Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Tuurlijk bedoelt hij het lief, het is alleen de onbeholpen manier waarop het eruit komt haha. En mijn pa en ik dat is water en vuur... maar we kunnen elkaar niet missen.

2. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    dat heb ik nu met mijn mams. ;)

3. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    vreselijk meid! heel veel sterkte (onze hond heet trouwens ook diesel en dezelfde klachten, wordt 3 29 jan)!!!! Alleen hebben wij dan een beagle. Bah het is zo irritant dat er niets aan de jeuk te doen is, alleen die ellendige prednison! Wij hebben ook al vanalles geprobeerd. Verschillende middeltjes, dieten, maar ook zo'n desensibilisatie kuur. Maar niets helpt. We hebben nu besloten om hem gewoon maar weer alles te voeren en dan maar steeds aan de prednison. Liever een gelukkig kort leven dan een ellendig lang leven. Bah akkelige ziekte! Nogmaals heel veel sterkte met dit verlies!!

4. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL

Hi hier ook een kma beebje. Op advies van dietiste begonnen met bijvoeding toen ze er zelf aan toe was (5maanden). Heb n boekje met producten die we nu mogen introduceren, heb hier paar weken geleden lijstje van deze producten neergezet. Telkens een nieuw product 3 dagen achter elkaar geven in opbouwende hoeveelheden (1/2 eetlepel, volgende dag 1 eetlepel en 3e dag 2 eetlepels) kijken of ze reactie geeft. Tot nu toe lijkt ze hier te reageren op fruit met eczeem,maar ben nog ah testen.

5. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sokken heb sokken van verschillende winkels maar Mirre krijgt ze allemaal uit.

@josjo waar is die outlet? Vind beebielove een geweldig merk.

@kleertjes idd vind het zo lastig die maten bij het een kan ze nog in 62 terwijl bij het andere merkt 74 nog maar net kan. Vandaag weer wat kleertjes 74 gekocht daar heb ik nog bijna niks van en anders moet het straks allemaal in 1 x

Ga nu slapen morgen weer werken heb zo geen zin ben meer als 2 weken vrij geweest en das toch wel lekker.

slaap lekker dames

6. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bumpie,heel veel sterkte meid! Vreselijk,pffff,hier ook n hond,moet er niet aan denken. Mn maag draait er al van om. Hopelijk is Bumper gauw ook wat vrolijker en kan je meisje jouw wat opbeuren!

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    PB je even!

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Nou, die sokjes moet ik duidelijk ook eens gaan halen :D

Kraaien en gillen: Ja, hier ook... hilarisch hé!!!

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    De zon is niet gaan schijnen, helaas, maar mama is even op de koffie geweest en dat bakkie troost heeft ook wel geholpen (en die knuffel van mams natuurlijk ook :D).

Vroeg naar bed lukt me wederom niet, zit hier nog en het is nu al half 1!

10. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier moest ik echt ff keihard om lachen... :)
    Is trouwens ook meestal wat mijn zoontje (11 jaar) roept met betrekking tot Anne-Fleur!

11. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

Hier een redelijk rustige nacht gehad. Bumper begon om half 7 te blaffen. Ben er om 7 uur maar uitgegaan. En heb ff lekker met mijn schatje geknuffeld. En dan zie ik de foto weer en nu ik dit typ met de foto in mijn ooghoek. Lopen de tranen alweer. Ik weet dat dit het beste isvoor mijn lieve schat. Maar waarom doet het zo'n pijn????:( Krijg nog amper eten door mijn keel. STraks werken en vind zo zielig voor bumper. Hele dag alleen te zitten. Helaas kan ik geen vrij nemen. 2 van mijn collega's zijn op vakantie. En de andere moet naar school. Hopelijk is het snel 6 uur. ;)

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Siren; heb zelf helaas ook geen vader meer maar weet vaak wel wat hij gezegd zou hebben :) en heb n hele lieve schoonvader die ook zo lekker wijs kan doen ;)

Die sokjes v kruidvat had ik eerst ook, maar dat merk ging er uit, hoe heet dit merk dan? Zullen wel dezelfde sokjes ongeveer zijn en die waren super ja!

Wondertje, het is op uitnodiging maar iedereen is welkom. Ik kan je de uitnodiging wel mailen, pb me ff je emailadres, dan stuur ik m door. Het is in Tilburg om tien uur.

13. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Josjo bambino is dat merk, heb een paar weken terug nog een hele voorraad gekocht. Zou jammer zijn als ze het niet meer gaan verkopen.

14. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Bloempie wat vervelend dat jullie hond zoveel last van jeuk heeft, heb je al eens kvv geprobeerd?

15. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Bij de meeste grote kruidvat winkels hebben ze een wandje met bambino spulletjes.

16. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Goedemorgen!

