@Olleke: ook welkom namens mij! Djiezus, wordt nog druk zo; nog meer bijlezen telkens... lekker hoor; daar gaat je sociale leven buiten de pc, hihi @Linn84: wij hebben ons huis niet te koop staan hoor, ik woon hier goed! Kindjes mee naar de kapper; waarom niet? Ik ga er gemakshalve vanuit dat je daar geen uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren gaat zitten tutten?? @Kruipen; lukt nog niet, maar de billen gaan wel steeds vaker omhoog als Hidde in de box of op de deken ligt, haha. En zie 'm dan eens werken, met vereende krachten proberen die dikke spekbillen onder zijn lijfje te krijgen, haha, mooi gezicht. Gisteren meneertje weer eens een potje gegeven waar 4% aardappel in zat (hij reageerde een poss terug erg heftig op Fris-potje bloemkool, waar dus ook 25% aardappel inzit), en dat ging geloof ik wel goed. Hij zat alleen wel gruwelijk te klootviolen, maar dat doet ie wel vaker als hij aan het einde van de dag groente krijgt. Denk dat ie 100 gram daarvan op heeft, heb 'm daarna nog 100 gram fruit gegeven; dat vliegt er altijd wel in, haha... Zoetekauw, net als mama. Heb nu 1 van onze nijnen apart zitten; viel me vanmorgen meteen op dat ze niet lekker was, zat steeds in een hoekje van de ren, niet eten, trillen, vreemd gaan liggen, veel makker dan anders.... Vanmiddag dus even naar de dierenarts; voor nu heb ik haar in zo'n kunststof bench apart gezet in de ren, zodat ik een beetje in de gaten kan houden of ze wel keutelt. Geen idee wat er loos is, maar pijn heeft ze wel, dat zie ik. Zo sneu, hoop dat het goed komt, want het is zo'n lekker stel samen...
Ohh...wat zielig voor je konijntje.. Succes bij de dierenarts vanmiddag! En ik heb me blijkbaar vergist met de woningen Oeps! Evi had een mopperochtendje Eerst super vrolijk en lekker spelen en zo opeens werd ze moe maar wilde ze niet slapen. Dus mopperen haha! Net een badje gedaan en de fles van 12 uur maar ietsje eerder gegeven en nu slaapt ze lekker. Kan mama even wat voor zichzelf doen Was voor m'n zwangerschap net begonnen met cursus assurantie-A. Best pittig en omdat ik die negen maanden (en de maanden erna) een hoofd als een vergiet had heb ik het maar opzij gelegd. Nu toch maar weer beginnen denk ik. Hoeft niet van m'n baas, maarja, wil ook niet stil blijven staan natuurlijk Dus duik zo maar eens de boeken in.
linn, leerse! ik "moet" eigenlijk ook nog, maar zie er zo tegenop! rijnpatent, alle plekken/gronden/bruggen/ondieptes etc van de rijn, en dat is veel! zijn 8 examens. En ik ben zo slecht in topo dus dat werkt ook niet erg mee
dalijk naar de kapper...neem M. idd maar gewoon mee....als ie 5 uur zonder huilen mee op het terras kan zitten, moet half uurtje kapper ook wel lukken ken ze goed ( zus van mijn collega ) dus waarschijnlijk vinden ze het alleen maar leuk en zit nog op tel. van HA te wachten ( gisteren was ze vrij ) kan ik meteen doorlopen naar de apotheek
Hoe was het bij de kapper, Pandora? @nieuwe leden Welkom! Het wordt hier inderdaad nog druk met bijlezen! @nachten Hier in de nacht van zondag op maandag zomaar opeens een drie uur huilende beeb gehad, gelukkig vannacht weer een goede nacht gehad. Zal wel combinatie van tandjes en drukke dag verwerken zijn denk ik. @brood Beebje eet inmiddels ook elke dag een halve boterham! Ik haal de korstjes eraf en doe er een beetje boter op, volgens mij kunnen we straks al wel naar de hele boterham. @fles Wij geven hier per dag nog vier flessen van 180/6. Vanochtend wilde hij maar de helft van de fles drinken, komt dat bij jullie beebjes ook wel voor? Een papfles ofzo moet hij niet, dus we geven gewoon Nutrilon Standaard 2. @weekendje weg Volgende week lang weekend met familie weg naar Landal. Wat moeten we sowieso meenemen?
