Augustus 2011 mama's ~Deel 1~

Discussie in 'De mama's' gestart door bumpie, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Mijn oudste dochter had ook een serieuze aardbeienvlek op haar rugje, ze zeiden me toen ook dat dit ongeveer 7 jaar tijd nodig zou hebben om te verdwijnen, maar het heeft toch ongeveer 11 jaar geduurd, hoor. Bij Anne-Fleur zat er eentje in haar nekje en die is nu al een beetje minder dan bij haar geboorte, dus volgens mij zal deze sneller verdwijnen.

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik nog steeds niet... :(
    Nou ja, de vorige keren duurde het ook tussen de 6 en de 8 maanden!

3. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ook van mij, veel sterkte en beterschap voor Timme!

4. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Maar ik denk toch niet dat Rhein drie maanden eerder zwanger zal zijn dan Bracha... :D

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Trouwens ook heel veel beterschap voor Femm en voor Tooskes kleine meid!

Ik heb vannacht alweer amper 4 uurtjes geslapen en bijgevolg vandaag helemaal NIKS gedaan. Nu vind ik dat niet zo erg voor een zondag, maar toch ;)
    Straks vroeg naar bed, tenminste dat is nu mijn goede voornemen, want ik ben toch wel moe, nu.

We hadden gisteren feestje ter gelegenheid van mijn oudste dochter's verjaardag en het is behoorlijk laat geworden en toen ik net ff geslapen had, was Anne-Fleurtjes nacht natuurlijk om... feesten en baby's gaan duidelijk niet zo goed samen ;)

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo drukke weekend is weer voorbij, op n een drukke werkweek.
    ff snel reageren voordat jeremy wakker word want dan stop ik hem nog ff in bad.

sjullie: welkom, toch nog een tweelingmama hier in de groep.

buddy: ook welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer bij te lezen na een werkdag ;)

zj; fijn dat timme thuis is en geef rs-virus.

leeuwtje: hopelijk knapt femm snel op, nooit leuk als je kindje ziek is.

tandjes: het klopt vaak echt wel vroeg tanden is laat lopen rond 2de levensjaar, bij kindjes op de opvang hier was het allemaal waarheid.

ik zei heel de tijd hier geen tandje te bekennen, hij had ook geen symptomen enkel kwijlen maar dat doet hij zo lang.
    zie ik gisteren dat er gewoon een voortandje onder door is.

snurken: mijn schoonouders hebben vanaf dag 1 apart geslapen door zijn gesnurkt, ook geen gezonde situatie lijkt mij.
    na 23 jaar zijn ze ook uit elkaar gegaan.

fles vasthouden doet hij hier idd zelf.
    hij wurmt zich ook steeds meer kanten op, op het kleed.

merry: heb je een leuk weekend gehad ondanks dat het druk was.

vakantie word hier gewoon nederland maar nog geen camping uitgezocht, word wel eens tijd denk ik.

meeting: heb er ook op gereageerd, snapte eerst niet waarvoor die uitnodiging was in mijn mailbox, zou leuk zijn als het echt tot stand komt.

afvallen: nou het lukt echt niet meer hier manlief zei net zullen we dan maar weer naar de sportschool gaan, zou wel goed zijn mijn energiepeil is ook altijd zo laag.
    ga gewoon met jeremy al om 8 uur mee naar bed.

josjo: jammer dat je nu zo vroeg wakker was en nog geen eens door je eigen kind, maar wel gezellig die logees.

the voice kids: wat een stemmetjes zaten er tussen en voor die kinderen smelt je toch, zou ze allemaal door laten.

gtst: de hormonen werken er nu goed aan mee om niet droog te blijven.

tooske: hopelijk wend je nichtje snel aan het gips.

hapjes: maak ze vers en vries ze per portie van 180/200ml in, in de bakjes van avent en dat eet hij ook echt allemaal op.
    wil nieuw schema gaan doen want merk dat hij heel de middag wakker niet red omdat hij eind van de morgen geen 3 uur meer slaapt.
    en aangezien hij ook brood mag straks en zijn flessen altijd laat staan doe ik die terug naar 180 dan krijg je dit.

