Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    merry78.....ik zie dat jij een engelse cocker spaniel hebt....heerlijke honden
    die hebben wij 2 :D

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Mensen vraagje ik en mijn man gaan toch nog een keer naar de 9maandenbeurs dus mocht iemand hier een dagkaart hebben of ergens bij krijgen mag ik die dan overnemen.

Verder reageer ik als.ik op de laptop zit voordat mijn lang getypte verhaal opeens foetsie is

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hey grappig, nog een Marije :)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik haal Sam en Ties er ook niet uit als mensen langskomen, nooit gedaan ook. Heb er nog nooit vreemde reacties op gehad gelukkig.

En ik ben 28, nader langszaam de 30 dus helaas. Gelukkig heb ik al wel twee kinderen dus ik denk dan maar dat ik tenminste geen oude moeder ben ;) :D

5. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou eindelijk tijd om te reageren

@terugreis weet niet meer wie het vroeg maar die ging eigenlijk best goed Mirre was natuurlijk wel wat meer wakker dan met heenweg maar heeft het echt super goed gedaan

@nickname we vonden het een wonder dat we zo snel zwanger waren hadden mijn man en ik niet gedacht vandaar wondertje en 1985 is mijn geboortejaar

@leeftijd ik ben net 26 geworden (december) en manlief is 24

@kinderstoel hebben er een van bopita hebben we gekregen maar weten nog niet of we die gaan gebruiken

@karen wat een leuk loopwagentje en wat een mooi meisje

@fb heb een aantal van jullie toegevoegd

@zj het zou jammer zijn als je afhaakt idd wat de rest zegt gewoon inhaken op het gesprek van dat moment. Ik vind het met werken ook lastig om alles bij te houden (ben nu 2 weken vrij)

@guppekop is de verwarming al gemaakt?

@sloppy hoe is het met je dochter (ben even haar naam kwijt)

@bumpie hoe is het met M.irthe

@hier ons hondje is weer thuis zijn mijn schoonouders gister komen brengen hadden we niet meegenomen op vakantie en is dus een weekje wezen logeren.

Fijne dag allemaal

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @uit bed halen: doe ik hier ook niet, hou ze soms wel iets langer wakker als ik weet dat we bezoek krijgen.

@merry, ik ga helemaal niet sporten, alleen buiten werken wat dag erna ook als sport aanvoelt nu ik het zolang niet heb gedaan

@naam: vriendin en ik werden altijd guppen genoemt vroeger

@Verwarming: deed het gelukkig vrij snel weer maar het was al wel afgekoeld naar 15graden dus voor het dan weer warm is..

@tandjes: ik voel er 1 zitten maar hij wil niet echt door

@daniel: koorts is weg, humeur wat vreselijk is!

@jarig: juni, word dan 22:)

@ga de kindjes in bad gooien

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Au :D:D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Leeftijd: ik ben nu 37 en word in maart 38..... Maar ik voel me nog 25 :) Ik had altijd graag jong moeder willen worden maar heb mijn tijd verdaan aan mijn eerste vriend................toen ik wilde stoppen met de pil was zijn reactie: Nu niet, dan niet NOOIT niet! Ik wil geen kinderen....wel een beetje bot na 4jr relatie en het over namen hebben. Ik heb altijd gezegt dat ik er 3 wilde.....
    Toen ik 26 was kwam ik samen met mijn man en we zijn na 3/4jr gestopt met de pil.........en helaas 8jr later pas een kindje.

@Wondertje: Megan kwam zonder koorts uit bed, hopelijk blijft het zo vandaag!

@uitbed halen: Doe ik nooit, slapen is slapen ze worden vanzelf wel wakker.

@Nickname: Ik ben helemaal fan van Buffy the Vampire Slayer.....vandaar het slayer en in een van de afleveringen word buffy sloppy genoemt.......vnadaar het sloppy. het leukste vind ik dat niemand mijn nickname gebruikt alleen ik :D

@karen: leuk wagentje hoor!

Zo nu weer ff kijken of Megan niks aan het slopen is :D

9. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Mijn nickname spreekt voor zich denk ik zo.

