@Leeuwtje, Hoe is Femm de nacht doorgekomen? Gaat het alweer wat beter? @Klus, Is Hidde erg hongerig voor de fles van 17 uur? Wij geven Evi namelijk een half uurtje voor die fles een groentehapje. Ze is dan niet erg hongerig, maar wel geinteresseerd in eten.
Pandora: Kindjes waren 10 dagen oud en toen ging papa alweer op vrijdag snachts dj spelen in de kroeg hihi. Hij wilde niet maar ik vond dat hij moest gaan Ze zijn heel makkelijk dus is wel te doen alleen. Vind het enkel ongezellig Wat onaardig van je vriend, wat zei je: jij bent ook een lekkere?
Femm is vannacht wel vaak wakker geweest en heel hard huilen uiteindelijk weer zetpil wel wat te vroeg . Maar ze had zon pijn. Toen is ze gaan slapen. Ze had net geen koorts meer. Dus hopen dat de arts gelijk had en dat het nog weg kon gaan vanzelf. Ze was wel weer vrolijk dus goed teken.
josjo ja zijn vriendon was ook weer zwanger en waren idd bij dezelfde vk. Maar die hield er gelukkig rekening mee dat we elkaar niet zagen. Ik ben hem tijdens mijn zwangerschap wel meerder keren zo tegengekomen. Samen met Jens . Maar hij zegt niks . Is wel zo hypocriet om Jens zijn naam op geboortekaartje te zetten. Terwijl hij hem ondertussen al 2,5 jaar niet bekeken heeft.
Goedemorgen Dames, @slapen, gaat hier prima, ( man snurkt ook, maar ben zo moe s'avonds dat ik er gewoon doorheen slaap tegenwoordig ) tijdens mijn zwangerschap sliep ik zo slecht dat ik GEK werd van dat gezaag!!! ( kon dat geluid ook echt niet uitstaan toen). Mees slaapt altijd heerlijk, vanmorgen hebben we haar om 09.15 wakker gemaakt Optreden, mijn man is ook muzikant en ging 3 weken na de bevalling een week weg en tijdens mijn zwangerschap ook heel .vaak waarvan ook meer dan een maand, maar ik ben het gewend, en hebben Mees en ik soms lekker een meiden weekend Gewicht, ik woog voor mijn zwangerschap 59kg, zag het als een vrijbrief om bizar te vreten en dik te worden en einde van zwangerschap woog ik dan ook 86kg!!! Nu inmiddels 68 kg, en moet dus nog wat vanaf! Ik ben overigen 1,77 lang. Leeuwtje, hoe gaat het daar? Hoop iets beter? Josjo, makkelijk dat jij hr adviseur bent..... Zou je het erg vinden soms een vraagje te beantwoorden? Hoe is het gegaan met de kids van je zus erbij? Al toe aan een volgende Hier hadden we laatst ook de 2 dochtertjes van mijn zus 3 en 7 over voor een weekend, was echt super gezellig,maar ook vermoeiend als je het niet gewend bent Hier zit manlief steeds te zeuren om een 2e! En als er mensen met meerdere kinderen op viste zijn, vraagt hij steeds, hoeveel jaar zit er tussen? Zodat hij voor zichzelf kan kijken, oma we hebben. Nog wel even tijd ik heb helemaal geen zin in een 2e zwangerschap, moet ik weer 4 maanden vrij zijn van werk!!!
egypte ik was er vorig jaar in mei toen was het er 30. En het zou iets warmer zijn in juni. Wij liggen nu toch alleen maar aan het zwembad en smiddags met femm binnen . In juli en augustus is het rond de 45 idd. Heb bij zoover de recencies gelezen en ook stonden er vragen hoe het weer in juni was. Valt reuze mee. Die kleintjes laat ik niet in de volle zon spelen zonder bescherming.
thailand is het daar nu vochtig ? En idd je hebt gelijk met 2 lijkt me dat moeilijk is toch echt een land om te trekken enzo. ik ben nu ook benieuwd hoe dat gaat met 2 in het vliegtuig. Alhoewel jens nu eigen stoel heeft en verstandiger word haha. Ik koop hem een trunki kan die met wachten op zitten en zelf rijden ermee. Vind die vast geweldig. Sorry voor de korte stukjes trouwens maar met de telefoon gaat dat niet anders. Hij schrijft alles aan elkaar dan
Aaaaah pandora, hij sliep niet goed? Wurgen zou ik zeggen jullie gaan naar Afrika he? Annelynn is dan pas 11 maanden dus gaat niet met die malariatabletten vrees ik... Of zou jij t ook doen met 11 maanden? Nou ja, 10,5.... Mmmmh Leeuwtje, ik kan me jouw verhalen goed herinneren, heb natuurlijk ook eigenlijk gewoon met de aug mama's mee gekletst, sommige verhalen link ik alleen nu dus pas aan namen Sjulie klinkt gezellig daar maar ook zwaar idd n heel weekend met twee ukjes.. Al ben jij natuurlijk wel gewend aan twee babietjes... Annelynn was vier weken te vroeg en idd met veel dingen zeggen ze dat alles pas na 1 jaar gelijk loopt maar eerlijk gezegd merk ik er nu nog maar weinig van dat ze te vroeg was hoor.. Leeuwtje, Thailand is altijd vochtig en vliegen hebben we al naar Mallorca gedaan, ach in de auto is denk ik zwaarder... En ze zeggen dat Thailand met kids t nieuwe Frankrijk is he tien uur vliegen dus korter dan met auto naar zuid Frankrijk... En de jungle in gaat niet want daar heb je wel malariatabletten nodig... Maar we weten t nog niet zeker hoor.. Oh en n tweede, ja hier kriebelt t al serieus hoor maar annelynn is met IVF gekomen dus maak me geen illusies.. .. Kan wel (gezond) jaloers zijn op pandora nu hahahaha
nee josjo...dan zou ik het niet doen wij zouden eigenlijk niet gaan omdat ik dacht dat M geen malariapillen mocht....totdat ik erachter kwam dat er malarone junior is, vanaf 1 jaar ( en 11 kg )
@Leeuwtje wat een verhaal zeg. @Gewicht morgen gaat hier ook het sonja boek weer open, die klote kilo's moeten er echt af nu, heb een bruiloft half mei dus dat is een mooi streven voor de eerste kilo's. @Pandora lekker he kaasfondue?
