Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ onderrug: Daar heb ik ook last van. Gisteravond een uurlang om de 10 minuten. Later zakte het af.

@ waterdichte molton: Ik heb er 1 bij de action gehaald 12 euro volgens mij. Veel beter dan dat plastic uit het kraampakket ;) Is wel iets warmer maar vind het een ideaal ding. Je hebt er alle maten in. ik heb de 180 x 200 om een bed van 180 x 220 dus dat past ook. Dit is echt een aanrader!!! :D

Nou zo naar neuroloog voor de migraine ben benieuwd moet er om half 9 zijn.

@ bevallingsgezicht: Kom ik gisteravond op die verjaardag zegt dat meisje heb jij gehuild?? :( Euh nee...... Wat blijkt me gezicht zet nu op.... Nou zegt die moeder sinds zaterdag is je gezicht zo veranderd dat duurt nie lang meer. Iedereen zegt dat het eerder komt dan dinsdag.. NOu hoop het maar.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mogguh!
    hier wer al miserabele nacht ghad, weer veel wakker. Vind het wel echt tijd worden nu dat die kleine komt, dan weet ik tenminste waarom ik niet slaap snachts:D

dat word dus een action opzoeken hier in de buurt als die wel waterdichte moltons hebben. En heb nog paar bonnen voor luiers liggen, die ga ik ook maar vast inwisselen denk ik...

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    krijgen jullie trouwens ook ineens last van haaruitval? mn haar valt flink uit, maar ook wenkbrauwen en wimpers...

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Goede morgen! Hier ook niet zo best geslapen. Veel aan t nadenken. Misschien kan iemand van jullie me wel helpen... We hebben vorige week zaterdag een andere auto gekocht bij een garage bedrijf. Nu kwamen wij er dezelfde avond achter dat dit waarschijnlijk een import auto is. We zitten nu zo erg in twijfel dat we eigenlijk van de koop af willen (we kunne de auto vanaf a.s. vrijdag ophalen). De auto heeft een vrij lage km stand en nu zijn we toch bang dat die stand is teruggedraaid. De verkoper zegt wel dat de onderhoudsboekjes erbij zitten en dat ie dealer onderhouden is, maar die boekje hebben we bij het maken van de proefrit e.d. niet gezien (toen ook niet naar gevraagd). Zouden we nog van de koop afkunnen denken jullie? We hebben geen aanbetaling gedaan en inmiddels is de auto dus al rdw gekeurd en voorzien van kenteken en word nu nog verder rijklaar gemaakt.

5. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Pinky: Oh vandaar....bij mij is er verder niet naar mijn litteken gekeken ed...maar ik heb me er al op voorbereid om weer vaginaal te bevallen wil het toch weer gaan proberen;) Wel spannend weer hoor...;)

@Bumpie: Ook hier was mijn gezicht gisteren dikker dan normaal...alsof je allemaal vocht vasthoud inderdaad. Nou hopen voor jou dat het dan snel mag gaan beginnen he;)

@judithvdc: Volgens mij kan je wel van de koop afzien zolang er geen aanbetaling is geweest en als je nergens je handtekening onder hebt gezet...zou het dan maar gauw doorgeven aan de dealer...succes ermee!;)

@Ego: Hier wel een goede nacht gehad alleen nu weer last van mijn banden....:( Als ik omdraai trekt het aan alle kanten, dat is wel wat minder. Vandaag maar even wat in huis doen denk ik...niet dat ik er veel zin in heb:p

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

zo net terug van de neuroloog. Ik had wel de vorm van migraine die extreem kan veranderen tijdens hormoon veranderingen. Op dit moment kunnen ze niets doen. Na de bevalling het lichaam goed rust geven en komt er een aanval gewoon door laten komen en niet proberen af te breken dan is het lichaam het snelste in oude staat terug volgens hem. Over 3 weken er weer heen en dan gaan we kijken welke medicatie ik kan nemen. :D Hij heeft me goed gerustgesteld erg fijn. En was erg meelevend. Hij zei dat ik die gel gerust mocht voor het inleiden. :D Mocht er wat zijn met migraine tijdens bevalling waren er wel neurologen beschikbaar maar hij dacht dat het wel goed ging omdat het lichaam dan helemaal daar mee bezig is. pff voel me een stuk op geluchter.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bumpie, fijn dat je duidelijkheid hebt! Hopelijk laat de kleine zich eerder zien, en anders op naar het inleiden! :D

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    om 11.00 uur naar vk . Kijken wat ze zegt.
    Pff gisteren de hele dag harde buiken gehad niet normaal.
    Wist nog niet meer hoe ik moest zitten of liggen. Word er zo gek van.

Bumpie dat had ik een paar weken geleden ook dat iedereen zei dat me gezicht anders was. Nou dan komt beeb gauw. Bij mij niet dus ik hoop voor jou wel.

Guppekop In roermond is een action. Weet even alleen niet hoed de straat heet daar.

Word wel langzaam jaloers hier hihi. Veel mensen die al weten over inleiden ks . Zaterdag 40 weken nou hoop dat beeb dan toch echt niet lang meer op zich laat wachten.
    Is ook raar als je bij de eerste eerder was. vind ik tenminste.

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Bumpie, fijn dat je een goed gevoel had over je gesprek! Dat geeft weer een beetje moed tijdens de laatste loodjes.

