Siren dan zou ik als ik jou was vast gaan passen van gymp, ik vind het hel klein vallen. Sjors gefeliciteerd, kom je nu toch ook weer goed uit met je verlof Rest even niets, ga snel hapje geven
Geloof dat ik over dingen overlees soms. Pandora wat lief van je neef Hier hebben we een neefje van nu 13. Met kraambezoek vroeg mijn schoonzus (zijn moeder) of hij de baby wilde vasthouden. Heel beslist schudde hij van nee maar na een tijdje zag ik hem toch steeds weer loeren naar de kleine. Ik opgestaan en zei ga maar even in die stoel zitten en toen hij eenmaal zat snel de baby in zijn armen geduwd. Je had zijn kop moeten zien. Die zegt nooit meer nee nu als we vragen of hij de kleine wil vasthouden. Tristan is lekker op zijn buik in slaap gevallen Hij was aan het spelen maar heeft ineens besloten dat het genoeg geweest is en tijd voor een dutje Zo maar weer even nieuwe batterijen in de mobiel doen. Ik laat het ding maar want hij vind het nog steeds leuk. Zelf ben ik niet vooruit te branden vandaag. Ik zit nog steeds in mijn pyjama en zelfs met een 2e kop koffie ben ik nog niet wakker. Zo meteen toch maar eens richting douche want kan niet de hele dag in pyjama blijven, moet jammer genoeg nog de deur uit en ik zou nogal bekijks hebben in mijn pyjama.
@Pandora Die inwendige echo's ben ik zo mega gewend door de iui.. ei metingen.. had er echt gemiddeld 5 per maand! de foto's zijn wel veel scherper. Maar ook dat gaat hier een keer ophouden hoor hihi. Dank voor je uitleg nog! @ALL Mega dankjulliewel voor jullie lieve reactie's! Ik ben inderdaad zoals Pandora zei jullie altijd blijven volgen. Lees meer dan ik post, maar leer wel heel veel van de ervaringen die jullie met elkaar delen hier. Zo lees ik net van baby-zwemmen... dat heb ik onlangs met schoonzus en haar kleine gedaan dan is me leuk zeg! Moest gewoon janken. (vast de hormonen) Weet ff niet meer wie het zei maar eh JA ik kom inderdaad weer super uit met me verlof! Over hoe ik me voel guppekop.. bar slecht eink .. ja nu na de geweldige echo niet maar ik heb mega last van kwalen, lage bloeddruk daardoor constant koud en vaak dizzy, misselijk en spuwen maar ook heel de dag weeïg en niet spuwen, erg moe en pijnlijk gevoelige boobs. Het werd allemaal gelukkig minder maar ben nu 6kg afgevallen dat dat maakte me weer onzeker. Al met al ben ik blij dus dat het goed is en we over 2,5 week al weer moegen kijken. Fijn weekend girls!
Siren die winkel hebben die ook een webshop heel toevallig want ik vind Gymp echt superleuk. Alleen de winkel hier in de buurt heeft alleen maar tot maat 68 en vind het wat klein uitvallen. op internet kan ik zo direct niet vinden waar in de buurt anders te koop.
Ja ze hebben een site maar weet niet precies het adres, moet je anders ff zoeken op google, het Elfje Tilburg
Ja mijn man is militair en in cermonieel tenue getrouwd. Hij zat toen bij 11 tankbataljon. Ok dan zal ik eens kijken hoe het valt. Ze heeft ook een winterjas van Gymp in mt 68 en die paste ook vrij snel inderdaad.
Siren dankjewel heb net gekeken. haha, van de webshop van hun was ik al lid, zag dus nu pas dat ze ook gymp baby verkochten. bedankt iig.
Sjors: Gefeliciteerd! Ik heb vandaag zo'n foamspeelkleed gehaald. En een roomdivider van praxis met van die leuke gekleurde bakjes. Dus Mirthe heeft nu officieel een speelhoekje. Vanmiddag heeft ze lekker ff op het kleed gelegen. Was wel ff schuiven weer met meubels. Nu kan ik al haar spulletjes zo in de bakken gooien 's avonds en huppakee alles opgeruimd. Zal morgen ff foto spammen Pff meisje is zo verkouden en hoesten net maar een half uitje op haar kamer gezet en toen we net in de douche gingen tijdens het aankleden de douche nog op de heetste stand aan gelaten. Dan lag ze nog lekker ff in de stoom. Toen kon ze weer vrijer ademen Als het goed is gaan we morgen voor het eerst zwemmen. Als ze niet meer zo verkouden is hopelijk anders gaan we een andere keer. Heb alles van splash about dus hoef geen zwemluier en heb een speciale romper ofzo (weet zo niet meer hoe het heet) Dan blijft ze warmer. Dus ben benieuwd. ga natuurlijk wel ff foto's maken.
