Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

pfff net hap gebeld. Mirthe hoest zo erg. De helft van de fles kwam eruit tijdens het hoesten. Zoooo zielig. En ze vonden dat ik niet hoefde te komen was verkoudheidje. :( Ze is ook verder wel vrolijk en ligt in de box te kraaien en draaien. Als ze om 12 uur weer ze moest hoesten tijdens de fles mocht ik wel langskomen. Hopelijk gaat het om 12 uur beter ga morgen wel naar onze eigen huisarts. Hopelijk heeft zij een oplossing. Ze heeft al neusspray, vsm tussikind siroop. En heb gister een ui op haar slaapkamertje gezet. Dat lijkt voor de verkoudheid wel te helpen.En ze heeft gister in het stoom gezeten. Iemand nog een tip?

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Bumpie hier is de hap ook heel erg van telefonisch afschepen snap hun taak dan niet.
    Verder geen tips helaas want jeremy snotterd wel eens maar niet dat je zegt hij is verkouden en heeft er last van.

Gup, nog steeds maar sterkte gewenst met je vader.
    En wat hebben jullie last van al die kriebels hier toch echt niet te bekennen terwijl ik ern super zwangerschap heb gehad.

Maar als ik dan zo ziek ben als nu merk ik wel weer veel alleen voor sta met de kleine.
    Mijn man overziet zijn zorg in combi met huishouden nog niet en raakt in paniek

3. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames

@linn ja ideaal die voetenzak ben erg blij dat ik hem toch heb gekocht

@bumpie ik heb idd ook geen tips maar wel beterschap voor de kleine meid

@guppekop jeej las je berichtje in de lounge wat naar allemaal dikke knuf voor je

@kriebels nou hier ook hoor. een wens voor een 2e kindje hebben we zeker.

Hier weer heerlijk bijgeslapen na en gebroken nacht i.v.m. de reis hiernaartoe zo maar eens kijken of we kunnen skiën

Fijne dag allemaal

4. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Evi heeft exact hetzelfde. Inderdaad een verkoudheidsvirus en het moet vanzelf overgaan. Meer dan je nu doet kan je niet doen...
    Ben van de week twee keer met dr naar de ha geweest, ze zeiden allebei hetzelfde...
    Sterkte ermee! Weet hoe rot het is om zo'n kleintje zo te zien martelen...

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

net bisolvon druppels gehaald bij apotheek. Nou lees ik tegenstrijdige berichten op internet. Dat het wiegedood kan veroorzaken. nou durf ik ze dus niet te geven.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @linn: mwa, tgaat. Echt rust heb je zo nog niet he en je kan er niet heen (ja, eerst ff 7u ofzo rijden)
    -fles: hier ook veel bijten nu, maar ze wil overal op bijten...
    -wow, lekker bezig geweest!

@maienditje, tis mn zwager;)

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Gup dom van mij, weet het natuurlijk je ziet maar voel me zo kut zelfs hersens worden al aangetast

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @ Gupp las je berichtje ook in de lounge, zit niet mee :(

@ fles Hier nog steeds volop spelen met de fles. Bijten is er nu inderdaad ook bijgekomen. Maar als ik de fles geef en ik merk dat hij enkel maar op de speen bijt en voor de rest naar de fles slaat dan zet ik ze nog even weg. Wanneer ik opnieuw probeer dan neemt hij ze wel normaal en dan zijn het enkel zijn handjes die nog over de fles gaan in een poging om ze zelf ook vast te houden maar dat is niet hinderlijk.

@ striemen Toen ik nog zwanger was dacht ik dat het wel meeviel qua striemen, maar eenmaal bevallen zag het er toch erger uit. Nu valt het wel weer mee qua zichtbaarheid.

