het niet meer fijn vind? ik heb heel tijd gevoel of datie eruit komt vallen. Zal niet zo snel gebeuren, maar zo voelt het wel

@siren, knuf voor jou! hopelijk is het goedaardig bij je moeder

@bumpie, fijn dat het beter gaat!
    -doe eigenlijk nooit het gordijn dicht. Ga er morgen denk toch maar mee beginnen, scheelt misschien ook weer voor sochtends;) smiddgas doe ik het alleen als zon erop staat omdat het er erg snel warm is met de deur dicht en als die open is gaat daniel er telkens heen

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier de nacht het roluik dicht en overdan enkel rolgordijnn hamgt voor de sier tot de helft van het raam, niet verduisterend ofzo

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    nou, dacht effe goed bij te lezen weer, maar krijg er de kans niet voor. Manneke is wakker :(:$. Denk dat ie aan het worstelen is met tandje nr. 4 (flinke snijtanden boven; de eerste is al door, denk dat de 2e nu bezig is). Verder misschien nog wat last van een verkoudheidje, hij heeft af en toe zo'n aanstellerig hoestje; houdt een beetje het midden tussen een echt hoestje en kuchjes om aandacht te krijgen:D. Hidde zit nu dus nog efkes in de wippert, ga 'm zo dadelijk lekker badderen en dan zijn laatste flesje erin.
    zit nog te twijfelen of ik 'm een zetpil mee zal geven voor de nacht.

Maar goed, duty calls, doe morgen wel effe bijlezen ;)

(Siren, sterkte, hoop dat jullie goed nieuws krijgen!)

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hij gaat nu wel hard met de tandjes he klus.

Hier nog steeds maar twee tanden hij kwijlt wel meer en je voelt wel bobbels en knauwt veel zijn vingers.
    En weet niet of toch ook de koorts van laatst er aan vast hangt maar verder is hij altijd even vrolijk.

18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Dames, even een vraagje... Hoe bieden jullie drinken (anders dan melk) aan? We proberen het met een gewone beker, maar ze schrikt steeds als ze wat in haar mond krijgt en wil dan niet meer haha ;) M'n zus heeft een tuitbeker van nuby, met zo'n zacht tuitje, maar vind die zoveel lijken op een fles :( Of is dat nu juist de bedoeling?

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

Ik heb hier de tuit van avent en Tommy tippee. Uit de avent drinkt ze veel beter. Hebben wel alle 2 zachte tuit. Gaat erg goed ze drinkt per dag meestal 1 tuit helemaal leeg.:D

Hier ook slecht slapen vanavond. Normaal hoor je haar niet weer als ze in bed ligt dus haar net er ff weer uitgehaald. Denk ook tandjes

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    guppekop....ik dacht de vorige menstruatie weer eens tampons te.proberen....was met de honden wandelen...maar hij floepte er dus wel uit :$ met mn beentjes strak tegen mekaar naar huis gewandeld ;)
    en mn vriend maar zeggen dat ik nog net zo strak ben...jaja

en ze doen &&#&% zeer :x

ben aan het werk nu....pfffffffffg nog 12 uur dan mag ik naar huis...en ben er al vanaf 14.00;)

Deel Deze Pagina