Zijn weer terug bij af, moeten weer ventolin en flixotide gaan puffen, neusspray en zetpil. Zijn kma versterkt dus blijkbaar zijn verkoudheid, hij piepte weer als een gek, daar kwam ook zijn ontstoken oogje vandaan. Net gestoomd, gepuft en gesprayt en nu hopelijk slapen...
BUMPIEEEEEEEEEEEEEEE check je pb...ik heb de sleutel zal morgen ff mn foto op zp facebook showen ik ben hier ECHT zoooooooooooooo blij mee dat wil je niet geloven
Foto's ik heb een geweldige recovery programma op de pc, zal morgen even kijken hoe hij heet, heb door dit programma heel veel foto's terug
@pandora echt super dat je nu je foto's terug hebt. Snap dat je daar blij mee bent @zj84 beterschap voor Timme. Heb wel alles gelezen maar te moe om verder te reageren. slaap lekker allemaal
Maxi cosi...Kyan is net te klein voor groep 1 maar pfff wat zwaar hij is al zeker 9,5 kg, til je niet even. Zj, balen!Hopelijk gaat het snel beter! Pandora,fijn dat je al wat fotos terug hebt,hopelijk kan die van mij je ook hekpen.
laat naar ff weten...heb met 2 verschillende programmas nu fotos terug...de een vond weer andere dan de ander
@ Pandora, wat een goed nieuws! Hopelijk krijg je de andere foto's ook nog terug met een programma. @ ZJ, bij ons kdv mag je de kindjes ook met koorts brengen. Pas als ze echt ziek zijn en / of hangerig moet je je kind op komen halen.maar als je kind ziek is vind je het zelf denk ook fijner om bij hem of haar te zijn. Maar sterkte met Timme. @ autostoel en wagenbak, wij gebruiken de mc absoluut zo lang mogelijk. Ik heb de filmpjes van de crashtest ook gezien. De mc lijkt wel wat krap te worden, maar het past nog wel. Ze past ook nog net in de wagenbak en met die wind vind ik dat ook wel fijn. Ligt ze toch een beetje beschut in. @brood en diksap, ik wacht hier even mee. Ze vind de groenten nu echt lekker, dus daarna weer waar fruit proberen en dan wat gaan mengen en daarna zien we wel weer! Even een vraagje, wij gaan in mei op vakantie en nu wil ik onder meer daarvoor een buggy kopen. Kunnen jullie er één aanraden die klein in te klappen is en één ligstand heeft?
merry nuna pepp . zj och germ hopenlijk krijgen jullie alledrie wel wat nachtrust en dat Timme maar snel opknapt Zouden jullie dat ook even willen doorgeven dat recoveryprogramma altijd handig. Super dat je daar foto's mee terug kan halen. Kan me voorstellen dat je blij bent Pandora
hier ook even voor de meiden die geen facebook hebben heb hem gepikt van een vriendin van mij vond het zo mooi geschreven. Er komt een tijd in je leven dat plezier maken niet langer betekent uitgaan... dansen... drinken tot 4 uur 's morgens en alleen aan jezelf denken... Plezier maken betekent... Disney films...Studio 100... familie etentjes... verhaaltjes vertellen voor het slapen gaan... lange knuffels... slapen gaan voor 10 uur 's avonds... luisteren naar die lieve woordjes "ik hou van jou mama" ? Moeder worden verandert je... je realiseert je dat die kleine mensen die je op de wereld gezet hebt het allerbeste verdienen van jouw tijd... zorgen en liefde ? Plaats dit als je ook alles voor je kind zou doen wat in je macht is...
Goedemorgen! @leeuwtje8108 Wat mooi geschreven inderdaad! Prachtig! En helemaal mee eens, haha. @allemaal Ik lees altijd wel mee, hoor. Maar vind het zo knap dat jullie steeds tijd vinden om een bericht te plaatsen. Maarre..ik ben er dus nog wel! @flesvoeding Als ik over een paar weken stop met bv, aan we natuurlijk over naar fv. Nu maakt manlief de flessen altijd klaar met kokend water (beeb krijgt 2/3 flesjes fv nu in de week, kan het niet allemaal bij elkaar kolven). Maar in het boekje van het cb staat dat je gewoon kraanwater ervoor kunt gebruiken. Hoe maken jullie de flesjes klaar? Kraanwater gaat toch veel sneller? Haha, ik ben echt nog een beginnelingetje wat betreft fv...
