Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    vreselijk !

2. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Heb net even gelezen bij de feb 2010 mama's . Gup wat heb je dat mooi geschreven !!
    Maar wat word ik verdrietig als ik dat allemaal lees. Ik ken haar niet maar oh dan huilt een moederhart vreselijk . heel veel sterkte in jullie clubje en vooral voor Lila en lilaman. weet eigenlijk niet zo goed of ik dat bij jullie neer kan zetten namelijk.

3. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4463 Tooske, 4 apr 2012
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
    Wat vreselijk zeg voor Lilalief!!!! Zoiets is moeilijk en keihard en als moeders zijnde maar al te goed te begrijpen hoe ontzettend moeilijk het moet zijn. Heel veel sterkte voor hun gewenst!

Leeuwtje wat een enorme domper zeg dat je hubbie in die situatie zit. Ineens die onzekerheid is niet makkelijk. Hoop dat t allemaal toch goed voor hem uit wil pakken.

Vandaag een mini meeting van augustus mama's gehad, kwam Wondertje tegen bij het babyzwemmen haha! Mijn schoonouders waren mee en die riepen Jessi natuurlijk de hele tijd toen vroeg ze ineens, heej, is dat Jessi en dan ben jij Tooske? Uh ja? Ik ben Wondertje haha, supergrappig! Wondertje, Mirre is echt een dotje en een lachebekkie :D

Ik ben ook heel lang aan de Microgynon 30 geweest, maar voelde me duidelijk veel beter toen ik daarmee gestopt ben om zwanger te worden, dus voor mij gewoon echt geen hormonen meer in mijn lijf. Maar wat je zegt Pandora, valt te proberen, hoop dat ie goed bevalt! Om de reden dat ik het verschil zo groot vond ben ik aan de 20 gegaan, maar dat maakte helemaal geen verschil.... Dus nu maar aanklooien met rubbertjes ;) Ben benieuwd wanneer mijn ongi komt nu, eerste cyclus weer zonder pil en ook nog eens morning after pil genomen, dus dan het sowieso afwijken. Hoop niet dat ik op vakantie er last van heb, want daar ziet het er nu wel naar uit als ik een beetje reken vanuit mijn eisprong.... Bah, das dan weer een nadeel van pilloos zijn....

Merry wat spannend zeg....

Succes morgen Maienditje!

Foto's bij de Jumbo vandaag gaan kijken, waren niet spetterend mooi ofzo, maar zat wel 1 leuke tussen, die heb ik genomen. Ja, ze waren wel mooi bewerkt en mooi qua belichting, maar Jessi stond er niet echt spetterend op.

Ik duik ook mijn bedje in, vanavond lekker geskeelerd met vriendinnetje en daarna met 2 vriendinnetjes op de bank gehangen met een vinootje. Hubbie is nog op de zaak, maar die zal zo wel thuis zijn. Morgen helemaal niks gepland, heerlijk! Beetje werken, beetje wandelen (hopelijk goed weer ervoor) en lekker met Jessi keuvelen :)

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Wat erg gup, geen woorden voor.

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Vandaag naar het cb, ben benieuwd.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jeetje gup....wat verschrikkelijk erg :(

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Tooske jij hebt een feestje vandaag.

Natas succes bij het cb jij moest dus nog wel met 7,5maand.

Hier na 6 maanden dus pas weer bij 9 die 7,5 hebben ze eruit gehaald

8. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Pandora leuk een houten speelgoedkist, ben ik ook mee bezig.. mijn schoonvader kan goed timmeren, schijnt, en wil hem dan zelf lakken en beschilderen :)

en microgynon 30 heb ik ook lang gebruikt, had alleen jarenlang last van hoofdpijnen en hormonen e.d. tot ik erachter kwam dat de lichtere versie, microgynon 20, veel fijner was bij mij
    schijnt bekend te zijn van de 30 dat men daar hoofdpijn bij kan krijgen, maar goed, verschilt uiteraard per persoon!

@1e cadeautje misschien ook zo'n hobbeldier, die vind ik wel heel schattig, schaapje of lieveheersbeestje oid
    maar is idd nog best vroeg om al mee bezig te zijn :p

@Klus ik hou van dieren(parken) maar Overloon is niet bepaald in de buurt voor mij

@Leeuwtje ohhwww wat kl*te!

@merry oeh, spannend, een paar wéken overtijd? en ben je verder heel regelmatig? en je merkt dus wel bepaalde symptomen nu die op zwangerschap kunnen wijzen?
    knap hoor dat je zo geduldig kunt afwachten

@gup verschrikkelijk... wat een nachtmerrie

de 20 weken echo zag ik echt niet als pretecho, was zo zenuwachtig of alles in orde zou zijn, en zo opgelucht toen dat zo bleek!

@Natas succes bij het CB

hier was beebje om 5.15 uur wakker, gaaaaaap! opnieuw ingestopt maar bleef wakker, toen even wat water laten drinken en heeft ze nog een klein uurtje geslapen.. vroege ochtend dus..
    borstvoeding, gespeeld in de box, boterhammetje op en nu slaapt ze weer even.. straks naar het babyzwemmen, joepie! :)

fijne dag!

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij zwanger/onderzoeken en echo's heeft ze een eigen topic, daar zou je ook iets neer kunnen zetten?

@grappig, minimeeting

@natas, suc6 op cb!

@niet echt prettig geslapen:(

10. Leeuwtje8108

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    oke gup kijk ik daar straks even.

jeej Femm 8 maanden vandaag !! gaat veel te snel.

tooske en danielle83 gefeli... jullie meisjes ook vandaag !

11. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zo mupje is uiteraard weer goed gekeurd. Nu 69,5 cm en 8,5 kg, dus dat gaat lekker.

En vanmorgen heerlijk wezen zwemmen.

12. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Voor de evt. volgende hebben we al Linus en daarna misschien nog Minus:p

13. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    @Guppekop; poehhhh....wat erg voor die feb mama! Dit gun je echt niemand....
    Dan besef ik altijd maar weer hoe dankbaar we mogen zijn voor onze gezonde mannekes...

@pandora; die microgynon heb ik in een ver verleden ook nog wel eens gehad. Dacht niet dat ik er last van had, maar nadat ik na een aantal jaren ermee gestopt was, merkte ik wel dat het toch wel wat deed....Hoop dat hij bij jou wel goed gaat.
    Ook nog tijdje nuvaring gedaan. Beviel ook wel, alleen ben nu wel echt de hormonen beu, dus nu condooms en later als het goed is mag manlief er wat aan gaan doen....

@leeuwtje; vervelend nieuws.Hopelijk kan het netjes opgelost worden en heeft hij snel wat anders.

@merry; spannend!
    mijn buurvrouw is 2 weken na mij bevallen en is nu ruim 12 weken zwanger alweer....Oudste is dan ongeveer 14 maanden.

@josjo; is er een reden waarom ze niet doorslaapt? balen zeg, wij hebben ze in een periode waarin ze niet doorsliepen wel eens gewoon laten huilen.
    Was niet leuk, maar hielp wel na een paar dagen....Maarrrrr dit deden we alleen als we echt geen oorzaak konden bedenken, want als ze ziek zijn of zo deden we dat echt niet. Ze sliepen dan overigens eigenlijk al een heel aantal maanden goed door. (Biij nr 2 was dit wel lastiger, omdat we geen zin hadden in 2 wakkere kids...)

@ all; dankjewel voor de 'welkoms'

@loopoor; he bah wat vervelend. Hoop maar dat het de volgende keer rustig is, alhoewel het van de andere kant misschien ook wel fijn is als je een keer doorgestuurd kan worden naar de KNO-arts.

@verjaardagskado; hier nog geen idee....Wel lastig met 2 jongens om wat nieuws te verzinnen

@hier; vermoeiende week achter de rug door werk van mij en overwerk van manlief. Gisteravond met de pufclub afgesproken, was erg gezellig en dus weer veel te laat thuis.....
    Gister heeft R. de hele dag niet geslapen op het kdv, dus vermorgen hier thuis veel geslapen. Maar nu heeft hij geen zin, heb hem net met slaapzak uit bed gehaald en de boef ligt nu dus binnen een halve tel al aan de andere kant van de kamer MET slaapzak aan!

@namen: leuk dat geraad van iedereen! Ik kom trouwens ook uit Brabant, ik denk niet zo ver bij oa Pandora vandaan (DB-EHV-Nijmegen)

@iemand(?) ; grote broer is enorm trots! Er komt nu steeds meer interactie tussen die twee; echt leuk om te zien dat ze samen zo'n lol kunnen hebben en in een deuk liggen samen achterin de auto.

Hi hi R. is nu weer terug gekropen naar waar ik hem neer had gelegd. De little people schoolbus is dus toch leuker dan de woezel en pip loopfiets van zijn broer.

Zo even goed mijn best gedaan. Ben ongetwijfeld iemand/iets vergeten, maar als je een paar dagen even geen tijd hebt, gaat het hard hier....

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    olleke, leuk he, die interactie, hie kunnen ze ook samen dubbel liggen van het lachen! eergister gefilmd, zo leuk! Zet ik zo misschien wel op fb (heb jij dat?)

15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    nee heb nog geen FB.
    Ik film inderdaad ook regelmatig even snel wat met mijn telefoon. Echt dikke pret samen en soms liggen ze echt samen te 'stoeien' op de grond.

Ben benieuwd hoe lang ze nog zulke dikke vriendjes blijven samen ha ha

16. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Guppekop jouw kindjes zijn natuurlijk ook ongeveer even oud als de mijne.
    De jongste is trouwens van 4 augustus.
    Geboren met 39.3 dagen en 3330 gram.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ben even kwijt hoe oud jouw oudste is:)

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #4478 Pandora, 5 apr 2012
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
    Olleke....waar woon jij dan :D
    en maak eens ff vlug een facebook profiel aan :D

haha...alleen als.je dat wil hoor....ros doet het ook niet....snap haar reden wel
    en guppekop is sinds een paar dagen overstag :D
    maar ik noem daar bijv wel namen terwijl ik dat hier absoluut niet doe
    we hebben een afgeschermd groepje van zp

19. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Gup; oudste is van eind dec. 2009

Pandora: ben in veghel bevallen omdat in Oss de kraamafdeling gesloten was, anders was dat de meest logische keuze geweest...woon niet in Oss zelf trouwens.
    FB ben er totaal niet mee bekend nog, heb ook eigenlijk geen zin om zo heerlijk mijn leven en alles herkenbaar te maken op internet, maar ik weet dat mijn zus toevallig net een FB account heeft dus zal bij haar wel eens uithoren wat de mogelijkheden zijn. Hou wel van stukje anonimiteit, maar jij ook blijkbaar:p

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Begint je woonplaats met een G dan :D

En idd hier op zp wil ik graag zo anoniem mogelijk blijven ;)

maar de meeste uit dit topic "kennen" elkaar al vanaf de zw.schap ( sommige vanaf het begin...sommige wat later in de zw.schap )
    dus voor hen op fb geen geheimen hoor ;)

Deel Deze Pagina