Igglepiggle leuk om je hier te zien, welkom Zo maar even lokaal een paar boodschappen doen, Tristan is niet al te lekker dus ik ga liever niet te ver de deur uit.
linn beterschap meis! Dit is al jouw tweede flinke griep sinds Evi er is he? Zielig..... En dat rollen dat komt allemaal vanzelf wel hoor. Maar misschien kan je het een beetje stimuleren door haar handje te pakken en haar dan om te rollen? Dan leert ze dat dat kan en kan best een paar weken duren maar gaat ze het op een gegeven moment zelf ook wel doen. Of regelmatig op de zij leggen, kan misschien ook helpen?
Zo alles bijgelezen sinds gisteravond maar druk dagje hier met kids. Drie baby's van 6/5/4 maanden en twee peuters van 2. Straks in de middagrust pak ik de laptop erbij om te reageren
Ja, rollen gaat heel goed als ik haar hand pak. Hoef haar handje ook alleen maar vast te houden, de rest doet ze zelf. Maar uit zichzelf proberen doet ze niet. Als ze eenmaal op haar buik ligt probeert ze wel te kruipen Hilarisch gezicht. Kont omhoog, gezicht begraven en trappelen maar! Haha, ze kwam net nog vooruit ook! Nu op bed, moe van al het oefenen. @Vakanties, we gaan in maart een weekje naar center parcs. Super veel zin in! Een super de luxe cottage, met sauna en broodjesservice Het is wel een eindje rijden (van drenthe naar limburg) ben erg benieuwd hoe dat gaat! In augustus gaan we een weekje naar Mallorca samen met zus, zwager en nichtje. Evi is dan net 1 en nichtje wordt dan een week later 1. Lijkt me zo leuk! Moeten alleen nog boeken Josjo, waar ben jij toen precies naartoe geweest? Welk complex? @Elisje, Hoe gaat het met Tristan? Gewoon niet lekker of is ie echt ziek? Beterschap daar! @Bumpie, Super leuk setje! Ga binnenkort ook maar weer eens winkelen Heb echt niets meer op voorraad. Als het nou te klein wordt dan heb ik gewoon een probleem Vooral rompers, die dingen zijn altijd zo van de ene op de andere dag te klein. En vind ze zo duur! Waar halen jullie ze?
@Ros je moet idd veel meeslepen, wij zijn in november toen geweest naar een landal park. Veel spullen achter de stoelen, je wagenbak vol stoppen. Hoedenplank eraf zodat je dingen rechtop kan zetten. Niet teveel voor jezelf meenemen, wij hadden samen 1 koffer. Had wat wasmiddel mee voor een handwasje. @Hond hier ook een hele lieve wetterhoun van bijna 3 jaar! @Rollen een hoop pogingen, 1 gelukt, ligt vaak wel op haar zij te wurmen.
Wat een slapkoppen bij jullie zeg! Hier vanmorgen eerste geluidjes al om 7 uur, maar uiteindelijk begon ze pas om kwart voor 8 te miepen, toen lamp aangedaan en even goeiemorgen gezegd, mezelf aangekleed en opgefrist en uiteindelijk lag ze om half 9 aan de fles. Nu aan het werk, nog effe flink doorpezen vanmiddag. Gisteraavon niet meer op facebook geneusd, hebben met zijn 2tjes lekker onderuit in de bank film gekeken, ook lekker Wij zijn ook aan het nadenken over vakantie, maar ik weet het echt nog niet, pfff.
Wij hebben die volgens mij ook! Ik zie niets gemeld staan op site van Prenatal (sowieso een k..-site!)
