Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873
    4.130
    113
    Ik wist zeker dat ik niet in het wit wilde trouwen...Manlief was er ook enigszins van op de hoogte. Draag namelijk nooit wit, want het staat gewoon niet....
    De mevrouw in de winkel zei tegen me: pas eerst deze (witte) maar eens aan. Dan verras je je moeder en zus wel heel erg, want die verwachten het niet:p
    En guess what? In deze ivoorkleurige jurk ben ik getrouwd! Was gelijk verkocht toen ik hem aan had.
    Heb nog wel ook een aantal gekleurde jurken aangehad want dat had ik in gedachten. En ook nog een paar andere witte, maar die stonden dus inderdaad niet....Blijkt dus echt aan het tintje wit te liggen.
    Manlief was erg verbaasd toen hij het bruidsboeket ophaalde en het wit bleek te zijn...Toen ging er pas een belletje rinkelen bij hem:D Maar hij was er erg blij mee en ik vind mijn jurk nog steeds geweldig!

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873
    4.130
    113

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de echo merry

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Ik had dat ook met de jurk, had een super mooi model aan maar de kleur wit stond mij totaal niet daar baalde ik echt van. Kon niet besteld worden omdat ik bij een bruidszaak ben geweest die oude modellen etc verkoopt, wel nieuw maar niet anders te krijgen dan wat ze hebben hangen.

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Merry kan het me voorstellen hoor dat het even aan het idee wennen was..maar YES wat fijn, een mooi kloppend hartje :) en nu ca. 8 weken, dus..eind november uitgerekend? gelukkig wel weer even de tijd om aan het idee te wennen!

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Merry fijn dat de echo goed was. heerlijk een kloppend hartje. nu lekker genieten.

pandora jij bent relax met het regelen van de bruiloft . maak het hier weleens anders mee met de bruidjes .

Tooske Dankjewel !!!

Sirenes wat raar. met hoeveel weken is lizzy geboren dan ? Of heb ik daarover heen gelezen ?

Olleke daarom moeten wij ook afgraven . best een diepe tuin. maar er dit een berg in . nu meyer de kids ook erg lastig. heb zelf ook mee kiezen geschopt vanmiddag. nj pijn in de rug. live in bad. vl vroeg of het modisch scheppen was. had een knalde sinn aan en rode enkellaarsjes. toch maar even verwisseld voor positiejeans en wandelschoenen .

Maienditje we moeten nu wachten op een reactie van zijn werk en rechtsbijstand. hun regelen het nu verder. wel gaat hij vragen of hij wel al mag solliciteren .

7. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk een kloppend hartje Merry!

Ennuh, Pandora als je nog een leuke trouwauto zoekt? Dan kan ik je daar wel aan helpen :) Al weet ik natuurlijk helemaal niet waar jullie van houden. Hier kun je effe checken: Muscle Car Huren.nl | Muscle cars voor uw trouwfeest, gala, fotoshoot etc.

De Dodge Magnum en de Mitsubishi Evo X zijn van onszelf, dus daar kan ik een leuke prijs voor maken voor je :D Voor de Dodge Charger gelden wel de normale prijzen, die is namelijk niet van onszelf....

Leuk hoor al die voorbereidingen!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zal er een beetje om gaan stressen....nehhhh :D
    scheelt misschien dat we niet zo'n opgedirkte bedoeling willen ;)
    gewoon een lekker relaxte dag met familie en vrienden.....en 's-avonds gewoon een feestje om nooit te vergeten :D

9. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Dank jullie allemaal voor de lieve reacties! De datum is nu nog 26/11/2012 maar dat kan dus nog veranderen. Dat was bij Aylin ook zo.

Ik vond het zo leuk om de bruiloft te regelen. Door omstandigheden hebben wij het 2 keer af moeten zeggen en dus alles opnieuw moeten regelen. Maar echt geen probleem!

10. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873
    4.130
    113

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    450 euro :$:p wij wonen in het centrum....5 min. lopen naar het gemeentehuis en feest is om de hoek :D
    makkelijk kunnen we 's-nachts naar huis rollen

taxi brengt ons voor 7 euro.......kan ik ook wel een bos bloemen voor op de motorkap leggen als ik dat wil :D

ff zonder gekheid...we hebben nog helemaal niet over een auto nagedacht
    bedankt voor het aanbod.....slimmerik :D

een bakfiets lijkt me ook wel wat....mijn man fietsen en ik in de bak :D

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Merry twee keer afzeggen dat lijkt mij heel vervelend, je kijkt er toch naar uit.

13. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn Merry, dat je zo'n goeie echo hebt gehad! Wat zei je verloskundige trouwens, dat ze je zo relatief snel terugzag, hihi?!:p

@Trouwen: toen wij wisten dat we gingen trouwen, tja.... eerste wat ik deed was over het www surfen naar jurken; ik kwam eigenlijk al vrij gauw mijn droomjurk tegen;). Toen gingen we in februari naar de trouwbeurs, stond ook een stand van onze lokale bruidszaak, en welke jurk hadden ze daar op de paspop hangen?????
    Ik gaf toen dus al meteen aan dat ik die wilde; kon gelijk een pas-afspraak maken daar, en kreeg zo ook nog een leuke beurskorting, woohoo!:D Heb 'm nog steeds hangen hier, vind ik wel jammer, wil hem graag verkopen; misschien binnenkort weer eens proberen...

@Onverwacht zwanger; ik geloof dat ik toch wel in gruwelijke tweestrijd zou komen te staan, mocht dat zich voordoen, pfff. De zwangerschap/bevalling/eerste halfjaar was zo'n intensieve periode voor ons beiden, ook in combinatie met een zaak aan huis. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er met volle teugen van geniet nu hoor, maar snak soms ook wel eens naar een mamavrij-dagje. Dat is dan vaak op dagen dat het gewoon effe niet lekker loopt, tandjes opspelen, alles in de war loopt en manlief het teringdruk heeft. Dan slaat de spanning ook wel gelijk op mijn lichaam (klein restantje PA, Pandora;)) en ben ik ook wel een paar dagen van slag. Wij vinden het dus wel best zo, lekker met ons drietjes; weet niet of ik 2 kindjes wel aan zou durven/kunnen :).

Manneke is vandaag behoorlijk aan het kletsen geweest Dadadadadadadadada etc. Je kunt nu wel goed merken dat hij met Dada papa bedoeld, dat is wel leuk. Komt papa de kamer binnenlopen; Dadadadadadada!!!!! Maar verder, echte concrete woordjes komen er nog niet uit.
    Hij is ook nog steeds/weer met zijn tandjes bezig, die vierde is echt een hardnekkige en zorgt nog wel eens voor onderbroken slaapjes. Moet wel zeggen dat hij ons 's nachts ook wel eens voor het lapje houdt; gillend wakker worden, sta je bij zijn bedje, denkt meneer er effe een feestje van te maken; trappelen van plezier, lekker liggen rollen in bed..... Heb dat vannacht gewoon zoveel mogelijk genegeerd (ga natuurlijk wel effe kijken of er echt niks loos is), geen woord gezegd, hem lekker stevig ingestopt weer, me omgedraaid en weggelopen. Begon hij wel efkes te zaniken, maar ik ben in bed gaan liggen en 5 minuten later was het stil; had ie toch in de gaten dat ik er echt niet in zou trappen, haha...;)

@Huisdiertjes: blèh, hier ook beetje beestenpech. Was een paar weken geleden ons nijn ziekjes, nu is een van de caafs helemaal niks waard :(; eet amper, ligt maar te liggen, af en aan aan het kwakkelen met zijn blaas... Is ook wel "al 5", maar toch... Straks spuitje met water en druivensuiker gegeven, kijken of het morgen betergaat, en anders weer richting DA.

Had Hidde vandaag trouwens een potje gegeven met aardappel erin verwerkt (broccoli/kalkoenschotel geloof ik, 13 % aardappel); kijken hoe dat nu ging. En heeft zowaar vooralsnog geen nadelige gevolgen opgeleverd, woohoo! Zou mooi zijn als hij weer wat beter pieperkes kon verdragen, want dat zit in best veel potjes verwerkt en je eet het zelf ook vaak dagelijks.

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Zo nog een paar berichten en dan kan deel 2 geopend worden, stelletje kletskousen hier :D

15. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873
    4.130
    113
    Gave auto's Tooske!
    Rijden jullie daar dan ook prive in? Of echt alleen voor het bedrijf?

Pandora, misschien een bakfiets anders? Kan je je laten rijden door je kersverse mannetje!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    klus.....heb je een foto van je jurk:D

17. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.873