Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Sloppy: ik neem aan dat je haar pLasje bedoelt?;) Zal voor jullie duimen dat de koorts afneemt en dat de kleine meid gauw opknapt!
    Idd prettig als ze effetjes lekker kunnen tukken dan, voelt ze zich daarna misschien ook wat beter?

@Naam: Ik heb me in '07 geloof ik al geregistreerd, na ons trouwen. Was in Jan. '07 zwanger, dus wat doe je dan als een van de eerste dingen? Je surft je suf op het www, en zo kwam ik op dit forum. De term 'Klussen" werd toen nog veelvuldig gebruikt :D, dus ik dacht daar een leuke draai aan te geven qua gebruikersnaam, haha.
    Vorig jaar met carnaval overigens een weekendje weg geweest en toen hebben we notabene met de échte Kabouter Klus (en Plop etc.) aan de bar gezeten en nog van hun stukje kaas gesnoept! Leuke mensen; Lui zat telkens als eerste aan het ontbijt, dus zo lui istie niet, haha!:p Maar dat terzijde...

@Op handen en knieën heb ik hier nog niet gezien; Hidde heeft nu wel in de gaten dat hij wat meer met zijn armpjes kan als hij op de buik ligt; hij strekt ze nu voornamelijk naar voren en kneedt wat in het boxkleed of dekbed.

@Opa en oma; wij hebben beide al jaren geen grootouders meer, en jammergenoeg is het rijtje bij Hidde ook niet compleet. Mijn SV overleedt exact een maand na onze bruiloft, ook alweer 5 jaar geleden...pfff....

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi,

Vanmorgen schoonfamilie op bezoek gehad. en gister manliefs broer en vrouw + dochter. Was erg gezellig pff was 2 uur toen we in bed lagen. Al lange tijd niet zo laat in bed. Straks nog kraamschudden van kameraden hun dochtertje is inmiddels ook al weer 3 maanden.

@ naam: Ik kom bij deze naam omdat onze hond Bumper heet:D En we hebben nog een hond Diesel.

Dit is mijn facebook Nicole Krikhaar | Facebook Dus wie me toe wil voegen. Leuk leuk.:D

Morgen weer werken van half 9 tot half 7 En mirthe hele dag lekker bij mij:D En dan om half 8 aed herhalingscursus. Weekend is ook zo voorbij.

@rollen van buik naar rug: Vanmorgen legden we haar op de buik ging ze direct weer terug rollen naar haar rug.

@ kinderstoel: Ze vind dat zo leuk. gister 1 van ikea gehaald daar zit ze mooi rechtop in. Zakt niet naar links of rechts. Ze wil haast helemaal niet meer liggen. Ook niet echt handig.

@ fruit: Vanmorgen een banaan gepureerd en ze had het bijna helemaal op. Ze vindt vers toch lekkerder. Had alleen banaan gedaan omdat ze door de ab aan de dunne is.

@ tandjes: Volgens mij zitten ze er hier ook aan te komen. Ze kauwt enorm op haar kaken. Kun je heel goed horen. En alles gaat in de mond. Ook krijgt ze nu opeens kapotte billen:( Misschien van de diarree van de ab. Ik verschoon wel direct als ze heeft gepoept.

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hahaha ik lag vannacht ook nog te wordfeuden :D

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Maienditje ik heb eens iets gezien, een soort uitklapbadje dat je in de douchebak kan zetten, dat is groter dan een babybadje.. *googled *... een bibabad, blijkbaar: BiBaBad

@Sloppy nogmaals beterschap voor je dochter

@Sammie leuke foto's van je ventje

onze visite was erg gezellig, beebje is heel lief geweest, net lekker met haar gewandeld alleen nu ligt ze in bedje en daar is ze het zo te horen niet mee eens.. even afwachten en anders toch maar even ernaartoe

fijne avond allemaal!

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik moest zowat 25 pag. bijlezen, niet te doen. :D
    Heb de laptop alleen in het weekend nu. Wel balen maarja.. man heeft hem nodig.

