word alleen gek van dat getingel. Maar goed, ze is nu wel weer rustig, beter dan al dat gekrijs van dr
hier nog 4 flessen van 180-6 maar ben sinds deze week de fles van 16.00 kleiner aan het maken...laat er vaak van staan namelijk en per ongeluk een paar dagen met 3 flessen van 180/6 gehad ( omdat meneer sliep om 16.00 )
kletskousen !!!! whaha pandora ik had gewoon over je tikfout heen gelezen. Gwen welkom ! Gup dat is idd vreselijk zo'n echo maar mss kunnen ze er nog wat an doen dadelijk. ik heb gisteren en net bijgelezen maarre op een of andere manier krijg ik het niet opgeslagen. dus sorry als ik iets belangrijks vergeet. hier gisterne naar de lammetjes gaan kijken bij een schaapskooi. kids vonden het erg leuk. alleen flesje geven kon niet ze waren verzadigd helaas. Femm vond ze ook al intressant hihi. maar ipv aaien is dat dan trekken. Jens was bang dat hij gebeten werd maar toen die angst weg was vond hij het geweldig. josjo hier geen kids meer tenminste niet in de planning. al ben ik wel benieuwd wie hier de 1ste zal zijn. vanmorgen weer effetjes gefietst maar Femm vind het slaapverwekkend zulllen we maar zeggen. zo dadelijk werken. net itjes geverfd met Jens . wel gek ik heb rode en gele vingers en hij niet hmm ergens is er iets fout gegaan. Gup wat is je naam op fb ??? even pb ?
@gup wat naar voor je mede feb. mama, hopelijk zal het naar omstandigheden goed gaan met het kindje! @josjo oei goed dat je er op tijd bij bent om een ander bedje neer te zetten! hier ook maar bedje omlaag gezet, al heb ik beebje nog niet zien proberen zich op te trekken en ben ook benieuwd wie van deze dames de volgende weer is.. binnen 6 maanden weer zwanger zijn lijkt me wel heftig hoor. Ik merk dat ik er langzaamaan weer wat meer aan denk, voel me lichamelijk (en emotioneel) ook weer redelijk in balans.. alleen heb nog steeds geen cyclus door de borstvoeding en ligt ook aan de financiele situatie wat handig is.. maar wie weet dat we er in de 2e helft van 2012 weer voor willen gaan @Pandora jij bent wel goed meelezers aan het spotten zeg scherp! oei rot van Sammie, een botsing! gelukkig zijn man en beebje ok, maar whiplash is echt rot! sterkte
Ja die typfouten zijn irri zot op de telefoon en zie het dan te laat, rot woordenboek. Heb gisteren met sammie gewhasappt de schrik zit er daar goed in. ze was ook heel bang dat kyan niet meer wakker werd. En verder de rompslomp nu geen auto, kinderwagen kapot, autostoel had ze drie dagen maar mag je na zo klap niet meer gebruiken. Maar ja je eigen toestand is het belangrijkste. Hier zo eten en avondje niksen. En pandora wel niet bespiedt worden dus is gefocesd op gluurders. Gup das heftig als je zover bent en dt dan hoort. hopelijk krijgen ze suidelijkheid over hoe nu verder. Siren gefeli met lizzy haar 8maanden, en ze groeit goed. Hier biedt ik 2x180 aan en s ochtends appelpap maak je met water aan. Is 130cc , gewoon zo als op pak staat. Maar hij drinkt amper wat
Ons meisje vandaag ook 8 maanden! Manlief zegt net 8 maanden geleden lag je er anders bij haha. Hier nog niet bezig voor een tweede. Misschien vanag augustus maar ligt aan mijn schildklier of die dan weer ik werkt eerder mag ik ook niet zwanger worden.. maar wil ook nog niet eerder al kriebelt het al wel soms weer. Mijn vriendin moet nog 4 weken spannend! Nu lekker 2 daagjes vrij. Flessen 180|6, 180/6 maar laat ze vaak 30/40 cc van staan, is avonds 210/7 Gwen welkom!