hihi moest ik daarom kotsen enne...ik zou gewoon ff GGD of tropencentrum bellen.....misschien dat 11 maanden en 11 kg geen probleem is voor malarone jr......M. is sowieso 1 als we gaan Thailand is hier ook nog een optie maar eerste voorkeur is kenia ( of zanzibar )
helaas wel. ik was 20 weken zwanger toen heeft hij Jens erkend. 10 weken erna was hij weg. Hij heeft dus ook zijn achternaam, maar dat word als hij 5 is veranderd. Tenminste dat ga ik aanvragen. alleen gaat het pas vanaf het moment dat hij zich heeft laten uitschrijven en dat was pas in november terwijl hij al in mei wegging. Hij moet 5 jaar niet met Jens hebben samengeleefd in 1 huis. Mijn ex heeft destijds die papieren ook getekend alleen zijn die nu waarschijnlijk niet meer geldig en moet ik dadelijk dus nieuw formulier invullen en kan hij weigeren , maar goed hij kan het alleen vertragen gelukkig. Jens weet niet dat hij officieel hem zijn naam heeft. dat gaan we hem wel vertellen ooit. voor nu is het het belangrijk dat hij mijn naam krijgt omdat hij zichzelf ook zo noemt. Mijn dochter heeft ook mijn naam. Dit hebben we gedaan omdat het dan voor hun dadelijk makkelijker is. net allemaal vragen van hoe kunnen jullie nu broer en zus zijn met 2 andere namen.
hoi hoi ff jullie hulp nodig mirthe eet nu een heel potje (6 maanden) op. Zo;n grote. Met yoghurt hoef ik nadien niet aan te komen. Dat wilt ze niet. dus heb net een fles gemaakt krijgt ze anders ook als ze een half potje eet. Heb nu 90/3 gegeven en heeft ze allemaal opgedronken. Ze drinkt ook nog geen diksap ofzo. doe ik het zo goed?
Hoe gaat t met Femm nu Leeuwtje? Ik kan me dat verhaal van jouw ex ook nog wel herinneren ja, wat een onbeschofte PIEP zeg.... Goed dat je nu weer hulp gaat zoeken nu je merkt dat t je weer tegen gaat werken. Sjulie, super dat jullie tweeling het zo goed doet! Ros, vervelend is dat dat beebje liever jou heeft. Hoe was Miss Saigon, schijnt erg goed te zijn. Just me gelukkig meteen huilen! Pfff, das wel echt schrikken, ik durf haar tegenwoordig echt niet meer even alleen te laten, zorg er altijd voor dat ze dan in box ligt of op de bank met de poef er helemaal tegenaan geschoven. Tis zo gebeurd ja met die vlugge beebjes nu.... Pandora, hoe was je stokbroodje met kaasfondue? Mjam, ik ben echt een kaasmonster! Had je geen rode wijn meer? goed alternatief toch? Gefeli met de 5 maanden! Leeuwtje en Pandora, hier ook 1.63 was ook 53 kg een aantal jaren geleden! Alleen niet door relatieshit, ben al 15 jaar gelukkig samen met mijn mannetje. Had toen gewoon teveel het streven om dun te zijn, terwijl ik nu denk jee, er zo veel moeite voor doen en eigenlijk is het gewoon mooier zo rond de 56. Zit ik nu op, dus nu zo houden! Ons schatje heeft vanmiddag onwijs veel overgegeven in bed! Ik kwam net thuis van het bos met de hond en hij stond serieus te dweilen naast haar bedje, alle lakens, deken, slaapzak onder, dus hij had net alles verschoond. Ons meisje lag er echt heel zielig bij. Gelukkig is ze weer in slaap gevallen en half uurtje later hoorden we haar weer gaan door de babyfoon, dus weer alles verschoond. Nu ligt ze nog steeds te slapen, ga af en toe wel even spieken hoor Geen verhoging gek genoeg, vanmorgen voordat ze in badje ging had ze wel 37,5 maar dat is ook niet echt heel hoog. Wij geven ook fruit of groente net voor de fles, als het niet heel veel is kan dat volgens mij prima.