Och wat een schatje ZJ! Zal vast heel snel gaan ja.... Zo, dat je alweer in oude kleding past zeg! Das wel lekker, kan ik ergens tekenen? Cindy en Asun, zou best kunnen dat het al wat rugweeen zijn, maar kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat je buik steeds zwaarder wordt dat je gewoon meer last krijgt van je rug? Ik moet ook nog steeds een buikfoto maken, is toch wel leuk voor later. De laatste die ik heb is nu van 33 weken ofzo.... Ik twijfel of ik striemen heb en als het striemen zijn zijn ze in ieder geval niet heel groot en heel licht. Zitten naast mijn navel. Heb wel heel trouw vanaf het begin 2 keer per dag met bio-oil gesmeerd. Hier ook een baggernacht gehad, maar lekker tot 10 uur op bed gelegen en nu aan het werk. Morgen komt moeders lekker poetsen en vaders komt de trapleuning ophangen, jaja hij is al wel in huis, moet alleen nog opgehangen worden. Dus dan kan onze uk echt komen
Wat een schatje ZJ!! Super leuk ook die kleertjes van STOER! Je bent vast een troste mama Tooske Ja kan idd ook van m'n zwaarder worden buik zijn die rugpijn. Maar heb t nog niet eerder zo erg gehad. Gister en vandaag ook al de hele dag een beetje hangerig en nergens geen zin in en behoorlijke hoofdpijn. Van mij mag ze nog wel ff een weekje blijven zitten hoor!
@Zj84 ahhhhw wat een leuke foto van Timme! echt een mannetje om te zien @Maienditje klinkt goed, marsepeintaart! (zei de marsepein-verslaafde) @Marlijn ik heb ook al een paar dagen (dreigende) kuitkramp, met name 's nachts.. echt heel irritant, ik durf nauwelijks te bewegen of me uit te rekken, die kramp schiet er zo in :S misschien toch meer drinken..? schijnt vaak met vocht te maken te hebben, maar voor mijn gevoel ook met het groeiende gewicht dat mijn benen moeten verduren
nou net terug van vk. Ze hebben niet getoucheerd. Beeb heeft nog de tijd tot volgende week dinsdag dan moet ik naar gyn om in te leiden of keizersnee ligt aan mijn baarmoedermond. Dus het eind is in zicht...... Maar hoop dat hij/zij zich uit zichzelf meld.
@Bumpie; spannend hoor! Dus voor jou eigenlijk max. nog een week? @Zj84: Wat een heerlijk mannetje zeg! En inderdaad, ze worden zo snel groot! Toevallig hadden we het er gisteren nog over toen we met Thijmen (2jaar en bijna 8 maanden) bij Ballorig waren. Ineens kan hij zoveel meer en groeit hij als kool, niet normaal! @Rug; Het is vooral met sommige harde buiken dat het inderdaad naar mijn rug trekt. Ik denk ook dat ik straks met de echte weeën ook rugweeën heb. Bij Thijmen had ik ALLEEN maar rugweeën! Echt verschrikkelijk, want ik kon ze ook niet wegpuffen.... @Ego; De nachten blijven slecht gaan, maar daarentegen slaap ik 's ochtends beter... Is alleen weer niet zo handig, want ik ben 's avonds daardoor ook minder moe. Echt, mijn ritme is op dit moment echt verschrikkelijk onhandig.... Maar goed.... Nog even en dan wordt het ritme wéér anders en bepaald door een klein ienieminimensje . Vanmiddag even mijn mannetje halen bij mijn ouder. Ik moet zeggen dat het autorijden ook steeds lastiger gaat, maar we hebben geen keus. Maarten heeft namelijk geen rijbewijs! Verder was er weer veel afgekletst vanmorgen en heb ik niet alles kunnen onthouden... Ik zag geloof ik nog wel een buikfoto voorbij komen, ik weet alleen niet meer van wie. Ik zal eens kijken of ik er nog eentje kan maken.... Fijne middag allemaal!
Zj, wat een knappe vent! Hier terug van de groei echo en de kleine loopt 1,5 week voor op de groei alles kwam op 37w2d. Zijn gewicht is momenteel geschat op 3086 gram.
Oh wat hebben jullie het nu zwaar zeg, moet eerlijk bekennen dat ik het in dat opzicht wel fijn vindt dat hij eerder is gekomen. Dankjewel trouwens voor al jullie lieve reacties. En bumpie eindelijk het einde komt echt in zicht! En wat een mooie buiken weer Consultatiebureau hihi hij heeft duidelijk laten zien dat hij een kerel is. Eerst de weegschaal plus vloer onder geplast, daarna de kinderarts , hoezo een deugniet! Maar je kon aan de groeicurve en gewichtcurve zien dat hij prematuur is, hij zit echt op de onderste lijn, achja haalt ie wel in. Maar als je kijkt, geboren met 2612 en nu al (3 weken later) 3150! Lengte volgens mij hebben ze niet helemaal goed gemeten in het ziekenhuis, want dan was hij nu pas een halve centimeter gegroeid, was nu 49,5 cm. Maakt allemaal niets uit, ben toch trots op hem idd. Nou meiden succes, ben blij voor jullie dat het niet zo warm is.
