Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    @ leeuwtje, ik ben toen ook naar huis gestuurd om het te 'verwerken'. Maar volgens mijn rechtsbijstand moest ik wel aangeven bij mijn werkgever dat ik op hun verzoek thuis zat en dat ik wel wilde werken. Anders kunnen ze hem betichten van werkweigering. Sterkte!

@ Lori, sterkte met het verlies van je oma.

Nog geen andere test gedaan, ben een beetje druk. Maar ik weet het gewoon bijna zeker, ik voel het... Morgen even een test doen.

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    M'n iPad is zo goed als leeg dus ff snel..

Leeuwtje het is idd voldoende, die aangetekende brief is erg belangrijk, hij moet zich in de praktijk natuurlijk ook beschikbaar houden voor werk. Wat het vaak moeilijk maakt voor hem persoonlijk, stel dat hij nu toch weer aan het werk mag, dan is hij natuurlijk niet erg gemotiveerd. Toch zal hij dan moeten doen alsof er niks aan de hand is, hij zijn werk graag doet etc, anders kom je al gauw in verstoorde arbeidsrelatie. Niet ziekmelden ook is mijn advies.

Sorry, beetje kort, als je wil overleggen mag je altijd pb'en :)

En linn, ben het geweest en nu weer sinds twee maandjes :D, nu combi met mijn oude functie van projectmanager.

Hoe is het met evi trouwens? Weer een beetje opgeknapt?

Tot later....

Oh en ik wil ook weer in Brabant wonen.... :( in DB :D

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Aaargh Merry ik zou gek worden hahaha

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat spannend Merry, dat jij je kunt bedwingen om een test te doen zeg haha! Heb je onveilige sex gehad? Dus het zou kunnen?

Josjo, waarom wil je weer in Den Bosch wonen? Woon je nu ver weg dan? Ben je oorspronkelijk een Brabo? Zitten veel brabo's hier, gezellig :D

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    merry, dat jij dat volhou! khad toch wel graag zekerheid gehad... *zegt ze, nadat ze bij daniel 4weken overtijd pas x ging testen*

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    brabo's ja goed vertegenwoordigt hier! ik ben net geen brabo, als ik in het zieknehuis was geboren wel maar ik kwam thuis ter wereld. In P :p

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Of weer in B. Josjo........gezellig :D
    ( josjo en ik hebben op dezelfde basisschool gezeten :D)

Eergisteren begonnen met nieuwe pil....gisteren was ik van plan m al niet meer te.pakken....zere tieten en janken ;)
    dus heb me een paar keer toe gesproken "je lichaam moet er aan wennen je lichaam moet er aan wennen )

Vandaag voel ik me gewoon weer helemaal super.....duizeligheid sinds de stopweek oude pil geen last meer van gehad.......wel een beetje moe, maar dat mag ook als je s-nachts fiepen moet geven
    iig niet de ikbennietvooruittebranden vermoeidheid

Zo meteen ff wat te eten halen alvast en vast eten......moeders gaat op stap vanavond :p

Ga naar p.pop ( vanavond o.a. racoon, guus meeuwis, kane ) whoehoeeeee zininnnnn
    moet om 17.30 bij mn vriendin zijn

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ben een vreemdeling zeker... :D

9. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    jep natas, zwarte piet:p

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Die verdwaald is.zeker :D

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora is dat P.Pop in DH? (leuk zo die geheimzinnige taal allemaal haha!) Daar moet namelijk een werknemer van ons ook spelen met zijn band. Veel plezier iig! Hoop dat deze pil echt werkt voor je.

Hier vanmorgen popje naar mijn ouders gebracht, vanavond uit eten met een hele groep, gezellig! Morgenochtend dan om half 9 naar de kapper en dan popje weer ophalen.

