leeuwtje, helaas, heb niet meer kinderen voor je Leuk, intratuin! wil ik ook nog keer heen, moet nog grote bloempot voor mn boom binnen hebben, deze is te onstabiel, lydia trekt hem om
Zo we zijn weer thuis van lang weekend weg. Alles opgeruimd ney met jeremy in bad geweest die lurkt nu zijn fles leeg en gaat dan bedje in. Wasje draait en ik kan er nog 1 opvouwen en dan lekker tv kijken en folders lezen. Morgen weer aan de arbeit. Verder bijgelezen maar geen puf om te reageren. Fijne avond iedereen
wat kan het soms toch stom lopen Jullie weten van lilalief he (mede feb.mama), morgen moet ze naar het ziekenhuis om te bevallen. Kregen we net bericht dat een andere mama die toen tegelijk met ons was uitgerekend maar miskraam kreeg vandaag is bevallen van een dochtertje, paar weken eerder dan verwacht. Heel leuk en fijn voor dr, maar zo k*t voor lilalief lijkt mij! zo, nu eerst mn aap en aapje op bed gooien
Zo paasweekend alweer voorbij. Was druk, maar wel leuk en gezellig! Gister paaseitjes gezocht bij mijn zus (althans de kindjes) en later bij mijn ouders gegeten. Vandaag schoonouders hier op visite gehad. Die wonen ruim 200 km hier vandaan, dus was blij dat ze hier kwamen. Hoefden wij een keer niet in de auto... Wij hebben hier ook alweer een paar nachten een spookkindje, maar ik begrijp dat er dus een sprongetje is rond deze leeftijd...Heb het boek niet, maar grappig om dan hier te lezen dat er een paar kindjes meer zijn die dus hetzelfde doen. 's Nachts wakker, schreeuwen en pas weer verder slapen nadat er een volle fles in is gegaan.....om vervolgens om 5/6 uur weer wakker te zijn.... Merry gefeliciteerd! Leuk zo'n klein leeftijdsverschil....Eerst wel even druk, maar ook wel erg gezellig en je bent weer sneller uit de kleine kinderen Hier de hele dag regen gehad. We hebben niet eens gewandeld:x Pandora, een man die uit de lucht kwam vallen? Poeh schrikken. Goed van je dat je eerste hulp hebt kunnen doen. Ga nog even de h&m site bekijken of er nog wat te scoren valt voor de oudste. Mijn zus had er een hele leuke broek gekocht voor haar zoontje.
Ja, dat is heel tegenstrijdig Gup, maar zal altijd blijven natuurlijk. Hoop dat ze het een beetje aankunnen allemaal, lijkt me ontzettend zwaar! Hier lekker op de bank, meisje al vroeg op bed, half 8, maar was echt moe. Wanneer doen jullie beebje meestal in bad? Ik meestal na fruithapje in de ochtend, soms in de avond met paps. Maar in de avond is ze meestal zo moe dat ze met het aankleden echt niet meer te genieten is. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad Maienditje. Leeuwtje, lekker geshopt Ik heb vandaag wat vrolijke dingetjes gehaald om mn oude fiets op te vrolijken, alleen nog fietsstoeltje en we kunnen gaan strakjes!