8.00: fles 180/6
    spelen
    10.00: fruithap,liga,diksap
    10.30-12.30: slapen
    13.00: fles 180/6 + boterham
    14.00-17.00: slapen
    17.00: groentehap + toetje
    spelen
    20.00: fles 240/7+5 rijstebloem
    dan de nacht in.

bonus: vind ik dus het voordeel van eigen baas, op mijn oude werk werd ik ook helemaal niet gewaardeerd voor wat ik allemaal deed.

reactie op hapjes: hier nergens reactie op gehad moest wel voorzichtig doen door de eczeem maar nooit gehad, alleen op peer kreeg hij wat meer rode vlekken op zijn gezicht, maar nu gaat het goed.
    binnenkort vlees bij de groente doen.
    ik doe ook niet echt moeilijk in dingen die hij nog niet mag als krijgt hij dat gewoon heel soms, soepstengel of broodkorst zeg maar.

ros: hier ook wel een kindje wat bij mama makkelijker is, ik stel duidelijke grenzen denk ik wel.
    en hij is overdag heel de week bij mij dus ja logisch zijn reactie.

elisje: hier kan slapen ook meer drama zijn om in slaap te komen als hij een slaapje gemist heeft omdat we weg gingen of omdat hij er later in ligt
    is dan gewoon te moet.

ga kleine in bad doen reageren straks verder

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    whahaha mag het hopen van niet :p

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Owkee, en we zijn weer bij met lezen :D

Weer een ouderwetse zondagavond met voetbal op tv, dus een mooie gelegenheid, haha!

@Pandora & Leeuwtje; pfffffffffff.... dames, jullie hebben het wel pittig gehad hoor! Sowieso al vervelend dat je zoveel tijd hebt moeten verdoen binnen een relatie, laat staan als je zwanger bent.
    Mijn zus heeft zo dik 20 jaar van haar leven weggegooid, zoooooooooooooooooo jammer, maar idd ook een hele dominante partner. Tot 2 keer toe stond ze op het punt om hem te verlaten, maar hij lulde haar steeds weer om met mooie praatjes etc. Wij als familie konden op die momenten ook weinig meer doen dan machteloos toekijken, want uiteindelijk moest ze de stap toch zelf zetten, he... Haar geluk was dat ze tot over haar oren verliefd werd op een collega; daar was niet alleen zij, maar uiteraard de hele familie blij mee!:p

@Hapjes: Ik had vandaag al eens willen kijken of ik Hidde vanmiddag uit bed kon houden. Hij valt wel eens in de box in slaap, maar tukt dan niet langer dan 3 kwartier; dan zou het met hapjes al makkelijker gaan. Maar het menneke zag het echt niet zitten en gaf overduidelijk aan naar bedje te willen, dus weer geslapen van 14:30 tot 16:15 uur.

@Linn84: Het is niet zo dat Hidde erg hongerig is voor de fles van 17:00 uur, dat valt op zich wel mee (drinkt volgens mij alles op wat je hem voorzet, ongeacht het tijdstip, haha:D). Hij kakt tegen die tijd wel echt in, dus ik moet al niet te lang wachten met de fles dan. Zal morgen eens kijken hoe het 's middags gaat, en dan idd een uurtje van tevoren ofzo wat hapjes proberen. Is in het begin toch maar met mate he, geen hele potten, hihi:).

Straks met manneke in bad geweest; 2 weken geleden vond hij het geweldig, nu vond hij er geen zak aan :(. Zijn gezichtje betrok al toen ik hem in zijn blote kontje naar de badkamer bracht (wel cape om natuurlijk) en bij het zien van het bad.... whoeaaaaaaaaa!!!! misschien het water niet warm genoeg, maar moet daar al zo mee uitkijken ivm zijn gevoelige huid. Is het te warm, meteen alles helemaal rood en droog...

@snurken; het heeft hier een hele poos goed gegaan, maar vannacht was het weer eens prijs, en niet zooooooooooooooomaar!:x Ik werd onderhand pisnijdig op manlief; moest me echt inhouden om hem niet uit bed te beuken, haha... Die krijgt straks weer een mooie pleister op zijn neus hoor, ik vind het best!

9. JustMe86

JustMe86 Actief lid

28 nov 2010
    304
    0
    16
    Hey meiden,

@badje; hier nog gewoon, geen plek voor een bad, kleine badkamer...Nu toch het badje met standaard in de badkamer weten te proppen...Scheelt al heel veel

@ziek: volgens mij zijn wij (ik en de beeb) ziek aan het worden. Hij hoest nu best regelmatig...en hij heeft een zielig huiltje.

@spugen; meneer zat een koekje (berenkoekje 6mnd van bambix) te eten...en ja hoor, steekt ie hem een stukje te ver, ik hem nog recht zetten koekje pakken, meneer spuugt mij en hemzelf helemaal onder.

@Eten; hij heeft niet meer zoveel zin in fruit en groente, morgen nog even aankijken, anders gooien we er een melkdagje tegenaan, en dan alleen fruit/groente als hij er zelf om vraagt...

@moeheid; speelt hier weer op sinds ik werk...kan me ogen niet eens meer openhouden.

10. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    met Femm gaat het alweer beter , alleen huilt ze nog heel zielig en heeft ze wel nog pijn maar geen koorts. geef haar bij de fles zometeen ook een zetpil.

