Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en als je test met een ander merk test?
    of cyclus nog niet de oude?

2. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ander merk kan ik wel even proberen. Mijn cyclus is behoorlijk netjes, tussen de 27-29 dagen.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dan zou ik gewoon 1 of 2 andere merken nog proberen

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    en bloedonderzoek? dat kan toch ook?

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik.zou idd een ander merk halen.....en idd.bloedonderzoek kan ook

6. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Gup, wat erg! Echt de nachtmerrie val elke zwangere, zoiets :(

Pandora, ik heb die pil ook en heb volgens mij nergens last van. Slik hem nu al zon 14 jaar ;) Ben ondertussen een jaar gestopt (dacht toen dat het misschien de uitslag in m'n gezicht zou verklaren) maar merkte geen verschil. Nu na de zwangerschap weer begonnen en ook geen verschil met daarvoor. Hoop dat het bij jou ook zo is!

Merry, kan wel merken dat jij heel anders in elkaar zit dan ik haha! Ik had de kruidvat al lang leeg gekocht geloof ik en elke test die er maar was geprobeerd! Kan helemaal niet tegen onzekerheid. Hoop dan ook dat je gauw duidelijkheid hebt.

7. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er stond hier vandaag nog een heel artikel in de krant over de 20 wkn. echo, en dat veel mensen dat, tegen beter weten in, vaak nog zien als "pretecho". Ik heb dat zelf niet zo ervaren, had op dat moment nog steeds een beladen gevoel "als alles maar goed is". Bij de 3D echo wat meer ontspannen geweest, want dan ben je al een heel eind op scheut natuurlijk, maar even goed.... Had ook toen nog in mijn achterhoofd "What if"... Taaie kluif hoor, Gup....:( Ik geef het ze te doen, alle mensen die zo'n beslissing al dan niet moeten nemen...

Vandaag echt zo'n slome dag, mede dankzij het opperbeste weer; we zitten hier allebei een beetje te lamballen, haha.... Manneke ligt lekker op bed, dus lekker rustig hiero.

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik hoop dat het iets is...begin er vanavond mee ;)

zei al tegen mn vriend....als dit ook niks is stop ik helemaal met de pil
    ja en dan zegt ie....ik zei zie maar het is niet alleen mijn pakkie aan ....of dan wordt ik zwanger en laat ik me ( of jij ) daarna steriliseren...of geen seks meer....of je went maar aan condooms :p

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    linn..heb jij de orginele microgynon 30 of de.goedkopere variant? ethinylestradiol/levonorgerstrel?

Want wat ik daar allemaal over lees :$

10. Gwen85

Gwen85 Lid

16 nov 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... Even wennen al dat geklets! ;) Heb het scherm maar even dubbel geopend om te reageren.

@ Gup: Heftig verhaal!

@ Merry: Spannend hoor! Bij Aylin wel snel een positieve test?

@ Leeuwtje: Sterkte! Wat een *#$ situatie!

@ Josjo: Heerlijk dat doorslapen! Hier wisselend. Gelukkig gaan de laatste weken goed en is mama ook heerlijk uitgerust. ;) Hier denk ik dat het door de borstvoeding op verzoek komt. Nu met meer vaste voeding meer regelmaat op een dag.

@ Sammie: Jee, schrikken zeg! Hopelijk snel weer helemaal de "oude". Sterkte!

@ Linn: Beterschap met de oortjes van Evi.

@ Pandora: Balen van je afspraak maar heerlijk even zonder helmpje!

@ Klus: Hier ook zo'n lekker rustig dagje. Net klaar met werken. Fem slaapt dus even rustig kunnen bijlezen. Zo maar eens kijken wat we vanavond weer gaan eten.

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    goh merry, zit je je een paar dagen geleden af te vragen wie de eerste is (sorry, ben niet altijd goed in fb goed bijhouden...). Maarre, echo kan toch al vanaf 6/7 weken? Ws willen ze dat niet doen vanwege een negatieve test? Ik had net als Linn ook alle merken gekocht en me de hele dag suf geplast hihi. Succes...

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Pandora ik heb ook mygrogynon al 14 jaar ooit die neooe gekregen, ze zeieden alleen de naam is anders nou echt niet.

Gup hoop toch nog een goede uitslag voor hun en anders word het een heftige periode.

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Merry spanmend opzich eerd je zal bevallen kan nummer 1 lopen en di ch t op elkaar heeft voorde lle n.
    Maar ff wachten dan maar

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    nou ben even gaan sporten dat is dan wel weer handig als vl thuis is. maar goed. ben nu een beetje rustiger. van mijn kapsalon kunnen we niet leven met 4 man. maar goed dat duurt nog even. laten we hopen dat hij snel weer werk heeft.

nieuwe telefoon heefthij net al gekocht. ik zeg geen baan en wel een iphone. bah bah.

Merry spannend. welk merk heb je gebruikt. hoorde toen wel dat de testen van KV al heel snel zien dat je zwanger bent en betrouwbaar. ik testte er 1/2 week voor overtijd posi mee.

Pandora hier 15 jaar aan de microgynon 30 geweest. ik voelde me op het laatst er wel moe mee. en merkte duidelijk verschil toen ik gestopt ben. maar ben nu wel aan het twijfelen om spiraal eruit te halen en weer il. je hebt ook microgynon 20 las ik. ik heb ook eens stediril gehad omdat de microgynon niet meer vergoed werd. zou hetzelfde zijn als microgynon. nou wat een k*tpil. werd er heel chagi van. vl heeft hem toen vergeleken en er zaten meer hulpstoffen is. dat verklaarde die buien. toen weer aan die andere en dat was beter.

Josjo fijn dat ze doorgeslapen heeft maar begrijp ik dat goed pas de 10 keer. meid heb met je te doen. ik ben echt gebroken dan.

gup wat erg bij de feb mama. poeh dan ben je toch zelf eht blij dat je kindje gezond is. hoop dat ik nooit voor zo'n beslissing kom te staan. vreselijk.

15. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik heb de test van kruidvat gebruikt. Met Aylin testte ik wel positief, maar bij haar had ik ook gewacht totdat ik 2 werken overtijd was.....

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Sterkte leeuwtje!

@Microgynon, ik heb 30 en 50 gebruikt maar bij allebei doorbraakbloedingen maar pas na een curretage, ik heb toen jaren een fase pil gebruikt die was prima maar ging uit de handel. Hopelijk helpt hij jouw wel pandora!

Blijft spannend Merry.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ze heeft de uitslag al, Juli (zoals ze heet) heeft trisomi 18, morgen gaan ze bevalling enzo doorspreken in het ziekenhuis:(

18. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oooh. pffffffff.... moeilijk om de juiste woorden voor te vinden....:(

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Vreselijk gup ik ben er stil van, fijn dat ze niet zolang in onzekerheid hoefde te verkeren al hoorde ze liever een andrre uitslag.
    Maar het blijft helaas de natuur die het verloop bepaald.

Ik ga slapen morgen het paasfeest hier das altijd heel gezellig maar ook druk alle negen kindjes komen

20. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Jeetje dat is echt heftig.....

Deel Deze Pagina