bij de kapper ging het super goed...M. heeft flink zitten sjanssen en mijn haar zit weer fatsoenlijk en nog wat probeerseltjes mee gekregen voor mn droge pluizige krullen
@weer nou het KNMI riep van de week iets heel anders over vandaag, viel dus heel erg mee, wel wat bewolkt maar geen buien gezien.. zat al klaar met beebje om heel hip naar de Keukenhof te gaan maar toen kwam het mijn man toch niet uit dus andere keer dan maar heb wel lekker met beebje gewinkeld hier in het dorp @Karen ik zag je meisje bij de baby van de maand verkiezing, heb even op haar gestemd natuurlijk! @Klus ahhw zielig konijntje, beterschap! @Pandora fijn dat het goed ging bij de kapper @kruipen gaat al behoorlijk goed, ze krijgt het steeds meer onder controle grappig, maar is wel nog meer oppassen geblazen beebje is echt geen huilerd trouwens, al een paar keer goed haar hoofdje gestoten aan de Stokke (als ze ondersteboven wil kijken met haar hoofdje, haha) en net viel ze achterover vanuit zitten met hoofdje tegen plastic mobile-ding van de box en ook geen kik gegeven (nu klinkt het net alsof ze zich heel de dag stoot, valt gelukkig mee hoor, mama let goed op ) wel weer jammer dat ze bij de kassa van de supermarkt keihard gaat huilen omdat er een onbekende, oude vrouw naar haar zit te koezjie-koezjen (zou ik ook eng vinden! )
he bah ros, daar zou ik ook van gaan huilen hahaha pandora kan weer naar buiten . Ik denk dat ik met Annelynn niet naar de kapper kan (los van dat mijn sessies daar meestal >2 uur duren...) maar ze tijgert echt de hele tent door en trekt dan ws aan snoeren van fohns die dan op haar hoofd vallen? (ik zie het al voor me...). Fijn dat het met M wel lekker kon! Lori heb hier vanaf de eerste boterham wel korstjes gegeven (wel kleinere stukjes dan zonder korstje) en dat gaat wel goed eigenlijk. . Nachten: hier nog geen 10 nachten doorgeslapen. Weet echt niet meer wat ik moet doen, heb alles geprobeerd volgens mij . En dan de zwangerschap moest ik ook vanaf dag 1 snachts plassen, vanaf 20 weken zelfs 4/5 keer per nacht aaaarg ik ben toe aan een weekendje weg geloof ik Linn en gup, studeerze! pff knap hoor, dat zou ik nu echt niet kunnen erbij...
Kom hier even kort langs. Wij hebben inderdaad op 1 April 16.30 een aanrijding gehad, wij stonden stil en de auto's achter ons knalde er met 60? km per uur bij ons in. Kyan lag op het moment van het ongeluk te slapen maar door de enorme knal werd hij gillend, huilend echt helemaal overstuur wakker. Ik had op het moment van het ongeluk nog mijn moeder aan de telefoon die schreeuwde het uit wat er gebeurde en waar ik was want die hoorde ook die helse knal. Ik gilde van schrik, klikte de gordel los en ben naar achter geklommen, zo door de pijn heen niet wetend wat er te wachten stond en wat ik had. Ik ben bij Kyan gaan zitten en hield zijn nek vast tot er een ambulance kwam. Edwin is ook direct de auto uitgestapt. Na onderzoek bleek Kyan niks te hebben gelukkig en moesten we vanaf dat hij sliep ieder uur wakker maken, en ook dit ging goed. Sinds gister avond heeft hij een enorme blauwe plek over heel zijn rechter wang, en zit hij steeds aan zijn hoofd. Morgen ga ik met hem naar de kinderarts. Edwin heeft veel pijn en krijgt pijnstilling en spierverslappers want bij hem zijn door de klap zijn spieren opgerekt. Bij mij gaat het wat minder goed... heb enorme nek/rug pijn en er zijn enkele spieren gescheurd (lijk wel de gebochelde op mijn rug van de zwellingen) kan niks dragen want dan schiet het mijn rug in (arts noemde het een whiplash) ook ik krijg pijnstilling en spierverslappers. Mijn linker arm functioneert bijna niet meer, hier zijn gister foto's van gemaakt maar waren geen botbreuken zichtbaar. Morgen word er door een Orthopeed naar gekeken en vinden ze hopelijk de oorzaak. Ik slaap al nachten niet, weet niet hoe ik moet liggen... Val ik toch even weg dan beleef ik het hele ongeluk weer opnieuw.. Bij alles wat ik eet ben ik misselijk en beide voelen we ons gewoon niet goed. Werk van Edwin belde al of hij deze week weer kwam werken, WAT!!! Natuurlijk niet! We verwachten dan ook morgen de Arbo arts. Auto is total loss verklaard, schade is 4500 euro. Kinderwagen die achter in de kofferbak lag is dubbelgevouwen door de knal, de nieuwe autostoel mag niet meer gebruikt worden door de knal, dus komen niet ver nu.. Hopelijk werkt de verzekering nu wel mee (nadat ze vandaag belde en vroegen of het serieus was en geen 1 April grap ). Sorry voor mijn lange Ego! Zodra het beter gaat kom ik mij melden!
