Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    pandora en bumpie, knuf!

2. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo alles weer bijgelezen wat kletsen jullie veel :)
    is wel gezellig hoor

@lori ik geef ook nog steeds bv

@josjo gefeliciteerd

@pandora jemig meis wat vervelend een dikke knuffel voor jou

@bumpie ah wat zielig ook voor jou een dikke knuffel

@linn heb je nog wat kunnen slapen?

@slapen Mirre heeft vanochtend weer tot 9.00 uur geslapen en ligt nu ook heerlijk op haar bedje.

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bumpie, dikke knuffel! Heel veel sterkte straks. Een hele moeilijke beslissing, maar zo te horen heb je alles gedaan wat je kon...

Pandora, Kan me voorstellen dat je er enorm tegenop ziet! Misschien heb je er niks aan, maar wil het toch even melden; Mijn zusje moest met haar kleine meid echo's ed laten maken voor de heupjes. Op het cb hadden ze al gezegd dat ze echt wel heel erg scheef was en de fysio vertelde haar een verhaal over tractie enzo. Mijn zus zat dus net zo als jij, helemaal overstuur. Uiteindelijk bleek het gelukkig mee te vallen, haar meisje heeft wel beugels gekregen maar hoeft (voorlopig in ieder geval) geen gipsbroek en ook niet in tractie. Nu ze de beugels heeft valt het haar reuze mee. Ze was bang dat ze helemaal niet meer kon knuffelen en spelen, maar dat gaat allemaal prima. Zo zal het met een helmpje ook zijn. Je kleine man heeft er geen last van en jij bent er zo snel aan gewend. Komt wel goed meis! Eerst maar eens afwachten of het uberhaubt nodig is... :)

Hier dus niet geslapen :( Evi even in bad gedaan, die is daarna lekker in slaap gevallen (slaapt nog steeds) M'n zus is net even op bezoek geweest, omdat haar meisje een huilbaby is kwam ze eigenlijk nooit ergens. Die wil nu wat meer "oefenen". Nu even wat fruit eten en dan straks Evi weer uit bed halen. Nouja, vanavond maar weer vroeg er in dan.

4. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ooo vreselijk meid! Wij hebben hetzelfde probleem met onze hond. Ook steeds jeuk en voortdurend aan de prednison. Krijg het er gewoon koud van, misschien staat dit onze lieve hond ook te wachten? Hoe oud is nu?
    Heel veel sterkte!!!

5. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel, Bumpie!!

6. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    En voor jou ook een digitale knuffel, Pandora!

7. bumpie

bumpie Niet meer actief

Diesel is nu net 4 jaar 30 december. :(

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Bumpie: Och meis wat naar voor jullie! Heel veel sterkte! Ik heb een paar wkn geleden mijn kat moeten laten in slapen.....ze was al 17jr mijn beste vriendin, ik weet hoe je je voelt!

@Josjo: jullie meisje word ook al groot :D Goede tip van de berg, ga ik ook eens proberen bij Suzannah....
    En voor Megan die spray voor krullen :D Ben weer blij met jou :):)

@pandora: ik snap dat je heel erg baalt maar wat je zegt hij moet nog 80jr met zijn hoofd doen! Wij hadden een jongen in de klas en die had een plat hoofd en hij werd heel erg gepest.

Zo ik heb vandaag heerlijk gewerkt en nu moet ik zo mijn meisjes uit het KDV halen.........en het regend en stromt hier enorm....
    Dacht ik bel Sloppyman dan kan hij het doen maar de wagen staat daar nu en die kan niet in de auto en hij moet dan de maxicosi ophalen en dna haald hij het nooit voor 19uur....
    Dus zo maar weer de storm in...

9. bumpie

bumpie Niet meer actief

pfff nog ff een half uurtje knuffelen met diesel......

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    storm? hier heel de dag lekker weer gehad! koud, maar droog!

11. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey Meiden,

@Pandora; knuffel! Heeft je kleine een hele erg voorkeurshouding? En is z'n hoofdje scheef of plat? Weet niet of je het forum over de Redressiehelm hebt gelezen, maar die meiden zien al zo snel resultaat!

@Bumpie; wat klote zeg! Dikke knuffel!!
    Kan me voorstellen hoe je je voelt. 4 jaar terug; ging onze hond (van me ouders) naar de dierenarts voor een routine ingreep, en kwam niet meer terug .