Klus dan heeft je zus ook geen makkelijke tijd gehad, en ja als fam sta je machteloos. maar idd zelf de stap nemen is het beste. dat heb ik dus ondervonden. Gelukkig dat je zus een nieuwe liefde heeft !! Hopenlijk een vent die normaal is .

bumpie is dat dan niet veel als je ook nog melk na 1 heel potje geeft of drinkt ze dat dan op ?

schema is hier :
    7.00/7.30 uur fles 210/7
    8.30 slapen
    9.30/10.00 fruit
    spelen of slapen
    12.00 fles 180/6
    13.30 slapen
    17.00 warm eten + toetje ligt eraan hoeveel ze eet . half potje dan geen toetje maar fles. en kijken hoeveel ze wil.
    20.30/21.00 fles 210/7 rijstebloem

11. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    tooske zielif voor je mupke overgeven. is ze verder ook ziek dan huileirg of verkouden ?
    Als ze geen koorts heeft. mss heeft het allemaal niet lekker gezeten in het buikje . beterschap voor je muppie !!!

12. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    woei, wilde 'even' bijlezen maar kom er niet doorheen, weer zoveel gekletst en ben moe en ongeconcentreerd :p
    kom dus even hoi zeggen (hoi!), beebje heeft weer goed geslapen nu ze 2 hapjes per dag krijgt ipv 1 (houden zo!), ben vandaag naar Miss Saigon geweest (mooiiiii wilde er al zo lang een keer heen) en beebje heeft zich goed gedragen bij papa..
    kortom, ben moe maar voldaan, enzo..

ik ga snel de rest bijlezen & proberen te reageren, hoop iig dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad, en nu een fijne avond en rustige nacht!

13. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    sorry dames zou hier verder reageren maar las op de home van het overlijden van de man van uniqua dus dat gaan lezen.
    na zo'n heftig verhaal geen puf meer om te reageren.

ga mijn bedje opzoeken en zal vanaf morgen weer reageren op dingen die spelen

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Haha:p je weet maar nooit met de technologie van tegenwoordig :$:$

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    klus....hier worden die anti snurk pleisters ook gebruikt....nou ja anti snurk??? gaaternoghardervansnurkenpleisters :x

ons ventje slaapt ineens zoveel...als hih 1,5-2 uur wakker is valt hij om van de slaap
    het is nooit zo'n overdag slaper geweest hooguit 2 slaapjes...
    vind het zo raar

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    tandjes: het klopt vaak echt wel vroeg tanden is laat lopen rond 2de levensjaar, bij kindjes op de opvang hier was het allemaal waarheid.

Tja we zullen het wel zien :) ze gaat wel vaak al staan ( uiteraard trekt ze zich dan aan mijn handen op), maar blijft dan zeker 2 min rechtop staan zonder dat ik iets doe.... , maar ja omrollen is ze nog zeker geen ster in!

Aardbeienvlekje, hier is het een heel klein vlekje ( lijkt meer op een kleine vage bloeduitstorting, niet gebobbeld of iets, dus denk dat deze wel snel weg zal trekken. Collega zijn kindje had er 1 op zijn rug, maar was echt een grote bult geworden en ging steeds open! Echt zielig, hij kon niet eens goed op zijn rug liggen :(

Vandaag lekker voetbal gekeken! Jihaaaaa 4-2! Was zo blij :) ( sorry voor de eventuele Ajax fans :( ) heb Mees gelijk haar feijenoord speen ingedaan ;)

Ik ga nu ook lekker slapen! Morgen weer vroeg op!

17. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ps. Iemand ervaring met iPad en foto,s op een forum zetten vanaf dat ding?

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    jaja...over 3 weken het er dan toch van komen....ikke naar de sportschool :$
    ze hebben hier een slender you programma....ik mag ivm bekken en rug niet te fanatiek doen en veel niet doen.....en slender you is hier zeer geschikt voor
    en aangezien ik voor een volgende zw.schap spieren moet gaan trainen;)
    en het helpt je helemaal te ontspannen
    tevens figuurcorrigerend na een bevalling

toen ik dit allemaal las was ik verkocht

wil er wel bij gaan fietsen voor conditie...want fietsen mag ik wel ;)

19. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik moet nog steeds een keer mijn 15-baden-kaart op gaan zwemmen... :):):) Wilde eigenlijk binnenkort weer beginnen, maar als het van de week zo f@@#$%#ing koud wordt...
    Neuh... loop voorlopig wel een paar extra rondjes met hond en kinderwagen, wacht verder met smart op het voorjaar; kan niet wachten om lekker te gaan fietsen met kleine man! Ben ik ook weer een stuk mobieler, want geen rijbewijs:p. Heb ook zin om weer eens een rondje te gaan skaten, hm.... kan eigenlijk ook wel achter de wandelwagen, toch? :D:D

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    even foto's spammen

Deel Deze Pagina