haha dat dacht ik toen niet hoor, leek me toen haast onmogelijk... josjo gaf me de tip een testje te doen omdat ik zovaak duizelig en moe was....dus voor de zekerheid heb ik toen idd wel getest ik was er toen ook nog niet zeker van namelijk, of de duizeligheid door paniekaanvallen kwam.....en dat weet ik nu wel zeker zooooooo de afspraak bij de plattekoppendokter staat....over 2 weken....worden eerst verwacht bij de fysio, aansluitend naar kinderarts en is de conclussie een helm dan meteen door naar de helmenmaker phoeeeeee SLIK doorverwijzing van de huisarts ligt na het weekend klaar en onze kinderfysio neemt dinsdag kopietjes mee van beide metingen...die moeten we ook meenemen ( zal ze wel eens inscannen en hier laten zien dan )
Zo hier productieve middag gehad allemaal kleine klusjes buiten huis gedaan. Nu kan het relax weekend beginnen. Geen plannen enkel zaterdagavond uit eten. Ben vanavond benieuwd naar the winner is en morgenavond is the voice kids zeker wat gekeken word. Fijne avond iedereen
Ik schenk net voor mezelf een groot glas water uit en drink gulzig (had nogal dorst), nu zit dat ventje me daar met grote ogen aan te kijken. Ik heb dan een klein glas gepakt, beetje water erin en hem aangeboden. Het ging erin met veel geknoei maar hij zat daar te glunderen in zijn nat shirtje Komt mijn man binnen en zegt droogweg: ik dacht dat je wel eerst zijn kleren zou uittrekken voor je hem een badje geeft. Ga denk ik maar gewoon leren om vanuit een glas/beker te drinken, misschien een tuitbeker die bij hem kan blijven als er wat minder toezicht is of voor als we weggaan maar lijkt me wel zo makkelijk als hij gelijk uit een beker leert drinken. En nog zo'n slimme actie van mij... Ik zie de hond vanuit mijn ooghoek, dus ik pak een hondensnack en draai me terug om en bied het serieus aan maar aan Tristan. De hond was er al vandoor en ik zag even het verschil niet...
Hey meiden, @Pandora; ik snap je gedachte heel goed! En idd je wilt het niet op je geweten hebben, en dat je kleine later zegt: "Mama, waarom heb ik een scheef/plat hoofdje?" Succes met de uitslagen! @Ros; wat leuk babyzwemmen! En leuk dat jullie er zo van genieten. @Tooske; hopen dat het helpt het! We duimen mee! @Voeding; hier 4x180+6. Van Voeding 2. Het hangt er wel om, gaat steeds meer tijd tussen zitten, van het weekend maar weer even pijlen, want dan heeft ie wat meer honger, voor vast voedsel... @Zit nog te wachten tot vriendlief thuiskomt van werk...die heeft een lange dag en morgen weer! @Beebje is nog bij oma en komt morgen na werk thuis. Hoorde net dat hij als een gek aan het rollen is... @Hapjes; hij vind niet alles lekker; maar me mams had een tip. Klein beetje zoet fruit erin, en dat steeds een beetje minder maken (zo heb ik dus groente leren etenhhahaha)
@gup en maienditje bedankt voor jullie adviezen. Heb Friso standaard in huis gehaald (heb hier ook opvolg melk van staan) maar twijfelde toch nog een beetje over hoeveel ze nu nodig had dus maar even de hulplijn gebeld. Heb haar 200 cc gegeven en dat heeft ze helemaal opgedronken. @tooske wat een goed nieuws @pandora jij houdt het wel spannend Mirre gaat dit weekend voor het eerst logeren. Ben echt benieuwd hoe dat gaat. In maart gaan we met het werk 2 dagen naar disney en dan mag Mirre niet mee dus alvast even kijken hoe het gaat.
Even snel, timme is net ter observatie opgenomen vanwege zijn verkoudheid. Verdenking van rs-virus...
Pandora , nou jij maakt het idd spannend , de pil vergeten. nou wie weet ben je dadelijk ook nog een oktober/novembermama En idd goed dat je zo tegenover het helmpje staat. Als ik naar mijn nichtje kijk denk ik waren ze maar verder gegaan met haar. zo zie je het niet maar met een staart vind ik echt wel. vooral als je haar broertje bekijkt die heeft gewoon een rond bolletje. maar die sliep gelijk op de buik. Tooske fijn dat het goed gegaan is , maar lijkt me idd niks voor zo'n baby om in het gips te liggen. zielig maar wel voor een goed doel. Nou Femm heeft tot 3.00 uur vannacht gespookt. schreeuwen huilen niks was goed. ze had 37,9 toch maar zetpil gegeven terwijl ik dat eigenlijk nog wat laag vind omdat ze natuurlijk ook ekker warm ligt. hielp ook niet. toen flesje gemaakt van 70cc. die dronk ze zo op. mevrouw had dus honger. was kwaad omdat er niet meer was. nog even gehuild en een laatste schreeuw en ze sliep. pfew. net ook weer aan het schreeuwen toch maar fles gegevn ze kreeg nu ook 3 voedingen omdat de groenten zo goed gingen en ze die 3de fles meestal niet meer wilde. nou dronk ze weer 130 eruit. na ee eel potje ook al op. hopenlijk isdat dan ook genoeg als ze straks haar laatste voedig krijgt. en niet meer vannacht. Ik heb ook wat lekkers . allergische reactie op de AB. mijn hele lijf zit onder de uitslag. ik zie er niet uit vanmiddag maar weer bij de ha geweest. ander AB en iets voor de reactie. lekker dan ziek zijn. voelde gisteravond dat mijn gezicht begon te trekken.ik ben al voor 1 soort allergisch en herkende het dus meteen. in mijn gezicht is het het ergste. lekker ook nog de hele dag in de spiegel kijken nou ga mijn moppies onder de wol doen.
yVlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn. Het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Hoi dames, @kleertjes, goede tip v&d daar ben ik nog niet geweest! Ik vind dat ze bij de h&m ook erg leuke kleertjes hebben! Ben zelf meer van een beetje stoere meide kleertjes, vind de knie spijkerbroekjes met majotje eronder zooooo schattig! Maar leuke jurkjes ( niet te veel tierelantijntjes ook erg leuk)! @flessen, hier is het schema als volgt; -07.00 fles -10.00 fruithapje -liga- diksap -14.00 fles -17.00 groentenhapje -toetje- diksap -20.00 fles @pandora, fijn dat het duidelijk is nu, ik zou ook voor de helm optie gaan, hoe zielig ook, maar hij is je later vast zeer dankbaar zodra de dames voor hem in de rij staan vanwege zijn aantrekkelijk ronde hoofd @tooske, fijn dat het goed gaat met je nichtje! Hopelijk komt t het helemaal goed!! @leeuwtje, balen van die uitslag zeg! Ik zou de spiegels even afplakken aks ik jou was want bah wat kan een mens eruit zien hè haha, hoop dat het na een nachtje slapen snel over is ! @aardbeienvlek, mees heeft een aardbeienvlekje in haar lies ( het baby'tje van mijn 2lingzusje trouwens ook haha ) maar is niet dik ofzo' ziet eruit als een bloeduitstorting. Nu zeiden ze bij het cb dat het inderdaad kan dat dit dikker wordt, maar ook weer kleiner gaan worden en voor het 4e levensjaar bij 99% van de kinderen helemaal weg is. Nou ik ga nog even met Mees knuffelen en dan avatar kijken ZJ84, jemig wat vervelend zeg voor Timme en voor jullie! Wat is dat rs-virus precies?
ohw arme Timme, heel veel sterkte voor jullie.nu maar hopen dat het niet het rsvirus is en dat jullie mannetje snel weer beter word en lekker naar huis kan . dikke knuffel voor jullie !!!
Haha pandora, grappig! Maar inderdaad het maakt geen drol uit we lezen toch wel wat er staat pandora levert het bewijs
@zj beterschap voor Timme, hoop dat hij niet te lang in het ziekenhuis moet blijven @ Suzanne inderdaad de kans is heel groot dat het de aarbeivlek helemaal weggaat, hier werd gezegd voor het 7e jaar. Tristan heeft ook nog 2 kleine vlekjes op zijn rug maar geen bultjes daar. Lijkt me dat bultjes meer voorkomen op het hoofd. De vlek is ongeveer de grootte van een euro muntstuk. Zat me wel te bedenken of hij wel haar zou krijgen daar als de vlek helemaal weg zou gaan, maar goed dat was maar even een gedachte want echt heel belangrijk is dat haar nu niet. Ik vind het belangrijker dat de bult bijtrekt zodat hij daar tenminste niet mee geplaagd kan worden. Maar indien niet dan maken we hem wel weerbaar hoor. Meestal valt het wel mee met pesten als kinderen eenmaal weten wat en hoe, ze nemen makkelijker aan als volwassenen soms.
@ZJ, wat erg! Lijkt me echt super erg om je kleintje in het ziekenhuis te hebben... Natuurlijk is hij in goede handen, maar toch... Sterkte en beterschap! @Pandora, Haha, wie weet joh! Spannend En dat helmpje, had al zoiets begrepen, goed dat jullie het besluit hoe dan ook hebben genomen. Geeft voor jullie ook rust denk ik he? Fijn dat ze zo snel afspraken konden regelen en dat er dan ook meteen doorgepakt wordt, des te sneller is t kleine ventje er weer vanaf en heeft hij een mooi rond koppie @Leeuwtje, dat heb ik ook op een bepaalde ab. Jeukt het ook? Anders misschien menthol poeder proberen, hielp hier erg goed. Beterschap! @Tooske, Goed dat je nichtje een gipsbroek krijgt, hoop dat het voldoende is! Dochter van m'n zus heeft nu een spreidbroekje, zij krijgt volgende week te horen of dat voldoende is. Nog even spannend dus. @Hier, Niet zoveel te melden. Ben super moe, dus nog een kopje thee en dan lekker slapen.
Zj, sterkte en succes met timme hoop dat je als weten wat hij heeft ze het goed kunnen behandelen. Leeuwtje, oh irri die reactie op ab hopelijk trekt het met de nieuwe ab snel weg. En hoop ook dat femm een beter nacht maakt. Pandora nou ik heb precies gelezen wat er stond, wel geappig eigenlijk. Suzanne, mees heeft exact het schema als jeremy. Kleertjes kooen nog steeds niet nodig alleen bij lidl vandaag het regenpakje uit de folder meegenomen voor pas weer in de herfst hoor maat 74, al zitten sommige hier al in. Ging ook luiers kopen had ik toch automatisch weer maat 2 maar zijn zo weer op en plakstrippen zitten nog steeds tegen elkaar dus het kan voorloppig nog. Zo gaat maatje 56/62 ook nog prima 62 vaak ruim Kijk nu the winner is vind het wel tegenvallen meer langdradig gelul. Geef mij maar the voice kids morgen. Ik lig al in bed ga ook zo slapen, de rust allemaal