De kleine is weer logeren, deze week maar 1 nachtje, ben vrijdag ook lekker vrij ;)

@Vandaag even kleine boodschapjes gehaald en alles voor de beeb was bijna op. Dus gelijk nieuwe spullen ingeslagen qua eten, allemaal voor 6 maanden...
    -Bij de AH gaan veel producten hier uit het assortiment...baby spullen; haha; alles was 50 cent of 1 euro :p

@Thuiszorgwinkel; Gingen ook veel babystuff voor 50% - 70% de winkel uit. Zag ik opzetstukjes voor een aventfles, met zo'n tuit mondje!!! Gelijk meegenomen, en ook reisverpakking voor extra flesspeen, dus dacht goede opbergplek voor de tuitjes.
    - gelijk een tuitfles met hengsels gemaakt, water wilde de kleine nog proberen, maar z'n melk niet:p

@Josjo; gaf je eerst 3 flessen?

@Spray voor krullen; heb spray van de surinaamse winkel, is ook lotion, maar ventje houdt niet van kammen:p

12. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    bumpie dikke knuf . leef met je mee lijkt me verschrikkelijk. mijn moeders hond had hetzelfde als jouw hond. maar met prednison altijd nog goed kunnenhelpen.

Pandora lijkt me ook balen als je ventje een helmpje moet. Maar ze zeggen dat ze er geen last van hebben. En mijn broer en sz wilden het niet bij hun meisje nou ik kan dus echt geen rechte staart bij haar maken want ze is gewoon scheef achter. oke het is een meisje en lang haar, maar kort zal ze niet kunnen want dan zie je haar platte achterhoofd. en wat je zegt hij moet nog lang genoeg met zijn hoofdje doen. een jongetje die ik ken had er ook een. een blauwe met zilveren sterren zag er ook nog stoer uit. maar ik zou ook evengoed balen. en flink. knuf voor jou.

berg hier heb ik lotion van zarqua. bij de gzw. fijn spul werkt echt.

babyhaar ligt eraan bij jongens is het eerder weg normaal gesproken want ze worden geknipt. maar eigenlijk als alles een beetje voller is en gelijk kun je zeggen dat het helemaal weg is. verschit natuurlijk ook bij iedereen. Femm is helemaal kaal geworden en nu begint het weer te groeuien. jenshad dit ook die had gelijk stevig haar.

voor de rest heb ik vandaag geshopt. hema had nieuwe collectie binnen. ik ging voor sokken , maar kom met nieuwe kussens en kleren naar buiten. wel ook nog sokken ;)

daarna carnavalskleren geshopt voor Jens 1 brandweerman word hij.is alleen voor op de psz want wij gaan op vakantie.

nou even koken en strijken endan sporten tot vanavond.
    hier nog een foto van mijn verkouden mupke. ze lag eerst onder dat ding op de rug en dan wel dat ze alles in de goede richting kon zien de draaikont ! Bekijk bijlage 216008

13. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Lori had je schoonma dat wel met jullie instemming gedaan?
    mijn beebje heeft/had al een tijdje berg, had er eigenlijk maar niks aan gedaan, gaat ook wel vanzelf over, maar toch een paar keer Neutral huidolie erop gedaan en het is heel erg verbeterd, heb niks geborsteld o.i.d.
    (hoofd)huidje is natuurlijk kwetsbaar en gevoelig, daarom even rood denk ik, maar lijkt hij er last van te hebben? anders trekt het wel bij

@JustMe wat leuk zeg, je kinderfoto's.. en herken je ook iets van je zoontje in die foto's?

ik had laatst een hoop ingescande dia's van vroeger meegenomen van mijn ouders, babyfoto's die ik nog niet kende, in de hoop ineens gelijkenissen met beebje te zien maar.. die zijn er gewoon NIET :(

@Munchausen by proxy nou gelukkig projecteert ze het niet op haar kindje, ik zie iig geen panische vragen of alles wel goed is met haar baby, gaat alleen over haarzelf en de zwangerschap(pen)
    maar irritant is het zeker, én stiekem een beetje lachwekkend, ik keek echt voor de gein of ze nog iéts had gepost en toen stonden er weer zoveel dingen onder elkaar

@Pandora aaaah een doorverwijzing voor een helmpje! nou je kunt jezelf iig niets verwijten dat je niet hard ervoor hebt gewerkt ofzoiets.. maar bah, echt kl*te!!
    hopelijk gaat het goed helpen, hij moet natuurlijk wel met een mooi, rond hoofd door het leven

@Bumpie ............wat ontzettend zielig, naar en verdrietig van je hond :'( heel begrijpelijk dat je zo verdrietig bent, sterkte!!