@ bumpie Wat sneu dat je meisje zo verkouden is :( Op zich kan het niet zoveel kwaad dat de voeding er terug uitkomt door het hoesten al is het wel heel vervelend natuurlijk. Zo lang het maar niet bij elke voeding is. Ik had het als kind ook wel eens voor dat mijn eten er terug uitkwam als ik een hoestbui kreeg tijdens of net na het eten. Is door de druk van het hoesten.

Verder de typische luie zondag hier. Tristan ligt alweer vrolijk te spelen, die blijft wel wakker tot aan zijn volgende fles. Maar voorlopig hebben zijn speeltjes de volle aandacht, en maar brabbelen haha.
    Ik moet zo nog even naar de winkel, was gisteren frisdrank vergeten. Echt als mijn hoofd niet zou vaststaan... Typisch is dan ga ik naar de winkel met de bedoeling frisdrank te halen en ik kom terug met andere dingetjes die ik vergeten was en natuurlijk geen fris... Ach zo blijf ik in beweging, er moeten toch nog wat kilootjes af ;)

9. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    ik heb Femm van de week bisolvon druppels gegeven , omdat die van vsm niet werkte. ze hoest nu niet meer. ik heb ze aan Jens altijd gegeven.

10. bumpie

bumpie Niet meer actief

ik heb haar net de laagste dosering gegeven 8 druppels.
    leeuwtje hoeveel druppeltjes heb jij femm gegeven per keer?

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hier ook luie zondag, lydia heeft echt dag rust nodig, zijn al zoveel weggeweest van de week. En ze is nog steeds jengelig:( wil overal op kauwen. Heeft net hele broodkorst naar binnen gewerkt, hadden mn vingers even rust...:D

12. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Striemen dat is mij bespaard gebleven, wel nog een lekkere flubberbuik.

@zwemmen al meerdere malen wezen zwemmen, ze vind het prachtig. Ga vanaf volgende maand iedere week.

@Fles hier ook af en toe geklooi met de fles, vooral er hard tegenaan meppen is leuk.

@Hier nog wat hangerig, denk toch een beetje van de prikjes/ sprongetje. Slaapt ook wat meer de laatste dagen.

Verder een rustig dagje hier.

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hier ook jengelig ;) gisteren vuurrode wangen en verhoging....denk tandjes in aantocht...de bijtring is in ieder geval dankbaar in gebruik genomen

fijne zondag allemaal.....M. en ik gaan even een uurtje slapen....papa zit toch schaatsen te kijken....vanmiddag even een kopje thee drinken in onze stamkroeg en de zaal reserveren voor onze bruiloft :D

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Weten jullie of je gewoon recreatief kunt gaan zwemmen met de kleine? bij een clubje aansluiten gaat namelijk niet ivm mijn onregelmatige diensten...dus ik kan niet iedere les
    maar ik wil zooooooooo graag gaan zwemmen nu M. zijn waterdrama fase voorbij is

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lijkt mij dat dat gewoon moet kunnen. Het is dan alleen wat drukker waarschijnlijk;)

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    :):):)Schaam moment:):):)

Heb zoveel advertenties op mp staan dat ik door de bomen het bos niet meer zie :( Heb nu dus blijkbaar 2 keer hetzelfde verkocht en beide mensen mailen net dat het geld is overgemaakt... OEPS!

Moet dus met het schaamrood op m'n kaken één van de twee gaan mailen dat ie al verkocht was en het geld terug gaan storten. Voel me zo enorm dom!

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  18. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    ~

Thnx :p

19. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pandora ja hoor je kunt ook gewoon recreatief gaan zwemmen doen wij met Mirre ook regelmatig. Bij ons is het babyzwemmen trouwens gewoon elke week 2 keer en als je niet kan dan kom je gewoon niet.

Veel plezier trouwens vanmiddag

@fles als ze een keer een fles krijgt dan bijt ze idd ook op de speen

@zwemmen Mirre vind dat geweldig dus doen we dan ook regelmatig.

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Linn oeps. haha.

Deel Deze Pagina