zag defoto's op fb..heftig sterkte en beterschap meid...dikke knuffel voor.jullie allemaal wij lopen niet weg hoor....dat jullie je snel beter voelen is belangrijker dan zp
sjonge.......ik had HA zelf.gebeld om 16.00 omdat ik nog niks gehoord had belt ze net weer terug....wacht nog op reactie van apotheek....dus belt morgen :x is een recept voor de pil schrijven nou zo moeilijk
@koezjie koezen: lydia begon daar ook pas keihard van te gillen toen een vreemde (zwerf)vrouw het deed @brood: hier ook gelijk met korst, daarvoor kreeg ze al korsten om te sebbelen dus vind het raar om ze dan bij de boterham er ineens af te halen @josjo, ik begin ook nog niet met leren hoor, kan me er niet toe zetten, maar tis wel beter als ik het wel heb @zo sammie, heftig zeg! gelukkig heeft de kleine (tot nog toe bekend) niks ernstigs ervan!
Sammie sterkte nog en wij volgen je wel via fb. Pandora fijn dat de kapper goed gegaan is en wat een gedoe idd als he de pil maar hebt voor einde stopweek. Hier ook altijd brood met korsten. Studie ik zou het ook niet meer kunnen. Fles hier biedt ik er twee aan soms drinkt hij er maar 1 maar ik maak me daar niet druk om als hij goed groeit. En dan s ochtends melkpap appel maak je aan met water, geven met lepel De fles voor de nacht drinkt hij vaak maar 80 maar hij slaapt wel van 19.00_9.00 Zo met de kleine in bad en dan kan hij weer naar bed
Sammie, heel veel succes morgen! Hoop dat het voor Kyan bij die blauwe plek blijft. Wat een schrik zeg, kan me voorstellen dat je geen oog dicht doet. Dikke knuf!
Jee Sammie, wat een verhaal! Hoe kwam het zo dat die man/vrouw achterop jullie knalde? Djeeez. Zat kyan wel in de mc? Heel veel sterkte meis. Enne, ik ben hr adviseur maar dat werk van hem is niet goed snik. Fijn dat de arbo arts zich er mee gaat bemoeien, die snapt ook wel dat dat niet zomaar over is. Los daarvan, al mocht hij hersteld zijn, kan hij ook nog zorgverlof overwegen.. Als je advies nodig hebt, pb me maar... Heel veel sterkte voor jullie alledrie! Knuf!
zo ben ff geirriteerd na het eten naat verjaardag van de overgrootopa van M. kom je binnen staan er binnen 5 min. een kudde dames om hem heen te springen alsof het pubers zijn die thake that live zien en idd te koezie koezen....en overgrootoma het ergste....zat continue aan hem te plukken met als resultaat een stront vervelende baby :x aaah hij heeft slaap...nee hij heeft honger....nee hij heeft buipijn koezie koezie ik ben na een uur licht geirriteerd vertrokken samen met M. mn man is op mijn verzoek gebleven.....vond ik anders lullig voor overgrootopa
Oh pandora ik ken het en dan doen hun mij wijs maken dat het toch lastig is zo'n moeilijk kind en ik me dan verdedigen dat hij hun te wild vinden maar ja eigenlijk stom. Met weggaan doe je het beter, laat ze het maar voelen. Klus hoe is het met nijn. Josjo balen dat jij nog zoveelnslapenloze nachten hebt heb het met je te doen. Sammie had kyan net over in een grote stoel ze heeft een flinke kerel.