Goedemorgen dames, Moet zo even wat gaan instellen op fb, want wordt knettergek van al die e-mail Snap nog niet zoveel van fb, dus lijk daar waarschijnlijk niet zo actief. Probeer wel te volgen hoor Vannacht wel redelijk geslapen. Gister ook niet 's nachts wakker gelegen hoor, Evi slaapt altijd goed 's nachts. Gister overdag wilde ze niet slapen, had toen graag nog even op bed gewild, omdat ik niet lekker ben.. Heb wel ontdekt waarom ze soms zo protesteert als ze naar bed gebracht wordt. Dat ligt aan de persoon Vanochtend heeft mijn vriend het twee keer geprobeerd. Doel was dat ik dan wat uit kon slapen. Ze krijste werkelijk alles bij elkaar. Niet huilen, dat doet ze eigenlijk nooit, maar echt schreeuwen. Ik haar uit bed halen, 5 minuutjes beneden en weer naar boven. En ja hoor, zonder zeuren gaan slapen. Morgen is vriendlief thuis, dus dan maar eens een cursus naar bed brengen geven Hij is te lief denk ik. Als ze schreeuwt dan is het bij hem "ah, Evi toch" en bij mij "nu moet je gaan slapen schat, welterusten!" Begin steeds meer te merken dat het opvoeden toch echt wel gaat beginnen nu. Wat leuk dat Femm op haar naar reageert! Evi nog niet echt, ze reageert wel als ik vraag "waar is mama" dan kijkt ze me meteen aan Schatjuh! Sila, op deze site staat een schema met voedsel wat je wanneer mag aanbieden. Het is een heel voorzichtig schema, om allergieën zo weinig mogelijk kans te geven. Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Schema - Voedselintroductieschema vanaf zes maanden Misschien heb je er iets aan in je keuze? Berg haal ik eigenlijk niet weg. Een paar keer wat geprobeerd met olie, maar de berg zit er na een paar dagen weer en de haartjes zijn dan nog steeds vet van de vorige keer. Gebruik nu geen shampoo meer en geen lotion van Zwitsal. Mijn ervaring is juist dat het daarvan erger wordt. En haartjes wassen met een washandje, dat werkt ook wel een beetje... Pandora, hoe staat het met het uitzoeken van je bruidsjurk? Ga je nog naar shows o.i.d.? Bumpie, ben je de nacht een beetje doorgekomen meid? Verschrikkelijk om dan op te moeten staan, het gemis is dan meteen weer zo groot! *knuffel*
Lees hier steeds bloemkool en het staat ook op dat introductieschema, maar dat is toch juist heel zwaar te verteren? Ik heb best een beetje last van m'n darmen als ik bloemkool heb gehad, zeker als het heel gaar was gekookt. Kan me niet voorstellen dat dat lekker voelt voor een buikje wat toch al niets gewend is...
hoi hoi pff wat een nacht. De andere hond is helemaal van slag en de hele nacht gejankt als een wolfje Loopt nu telkens rondjes en kijkt me aan zo zielig...... Pffff mis me maatje zo.... Nooit meer een lekkere knuffel van haar als ik me slecht voel. De tranen rollen al weer over mijn gezicht. En morgen moet ik ook nog hele dag werken en zit me andere schatje voor het eerst hele dag alleen. Mijn moeder gaat tussen de middag nog wel ff naar hem toe. En de buren laten hem gelukkig wel uit. Waarom is dit zo moeilijk???? iemand een tip voor mij om die bumper beetje op te vrolijken??? pff vanacht meer hooguit 2 uur slaap gehad. sorry voor mijn ego bericht zit er helemaal door heen
Voor mijn lieve lieve Diesel je spullen heb ik opgruimd met tranen in mijn ogen het viel mij vreselijk zwaar zullen die tranen ooit nog drogen? 'k heb verdriet om jou mijn allerliefste kameraad en kijk steeds weer naar die plek waar jouw mand nu niet meer staat zal dit minder worden? zal 't ooit weer beter gaan? zal 't verdriet ooit slijten? kan ik 't zonder jou wel aan? men zegt dat het inderdaad wat minder pijn gaat doen... maar 't gemis zal eeuwig blijven... daar kan ik niets aan doen 'k zal je nooit vergeten jij maakte mij vrolijk en blij dat neemt niemand ons nog af... want jij, jij hoorde echt bij mij!
aaaaah gerum geef bumper maar resque remedy druppeltjes ( hebben ze bij etos, DA ) en voor jou een knuf
Waarom doet dit verlies zo'n pijn????? volgens mij kan ik zelf die rescuespray ook wel nemen. Kan alleen maar janken
@Bumpie Sterkte! En wat een prachtig gedichtje. Ik zit hier ook al met de tranen in m'n ogen... Goed voor jezelf zorgen, hoor. Dat had Diesel ook gewild.