Haha Natas, we kunnen je wel een integratiecursus Brabo geven :D

12. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hebben net een brief van het werk gekregen aangetekend en normale post dat hij dus nu idd thuis is om na te denken maar dat het dienstverband niet voorgezet word. en dat ze willen dat hij dinsdag zelf met een voorstel komt. nou doe maar 50000 euro.
    nee grapje, maar rechtbijstand is vandaag gesloten dus dinsdag bellen en voor de rest contact via hun laten verlopen. denk dat dat het beste is nu. Alleen de laptop moet hij toch even terug hij was ook voor privegebruik. en er staan allemaal foto's van de kids op en wachtwoorden. daar hebben hun ook niks mee te maken en ik wil niet dat een of andere idioot ze dadelijk in handen krijgt zal ik maar zeggen . ook staan zijn functioneringsgesprekken erop en vooral die laatste is belangrijk. pff wat een geregel . we hebben nog nooit zoiets meegemaakt.

Femm bij de ha geweest nou oortjes zijn weer rood. afwachten en over 2 weken weer laten kijken. ze heeft 1/2 boterham op en 20 cc melk. nou onvoldoende dus. zo wil ze ook geen drinken. straks maar ors geven. want de diarree heeft ze ook nog. dat was een virus volgens de ha. ,maar ik twijfel daaraan. vorige x had ze het ook bij de oorpijn. toen ze ab kreeg was de diarree gelijk weg.

bumpie fijn dat je gerustgesteld bent en je sk nu beter aan het worden is.

hier schijnt nu lekker het zonnetje vl is het terras aan het schoonmaken. ik hou hem wel aan het werk .

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nee dat is p.pop in S. :D danwittenognikszeker

14. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    natas hier dan ook een vreemdeling hihi. al ligt limboland korter bij brabant dan haarlem. daar ben ik laatst geweest is een eind rijden van hieruit.

pandora en tooske veel plezier vanavond.

joszjo bedankt voor het aan bod en de tips iedereen. Als ik nog iets moet weten zal ik je pb-en josjo thanks !

15. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo op de tablet ff bijkletsen.

Eerst een trotse mama jeremy kan nu tien minuten zoalsik het noem in hetvwild zitten.

En de eerste voortand boven is ook door.

Ik vier hier idd bijna alle feestdagen met de kids.
    Pasen, koninginnedag mogen alle kindjes fiets komen versieren en doen we oud hollandse spellen.
    En natuurlijk het sinterklaasfeest en met kerst ben ik dicht maar in de maand voordien film ik de kids en monteer ik het tot lopende film van 1,5 uur.

Klus, heeft hidde de nacht goed doorgemaakt wel vervelend dat hij dan heel de dag uit ritme was.

Leeuwtje qua je vriend nog nooit in directe omgeving meegemaakt dus kan geen advies geven.
    Het is wel een vervelende situatie hopelijk is het snel goed opgelost.

En balen dat femm weer ziek ik alweer bij huisarts geweest' zoja wat zeiden ze.

Tussendoortje bij het fruit standaard koek en om drie uur een sap moment met 1 van de hier eerdere vermelde tussendoortjes.

Aventstoomer sinds woensdag in huis vond het eerst een onding maar op de camping hier echt makkelijk.

Maar thuis gewoon met de pot mee. Opzich gaat versven potjes net zo makkelijk als het maar te eten is.

Zo ff verder lezen dan weer reageren

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Haha, over vreemdelingen gesproken... Ik kom "helemaal" uit Drenthe!

Leeuwtje wat een gedoe zeg. Vreemd ook dat ze gister de brief verstuurd hebben en willen dat hij dinsdag met een voorstel komt. Ze kunnen toch nagaan dat hij dat eerst met een rechtsbijstand wil bespreken en dat die niet beschikbaar is met pasen? Succes met alles! Is er een beetje werk te vinden en wat hij doet?

En Femm..ahh...bah. Zo zielig! Evi heeft ook steeds diaree als ze oorontsteking heeft, wordt hier inderdaad ook afgedaan als een virusje. Hoezo toevallig ;) Hoop dat ze snel weer wat beter gaat drinken, niks aan zo in het zo'n lang weekend.