@Linn hopelijk gaat komende nacht beter.. waarom 'wilde' Evi niet slapen denk je?

@Josjo fijn dat alles goed was en dat ze goed groeit!

@Merry wat leuk dat Aylin is omgerold!

@Leeuwtje leuke foto! mijn ouders hebben zo'n zelfde soort speelding, beebje vindt dat echt superleuk, jouwe kleine meid ook? kan ze lekker tegen aan slaan e.d.

wij hebben vandaag een prima dagje gehad, beebje had goed geslapen en ikzelf ook weer eens (yes!), door de miezer gewandeld en boodschapjes gedaan en verder gewoon de dagelijkse dingetjes..
    voor het eerst courgette gegeven, ze vond het superlekker! lekker zoet natuurlijk.. kreeg er alleen heel weinig uit, had de stukjes gestoomd, gepureerd maar bleven grote slierten in zitten en toen door de roerzeef gedaan, had echt 2 mini-porties er maar uit :p ahwell, volgende keer doe ik er 2

morgenochtend weer om 9u naar babyzwemmen, ik ga maar eens proberen iets eerder alles te doen, is steeds een race tegen de klok en ben meestal om 1 voor 9 in het zwembad, haha

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    leeuwtje, lieve foto! ze word groot! is niet meer het meisje wat in de wagen lag;)

15. bumpie

bumpie Niet meer actief

en toen had ik nog maar 1 hondje:(:(:(

pff vind het zo moeilijk:( tril helemaal. Mijn lieve schatje is zo niet meer!

Lieve LIeve Diesel je bent en blijft mijn allergrootste schat. Niemand kan jou vervangen. Lieverd Vrouwtje mist je nu al:( Je hebt een speciaal plekje in mijn hart.

16. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey!

@Bumpie; Dikke knuf! Wat zal je verdrietig zijn :(

@Babyfoto's; hier en daar zie ik inderdaad wel gelijkenissen...haha ik had ook een bos haar, maar dan stijl.

@Leeuwtje wat een leuke foto.

@Speelding; ik had hier een tijgertje, die staart hangt boven hem met speeltjes. Nou, hij sloopte het waar je bij stond...
    -Vandaag de kleine even in de kinderstoel gezet, voor het eten. Zat eerst te slaan op het blad, Toen zette het bordje op het blad, duikt ie er op, maaien met zijn armpjes. Vloog bijna het bord door de kamer. De fles ging gelijk naar zn mond. ahhaha

17. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie sterkte, moet er niet aan denken dat ik mijn hond zou moeten laten inslapen.

Pandora wat balen van het helmpje, Timme dachten we ook dat we het goed hadden gedaan, maar zijn afplatting was ook erger geworden. Wel viel deze nog binnen de norm. De fysio vond alleen dat het er juist beter uit was gaan zien, paste bij zijn hoofd. Dus nu geen fysio meer, omdat hij het zo goed doet. Maar zodra ik het zelf erger vind worden, wil ik wel weer dat ze komt.

Josjo gaat snel he, zag dat Timme nu alweer 6 1/2 maand is, niet normaal. Maar als je dan zo'n klein beebje ziet dan merk je wel dat het alweer wat langer geleden is pfff...

Oh en ik ben zo toe aan weeeekend, maar helaas nog 2 dagen werken en heeeeeel veeeeeel nakijken bah.

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #1198 Pandora, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
    Justme86....ik heb een tijdje meegeschreven in het redressiehelm topic...jij ook zag ik

maar ik had bewust even afstand van dat topic genomen ;) ik was namelijk een beetje panisch bezig wat betreft zijn afplatting...ik zat de hele dag met een baby op mn armen als ik de kans kreeg...dan hoefde hij tenminste niet te liggen....slapen in de box in het zij lig kussen en wandelen in de kinderwagen op zn zij....heb me werkelijk suf gewandeld en geoefend ;)
    in bed kon hij niet in het zij lig kussen, omdat we hem inbakerde

hij had een hele erge voorkeurshouding, hij is bij de osteopaat behandeld voor het kiss syndroom en dit is de na sleep ervan :x

oja en zn hoofd is scheef en plat ;)

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    knuffel meid

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    leeuwtje....hier zijn de carnavalskleren ook binnen :D wij zitten bij een vereniging...dus hij heeft baby clubkleding :D

Deel Deze Pagina