Goede middag, Moest Laura vanmorgen wakker maken. We moesten om half 9 bij de tandarts zijn. En ze lag nog zo heerlijk te slapen . Vond het gewoon zonde. Fles ook pas gegeven toen we weer thuis waren, ging prima. Ook weer appel gegeven, niet echt een succes. Het lijkt wel of ze er nog niet echt om geeft. Morgen maar weer eens banaan, dat leek er beter in te gaan. Heb trouwens 2 gaatjes! Voorgaande keren konden er geen foto's gemaakt worden omdat ik nog zwanger was. Nu wel en dis is het resultaat. Waarom doet de tandarts zo'n pijn? Je denkt ik heb een bevalling overleeft, waarom dan verdoving bij de tandarts? En toch wil ik het!! Luiers: Hier maat 3 al een tijdje. Dacht eerst al over te moeten op 4 maar het lijkt wel of 3 weer beter past. waarschijnlijk is ze wat in de lengte gegroeit. Zitten: hier nog niet. Vakantie: We gaan straks in juli 2 weken in nl op vakantie. Mooi groot vakantiehuis gehuurd met alles er al bij. Scheelt weer in de spullen, want je neemt inderdaad wat mee! Kabouter Klus: Hidde heeft toch een onderzoek gehad over dat wegvallen? Hebben jullie daar al een uitslag van? misschien heb je het al verteld maar heb ik het gemist. Sila, las ook een berichtje van jou. Gaat nog niet super hè? Balen meid. Hoop echt voor je dat het snel beter gaat. We moeten hier eind deze maand weer naar het cb en zal, als ik het niet vergeet, vragen over de overstap naar voeding 2. Wat moet ik hier van denken. Ik wil nog 2 kilo kwijt. Zijn de batterijen hier van de weegschaal leeg. Zegt het universum nu van hou maar op gaat je toch nooit lukken. Of is het gewoon een kwestie van op naar de winkel en nieuwe kopen .
Haha, dat zal het universum zijn inderdaad @Tandarts, ben een hele poos echt extreem bang geweest. Ging dus ook helemaal niet. Ben toen na een jaar of 4 via een speciale angst-tandarts weer een beetje minder bang geworden. Maarja, na een jaar stopte zij ermee. Nu dus weer een bullebak Gelukkig een heel aardige mondhygiëniste, dat scheelt enorm! Heb Evi op het speelkleed liggen. Die ligt me toch uitgebreid te lachen naar haar spiegelbeeld Echt te grappig!
Tristan is niet ziek ziek maar gisteravond 2 keer overgegeven en dan bedoel ik echt overgeven, niet zomaar een golf melk die terugkomt. Heeft hij nog nooit gehad. Daarna ging het wel beter, hij wilde tenminste slapen maar heeft toch bij mij geslapen afgelopen nacht. Nu is hij nog een beetje hangerig en huilt sneller om iets. Hij drinkt wel maar met beetjes zeg maar. Zijn fles gaat nu in 2 keer leeg. Hij heeft geen koorts. Kijk het nog aan vandaag dan, maar denk wel dat hij tegen de namiddag/avond helemaal opgeknapt zal zijn.
Ros84, wij hebben nu nog een heel kleine auto maar met vier personen een midweek weg ging prima. Sam slaapt nog in de wagenbak dan. Die propten we helemaal vol en dan in de achterbak van de auto. Tas onder mijn benen en tussen de jongens in. Maar voor Ties had ik alles bij het huisje gehuurd en dingen als een wippertje nam ik echt niet mee. Ook niet gemist. Josjo, dat kan gebeuren toch? Het is echt heel moeilijk als het gebeurt, maar maakt je echt geen slechte moeder!! Sloppy, daar ben ik idd blij om! Het is ook een van de redenen dat we op tijd aan kindefen zijn begonnen. We hebben er nu twee en als de derde straks niet meer lukt (dan ben ik 30-31 jaar) hoor je mij niet klagen. Ik voel me tevreden zo. @gewicht, ik ben aan het weight watcheren. Gaat prima! Ben er al 7 kwijt.
