Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Ik ben een tijdje niet geweest op dit forum, er is hier nog weinig gebeurt lees ik (of heb ik ergens overheen gelezen?). Iedereen de laatste loodjes..

Hier ook weinig nieuws.
    Wel veel hoofdpijn en hardebuiken. De kleine is ook al ingedaald, maar dat schijnt weinig te zeggen. Dus we wachten gewoon rustig af..:)

2. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    het is zeker rustig, denk dat iedereen toch veel al beetje lekker rust en bankhangt misschien.

tenminste vanaf vandaag natuurlijk officieel het bedrijf dicht en ik ben dat nu wel aan het doen.

net als delfina heb voel ik van alles in mijn buik al 2 weken lang maar meer niet.
    kleintje blijft er rustig en als het wat doet steekt het echt.

vrijdag weer naar de verloskundige maar verwacht dan niks, standaard controle en weer weekje verder lopen.

maar moet zeggen nu eerst een paar dagen uitrusten van een jaar lang werken vind ik ook wel heerlijk, alles is klaar dus we zien gewoon wel.

ik denk dat iedereen op het forum nu gewoon zijn tijd uitzit.
    nog een weekje dan zitten we officieel in aug. en ben je een echte aug.mama.

hier boffen we nog steeds met het weer, lekker weer en totaal niet koud en ook niet te warm.
    precies wat we willen zeg maar.

er staat nu lekker een cake in de oven, vanavond op visite bij mijn zusje.

straks koken en morgen uiteten bij mijn opa en oma die gaan vrijdag voor een maand weg en oh wat baalt ze dat ze er niet is bij haar 1ste kleinkind.
    maar ja ze gaan altijd ver weg dus even heen en weer gaat niet.
    mij maakt het niet uit ik vind het hun keus en opa was heel duidelijk dat hij zijn vakantie niet verzetten.
    nou zijn ze 8 maanden van het jaar weg dus ik ben het wel gewend.

oh ja we zijn hier wel bezig met iedere avond sex, maar volgens mij heeft deze 2 keer nog weinig op gang gebracht.
    maar tot 7 aug. wachten vind ik niet erg hoop als ik 5 aug. nog gewoon op controle ga dat ik dan ma 8 aug. kan melden bij een gyn om eens binnen in te kijken hoe het er voor staat.

al had ik gezegd dat ik die afspraak van 5 aug. al niet meer wilde komen, maar vrees het

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo meiden,

Lang niks van me laten horen maar het was nogal heftig allemaal. We zijn gisteren thuis gekomen. Annelynn had een te hoog bilirubine gehalte. dan ziet ze gelig, komt vaker voor, betekent dat de lever nog niet alle afvalstoffen kan verwerken. Bij een prematuur kindje is dat allemaal wat linker en stijgt de waarde makkelijker dus ze heeft een aantal keer in de couveuse gelegen. Uiteindelijk gisteren was de waarde goed en mochten we naar huis... thx voor alle felicitaties en hierbij wat fotootjes van ons lieve kleine meisje.... zijn wel met de iphone gemaakt, die anderen staan nog niet op de laptop..

ze is nu op 140 gram na weer terug op geboortegewicht dus het gaat de goede kant op :)

Zal gauw weer een beetje bij lezen en dan op iedereen reageren....

X

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb trouwens ook proefdruk van het kaartje nu, is heel mooi! enveloppen ook gelijk gehad, dus die kunnen vast klaar gemaakt worden. Straks alleen nog de laatste gegevens en foto doormailen.

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    op de arm bij papa is heeeerlijk!

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    zonnebankie? tja... nu kan ik wel om deze foto lachen hihi met dat maskertje op.... gelukkig zijn we nu lekker thuis! :)

7. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    haha jouw onderschrift bij je ticker.... We know that mommy wants to get you out, she might even try S-E-X hehe...

8. bumpie

bumpie Niet meer actief

josjo wat een prachtig meisje:D

9. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Josjo; wat een mooie foto's!! Daar word je wel spontaan verliefd op zeg!!!

Ik moet zeggen dat als ik foto's van die kleine baby's zie of in het echt dan gaat het echt wel kriebelen en dan wordt ik echt wel lichtelijk jaloers.... ;) Nog eventjes geduld!! :)

10. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    ahh Josjo wat een schatje zeg!! ook ik ben jaloers ;) nog even geduld en dan hoop ik net zo'n mooi meisje in mijn armen te hebben!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Josjo wat een leuke foto's! die laatste is grappig idd. Fijn dat Annelyn thuis is nu :)

12. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ow.. ik heb last van obstipatie volgens mij... misschien komt daar die lage rugpijn vandaan? Iemand een idee?

13. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Aaah gossie!! (L)

14. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Josjo wat moooooi! supermooi meisje, leuke foto's, laatste is bijzonder, ja.. gelukkig nu lekker thuis! genieten!

@Guppekop wat fijn dat je waarschijnlijk natuurlijk kan bevallen en dat er al wat actie is (verweken e.d.)

@mijn vk controle was ook weer goed vandaag, bloeddruk, hartje beeb, etc. alleen nog geen 'lichamelijk onderzoek' verder dus geen idee wat daar beneden gebeurt (of niet gebeurt) ;)

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    josjo leuke foto's!

16. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Oh Josjo wat een mooi meisje. !!1

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Josjo mooie foto's en meisje !!

18. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Sammie ik kijk net op de site wat jij gemaakt .
    Leuk dat je dat allemaal zo goed bijhoud. En dan ook de foto's van de kleine minimensjes erbij. Helemaal super !

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    wow josjo, wat een scheetje. kan me voorstellen dat je spontaan verliefd word en de andere dames hopen snel te bevallen.

vanavond bij mijn zusje nog wat foto's laten maken samen met man en alleen van buik.
    omdat hun het geslacht niet weten maakt mijn man morgen buikfoto's met een schoentje erop en een beschuit met muisjes.

beetje voor de gein

20. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    ik zal nog eens even een buik showen van bijna 39 weken.

Deel Deze Pagina