@Merry en Sloppy eindelijk wat mensen uit de "buurt".

@Meeting lijkt mij erg leuk, maar denk dat je dat ruim van te voren moet plannen zodat zoveel mogelijk mensen kunnen.

Hier ook een paar keer de fout ingegaan om haar wakker te houden/maken voor visite. Doen we nu ook niet meer.

Spelen kan ze best een tijdje in de box en daarna nog even in de wipper, bij elkaar vaak 30 min.

10. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wakker maken voor visite doen wij ook niet. Een keer gedaan en dat was meteen 1 keer teveel...;)

11. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    @ Natas, inderdaad dicht in de buurt!

@ Pandora, ik moet bekennen dat het de hond van mijn ouders is. Maar ze is regelmatig bij ons. Wij hebben thuis altijd cockers gehad en zelf zou ik er ook wel een willen hebben. Ongeveer 6 jaar geleden had de hond van mijn ouders een nestje en daar bleef 1 reutje van over, maar helaas mocht ik het hondje niet meenemen naar het werk. En mijn ouders woonden toen niet dicht in de buurt. Maar nu gelukkig wel, dus kan ik ook van de hond mee genieten. Wat voor kleur hebben jouw honden?

12. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, ik ben 31. Tjonge, wat voel ik me oud als ik sommige leeftijden hier lees, hihi. ;)

13. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Aylin heeft woensdag voor het laatst ontlasting gehad, begin er wel een beetje gek van te worden.... Maar ik last dat rijstebloem ook verstoppend kan werken, dus misschien moet ik daar maar mee stoppen. Of heeft iemand nog een andere tip?

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is wel erg lang geleden hoor! Ik zou even contact zoeken met je HA....
    Krijgt je meisje BV of FV?

En hoelang geef je nu rijstebloem?

Suzannah heeft al vanaf dag 1 last van haar darmen dus ik weet hoe frustrerend het kan zijn als ze niet poepen.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hahaha volgens mij ben ik de oudste :D:D

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    merry, en als je termometer gebruikt? dat werkt bij lydia wel. Doe nu standaard 10cc water meer in de fles, werkt ook hier

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @ wakker maken voor bezoek Dat doe ik echt niet. Meestal wordt hij wel uit zichzelf wakker, hij lijkt het aan te voelen dat het ergens anders veel leuker is dan in zijn bedje ;) En als hij wakker is en er komt iemand langs dan wil hij echt niet gaan slapen.

@ guppekop Fijn dat je verwarming het weer doet. Het is idd snel koud deze dagen als je verwarming het even laat afweten.

@ leeftijd Ik word 33 dit jaar, pfff wat vliegt de tijd.

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij hebben een zwarte en een driekleur ( wit/zwart/bruin )

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhh honden :(

Wij hadden tot april vorig jaar een Rottweiler......Jolie.
    We hebben alleen moeten besluiten haar te herplaatsen omdat ze intollerant naar Megan werd :(
    Ik mis haar elke dag nog!
    Bij de eerste signalen hebben we direct een gedragstherapeute ingeschakeld maar na 8mnd kregen we toch het advies om een ander huis te zoeken....
    Dat is gelukkig heel goed gelukt en ze heeft het heel goed bij een vriendin van mijn ouders :D

20. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Effe afwachten hoe dat hier gaat met de hond....

ik ben zelf jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug ook allergisch getest op honden, katten en huisstofmijt... eigenlijk nooit wat van gemerkt, dus dat is hoopvol :D.
    Reageerd vroeger alleen heel erg op de pekineesjes van mijn zus; dat was echt rooie-ogen-snotterdesnotter, verders nooit geen last van huisdieren! Maar ow, moet er niet aan denken hoor, dat er wat wegmoet van de veestapel hier.... Voor Hidde waren de beesies mijn alles, maar zou ze nu ook niet willen missen hoor. En vindt het ook erg leuk als Hidde met huisdieren kan opgroeien, want ik mocht vroeger van thuis nooit niks, haha...

Deel Deze Pagina