Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    bij mij duurde het bijna 7 weken (had al 3 testjes gedaan :D)

enne, wat is dat toch wat iedereen vraagt, de paasdagen goed doorgekomen? haha

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nou ik vind pasen niks bijzonders veel mensen om mij heen doen alsof het kerst is en wensen me vrolijk pasen en waren gestressd moesten een vijf gangendinner klaar maken voor familie.

Iedere zijn keus maar ik doe niet aan dat commerciele en stressgedoe mee.

De supermarkt was maar 1 dag dicht kom op

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    maienditje, jij bent gewoon een zuunige zeeuw:p

nee hoor, hier ok niet gek gedaan.

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Ach ja wie weet gup maar zeg nou zelf een paar dagen vrij moet je toch relaxen niet gaan stressen

5. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Wij hebben ook niets bijzonders gedaan. Alleen maandag bij mijn ouders gegeten, asperges dus niet al te ingewikkeld.

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    hier ook niks aan pasen gedaan moest gewoon werken.

@ongesteld. Hier wel al weer ongesteld ondanks dat ik nog steeds bv geef

@slapen Mirre slaapt gelukkig gewoon nog steeds door nog geen gespook gehad

Hier vandaag lekker wezen zwemmen was weer gezellig. Mirre vind het echt super.

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merrie gefeliciteerd, wat leuk!

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

We hebben een geweldig nachtje weg gehad. Hebben echt genoten:D Voor herhaling vatbaar. Alleen volgende keer gaat mirthe gewoon mee daarheen. Alleen niet echt uitgeslapen was om 8 uur klaar wakker. maar nu konden we gewoon lekker nog ff blijven liggen. Toen lekker luxe ontbijtje gegeten. En vanmiddag nog ff naar makro geweest espresso apparaat gehaald.

Heb nog niet bijgelezen heb net nog ff mijn oude strijkplankje van vroeger gepimpt:D Echt zo gaaf geworden en vind het ook wel leuk dat ze daar over een paar jaartjes meespeelt. Zal wel ff fotootje showen morgen;)

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Zo, ik leef weer ;) Jee, wat kan een mens zich dan ellendig voelen zeg! Bah...
    Vandaag lekker sauna dagje gehad, ben nu weer helemaal mezelf! Gelukkig morgen nog een daggie vrij, kan ik nog even volop van Evi genieten!

Vraagje voor de kma-mama's: Hoe merk je dat je kindje kma heeft? Wil niet zeggen dat het zo is hoor, maar Evi heeft vandaag voor het eerst yoghurt gehad en sindsdien spuugt ze steeds. En dan niet teruggeven, maar echt vieze, zure spuug :( Mn moeder dacht dat het misschien met elkaar te maken had? En toen ik erover na ging denken, ze krijgt sinds februari geen ha voeding meer, maar de standaard en sindsdien heeft ze eczeem plekjes en heeft ze zo'n droog en bobbelig huidje.
    Zie ik spoken? (hope so :D)

10. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Lekker he? Even lekker van elkaar genieten, mag best zo af en toe toch?!

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat t zo leuk was Bumpie!

Hier net ongesteld geworden, eerste keer na stoppen met de pil, pfff, weer wat heftiger en meer pijn dan met pil, maar vind t niet zo erg, voel me weer mezelf, geen rotzooi meer in mijn lijf.

Vriendlief gelukkig goed aangekomen in Maleisië, morgen ochtend gaat beebje naar miojn schoonouders, ga ik effe paardrijden en morgen middag op visite.

Wondertje, lekker dat jullie weer zijn gaan zwemmen!

Ja, dat hele dag hapjes geven wordt op den duur makkelijker, hier een hele goeie eter, dus zit er altijd zo in :D

Ik ga nog effe bankhangen, mis mijn hubbie, dus kruip maar lekker tegen de hond aan ;)

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Klinkt gezellig bumpie! Ook wel zin in zo'n weekendje...

Tooske, heb t gemist denk ik, maar wat doet je hubbie helemaal in Maleisië? knuffelze met de hond :D

Hier ligt ons prulleke lekker te slapen. Rond half negen een klein huiltje maar ben er niet heen geweest. Manlief moet nog thuiskomen, hopelijk doet hij zachtjes, heb nl een nieuwe strategie die ik aan t uitproberen ben: wat stiller in huis savonds. Overdag stofzuig ik gewoon als ze slaapt maar nu is het toch n langere en diepere slaap dus misschien helpt t als ze daar niet in wordt gestoord. We hebben open trap dus het is nogal gehorig in huis, vandaar.. Ach, tis maar weer 1 vd 1000 uitprobeerseltjes maar wil gewoon alles proberen... ;)

13. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik duim voor je!!

Tooske, geniet van je hond ;)

14. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Tussendoortjes zou ik inderdaad ook nog mee wachten als ze het gewone eten nog aan het oefenen zijn. Hier ook niet dagelijks een tussendoortje, hangt er een beetje vanaf hoelaat hij eet etc....

Gwen, het wordt vanzelf weer makkelijker. Als ze beter/meer groente, fruit en brood eten valt er wel weer ergens een voeding af. Zolang ze dat nog niet echt goed eten, is de borst- of flesvoeding echt voor de voedingsstoffen, maar naarmate ze meer andere dingen gaan eten, wordt dat wat minder belangrijk en is het natuurlijk steeds meer als ' drinken' (vocht).
    Maar soms lijkt het inderdaad alsof je alleen maar met eten bezig bent tussen de slaapjes door.

Ongesteld hier beide keren 1-2 maanden nadat ik met de BV gestopt was.
    Eerste keer dus na ruim 8 mnd en 2e keer na ruim 6 maanden. Daarna wel gelijk weer een behoorlijk normale cyclus.

Ons spookje was vanacht gelukkig maar 1 keer....Vanmorgen gewoon weer 7 uur.
    En hij kan sinds een paar dagen zich optrekken tot knieenstand in de box en aan de voetenplank van de triptrap. Benieuwd wanneer hij gaat staan, want hij wil erg graag....

@ego: afgelopen weekend geboekt voor 2 weken Frankrijk in juni! Eindelijk weer eens gewoon vakantie. Laatste 3 jaar alleen wat weekendjes/midweekjes weggeweest ivm verhuizing en zwangerschap/bevalling.
    Heb er zin in!

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Olleke (mijn iPad wil daar ollekebolleke van maken :D), hoe oud is jouw manneke? Hier hetzelfde trucje in de box, maar bij de voetenplank vd tripptrapp is ook nog handig om te oefenen ja :D

Hi lilaa, linn, lori en pandora! :)

16. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Dames lees morgen even en reageer. laptopscherm is vandaag naar de hemel gegaan. rara het komt door een meisje wat 2 dagen kan staan en optrekken. alleen deed ze dit dus aan mijn laptop helaas. nu met de telefoon. maar is niet zo handig reageren.

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Dames ik zeg weltrusten en tot morgen.

Hoop voor alle nachtbrakers dat ze lief slapen

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je op onze prive pagina op fb kijkt staat daar ineens heeeel veel info over kma :D

19. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja trusten iedereen, ik duik ook mijn bedje in, was knus met de hond :D

Josjo, hubbie is voor zaken naar Maleisie, gisteren vertrokken en komt zaterdag weer terug.

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    linn...we stellen gewoon tegelijk een vraag over kma...jij hier...ik op fb...had jouw vraag hier helemaal niet gezien

M. heeft ook eczeem in nek en knie holtes

oja ik vergat het er op fb bij te zetten...van slagroom moet M. ook overgeven

Deel Deze Pagina