Nog vraagje voor jou, Evi's oortje gaat wat kapot. Niet op de plekken van de druppeltjes, maar op de plekken waar het vocht van het loopoortje steeds wat opdroogde. Komt je dat bekend voor? En wat kan ik er het best aan doen? Maak het nu telkens maar een beetje schoon met wat gekookt water, goed drogen en dan een heel dun laagje vaseline erop. Heb ook niet het idee dat ze er last van heeft trouwens (gelukkig!)

Josjo, met Evi gaat het goed! Ze is echt super goed te pas de laatste week! Alleen die oortjes...tja, heb er niet echt vertrouwen in dat het over anderhalve week ineens weg is, dus zullen wel naar de kno arts moeten. En dan zullen het wel buisjes worden... Als het maar helpt!

Merry, Ik zou echt knetterdol worden haha! Had me er desnoods voor ziek gemeld, tijd om te testen zou ik maken :D Ben erg benieuwd wat er uit komt morgen!

Bumpie, fijn dat het wat beter gaat met die schildklier.
    Ben je al bij de dokter geweest? Ben wel benieuwd wat die zegt eigenlijk...

Tooske, have fun!

Pandora, same to you! Fijn dat je minder last lijkt te hebben nu, houden zo! ;)

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Kindjes die weer goed gekeurd bij cb, mooi zo.

Pil nooit klachten gehad met mycrogynon 30 maar hebt nooit last van hormonen, tenminste tijdens de zwangerschap ook niet.

Leeuwtje kan je toelichting geven over je zin vabond,jens'paaseieren,fiets nog geaaid.
    Weer die moderne telefoon of snap ik hem gewoon niet.

Leeuwtje dat is idd rare reden om op non actief te zetten.

Bumpie kijk je kan het idd niet verkomen om iets op te lopen tijdens de zwangersschap met thuis zitten loop je niet mindervrisico.
    Maar snap wel dat je ervan schrikt en bang word als je het van zo dichtbij mee maakt.

Hier echt practige weer zitten voor de tent en rustig op de camping, genieten hoor.

Dealer belde net nieuwe caravan is binnen. Volgende week bespreken wat er nog ingebouwd moet worden en dan 20 april ophalen.

Morgen lekker zwemmen hier, we komen de paasdagen wel door.

Bumpie fijn dat je waardes wel goed zijn.

Sap gaat hier nu ook superbuitbde grote bekerven onderweg tuitbeker.

Ros ff over facebook veel van daar word ook hier gemeld hoor.
    Maar met de telefoons van tegenwoordig zetten mensen daar makkelijker fotos en filmpjes neer.
    Veel zijnber hier ook afgehaakt hielden het niet bij maar kletsen daar wel.
    En als je een vraag hebt valtbhet meer op en heb je snellervreacties.

Maar keus is aan jou voor ons moet je moet niet doen

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Pandora veel pplezier en hopen dat de pil wat vior jounis.

Hier een zeeuw maar dat ligt niet ver van brabant.

En in het weekend wonend in chaam dus ja dan wel brabant.

Merry nou het zal dan bijna wel als je zolang overtijd bent en waarschijnlijk de eerste hier, tenzij mensen het nog nietvwillen vertellen.

Nou volgens mij ben ik bij al is de dag gelijk om.

Ga jeremy verschinen heeft gepoept n in zijn tentje leggen hij heeft er 1 van deryan op de campung om in te slapen

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ik blij dat papa jeremy pakte voor schone luier, zit tot in zijn nek.

Nou ik ga van de zon genieten

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ah pandora, daar reed ik vroeger paard, op manege naast dat terrein :D

P.pop DH is tochnu nog niet? Wie moet daar nu spelen? Zak wel lekker rustig zijn :D

Deel Deze Pagina