Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Klus geen interesse in de kaartjes.

Linn vervelend me vriendin loopt met de kleine in gent, hier kwamen ze er biet uit bij zijn oren ook altijd koorts en hangerig.
    Er word nu met zijn bacterie daar een speciale antibiotica gemaakt ben benieuwd

2. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eerste verjaardag Pfff...klinkt nog zo ver weg, haha. Maar ja, de tijd vliegt! :)

@sammie Heel veel sterkte en succes gewenst!

@slapen Hier beebje om zes uur wakker en mama is moe!! Haha, kon vannacht sowieso niet veel slapen (beeb gelukkig wel, hoor), dus dat is ook niet heel fijn.

@eten Dus jullie geven allemaal brood met korstjes tussen de middag? Ga ik dan ook maar eens proberen. ;)

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lori, hier sochtends en savonds, eten tussen de middag warm meestal. Maar wel met korst ja

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gup....hoe was het eigenlijk met de uitslag van de echo van de feb. mama afgelopen? kunnen ze er iets aan doen?

5. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Even ego meiden.
    net komt vriendlief hier thuis. zegt hij ik ben voorlopig thuis.
    Ze hebben hem op nonactief gezet . nu kijken hoe en wat. dus eigenlijk ontslagen . baht ben er helemaal naar van. ze waren al een tijd aan het sukkelen daar. ieder dingetje aan het grijpen en de reden wat ze nu geven is belachelijk . hij heeft alles in moeten leveren . alleen de auto nog niet. kan niet eens bellen nu. nu dus met de telefoon van de zaak van mij de jurofoon aan het bellen.bah wat een gedoe. kom vanavond wel even kijken weer. en reageer ik effe op de rest.

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bah Leeuwtje, wat een narigheid! Sterkte!

Klus, fijn dat nijn weer wat beter te pas is!

Josjo, Jeej! lekker geslapen!

Pandora, had je die helmpjes man nog gebeld voor de blauwe plekken? Of heb ik het gemist?

Eerste verjaardag...Tja, haha, tijd vliegt he! Denk dat we hier ook voor een speelgoedkist cq speelplekje gaan. Speelgoed heeft en krijgt ze al zo veel. Misschien iets voor het buitenspelen ofzo, maar dat zien we dan wel weer :)

Lori, Evi krijgt 's ochtends en 's middags een boterham. Meestal met korst, maar soms ook zonder (dan gaat t wat sneller ;)) Ze eet ze ook nooit op, meestal een halve tot drie kwart van de boterham en dan heeft ze het wel gezien. Moppert dan net zo lang tot ze een fles krijgt ;)

Net wéér een loopoor! :( Zo eens google-en of het normaal is dat dat zo vaak is. Nu al de vierde keer binnen drie dagen.

Heb vanochtend ook maar een antilek tuit van Nuby aangeschaft. Ze heeft net zowaar een paar slokjes water gedronken :D

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja....ze hadden deze week geen plek meer...dus helm mag tot dinsdag niet op
    voor as dinsdag hadden we al een afspraak staan

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Op zich wel lekker natuurlijk, zo'n helm-loos weekje ;)

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Leeuwtje sterkte

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    verdenking trisomi 18:( do/vr uitslag van vruchtwaterpunctie. Als het dat is laat ze het afbreken, is niet levensvatbaar:(

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nou.kan zo andere pil gaan halen.....t is geen cerzatte geworden
    heb nu een hele zware pil ivm non stop doorbraakbloedingen, ze denken dat ik daar dan met cerzatte ook last van ga krijgen....tja en of je vrolijker word van non stop een rooie muts dat denk ik niet ( wel goeie anticonceptie :p)

dus krijg microgynon 30....over 2-3 maanden even laten weten hoe deze bevalt....anders krijg ik weer een andere

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje, sterkte!

pandora, vervelend dat ze niet eerder plek hebben, maar wel lekker ff helmloos knuffelen:)

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    pffffffffff heftig :(

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    heerlijk :)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben ik allergisch voor, kreeg pfeifferklachten ervan. 3maanden geslikt om cyclus weer goed te krijgen, daarna nog weken nodig gehad om bij te komen

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    lees ook niet veel positieve dingen...maar goed...iedereen reageerd er anders op ;)
    probeer het gewoon

het is me inmiddels wel duidelijk dat ik me in de stopweek een stuk prettiger voel ;)
    of dat.moet toeval zijn

17. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    @ Leeuwtje, sterkte. Helaas weet ik hoe het is... Laat je goed voorlichten en probeer het zo netjes mogelijk op te lossen. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik merk bij mezelf dat ik het fijn vind dat het op deze manier is opgelost. Ik ben sinds deze week officieel werkeloos, toch wel raar hoor.

@ Gup, jeetje wat een naar nieuws. Weet eigenlijk even niets zinnigs te zeggen.

@ Linn, wat een gedoe met dat loopoortje. Hopelijk helpen de druppels.

Hier ook al een paar nachten redelijk goed kunnen slapen, dus hopen dat dat zo blijft.

Zoals een aantal van de meiden die op facebook misschien al weten ben ik nu al een aantal weken over tijd. Ik heb nog steeds een negatieve test, maar als het volgende week nog steeds zo is kan ik een echo krijgen... Ben benieuwd... Was eigenlijk nog niet van plan om voor een tweede te gaan, we waren / zijn ook gewoon nog bezig met condooms.....

18. bumpie

bumpie Niet meer actief

spannend merry!!! Wat hoop je zelf??

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    merry, spannend zeg!

20. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Het zou niet helemaal goed uitkomen, nu ik werkeloos ben. Maar het is absoluut welkom. Ik had zelf gewoon niet gedacht dat ik zo snel achter de eerste zwanger zou zijn, dus ik moet denk gewoon even omschakelen. Maar stiekum vind ik het ook wel heel leuk dat ze echt samen dan op zouden groeien....

Mijn lichaam vertelt mij namelijk wel dat ik zwanger ben, maar het blijft raar... Dus eigenlijk wil ik gewoon een echo, maar dat kan pas midden april want dan zou ik ongeveer 8 weken zijn (als ik zwanger ben).

Deel Deze Pagina