Hey Meiden @Weekend; geen plannen; lekker relaxen, wandelen, huisje doen. Film kijken met vriendlief; mss nog wat vrienden die langskomen... @Deze week; zal wat minder gaan spammen Moet vanaf maandag weer 32 uur gaan werken...(ik baal zo) @Bumpie; ben benieuwd naar de foto! @Zwemmen; zijn er al meer wezen zwemmen - Hebben jullie ook striemen overgehouden van je zwangerschap? @Sjors; Gefeliciteerd!!! @Vandaag; weer voeden op verzoek; even kijken wat de kleine doet, hoeveel hij wil. etc...Gaat goed, meneer werd alleen om 10 uur wakker...(en wij ook)...Das nog es weekend...Volgens mij is ie niet zo lekker, hij wil veel slapen, en liefst bij ons...Voelt ook wat warmer aan, zo maar eens even tempen...ook maar weinig bijvoeding gegeven (half potje fruit)...
ja ik heb striemen....als ik 2 dagen korter zwanger was geweest had ik ze niet gehad :x was steeds zooooooo trots op mn helemaal streeploze buik maar met 40.6 weken sprongen ze er toch nog snel in :x
@ pandora / striemen, dat had ik ook! Daar baalde ik zo van, helaas zijn ze nog steeds goed zichtbaar.... Vanmiddag op bezoek geweest bij vrienden met een tweeling en die vonden Aylin erg interessant!
@Tooske we zijn op vakantie in Tsjechië reis is echt super gegaan. Hebben vannacht gereden en Mirre heeft tot half 10 geslapen. Heb je trouwens een pb gestuurd. @striemen helaas heb ik ze ook en ze zijn nog steeds best goed zichtbaar Heb alles wel bij gelezen maar weet het zo even niet meer. Fijne avond allemaal
Kijkwondertje aylin heeft alvast kennis kunnen maken met sneeuw, fijne vakantie verder. Striemen,spadaders,loshangend vel allemaal overgehouden aan de zwangerschap. Maar ja je geeft je eigen schoonheid wel op voor zo mooi kind. Lig hier al weer heel de nacht krom van buikpijn en misselijk dacht ga maar even internwtten
mogguh ukkepuk is weer wakker. Was wel te verwachten aangezien ze van laatste fles haast niks op had. Alleen jammer dat daniel al bij ons ligt, kan lydia er niet echt bij hebben dan. Met zn 4en op 1.40m is wel heeel krap @striemen: bij daniel giga erg gehad, voelde ze erin springen. Bij lydia er niks meer bij gekregen en die van daniel zie je nog wel maar is echt hinderlijk trekken steeds beter weg. @echt erg! ben gewoon jaloers op schoonzusje dat zij bijna mag/moet bevallen! ik wil ook! en dat terwijl ik eigenlijk ff paar jaartjes rust wil en dan toch gewoon jaloers! Die buik, bevallen, zo'n klein hummeltje in je armen erna, die spanning van hoe zal het gaan, hoe ziet hij/zij eruit.... @zwager: kregen gister te horen dat hij ook nog gebroken ribben heeft en iets met zn longen, maar wat heb ik niet echt meegekregen, had mega hoofdpijn
Goedemorgen! Nou, hier is de strijd met de flessen ook begonnen. Ze speelt er gewoon mee Bijten op de speen, hele verhalen vertellen terwijl ze de speen nog in de mond heeft Hoop maar dat het een fase is! Hoe gaat het nu bij jullie?? Guppekop, kan me er iets bij voorstellen hoor! Heb het elke keer als ik in m'n middagpauze langs een boutiekje kom met positiekleding. Die dikke buiken in de etalage....zucht.... Haha! Denk ook niet zo gek, het is natuurlijk wel het mooiste dat je ooit hebt meegemaakt. Wat een ellende met je zwager zeg. Hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt! Hij zal nog een lange weg te gaan hebben... Las je berichtje in de lounge....voel je je al ietsje beter? Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Dikke knuf! Hier gister flink opgeruimd. Alles op marktplaats gezet (50 advertenties ofzo ) Doe nooit zoveel met mp, ben benieuwd! Fijne dag allemaal!