@Karen dat is heftig zeg! @Ros @Pandora lekker kletsen over je trouwerij hoor, hier alweer 5 jaar getrouwd. @Merry leuk echo!!!!! Ben ook een beetje jaloers. @Plaktiet wat is dat voor een link, krijg alleen google te zien. Hier veel last van de tanden heeft nu ook fikse luieruitslag arm mupje. Huilde vanmorgen om 5.15u, had gepoept en dat deed veel pijn. Iemand nog tips?
Das niet te begrijpen siren ben benieuwd wat ze je daar te vertellen hebben dan. En merry de echo al gehad??
Natas hier geen tandenreacties dus geen tips uit ervaring maar evt vior de nacht al laagje sudo ter bescherming erop doen maar ja wel vervelend want ja als ze vroeg in de morgen poept slaapt ze vast niwt meer door
Vanmorgen moest ik eruit om te werken dus ben ik maar wakker gebleven, ben benieuwd morgenochtend. Heb haar net een tijdje in haar blote kont gehad zodat het goed aan de lucht is geweest. Sudo is de hele dag door erop gedaan, het is in ieder geval niet erger dan vanmorgen. Heb voor de nacht maizena erop gepoederd.
@Siren wat raar en onduidelijk, nu ben je weinig wijzer :S @Merry succes met de echo! maf idee hoor, om weer zo aan het begin van een zwangerschap te staan.. of ben je al aan dat idee gewend? beebje was vandaag vrolijk en blij, had alleen zelf weinig energie en zin erin, moest echt mijn best doen om een beetje leuk te zijn voor haar.. ze ligt er nu sinds 18.45uur weer in, als het goed is slaapt ze weer lekker door tot morgenochtend, kan ik een beetje bijkomen weer fijne avond iedereen
nou....veel voorbereiding is het niet....gewoon gemeentehuis en feest feest in cafe/zaal van een vriend....die weet wat we willen zo ook eten met daggasten....eten in restaurant van een vriend een vriendin kan erg leuke redelijk profesionele foto's maken, gaat de hele dag mee....maar we doen geen shoot ergens op locatie.....heb daar helemaal niks mee moet nog op jurken jacht....heb er doordat ik zo beroerd voelde de afgelopen maanden, geen puf voor gehad maar komt goed....hebben nog wel even jurk wordt geen super dure....heb genoeg moois gezien, maar allemaal jurken van 2000 euro....tja en heel eerlijk......dat kan ik er echt niet aan uitgeven, voor die paar uur dat je de jurk aan hebt......dat geld besteed ik liever aan M. en een eventueel toekomstig broertje of zusje want net als bij M. wil ik daar ook gewoon niet op hoeven bezuinigen! al met al kost een bruiloft toch veel geld....we willen een super feest, maar het moet wel leuk blijven ik lees wel eens over bruiloften van 10.000 euro of meer...... mannnnnnn weet je wel wat je van dat geld allemaal kunt doen een proffesionele fotograaf kost voor een hele dag vaak 700 euro......veel geld voor fotos die je amper terug kijkt we hebben wel ff gekwijlt en gedroomt over trouwen in een kasteeltje...waren ook bijna zover.....maar heb gewoon een nacht wakker gelegen van die kosten dacht echt " wij zijn gek....da's wel heul veul geld voor een dikke kater " ik had het er waarschijnlijk wat makkelijker aan uitgegeven als we eerst getrouwd waren, voordat er een kindje was ik stort liever 2000 euro op M zijn spaarrekening, dan dat ik er een jurk voor koop die ik een dag aan heb en daarna nooit meer uit de kast komt
Leuk hoor pandora de vooorbereidingen maar weinig om stress van te krijgen aks je het in grote lijnen al geregeld heb. Hier ligt jeremy er ook in vanaf zeven uur,vanochtend om half tien eruit gehaald. Wel lekker dat hij de nacht zolang maakt maar ik kom dan in de knoei met eten. Anders zou het zijn 10 uur pap, kwart voor elf fruit,sap,koek en half twaalf brood en fles en naar bed. Vandaag maar fruit vershoven naar half srie toen hij uit bed kwam want dan kreeg hij normaal sap en tussendoortje. Maar voor in de opvang bij mij niet echt handig schema
Man belde net, hij zei dat hij denkt dat ze gaan onderzoeken of de termijn waarmee Liz geboren is er misschien mee te maken heeft. Tot voor kort zeiden de artsen/fysio van niet...???
Huh? Beetje raar toch of niet? Dat zal best inderdaad dat veel prematuurtjes dat hebben, maar inderdaad, daarvoor kwamen jullie niet.... Weten ze hoe het komt dat ze die lage spierspanning heeft? @ Natas, ik wou al maizena noemen als tip, maar die heb je dus al gedaan. Iets anders als sudo en blote billen weet ik niet uit ervaring. Schoonzus gebruikte altijd zinkzalf. Hier toen merk luiers gewisseld, maar dat zal bij jou nu niet uitmaken denk ik dan als het zo duidelijk met tandjes te maken heeft. Pandora, dan komt het allemaal goed met je bruiloft. Ik had de jurk zelfs in die paar weken nog kunnen regelen. Enige voorwaarde was dus dat hij wel al op voorraad moest zijn in de juiste maat. Levertijden zijn vaak nl een paar maanden. Maar mijn jurk was er gelukkig Ros, sterkte nog steeds en hopelijk een goede nachtrust voor jou! Merry, alweer thuis van de echo? Hoe was het? Blijft toch een heel bijzonder iets.
Met welke termijn is ze dan geboren? Ik heb overigens nog nooit gehoord dat dat er mee te maken zou hebben, maar ja ben dan ook geen dokter...
als ik een jurk uit kies die niet op voorraad is zoek ik wel een andere......ik haat wachten dan ga ik twijfelen en bedenk ik 100x of ik toch geen mooiere uit kan gaan zoeken
Hallo allemaal, de echo is gedaan en we hebben een hartje gezien en gehoord! Gelukkig maar 1 hartje, anders was ik er in gebleven..... ik ben vandaag precies 8 weken, maar ze kon het nog niet precies zeggen dus we moeten 4 mei terugkomen voor de echo van 11 weken. @ ros, het is inderdaad heel maf, nog steeds. Al begin ik er wel steeds meer aan te wennen, wat natuurlijk logisch is. Maar om eerlijk te zijn was het voor mij iets te snel. Natuurlijk had ik ook de kriebels wel, helemaal als ik en zwangere vriendin zag. Maar als het niet als verassing was gebeurd had ik liever nog tot juni/juli gewacht met proberen. Maar nu ben ik vooral blij dat het hartje klopt en ik hoop dat alles goed blijft gaan. Nou dat was weer even ego berichtje .
merry gefeliciteerd met je goede echo nu een mooie banner maken en ik kan me je gevoel wel voorstellen.... als ik onverwacht zwanger zou zijn, zijn we er dolblij me, absoluut.....maar ik zou dan ook wel ff moeten slikken het is toch net ff anders als je er bewust voor gaat....ook al heb je de wens voor nog een kindje
zou je in juli gaan proberen....heb je de verwachting ergens in 2013 te bevallen ( of misschien zelfs pas zwanger te worden ) nu beval je gewoon nog in 2012 wat is nu de uitgerekende datum