iemand in de buurt van bruchem hier? dan heb ik misschien nog wel leuke fotoshoot aanbieding... (gratis)
Mijn topografie kennis is ook niet zo uitgebreid. Geen idee waar Bruchem ligt. In ieder geval niet in mijn omgeving...... Ik lig hier gewoon heerlijk op bed met Aylin, zij ligt lekker te slapen.
Japandora al die meelezers denken vast wat een rare mensen hier, jullie zijn vermaak voor hun. Zelf ook alle onzin gehouwehoer bijgelezen, niks gemist dus. Paasfeest was geslaagd en nu onderweg naar de camping tot maandag. Ennu ros niks doen wat je niet wilt je gewoon anoniem houden geen probleem. Tot vanavond misschien
@gwen en olleke welkom @merry spannend hoor. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben @pandora ik heb die pil ook gehad en daarna idd de goedkopere variant omdat die andere niet meer vergoed werd. Moet zeggen nu zonder de pil voel ik me wel een stuk beter. En volgens manlief ben ik nu minder chago @Gup jeetje wat heftig weet niet zo goed wat ik moet zeggen @linn wat vervelend dat Evi weer last heeft van haar oortjes beterschap voor haar @Sammie dat moet echt schrikken geweest zijn hopelijk gaat het snel wat beter @leeuwtje wat een vervelend nieuws hopelijk heeft hij snel iets anders gevonden @josjo wat fijn dat je meisje weer heeft doorgeslapen. Hoe ging vannacht @8 maanden beebjes gefeliciteerd @mini meeting. Ja was gezellig gister bij het zwemmen. Maar ook wel apart hoor. Je praat hier natuurlijk al best lang met elkaar en dan kom je elkaar zomaar tegen en vandaag alweer he Tooske haha. Jessi is echt een lief meisje @natas fijn dat alles weer goed was bij het CB @CB hier volgende week ben echt benieuwd wat ze gaan zeggen over haar hoofdje Hier vandaag lekker geshopt voor het zoontje van vrienden van ons morgen op kraamvisite. Ben echt benieuwd.
@Gup / feb. mama: Jeetje, wat heftig! Sterkte! En wat een snelle dochter heb jij Gup, Lydia al staan! Inmiddels de rust al wat teruggekeerd? Hier ook een echte Brabander. Haha. Woon in omgeving Breda. @Maienditje: Fijn dat paasfeest geslaagd was! Wat heb je er met de kindjes aan gedaan? Veel plezier op de camping!
Sjeminee zeg wat een pagina's weer bij te lezen! Niet dat er heel veel zinnigs tussen stond haha, een melig onderonsje van een soort vissehoofd en vreemde planeet Denk inderdaad dat mensen die hier niet kletsen, maar wel komen lezen puur voor het vermaak komen hahaha! Gup...wat verschrikkelijk zeg. Heel veel sterkte voor haar en haar gezin. Zet je weer even met de neus op de feiten he, zo dankbaar we mogen zijn met onze gezonde kindjes... Evi krijgt wel af en toe een berenkoekje, op de creche een liga en ze heeft bij center parcs een lange vinger gehad. Ben nog niet zo van de tussendoortjes, eerst maar eens fatsoenlijk wat eten Over eten gesproken, vandaag voor het eerst een groentepotje gegeven (8 mnd potje, was al warm bij de creche) Normaal krijgt ze altijd vers, dacht dat ze dit niet zou willen. Nou, madam heeft hem schoon leeg gegeten Makkelijk om te weten
linn hier proberen we de potjes ook wel eens maar die wil Mirre dus echt niet. @Gwen ow in de buurt van Breda daar woon ik ook
ff ego, vandaag begrafenis oma gehad. Is afgelopen week zomaar overleden. Gelukkig heeft ze beebje nog leren kennen.
Lori sterkte. Oh dus ik woon nu bij vele van jullie in de buurt caravan staat een heel jaar in chaam. Hier eet hij lange vinger, nijntje koek, liga, berenkoek, ontbijtkoek, soepstenngel,rijstewafel. Maar hij eet ook fruit,brood,groente goed anders zou ik ook daar mijn aandacht op gooien.
Paasfeest: alle kindjes die kunnen lopen mogen dan komen naar het feest waren er nu zes. Had ook drie baby's die vast de donderdag komen daar kwam mijn vriendin opletten. Kindjes zijn gescminkt als paashaas en ze hadden eerder al een muts geverfd. We hebben chocolade eieren gezocht de paashaas had er veel verstopt. En eerder hadden ze al mandjes geknutseld. En nog eieren geverfd en een lekkere paasbrunch tot slot. Altijd gezellige drukte
@linn, je had wel mee mogen doen, maar je was er niet @potjes, gaat er hier echt met tegenzin in. @lori, gecondoleerd @eten: een vuilnisbak hier, eet het liefste daniels eten en daniel dat van haar dus geef lydia meer op dr bord en daniel minder @maienditje, klinkt gezellig!
@Lori gecondoleerd @tussendoortjes ik geef soms zo'n Bambix berenbiscuitje (vanaf 6 maanden).. ben niet zo van de dingen uit pakjes maar ja.. is wel grappig hoe ze dat eet, nog een heel geknoei @privacy tja ik vind dat fijner maar aan de andere kant krijg ik het gevoel dat ik van alles mis door niet bij FB te zitten e.d. @Pandora haha jij pikt de meelezers er zo uit ik kijk nu ook ff maar ben de enige nu op dit topic.. ohwnee ik en 1 'gast' @merry je maakt iedereen nu wel heel benieuwd zeg
Ros....niet om je te dwingen....maar het groepje op fb is echt afgesloten....niemand buiten ons om die mee kan lezen Maar gewoon doen waar je je prettig bij voelt uiteraard