Ben een stuk beter te pas gelukkig :) Maar blijf vandaag nog maar een dagje thuis (geen straf, vriendlief heeft papa dag :D)

Hier ook gek op de sokjes van bambino. Heb nu hele mooie van de hema, maar die dingen blijf ik weer aantrekken, die kleine trappelkont schopt ze steeds uit :)

We zitten nu sinds een paar dagen in maat 3 luiers, de 2 was op en met 3 lekt ze niet meer, dus het kan.

Vriendlief is nu boodschappen doen. Vanmiddag dan voor het eerst broccoli geven. Vind het zo spannend!

Siren, wat vervelend die oorontsteking. Weet helaas hoe zeer dat kan doen :( Hoop dat die nieuwe behandeling werkt, klinkt wel logisch in ieder geval.

Nu gauw even douchen, voor de kleine weer wakker wordt :)

17. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Vandaag een vrije dag hier en veel te doen dus zal me niet zoveel melden.

Gtst, dat was een van mijn eisen in een man hij moet gtstverslaafd zijn en ik heb hem hoor.

Baal alleen vanavond dat ik de finale van tje voice niet gelijk kan kijken.
    Maar ja met me vriendin opxoek naar haar trouwjurk is ook super natuurlijk.

Nou ga jeremy in bed doen en beginnen met huishouden

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @babydump nou eindelijk kreeg ik bericht van een ándere medewerker dat ik toch gelijk had dat de omschrijving niet klopte en daarna veranderd is, mag nu toch kosteloos retourneren.
    fijn, maar wel irritant dat ik eerst zo moet zeuren voor ze het toegeven.

@namen beebje is niet vernoemd, wilde haar aanvankelijk wel graag mijn 2e naam geven als 2e naam maar dat vond man niet zo leuk.. (hij vond dat mijn ouders dan eigenlijk de naam bedacht hebben) tja, je moet het er toch samen over eens worden

@kriebels tja.. nu moet ik zeggen dat ik vóór mijn zwangerschap ook al eens in een opwelling een positiejurkje had gekocht, vond m zo leuk (en in uitverkoop) en hoopte hem toch ooit te kunnen dragen. Vond mezelf toen ook al raar, haha. De grap is dat ik er niet eens aan toe ben gekomen om die jurk te dragen tijdens mijn zwangerschap, het kaartje zit er nog steeds aan :p

@Josjo ah jij dus ook ;)

@sokjes de badstof sokjes van Hema vind ik fijn, zijn lekker warm en blijven goed aan haar voetjes zitten.. vind dat sommige andere sokjes zo strak zitten rond haar enkeltjes

@Siren beterschap voor je man!

@vaders beebje moet vaak huilen als mijn vader tegen haar praat of zingt! denk dat hij een beetje teveel 'in haar face' is dan, ze moet de grootouders echt nog een beetje leren kennen..

@vaders en dochters ik was ook best wel een pappa's-kindje, schijnt vaker zo te zijn met vaders en dochters.. ik geniet er nu maar van dat beebje mij momenteel nog 'het leukst' (meest vertrouwd) vindt want over een paar jaar is papa vast helemaal de grote held! Ze lijkt ook al veel op hem, iig qua uiterlijk maar ook sommige karaktertrekken.

@bumpie :( arme jullie & en bumper, knuf!

hier een redelijke nacht gehad, beebje heeft wel korter geslapen dan normaal (van 22-7 uur) en was daarna heel onrustig, ik meen nu echt wel een aankomend tandje te voelen, ze zit heel erg te bijten en dingen erlangs te schuren, heeft er toch wel last van. nu slaapt ze en ga ik gauw ATWT inhalen ;) mijn man is vandaag ook thuis en zo kan ik vanmiddag lekker met een vriendin lunchen zonder beebje erbij, even me-time :)

@speeltjes vooral bijtdingen nu.. beebje vindt deze van Difrax ook leuk

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @naam Tristan is niet vernoemd, ik ben helemaal niet zo voor dat soort dingen. Mijn man zou het misschien nog zien zitten hebben voor tweede naam maar Tristan heeft geen tweede naam. (ik ben wel een beetje een zeur hoor als het op namen aankomt, voor mijn kind dan toch, wat iemand anders doet moeten ze zelf weten)

@vaders en dochters Ik kreeg wel meer gekke dingen gedaan van mijn vader. Als mijn ma nee zei dan wist ik wel dat ik het bij pa gedaan kreeg, maar ook omgekeerd. Bij mijn ma kreeg ik dan weer veel meer gedaan op gebied van kleding.

@ sokken Ik heb hier vanalle merken en zo lang Tristan ze aan wil blijven ze aan. Is hij ze beu dan vindt hij wel een manier om ze uit te krijgen. Sommige gaan inderdaad makkelijk uit met enkel trappelen maar andere moet hij toch echt zelf uittrekken. Het is me het ventje wel met kleding...

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel is naar mn schoonvader vernoemt, lydia naar mijn mams

brood: lydia krijgt af en toe ook stukje

Deel Deze Pagina