Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Ros nee bedankt voor je aanbod.

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

nou weer terug van me werk. Pff zware dag met die migraine maar ben de dag doorgekomen met para's. morgen lekker vrij dan reageer ik ff meer. nu lekker bankhangen

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wennietje, praaaaat me er niet van haha!! Ze werd toen toch ook zo boos toen linn dacht ik eerst wat zei over die foto's? En na n opmerking van pandora wilde ze niet meer kletsen hier en zat ze ineens ergens anders. Mij vond ze ook niet aardig haha. Gaf ze hier best ernstige klachten om vervolgens niks van zich te laten horen. Wij ons allemaal zorgen gemaakt terwijl er niks was... Pfff nee maienditje, daar heb je niks aan gemist ;)

Ros sorry, had je berichtje gemist! Enne lief aanbod maar niet nodig hier...

Pandora, wat heeft je moeder? Je hebt t vast al n keer verteld maar kan het ff niet terughalen... Sterkte in elk geval..

Geen diksap klinkt goed vind ik, gewoon water en thee. Echte suiker mogen ze sowieso niet omdat ze dan later n grotere kans hebben om teveel zoet te eten (oh wat zal ik n hoop suiker gehad hebben als baby, net vijf bonbons en 4 ferrero rocher op, yum! Aaaarg Sonja vermoord me) :D

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ze was boos op mij nav een opmerking over haar naaktfoto's hier ;) mij vond ze het ergste van ons 3e :D en niet aardig...en dat was wederzijds :p
    en dan idd alle ernstige klachten...pfffffff
    ik twijfel nu helemaal aan de waarheid daarvan.....als je zw.schap echt zo hell is geweest, zoals zij schreef ...dan wacht je m.i. wel wat langer met een 2e
    om jezelf rust te geven.....

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Sja...Wennietje...Pandora heeft dr inderdaad weg gejaagd :D:p
    Ga er maar niet te veel woorden maar aan vuil maken. ;) "Aandacht" dan heb ik wel genoeg gezegd denk ik ;) Vind het gewoon uitermate sneu voor dr zoontje, de aandacht zou naar hem moeten gaan.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    josjo....je kunt beter vragen wat mn moeder niet heeft :(
    ik ken haar heel mijn leven al niet anders dan ziek

maar ze is o.a. hartpatient ( meerdere infarcten, vaak gedotterd en 1
    hartoperatie )
    een paar maanden geleden is ze geopreerd aan een aneurysma in haar hoifd
    en ze heeft polyneuropathie......om een lang verhaal kort en simpel te maken....zenuwen gaan stuk en dit komt niet meer goed
    ik verwacht dat ze binnen nu en een jaar in een rolstoel zit
    ze kan nog maar moeilijk lopen...valt steeds om en heeft ook geen kracht meer in haar armen

verder ben ik er van overtuigd dat ze aan het dementeren is
    maar daar wil ze ( uiteraard ) niks van horen
    heel sneu allemaal....ze is pas 63

o.a hierdoor heb ik tegen een burn out aan gezeten
    ik zorg al mn hele leven voor mn moeder....mn oudste zus leeft niet meer en mijn andere zus heeft andere prioriteiten ;) en ik wil altijd te graag voor anderen zorgen en cijfer mezelf daardoor vaak weg

ik weet nu wel beter mn grenzen hierin te bewaken...maar het blijft lastig
    ik kan slecht nee zeggen :)

dan ben ik daar bijv. "even" op de koffie...wil ze even winkelen, 1 winkel maar
    ik gun haar dat omdat ze zelfstandig de deur niet uit kan, maar heb eigenlijk hele andere plannen
    toch stap ik dan in de auto en ben dan vervolgens 5 uur met haar op sjouw...want dan wil ze daar en daar ook nog heen en loopt mijn planning in de soep
    en ipv dat ik zelf een relax dag heb gehad...kom ik gebroken thuis en dat was mn vrije dag dan

hier hebben mijn paniekaanvallen ook wel mee te maken hoor....ik kom slecht tit rust

hmmmmm je wilde alleen weten wat ze had...het werd een iets langer verhaal :p

7. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Josjo , nee hoor er zit geen elastiek in. touw hetzelfde wa ze bij speenkettingen gebruiken. die dan wel goedgekeurd zijn. en Nuby is een baby merk. vanaf 4 maanden stond erop . Jens heeft hem nooit kapot gekregen en geloof me die kreeg heel veel kapot.