Even ego... Vandaag bij schoonouders geweest. Het is nog steeds zo en ook altijd zo geweest. Ze geven geen tot weinig aandacht aan Lizzy en veel aan neefje. Krijgen we ook nog het commentaar van..ze is zo eenkennig. Mijn man gaf tegengas met de stem die ik herken als hij boos is.. Ik heb hier al zo vaak over lopen klagen tegen hem maar hij wil,durft niks te zeggen tegen zijn ouders. De druppel was toen we hoorden dat ze..schoonouders,zwager schoonzus en neefje met zijn 5 naar de apenheul gaan. Ik heb niks gezegd toen en ook achteraf niet meer. Hij ook niet. We hebben het vandaag dood gezwegen. Moet ik er weer over beginnen tegen hem? Het doet hem pijn, dat zie ik. Maar hij zegt er ook niks van... maar het doet Lizzy ook pijn, ze begint niet voor niks te huilen als ze daar is (denk ik)
Siren wat een rotsituatir en kinderen hebben een zesde zintuig dus lizzy kan het goed aanvoelen die spanning en daar,op reageren. Is van het andere gezin de vrouw hun dochter want bij man telt zijn zusje ook meer. Maar sinds hij zelf vader is komt hij meer voor zichzelf op tegen zijn ouders, zijn ook gescheiden. Ze tonen nooit interesse in hem of jeremy is alweer twee maanden geleden het laatste bezoek, ze doen echt geen moeite. Hoop dat je man eerlijk zijn gevoelens kwijt kan tegen zijn ouders anders blijft het tussen jyllie staan. Was hier ook ik wist dat hij dr band met zijn ouders miste maar er mocht niet over gesproken worden dan werd hij kwaad. Zo half acht komt eerste kindjr maar de wekker ging mij toch te vroeg. Jeremy slaapt nog maar rolt s nachts nu echt alle kanten in bed door voor zekerheid bodrm naar beneden vanavond
Ja, het is zijn zus en aangetrouwde zwager indd. Heb dat vaker gehoord. Wij hebben weinig geslapen... Om 1.30 kreeg ik zowat een hartverzakking...ruzie bij de buren ofzo??? Schreeuwen en harde bonzen... Schrok me dood, Lizzy ook..was gelijk wakker. Toen zat ik met een huilende baby. Ze wilde niet meer slapen. Om half 4 uiteindelijk weer wel. Maar om 5.45 gaat de wekker op dinsdag pffff. Zometeen werken.
Succes vandaag dan siren. Jeremy ligt zoals gewoonlijk nog in dromenland handig van bedrijf aan huis hoef hem er niet uit te halen. Maar ik vond het wel vroeg zes uur weer mijn wekker
@Siren wat vervelend dat er zo'n gespannen sfeer heerst dan, denk dat Lizzy dat idd best kan oppikken.. maar ja moeilijk, wat kan je eraan doen.. proberen het jullie zelf niet teveel te laten raken op zo;n moment en ontspannen blijven, positief naar Lizzy toe, en evt zonder haar aanwezigheid een keer bespreekbaar maken? en lekker dan zulke buren :S iedereen mag 'meegenieten' @gup heel dubbel ja, lijkt me ook erg moeilijk als je net zelf door zoiets zwaars heen gaat.. @Maienditje hebben jullie het leuk gehad met het weekend weg? hier weer een prima nachtje gehad, nu ligt beebje lekker te spelen en gaan zo fruit eten vanmiddag een lunch- en koffiedate met een vriendin, lekker dat dat kan met een thuiswerkende man en geen borstvoeding meer in de middag echt wat meer vrijheid om ff eruit te gaan fijne dag iedereen!
bezoek (schoon)ouders, tja, de laatste keer dat opa's en oma's hier zijn geweest was met daniels verjaardag, 11feb. Ze komen eignelij kalleen maar met verjaardag hierheen. wakker: hier was het 6.15 Fles gegeven maar madam dacht daarna te gaan spelen met ons ipv te slapen dus terug op dr eigne bed gelegt, staat daniel om 7u naast ons bed maar die ging rustig op de grond spelen. uiteindelijk om half9 er uit gegaan omdat de telefoon ging.