Mooi gedicht meis... En inderdaad, rescue druppels...Die kun je zelf ook nemen, wordt je wat rustiger...
linn....ben nog niet verder gekomen dan rondneuzen in blaadjes en kijken op internet ik ga niet naar shows....heb een hekel aan dat soort dingen dussssssss moet gewoon een keer gaan passen, maar dat is er nog niet van gekomen tijdens mn draai weer vinden in werken en ritme vinden in werken/kind en de komende maand zal bestaan uit het plattekoppendokterstraject denk ik ik kan nog steeds wel jaaaaaaaaaaanken maar mn vader heeft me gisteren nog even wat wijze woorden toegesproken en me ook nog eens verteld dat zn hoofd echt nog te plat is....ondanks dat ik zelf vind dat het flink verbeterd is antwoord mijn vader...ja tuurlijk vind jij dat het minder is meisje, want dat wil jij zien fysio zij het gisteren ook meteen en zij had m nu 6 weken niet gezien....ik zei nog nou nou, zo overdreven is het echt niet meer...maar haar blik was duidelijk
bumpie knuf! linn, hier begonnen met wortel, maar wat ze tot nu toe het lekkerste vindt is pompoen. Dat is ook licht zoetig. Bloemkool vond ze vies. Je kan ook starten met fruit en dat dan eerste koken (mbt mogelijke allergieen is dat 100% veilig zeggen ze). Veel plezier, fotocamera, videocamera, alles in de aanslag Wat leuk dat femm reageerde op haar naam! Het is dan ook een mooie naam he sloppy, blij dat je blij bent met mij lilaa en nog iemand vroeg het; we zijn sinds 4 dagen overgegaan naar 3 flessen. bij het cb zeiden ze ook dat 210 savonds geven niet nodig was, gewoon alle flessen 180/6. Wel moesten we om de 4 uur ongeveer eten geven, ofwel een fles, ofwel de groentehap. De fruithap telt niet als voeding maar als tussendoortje, dus dat hebben we nu moeten wijzigen. Gisteren voor het eerst 180/6 met 2,5 schep rijstebloem gegeven en wat denk je? Ze sliep, werd niet meer wakker tot vanmorgen half zeven (denk zelfs omdat wij teveel herrie maakten haha). Hopelijk was dat niet n eenmalige actie, maar misschien was die 210 wel gewoon een beetje teveel voor haar maagje? Heb het me vaker afgevraagd, ze was dan soms de eerste 2 uur erg onrustig... Blijkbaar krijgt ze dan zo dus genoeg, krijgt dus nu 210/7 in totaal minder dan een week geleden
oh en over gtst: dat zei mijn man ook, dat hij gereanimeerd zou worden. tja, het zou me niks verbazen.... en bing is een stomme sukkel haha
bumpie....dit gedicht geeft je misschien troost Twee Bruine Ogen. Als twee bruine ogen je vragen, Help me ,want ik voel me niet zo fijn .Mag je dan ,omdat je voelt, dit is het einde... Egoïstisch zijn? Als je van de dokter hoort, dit komt nooit meer goed. En hij krijgt steeds meer pijn. Mag je dan ,omdat je hem niet wilt missen... Egoïstisch zijn? Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan. Voorgoed en je zonder hem naar huis toe moet. Met de riem in je hand en een hart vol pijn. Dan probeer je jezelf te overtuigen, dit was het beste. Ik mocht niet Egoïstisch zijn. Vele jaren was hij bij ons, elke dag samen was een feest. En in al die fijne jaren Is hij zelf niet een keer... EGOÏSTISCH GEWEEST.
@eten: hier ook zo snel mogelijk wat wij eten @sila, misschien is het beter om gewoon met 1 groente te beginnen? dan kan je evt reacties zien. Groente gewoon koken en pureren, evt wat kooksap of melk erbij voor smeuiigheid. En ik weet niet waar je woont, maar in duitsland hebben ze meer keus in potjes Ow, zegt leeuwtje ook al @sammie: kaufland heeft wel heel veel keus ja! @haartjes: elke ochtend met aankleden haarlotion erop en ff borstelen zodat ze netjes liggen @lydia is gelukkiger weer wat actiever. Knetters, ze hoest en dr melk golft eruit! was net zo blij dat ze dr fles weer normaal dronk
zijn er hier al meer kindjes die in startpositie voor kruipen gaan zitten? Verwacht neit dat het hier nog lang duurt voor ze kruipt
Startpositie nog niet. Ze gooit wel haar billen in de lucht, begraaft haar gezicht zo'n beetje in de grond en gaat dan heel hard trappelen. Helpt niet haha! Elisje had Tristan van de week geloof ik op handen en knieën zien zitten??
Josjo fijn dat hwt werkte, hier dan wel zrlfde als jou fruit zit tussen twee flessen van acht en 1 in en dan krijgt hij in ons geval elke drie uur wat groente meegerekend. Hier ook 1 die op de naam reageert. Trouwen, mijn vriendin trouwt 29-8 ben getuige en we gaan vrijdag voor haar trouwjurk vind het weer zoleuk. Zei al jeremy je moet snel gaan lopen. Naar bed brengen hebben we gier ook in de avond als mij man het doet blijft jeremy net zolang mopperen totdat ik keer speen in doet. Hij moet het daarom vaker gaan doen van mij. Bumpie hoop dat werken gaat echt zielig dat bumper er zoveel last van heeft maar wel logisch. En laat de tranen gaan beter dan opkroppen.
Hier wel een tijger kindje en komt echt vooruit, help hem soms in kruiphouding maar stort gelijk in. Hier gaf ik laatst ook een mix van bruine bonen en bloemkool maar dacht later wij eten toch ook maar 1 soort groente dus mix dat niet meer