Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    M. heeft ze in het blauw...super stoere schoentjes

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier nog schoentjes maat 16 maar er wachten al maar 17/18 in de kast.

Pandora moest ff laggen er staat pik ipv pil en fijn dat je een goede dag heb gehad.

Hier goede nacht gehad jeremy slaapt nog.
    Drukke werkdag vandaag maar ja hoef maar drie dagem deze week dus gaat goed komen

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoi gwen85....ook een aug.mama? zie je vaak meelezen

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @lin, bij daniel aan tafel gewone beker, in de box etc tuitbeker met zachte tuit, ga ik nu denk weer doen

@elisje, doe mij ook maar zulke buren:D

@siren, ik kijk met flessen gewoon hoeveel ze wil, de ene dag drinkt ze er net 2, de andere dag 5
    -lizzy precies 8maanden vandaag:)

@pandora, fijn dat de helm al helpt!

@josjo, best veel toch, 4kijkers?

@lydia is jankerig vanochtend, wil niet veel:( zat te denken: misschien komt die dikke poep wel van de fv, blik is bijna leeg en dan heb ik ander merk staan, eens kijken of dat scheelt

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    potje plassen: vriendin vertelde gister dat haar schoonzus (duits) vertelde dat kindjes hier in duitsland op het potje gaan zodra ze kunnen zitten, gewoon om vast te oefenen. Lijkt mij eigenlijk ook wel wat om met lydia al te beginnen dus ga denk maar potje kopen. Had het nog nooit gehoord, maar ze schijnen dan wel iets sneller zindelijk te zijn. Het proberen waard toch?

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gup hier gaat een kind om de twee uurmee op de pot als het kan lopen dus vaak ook vanaf 1,5.
    Ik zou zefgen waarom niet ze kunnen zich maar alvast bewust van word een waar het voor dient.

Bij evt een vast poepritme/ tijden dan ook erop zetten.

Hier word meneer net wakker dus vandaag maar 1 slaapke van 12 tot 3 en fruit wat later.

Die pap gaat goed s ochtends maar je merkt dat hij meer vult

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maienditje, duurt nog wel ff voor ze 1,5 is he:D heb wel kleine hoop dat daniel dan ook iets meer intresse erin gaat krijgen en ook daadwerkelijk gaat plassen dan ipv alleen spelen. Vond het best logisch klinken eigenlijk, en al werkt het nog niet staatie ook niet in de weg he

8. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pandora (en andere mama's),

Ik ben inderdaad ook een augustus 2011 mama van een dochter. Een paar weken geleden via google iets gezocht en per toeval hier terecht gekomen. Leuk om ervaringen van jullie en jullie kindjes te lezen omdat we toch in dezelfde fase zitten. ;)

Groetjes Gwen

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Welkom Gwen, klets lekker mee!

10. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
  11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    welkom gwen! eerste kindje?

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb nu trouwens ook fb, toch maar wel gedaan zaterdag;)

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wat is je naam? :D

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik dacht effe: "Huh?????:$ Lees ik dat nou goed????:$"
    Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat het een tikfoutje is, haha:D
    Maar zou misschien niet verkeerd zijn als je hier advies voor kon krijgen, whahahaha:p;)

Net check-up gehad bij de KA i.v.m. hartruisje, maar klonk heel erg onschuldig volgens haar, had ook niet anders verwacht, want Hidde groeit goed, eet en drinkt goed, is vrolijk etc.
    Doe straks effe verder, zo bammetje eten.

Welkom Gwen!

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Gup dan checken we je ook effe in bij de geheime groep!

@Pandora waar het hart van vol is....... :D :p

16. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje Natas en Kabouter Klus. Gezellig om mee te kletsen als anderen dit natuurlijk ook oke vinden.

@ Guppekop: Dit is mijn eerste kindje. Helemaal super en genieten natuurlijk! Daarom juist zo'n forum leuk om te lezen hoe het bij anderen gaat en eventueel wat tips op te doen. ;)

Hier een kleine meid van 6,4 kg maar doet het super en is erg ondernemend. Ik geef nog steeds borstvoeding. Wil al even afbouwen maar mevrouw weigert de fles. Naja, de borstvoeding is opzich makkelijk en gaat hartstikke goed dus voor mij geen groot probleem. En daarnaast natuurlijk fruithap, warme hap en brood.

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gwen welkom natuurlijk vinden we het goed als je meekletst.

Gup kon je miet meer ondrr fb uit je zal snel de gemakken ervaren.

Zo hier ligt alles in bed dus ik ff op de bank

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja een grote of een kleine...dikke of een dunne...seks maakt stofjes vrij waar je een beter humeur van krijgt....dusssss

het was idd een tikfout....:p

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    welkom gwen

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo wow 4 kijkers, goed hoor, hopelijk zijn er echte geïnteresseerden bij!
    wij hebben welgeteld één kijker gehad, ben ook benieuwd.. maar ja, beter dan geen, dat hebben we ook al zo vaak gehad

@Suzanne ahh schattig, kleine converse schoentjes!

@Pandora ehh Freudiaanse verspreking? ;) welke pik ze adviseren :p

@Gwen welkom! hoeveelste augustus is je dochter geboren? wat woog ze bij de geboorte, was ze toen ook al een kleine meid?
    mijn poppetje is van 1 aug en was nog geen 6 pond bij de geboorte, is nu ook nog best klein, maar met haar 7,3kg toch een stukje flinker dan jouw meisje

@Klus gelukkig was het hartruisje niet erg, goed dat ze er even naar hebben gekeken (geluisterd)

beebje was vanmorgen om 5.30 uur wakker, zat te piepen omdat ze niet bij haar knuffeltje kon (staat in het hoekje van haar bedje), ben even naar binnen gelopen, knuffel gegeven en beebje weer ingestopt en daarna hoorde ik haar pas rond 7.15 uur weer :)

oh ja het knuffeltje dat ik zocht (bovengenoemd exemplaar) is uit de collectie bij Difrax maar heb met ze gemaild en ze hadden er nog 1 voor me dus dan heb ik een extra, en ben ik niet meer op zoek.

vanmorgen met beebje gewandeld in het zonnetje, eendjes gevoerd en lammetjes gekeken, hoe pittoresk!

Deel Deze Pagina