Even snel, zo slapen (val haast om haha) Gwen, welkom! Olleke, zie dat je weer meeleest Voel je vrij om mee te kletsen hoor! Pandora, ik ben ook benieuwd naar welke pik ze je adviseren haha! Eens zien hoe vrolijk jij daarvan gaat worden Nee, serieus meid, hoop dat je je vanaf nu alleen nog maar zo goed gaat voelen als je nu doet! Kriebels...haha, die beginnen hier steeds meer te komen! Maar wil eigenlijk nog een jaar wachten. Lijkt me sowieso niet verstandig nu ivm bekkenklachten, maar wil ook gewoon nog even volop genieten van Evi. Het gaat allemaal zo snel! Siren en Bumpie, gefeliciteerd met de 8 maandjes Toch elke keer weer een fijne mijlpaal! Josjo en Klus, hoop dat jullie huisjes gauw verkocht zijn! Altijd spannend he?! Gup, wat erg zeg... Hoop dat ze morgen toch redelijk goed nieuws krijgen! En wat cool dat Lydia weer wat heeft ontdekt haha! Dat zindelijk worden zo lijkt me ook net wat voor haar, snelle jelle! Leeuwtje, zag vanmiddag je foto's van Jens op fb. Uberschattig! Volgens mij weer even aardig bij... Evi had vanmiddag weer een loopoor. Snap er echt niks van, ze heeft nergens meer last van en toch elke keer weer natte oortjes. Het stinkt verder ook niet, maar t ziet er zo vies uit... Ben benieuwd wat ze woensdag zeggen (moet dan met dr naar de ha) Verder kunnen we nu goed twee streepjes in dr bovenkaakje zien, dus die tandjes komen ook snel. Morgen maar even een beker met zachte tuit halen. Ze snapt er niks van Of ze wil gewoon niets anders dan melk, dat kan natuurlijk ook nog... In dat geval nog tips? Voor nu, slaap lekker!
Ow, en Josjo, welke Koelstra heb je? Ben op zoek naar een goede en fijne buggy en die prijs staat me eigenlijk wel aan
wil morgen eigenlijk naar de kapper...mn haar zit dramatisch en heb deze week 2 leuke uitjes en een aantal verjaardagen waarbij ik er wel een beetje toonbaar uit wil zien maaaaaaaar ik heb geen oppas.....is het raar om M. mee te nemen naar de kapper?
Hoi Pandora en de andere aug. 2011 mama's! Oei, ik ben betrapt! Ik lees inderdaad al een tijdje mee en heb me onlangs geregistreerd om ZP wat beter te kunnen bekijken wat de mogelijkheden hier zijn. Ik ben ook een aug 2011 mama van een zoon (en ook een dec 2009 mama van een zoon). Ik lees regelmatig mee en vind dit altijd een gezellig clubje. Leuk om te lezen wat de kindjes allemaal doen en kunnen. Niet zozeer om alleen maar te vergelijken, maar ook vaak om een soort gevoel van herkenning te krijgen.....(het ' oh dat doen er dus meer"-gevoel) Als iemand wat wil weten, dan vraag maar, want tenslotte heb ik ook al vanalles van jullie gelezen
Hai Linn, zat deze keer niet te lezen, maar te schrijven Kreeg telefoon tussendoor vandaar dat het lang duurde!
bumpie...geniet.lekker van je vrije dagen ik ben gewoon 9 dagen vrij nu heb de afgelopen 3 weken maar liefst 4 dagen gewerkt net.zo gelachen....was op.verjaardag van de oud tante van M. ze word 83 vandaag duikt ze ineens op de grond en ging met M liggen rollen ik zei...die komt nooit meer overeind...maar dat deed ze sneller dan ik snelle tante....daarom heeft ze dr scootmobiel ook opgevoerd hebben er een mooie foto van gemaakt en net een afdruk op canvas voor haar besteld
olleke, welkom! pandora, wahaha zie het al voor me! kapper: leeuwtje was laatste x bijna beledigd dat lydia niet mee kwam oke, ben toen zelf niet geknipt, alleen daniel en wim over knippen gesproken: ga morgen daniel ook maar weer kortwieken, begint weer te pluizen achterop
oke, komt de lijst -namen van de kindjes? -eigen leeftijd? -man/vriend? -werk/thuis? euh,,, ff genoeg zo