Oh en Cindy kan me het heel goed voorstellen dat je zo goed het verschil ziet bij Thijmen, gaat allemaal zo verschikkelijk snel. Zit elke keer al te kijken bij vriendinnen van mij, hoe snel de kleintjes daar allemaal groeien...
hier weer heel veel harde buiken, word er knettergek van En daniel zit allemaal te zeuren:x zit nu in de box met zn duplo te spelen, maar echt met zo'n zeurgeluid erbij Kan echt niks hebben nu gelukkig is wim zo slim om niet tegen me in te gaan nu en is netjes mee wezen winkelen toe net. Volgens mij heb ik nu alles wel in huis voor als ukkepuk komt. Kon alleen geen waterdichte molton vinden? (140-200) Kan dat zeil wel op bed leggen, maar dat vind ik vreselijk. Kga maar schoonmaken hier, dan doe ik nog wat nuttigs
ja nog max 1 week. Tenzij het volgende week dinsdag middag erg druk is op het ziekenhuis dan wordt het woensdag Maar hoop natuurlijk dat het uit zichzelf begint Wel een heerlijk gevoel eigenlijk. Nog 2 daagjes dan al uitgeteld
Zj84 wat een stoere foto, echt superleuk! Hier ook nog harde buiken en buikpijn maar niet zoveel als gister. Ik zie het wel gebeuren, dielaatste weken zijn zo spannend! Guppekop, zelfde hier, ik heb ook nog geen waterdichte hoes liggen. Kon hem niet vinden en dat plastic is idd heel erg. Bumpie, hopelijk komt ie nog vanzelf! Toen ik de ctg had lag ik met iemand op een kamer die werd ingeleid, wat een doffe ellende zeg! Nu weet ik weer waarom ik dat niet wil uren rugweeen met als resultaat: 1-2 cm! Pff....
@zj : Leuke foto!!! @ bumpie: zal voor je duimen..... Ik hoop dat deze uk ook uit zichzelf gaat komen.. kijk er ook niet echt naar uit om het weer op te laten wekken in het ziekenhuis @ ego: Tja het blijft wat rommelen, uk is redelijk rustig.. kortom niks nieuws!!! (helaas) @ buikfoto's Zag weer mooie buiken voorbij komen.. Heb ook ff weer 1 gemaakt.. Dus 37 weken en 5 dagen:
ff vraagje hebben jullie ook soms zo'n verkrampend gevoel onder in de rug... ik kan dit niet goed plaatsen. Het gaat na een minuut ongeveer ook wel weer weg. Voelt echt als kramp in je kuit ofzo. alleen dan onderin de rug. net boven het stuitje bij de ruggenwervel. Kent iemand dit?
Bij sommige harde buiken voel ik dat ook en bij het lopen. Bij Thijmen had ik alleen rugweeën en ik ben bang dat dit nu ook wel zal gebeuren, maar het hoeft natuurlijk niet..... Het zal er wel bijhoren denk ik.....
Zegt het iets als je tijdens je menstruatie altijd veel rugpijn had dat je dan ook eerder rugweëen krijgt? Voordat ik aan de pil ging had ik altijd pijn in mn rug voor en tijdens mn menstruatie. Ik heb de hele dag al flink buikpijn. Geen weëen maar echt flink pijn in m'n buik. Heb vannacht ook echt slecht geslapen door pijn in mn bekken. Vandaag drukke dag gehad. Vanmorgen met mn hond naar de dierenarts om haar nagels te laten knippen onder narcose. Daarna belde mn broertje of ik hem naar het zh kon brengen. De vader van zijn beste vriend was met spoed opgenomen. Voor mn broertje is die man echt zn 2de vader. Vanaf babytijd zijn het al vrienden van elkaar en komt hij bij hun over de vloer. Die vader is vanochtend in elkaar gestort en vandaag kregen ze in het zh te horen dat er tumoren zijn gevonden in zijn longen, nieren en hoofd. Zo heftig. Vind het zo moeilijk dat ik nieuw leven in m'n buik heb en dat een man van in de 50 ineens zo ziek is. Een leven dat waarschijnlijk nog maar heel kort is. Voelt heel dubbel
Ik heb altijd rugpijn als ik ongi ben en heb idd rugweeen gehad. Tot 4cm toen werden het buikweeen. Ging prima!