diksap hier nog niet echt geprobeerd. gisterne wel water. vond ze lekker. gewoon aan mijn glas. op CB zullen ze dadelijk zeggen liever geen tuitbeker maar gewone beker / oefenbeker.
    Ik had er 1tje bij Jens van de difrax.
    Maar hij schudde het altijd om. heeft dus lang met een antilekbeker gedaan.

Alleen de echte ANTILEKbeker bestaat niet volgens mij. de enigste wat enigzins niet altijd lekte was die van Nuby. avent hema difrax ze lekte allemaal. :x bij mij dan ;)

alweer zwanger nou moest er niet aan denken. bij Jens voelde ik me pas na 1 jaar weer mezelf en vond het nu wel fijn die 3 jaar ertussen. hij kreeg het heel goed mee en kon al veel zelf. hij was ook al zindelijk dus dat scheelde ook wel. maar hier helaas geen beeb meer. tenminste niet op de planning.

Las gisteren op Fb dat een collega weer zwanger was juli uitgeteld. nou toen was ik wel even jaloers. weet nog dat ik het nu rond deze tijd vorig jaar ook bekendmaakte aan heel de wereld. :)

Maienditje balen dat je mannu ook ziek is hopenlijk steekt hij Jeremy niet aan.

voor de rest ben ik even blanco , net klaar met werken. welterusten dames.

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    sow Pandora kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is.
    Mijn moeder is een paar jaar geleden overspannen geweest en dat was al een aanslag op ons gezin . Nou dan heb jij heel wat meer aan de hand.

Hier wel hetzelfde met nee zeggen, en dan denk ik vaak waarom doe ik het niet. want als ik iets vraag ivm kids ofzo is het ook nee en bij mijn broer niet. maar goed zo zit ik dus niet in elkaar.

Maar een dikke digiknuf voor je !

9. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ros, dank je voor je aanbod, hier net de difrax uitgeprobeerd en die is goedgekeurd :D

Pandora, wat moet dat lastig zijn om jezelf niet weg te cijferen, maar toch er toch voor je moeder te zijn.... Heeft ze verder nog hulp?

Maienditje, pfff zieke bedoeling daar. Beterschap!

Jullie maken me nu wel heel erg nieuwsgierig naar Wennietje, ik ga ook even graven hehe.

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die verloskundigen hier op het forum zijn volgens mij ook gillend gek geworden van Wennietje, net als jullie :D

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    tooske....verder krijgt ze geen hulp ;) eigen bijdrage is zo belachelijk veel...kan mn vader niet betalen van zn pensioen ;)

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    yeey vandaag kleine jeremy alweer 5 maanden al snurkt hij zoals gewoonlijk nog lekker.
    rustig dagje vandaag hier maar 1 babytje van net 6 maanden.
    en manlief blijft ook nog thuis al blijf ik daar uit de beurt.
    wel goed geslapen naast hem wat hij liet hoorbaar merken dat hij zich klote voelde door al het gekreun,hahaha.

pandora: ik snap jou goed, nee zeggen is heel moeilijk en je wilt je moeder ook nog wat plezier geven.
    maar nu met een kleine kan je het misschien wat makkelijker en het is vaak in een gezin dat hoeveel kinderen ook er maar 1 klaar staat.

heel veel sterkte met je moeder en dat ze geen hulp krijgt is belachelijk er word altijd zo raar gemeten in nederland want ken hier iemand die hulp krijgt omdat ze psychische is geworden na een scheiding.

ik vraag me ook heel de tijd af hoe het is met cindy80 ging het ook nog niet al te best mee en zat aan de anti depresiva weet niet of je nog mee leest cindy of dat je niet mee gegaan ben na het nieuwe topic.