vitamine d: ik dacht ook eerst dat ik die moest geven omdat ik bv gaf maar toen ik naar fles ging moest ik ze blijven geven, wel raar dat iedereen wat anders zegt. ik moet ook maar 3 druppels maar dat verschilt misschien per merk, of moet hij inmiddels meer na mate hij ouder of zwaarder word kijk daar eigenlijk nooit naar. mensen met prenatal slaapzakken anders winkel bellen heb mail al wegegooid anders had ik het ff op het forum geplakt. leeuwtje: fijn dat femm toch goed was aangekomen. hier biedt ik gewoon eerst de fles aan en wat hij laat staan maak ik aan als pap (vanaf 6 maanden) en geef ik er dan nog zo bij. ennu slimme opmerking na je zus toen, gaf ze zeker geen antwoord op. huisdier: hondje is hier ook nog alles proberen hem net zoveel aandacht geven, merk wel dat hij niet altijd meer mee gaat, voorheen wel. gelukkig nog nooit jaloers geweest naar jeremy terug. zj: gelukkig heeft timme het goed gedaan op kdv ik vind het ook altijd fijn om te horen als kids hier net zo zijn als thuis en thuis ook niet overprikkeld zijn maar lekker slapen. igglepiggle: welkom en we zien we hoe vaak je reageert maakt toch niet uit als je enkel meeleest, zijn er wel meer. snap dat je na een werkdag er wilt zijn voor je gezin mijn man noemt mij ook een zpverslaafde, ben blij dat als de kids tussen de middag slapen ik ff kan reageren. want merk als er veel geschreven is lees ik wel maar zin om te reageren verdwijnt. leeftijd: gemiddelde leeftijd voor je eerste kind stijgt volgens mij ook wel. op de gym zeide ze dat we het gemiddelde aardig haalde, iedereen was zwanger van 1ste kindje en daar zat ik tussen 10 mensen als 24jarige de rest was tussen de 30-32 jaar. de nacht: hier ook weer een rommelige nacht gehad om 1 uur en 5 uur de speen geven. ben je echt niet gewend als hij normaal van 8 tot 8 slaapt. ik denk dat het probleem is dat hij de laatste tijd tegen acht uur te moe is en daardoor slecht drinkt maar in de avond slaapt hij slecht en als hij wel slaapt dan is het een nachtbraker en wil hem wel uiterlijk half 9 in bed hebben. ga vanavond eens kijken hoe we het oplossen. ros: weekendje weg hadden we hier in november en ik wilde idd ook al wat meenemen dacht hij speelt nu echt al met dingen dus ja. naast luiers,kleding,zwemband en alles wat je bi jde verzorging nodig hebt. nog een campingbedje,wipper,draagzak( is ideaal) en als wagen hadden we idd ook puur een buggy meegenomen wisten dat we niet veel van het park af zouden gaan. we hebben wel een grote stationwagon dat scheelt. maar er komen hier al goede tips voorbij zie ik. ik had wel een box in het huisje laten zetten, dat scheelt weer dat je veel van hun kunt nemen. let wel op of neem kruiken mee of vraag het na bij de receptie bij landal gaan de verwarming automatisch na 4 uur uit en in de nacht gaat hij na 15 graden kan je zelf niks aan veranderen. jeremy zag de eerste nacht helemaal blauw, gelukkig kon de technische dienst het programma eruit halen en konden we de kachel handmatig instellen. gup: lydia lust opzich ook wel alles he volgens mij?? hier heb ik ook zo vreetzak die alles uit je handen kijkt. uitslapen: heerlijk als je kleintje zo uitslaapt op dagen dat je er zelf ook voor niemand uit hoeft. dan neem ik het er ook altijd van hoor. bumpie: leuk setje zeg. josjo: ben benieuwd hoe ze het doet op om 5 uur al de laatste fles, is wel hele lange tijd niks of geef je later op de avond nog iets. nou we horen morgen wel hoe ze de nacht heeft geslapen. kindjes die nog niet lang uitslapen, lastig je doet er denk ik weinig aan je kindje moet het vanzelf, zelf door krijgen. rollen: weet niet wie het zei maar hier oefende we ook iedere avond een half uur door met ons handje hem te stimuleren tot rollen werkt echt, ook logisch want jij moet hem leren hoe hij/zij het moet doen tandjes; hier echt nog niks. lori: ik heb toch de kerst borstvoeding gegeven en had toen nog een week in de vriezer maar mengde dat wel al. geef je wel al iets van bijvoeding of nog niks. natas: wij hadden idd toen we zelf weg gingen ook enkel pyama, ondergoed, huispak mee en 2 setjes net voor als we het huisje uit gingen. vakantie: hier tussen hemelvaart en pinksteren weg, nog geen idee waar hebben en in de zomer van 16 juli tot 1 aug. tandarts: gelukkig geen angst ik mocht gelijk 2 jan. joepie hij kon idd weer foto's maken en 2 kleine gaatjes, zater er al jaren maar werden nu wat groter dus wilde hij vullen. mag dus vrijdag 13 juli terug. elisje: knuffel tristan maar lekker knapt hij vast snel van op. hier ook een gevecht tussen de overtollige kilo's en het lekker eten. helaas wint het lekkers het vaak weer en dan baal ik zo van mezlef. nou ben bij ga gelijk in de kamer kijken want ik hoor wat.