-namen ehhh moet nog wennen aan het idee van een openbaar forum, dus even nog niet (oudste met T. en jongste met R.) Allebei korte Hollandse namen. -leeftijd: au....nog net 37 -ruim 3 jaar getrouwd -3 dagen werk en de rest lekker thuis met de mannen Ga nu stoppen. Welterusten!
@ allemaal: Dank jullie wel! Gezellig om mee te kletsen! @ Ros84: Ja, ze is altijd een kleintje geweest. Ze woog 2700 gram bij de geboorte. We moesten in het begin wat vaker op controle in het ziekenhuis en het consultatiebureau maar ze volgt gewoon netjes haar eigen lijn. Ach, ze doet het super dus dat is het belangrijkste. Het is ook echt een poppetje om te zien, haha. En jouw meisje nu 7,3 kg. Heerlijk toch! @ Josjo: Onze dochter heet Fem (haha, goede smaak heb je Leeuwtje al schrijf je het iets anders) en is 14 augustus geboren. Ik zal Pandora van de week een PB'tje sturen. @ Gup: Wat erg! @ Siren en Bumpie: Gefeliciteerd met de 8 maanden! @ Pandora: Ik zou hem gewoon meenemen hoor. Als hij zichzelf even kan vermaken als mama in de stoel zit... Hier zijn al die spiegels al genoeg voor veel plezier. Ik heb er dan echt geen kind aan. En eventueel nog wat speelgoedjes mee of iets te eten/drinken voor de afleiding? Succes! Een vriendin nam haar kindje van 7 maanden laatst ook mee en die hebben ze meteen meegeknipt. Heeft M. al veel haartjes? @ Lin: Balen weer een loopoor! Hier ook een lastig "gevalletje" met flesjes en bekers. De fles weigert ze en tuitbeker vindt ze geweldig maar snapt nog niet dat en hoe ze eruit moet drinken. Ze speelt er vooral veel mee dus tipt hier ook welkom!
M. heeft nu niet meer veel haartjes...hij is 4 weken geleden geknipt omdat hij sindsdien een helmpje heeft
@ Gup: Vooruit, komt ie -namen van de kindjes? Eerste kindje: Fem. -eigen leeftijd? 26 jaar. -man/vriend? Ben nu anderhalf jaar getrouwd. -werk/thuis? Ben eigenlijk verpleegkundige maar werd het met mijn baas helaas niet eens over mijn mijn uren dus uiteindelijk ontslag genomen. Werk nu vanuit huis als gastouder zodat ik ook mijn kleine meid lekker om me heen heb. En?? Ben ik door de keuring??
josjo, tis maar goed dat je een foto van je op fb heb staan! toen ik je naam zag kreeg ik ff een rolling. Had een klasgenoot die ook zo heet en die was euh nogal vreemd zeg maar
nou de vorm an sich wel.goed.....alleen teveel binnenvoering denk ik ( lagen die ze er naarmate de groei van het hoofd uit kunnen halen ( je krijgt maar 1 helm natuurlijk ) en omdat zn hoofdje.natuurlijk wat.gegroeid is en ook een andere vorm begint te.krijgen kan hij idd te strak zitten.....maar blauwe plekkeb ervan krijgen...tsssss voor volgende week staat er een afspraak...maar heb gemaild over de blauwe plekken kuthelm :x
Wat een stoere helm! En wat een leuke foto's van M! Wist niet dat je die hier ook al kan plaatsen, haha. Moet het allemaal nog een beetje uitvogelen.