leeuwtje: had jij het nog aangegeven op het kdv over de flestijden, hoop dat ze het genoteerd hebben.

bumpie: hoe gaat het met mirthe, heeft ze goed geslapen en ben jij ook weer hoofdpijn vrij.

josjo,linn,pandora: jullie zijn dus eigenlijk vreselijke mensen zomaar iemand van het forum wegpesten, maar geef jullie gelijk elke dag van de zwangerschap gebeurd er wat idd, gewoon aandacht te kort en zo iemand is het niet waard om woorden aan vuil te maken.

smileys: hoe plaatsen jullie eigenlijk die smileys die drukken misschien wel beter uit hoe ik iets soms bedoel.
    moet je dat bij meer opties doen of weten jullie de schrijfwijze gewoon uit je hoofd??

nou ik wens iedereen weer een fijne dag toe.

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    de smileys staan aan de zijkant ( rechts ) van het vak waar je in typt

14. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Het gaat wel beter met mirthe ze hoest nog wel veel maar niet meer zoals dit weekend. pff werd vanmorgen zelf wakker met pijn bij het ademhalen onder mijn ribben. Heb ook echt altijd wat. En 's nachts heel slecht slapen. Telkens de lamp aan doen enz. aan de andere kant van de slaapkamer wakker worden. Weet ff niet wat ik eraan moet doen. volgens mij gaat het me een beetje terug en ben ik te druk in mijn lichaam.

nu zo ff naar fysio en dan kom ik gezellig hele dag meelezen.

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ja pandora, jij was het ergste, my god, die foto's! Dat kon echt niet hoor haha. En dat de verloskundigen al gillend gek van haar worden whoehahaha.

Jeetje Pandora, dat is een heftig verhaal van je moeder, zeker omdat ze dat al haar hele leven heeft gehad! Mijn vader is overleden op 56 jarige leeftijd en ik herken wel wat dingen. Zat zijn laatste maanden in een verpleeghuis en wilde nog vanalles. Ging je met hem naar de winkel, 5 min lopen maar hij deed er een half uur over en was dan eigenlijk te vermoeid om terug te gaan. Zal voor je vader ook wel zwaar zijn denk ik he? Dat zorgen voor is gewoon best pittig.. en je zus leeft niet meer? Is dat al lang geleden? En als ik teveel vraag dan zeg me maar dat ik mn mond moet houden he :p

Maienditje, ik weet sommige tekens uit mn hoofd (handig als ik op de iphone zit) maar je kan op 2 manieren een bericht plaatsen: meteen in dat vak (snel reageren) of door de knop: plaats reactie en dan krijg je dus al die smileys...

16. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal! Vanochtend wakker geworden met kirrende babygeluidjes op de achtergrond. Heerlijk om zo je dag te beginnen!

@Pandora Sterkte met je moeder! Wat een verhaal zeg. Soms lijkt het echt alsof er met twee maatstaven wordt gemeten in Nederland.

@Bumpie Succes bij de fysio en daarna lekker meelezen vandaag! :)

17. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    goedemorgen dames,

Hier net wakker Mirre heeft weer goed geslapen vannacht

@pandora sterkte wat moet dat soms lastig zijn.

@bumpie succes bij de fysio

@josjo ja die foto's dat was best apart ik zou zulke foto's hier niet weg durven zetten maar ja.

@Hier Ik word tante jeej echt zo leuk

Ga zo eerste skiën vanmiddag lees ik weer wel bij

Fijne dag allemaal

18. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    De ene is een CHICCO en de andere (vindt ze ook geweldig) is er eentje van Sophie de Giraf. Ik zal proberen of ik er foto's van kan maken en dan eventueel hier plaatsen (of in het andere topic).

19. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Deze Nuby bijtring heb ik ook, maar die vindt Anne-Fleur dan weer niet zo geweldig. Er zit niet zo'n zacht gedeelte met water in aan deze bijtring (maw het is geen koelbijtring) en ik denk dat het dat is.

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik kan het in ieder geval niet zien, hoor Pandora... dus geen zorgen, volgens mij is er niks zichtbaar!

Deel Deze Pagina