@Lori, je kunt kraanwater opwarmen in de magnetron, maar ik doe koud kraanwater en deels gekookt, dan is de temperatuur gelijk goed van de melk. @Pandora wat SUPER!!!!!! Wat fijn dat we elkaar hier zo helpen en je nu dus zo iets waardevols terug hebt!!!
Zo ga van de week dit speelkleed bestellen, lekker ook voor straks in de tuin, wij hebben geen gras namelijk. Via de spaaractie van de nutricia krijg je 25 euro korting anders vond ik hem echt te duur. Speelkleed | Kidz Impulz
Pandora fij dat je zo wat foto's terug krijgt van je bevalling. Zj hoe zijn jullie de nacht doorgekomen met timme. Lori ik doe ook op flessen van 180, 100cc kraanwater met 80cc gekookt water is gelijk goed dan. Maar er zijn zoveel manieren, warm water uit de kraan mag ook maaf doe ik miet omdat het ook wel eens lang stil heeft gestaan in de boiler. Natas das echt een lekker kleed, ga ook maar eens sparen heb je streepjescode nodig gaat genoeg rijstbloem doorheen Hier weer goede nacht van 8 tot 9 gisteren ook al normaal komt hij om 8 uur dus of het toeval is of dat hij langer gaat slapen we zullen zien. Gup je man helemaal bekomen van de schrik, wilde het toen niet zeggen maar op dezelfde dag was van hier ook een leerling matroos van 16 van het schip gevallen, helaas niet overleefd. En heb je het meisje nog aanboord, blijft ze bij jullie. Tooske, is er al nieuws van je nichtje of ligt ze nog steeds in tractie.
@maienditje wat ik gedaan heb is via marktplaats van iemand kaarten overgenomen, tegen alleen de verzendkosten. Je moet nml 5 kaarten van 20 streepjescodes hebben.
Natas had idd gekeken heb je niet zomaar want geef geen potjes maar vers anders tikte het wel aan 2 potjes per dag. En dan je rijstbloem en vanaf twee je nutrilon. Ga ook eens kijken op marktplaats. Hier trouwens vandaag weer aan de sonja begonnen.
@Pandora gelukkig heb je (een paar) foto's terug! is toch wel heel fijn en mooi om iets van te hebben. @Natas wat een leuk kleed! ziet er lekker zacht uit OMG wij hebben echt een rotnacht gehad.. beebje is een beetje verkouden, vooral last van snot/verstopte neus, huilenhuilenhuilen elk uur wakker in de avond en een groot deel van de nacht helemaal niet geslapen, ze bleef maar steeds huilen, werd alleen rustiger als ik haar vast had (fijn, een papa die best wil helpen, maar daar is beebje het dus niet mee eens).. uiteindelijk nog van 4 tot 8 even kunnen slapen maar ben echt brak.. beebje ook moe, ze ligt er net weer in maar ze begint nu net weer te huilen dus kan weer aan de bak... bah, echt vervelend, hopelijk knapt ze snel op je kan ook zo weinig doen, wel met wattenstaafjes en zo'n zuig-dingetje geprobeerd wat snot weg te halen maar bleef dicht zitten
nou ik ben beroerd heb volgens mij echt de griep. mijn botten doen pijn. heb vl gebeld of hij thuis kan werken want ben ook duizelig en Femm dragen vind ik riscant. Lig alleen maar te bibberen en ik ben nu net een eskimo wat ik al aan heb. heaas heb ik nog niks gehoord of hij nu naar huis kan komen. vanavond moet ik ook nog werken maar denk dat ik die mensen moet verplaatsen. als ik sta word ik duizelig. denk dat Jens nu het virus aan mij gegeven heeft.
Leeuwtje en ros betershchap. En als moeder blijft het werk doorgaan he soms wel lastig. Hoo dat je vriend naar huis komt leeuwtje