Ros het weekend was heerlijk relaxed. En ik vond de vrijheid na stoppen met bv heerlijk, ben blij dat ik het gegeven heb 4,5 maand maar dacht achteraf wat een tijd was ik er aan kwijt. Maar ja ik kolfde alles af en dan mijn werk gewoon. Veel plezier vanmiddag
hi allemaal! Sammie, wat n leuk onderschrift Ben eigenlijk wel erg blij te lezen dat bij jullie de ukjes ook spoken zeg... al is het hier nooit veel nachten achter elkaar rustig geweest, toevallig 3 nachten doorgeslapen en nu weer 3 ellende... sprongetje dan? Ze heeft ook iets nieuws: ze draait steeds naar haar buik, al lijkt het niet alsof ze zo wil slapen en als ze wel in slaap valt ligt ze dus met haar gezicht in het matras tja... dan leg ik haar op haar rug en soms slaapt ze dan door maar vaak ook niet. Moeilijk hoor, kon ze maar praten . En fles hebben we ook gegeven om 22.30, bijna alles op en toen begon het om 5 uur weer#benzomoehoehoe
@Ross84 @maienditje Inderdaad, als je gestopt bent met de bv merk je pas hoeveel tijd je eraan kwijt was. Ik heb het zes maanden gegeven, maar besef nu heel vaak wat een 'gedoe' het was. Maar aan de andere kant ben ik ook blij en trots dat het wel zolang gelukt is. O ja, Ross. Ik ben trouwens ook nog steeds niet weer ongesteld geweest. @slapen Hier de laatste vier nachten elke nacht een keertje gespook. Beebje wordt wakker, huilt even en na wat geknuffel en een schone luier slaapt hij meestal weer. Raar hoor, voorheen sliep de beeb altijd al lekker bijna de nachten door. Vast een sprongetje inderdaad. @maienditje Wij gaan komend weekend een lang weekend met de kleine weg (fam.weekend) Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. (Qua slapen e.d.) @schoonouders Hier de liefste schoonouders die ik me maar kan wensen, dus dat is erg fijn. Sterkte, Siren!
Het scheelt dat wij in onze eigen caravan zitten is voor hem van baby af aan heel bekend dus slaapt hij hier gelukkig net als thuis. Want dat zorgt er wel voor dat hij goed vrolijk blijft. Het enigste wat hij soms raar vind dat hij slaapt in de ruimte waar wij ook leven. Lori alvast veel plezier, en ik zou ook zeker bij een tweede wel weer bv geven als het gegunt is. Slapenloze nachten kan er niet over meepraten maar leef met jullie mre en hoop dat de kleintjes snel weer beter slapen. Hier ook nooit last van het sprongetje de nacht is van 19.00 -9.00 zonder onderbrekingen. Nu liggen alle vijf de kids te slapen ik ff tijd voor mezelf
Allemaal de paasdagen goed doorgekomen? Hier ouders en schoonouders te eten gehad. Ben niet zo'n keukenprinses, maar was erg gezellig en eten gelukkig goed gelukt. Verder iedereen bedankt voor de "tussendoortjestips". Hier moet Fem eerst de gewone maaltijden maar eens goed eten. Af en toe echt het gevoel van voeding naar voeding te leven. De warme hap schiet er zo af en toe ook wel eens bij in omdat ik het soms niet meer in het schema gepast krijg. Probeer altijd wel iets te geven, al is het maar een half potje. Tussendoortjes wacht ik dus nog even mee, maar wil al wel iets in huis halen voor je weet maar nooit / altijd handig. @ Siren: Wat super dat de uitslag van je moeder goed is! @ Merry: Gefeliciteerd! Hartstikke leuk! @ Pandora: Jeetje heftig dat verhaal van die val. Wat knap dat je zo goed gereageerd hebt. @ Leeuwtje: Vandaag nog met Femm naar de huisarts? @ Bumpie: Wat een schattige foto's zag ik voorbij komen van Mirthe. Lees dat er wat kindjes aan het spoken zijn de laatste dagen. Hier ook zo'n spookkindje Toevallig vannacht wel goed doorgeslapen zonder al te veel fratsen. Haha. @ Lori en Ross: Hier ook nog niet ongesteld geweest. Geef ook nog 3x per dag bborstvoeding.
Hier vrij snel weer ongesteld na volledig gestopt te zijn met borstvoeding. Gwen dat is zo als je kindje nog aan hapjes aan het wennen is dan heb je ook alle flessen nog en lijkt het of je alleen maar aan het voeden bent maar dat verdwijnt