Morgen naar de KA met Lizzy, gaan ze haar checken.. ben benieuwd. Al gaat ze wel snel vooruit hoor!!

Mooie foto's zag ik voorbij komen! Wat een lieve kindjes allemaal!!! :D

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Sammy is echt al een knul.

Heb ook al gedacht aan zo bibabad berg je ook makkelijk op.

Lekker kip en patat eten bij me ouders jeremy zit aan de bruine bonen

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kletskousen hier!

het is KOUDDDDDDDD\!!!!!!!!!!! kachel stopte er mee:( hopelijk gauw gemaakt want dis niet fijn

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    klets klets klets :D

10. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schema van Suzannah is bijna identiek aan dat van Jessi, alleen heeft Jessi iets minder flesvoeding en geen pap in de laatste fles. Grappig :)

Ja, wij geven vit. D bij ja.

11. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een cuty! Heb jij verkleiner in de Quinny zo te zien? Dan nog past Kyan er zo ook al bijna gewoon goed in!

12. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bedankt allemaall:)

13. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy beterschap daar!

Wat een stelletje ouwehoeren zijn jullie!

Facebook, gezellig!!!! Stuur jullie allemaal wel effe pb met mijn facebook gegevens. Laat t ff weten als ik je vergeten ben en je wilt wel gezellig facebooken :)

14. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook heerlijk met de kleine wezen wandelen! Zalig met dit weer! :)

Vraag: kan jullie beeb zelfstandig spelen of wisselt dat? Onze kleine vermaakt zichzelf meestal zo'n max. 10 min. en begint dan een beetje om onze aandacht te vragen. Niet erg hoor, maar vroeg het me gewoon even af.

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Lizzy kan zichzelf wel 30min bezig houden.. dan gaat ze ook om aandacht vragen hihi :D

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lori, wisselt hier, ene keer heel goed, andere keer minder. Maar nu ze steeds meer kan gaat het steeds langer goed (als ze iemand ziet).

Net lag ze onder de speelgym, gaat die malle meid omrollen zodat ze op dr buik ligt en dan gaan huilen dat die dingen tegen dr hoofd zitten te stoten

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hahaha in het vorige topic deden we ook tegen elkaar wordfeuden....natas heeft iig vaak dezelfde voedingstijden als wij :D
    tussen 6 en 7 pieppiep.....dan heeft natas een woordje gelegd :D

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Hier gelukkig geen aandacht vrager als hij in de box speelt

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje mina zeg, moest 35 pagina's bijlezen. Zo is het bijna niet meer te doen. Heb het wel proberen bij te houden op mijn mobiel, maar dat gaat ook bijna niet. Maar eerste week werken was heftig zo weer na de vakantie, zeker met alles wat op de planning stond. Maar naar 55 uur, heb ik nu het hele weekend mijn schoonouders op de stoep gehad en zijn dus ook blijven slapen. Timme is nu helemaal ontregeld, omdat zij hem dus zoveel mogelijk willen zien pffff.

Morgen moet Timme ook voor het eerst voor eggie naar het kdv, moet hem morgenvroeg om half 8 halen en mijn man haalt hem dan op rond half 3, ben benieuwd. Oefendagen waren super gegaan...

Tandjes volgens mij komt er een door, zie nog niets, maar zijn gedrag is er wel naar.

En de rest ik weet het echt niet meer, zoveel bij gelezen.
    Eerlijk gezegd vond ik het eerst in kleinere groepjes prettiger, heb niet zoveel tijd meer nu en dan merk ik dat dit er toch echt bij inschiet. Dus ik lees wel mee, maar als het in dit tempo doorgaat ben ik bang dat ik afhaak, sorry.

20. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Jammer zj, ik kan het soms ook niet bijhouden, lees dan ook niet alles terug maar haak aan bij het gesprek van de dag. Jammer als je afhaakt.

@Pandora :D :D

Deel Deze Pagina