Leeuwtje, je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Ik garandeer je dat jij ook binnen 2 weken en 3 dagen je kindje hebt hihi

Ik begin langzaam een klein beetje zenuwachtig te worden voor de ks. Het duurt nog wel heel eventjes maar toch! Het is een flinke operatie en gek genoeg weet ik er niet zo heel veel meer van. Wel hoe het op de OK was en de 3 dagen daarna maar de rest is een vage herinnering. Ik weet bv niet meer wanneer ik alles weer zelfstandig ging doen en wanneer ik weer op mijn buik kon liggen. Nu ben ik ernstig ziek geworden na mijn ks dus is het beeld misschien niet zo goed daardoor maar ik vraag het me toch af.

Vandaag ga ik het beddengoed van de baby wassen en strijken en dan is alles echt af! Heeeeeeerlijk!

O en ook hier vreselijke voorweeen. Elke avond denk ik dat hij komt maar als ik dan op bed ga liggen is het weg. Heel vaag!

10. Asun

Asun Niet meer actief

Cindy, Marlijn, Bumpie Dank voor jullie reacties.
    Ik heb uiteindelijkheerlijk geslapen vannacht.. toen ik eenmaal lag had ik geen tot weinig last meer van m'n rug. Wel iets 'kramp' in m'n buik gehad. Maar dit trok ook weer weg.
    Ik ben net pas m'n bed uitgerold :). Ik merk dat m'n rugpijn nu wel weer erger wordt.
    T lijkt me of niet echt wil doorzetten.. Ik voel ons beebje ook minder/anders trouwens.. ik voel nu meer 'verschuivingen' in plaats van schoppen.

Bumpie bevallingsgezicht, dat heb ik dd ook wel eend gehoord. Hoop dat jullie beebje snel wat van zich laat zien. Fijn dat je duidelijkheid hebt over je migraine!

Guppekop Nee geen haaruitval hier.

Naja vandaag weer lekker van bed, bad, bank en weer naar bed.. hahaha. Lopen lukt me in iedergeval niet goed.

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zo, de badkamer en daniel zijn weer schoon. Las pas de tip om de badkamer te doen als je kind in bad zit, dus eerst maar eens uitgeprobeerd toenet werkt prima en nou hoeft daniel vanavond niet meer. Nu nog even wasje vouwen en wil de keuken eignelijk nog doen, of de slaapkamers, en vanmiddag boodschappen en naar de action. Hm, dat gaat waarschijnlijk te veel worden aangezien ik al last van mn buik had toen ik uit bed kwam...Naja, we zien wel hoever ik kom, anders morgen maar verder. Of ik laat het de kraamverzorgster doen

12. bumpie

bumpie Niet meer actief

zo net ff hele huis schoongemaakt. Zelfs ramen gelapt :$ Straks lekker paar uurtjes slapen.. Kan ik nu nog van genieten 's middags.

13. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Je hebt hoe dan ook 7 werkdagen bedenktijd om van de koop af te zien volgens mij.... klinkt wel een beetje dubieus.... ,maar ik heb dan ook echt geen verstand van auto's....

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hier ook geen last van haar uitval.

Heb wel krampen gehad vannacht, maar denk dat het mijn darmen zijn geweest (helaas).

Bumpie, fijn dat je je weer wat gerustgesteld voelt!

Leeuwtje, min oudste zus is bij de eerste 2 kids op de uitgerekende datum bevallen en de 3e hebben ze met week 42 moeten inleiden... hoop dat dat bij jou overigens net nodig is!

Hier overigens geen sex.... manlief wil dat de baby nog 1 weekje blijft zitten, zodat hij helemaal klaar is met de verbouwing.... dus tja... geen sex voor ons deze week... (nie dat ik er echt zin in heb, maar tja als dat ook nog eens voor zorgt dat de baby wellicht sneller komt..... dan maak ik wel zin ;)

15. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Bedoel natuurlijk NIET nodig is ;)

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Volgens mij man weten alleen hele oude mensen nog de tijd dat wij sex hadden....aansteller!! haha De laatste weken heb ik er gewoon geen zin meer in. Mijn hele lijf doet zeer dus ik vind het wel welletjes. Komt wel weer! Dus Suus als jij het over 1 week geen sex hebt neem ik mijn petje voor je af hihi

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

Leeuwtje, weet niet of je er jaloers op moet zijn, beiden gebeuren natuurlijk met een reden en zijn geen pretje denk ik. Maar kan me voorstellen dat je het ondertussen zo zat bent dat het aantrekkelijk lijkt :)
    nog eventjes meid!!

Guppekop, hier ook geen haaruitval, dat komt toch pas maanden na de bevalling dacht ik..

Bumpie, fijn dat je neuroloog je duidelijkheid heeft kunnen geven en je straks snél aan de medicijnen mag! :)

hier ook een rustig kindje alweer een tijdje, en nog steeds continue harde buiken, achter elkaar door.

ik heb de ha gebeld over een doorverwijzing naar de gyn voor de implanon. Verwachtte tegenstand en die kreeg ik idd ook.
    Ze was niet weg van de implanon, en ik moest maar een spiraal nemen. No way, dat plaatsen doet zoveel pijn bij mij, ik beval liever 3x op een dag! ja maar de implanon geeft tussentijds bloedverlies (volgens de gyn klopt dat, de eerste 3 maanden) en de mirena doet dat ook!
    dus moest het maar een koperspiraal worden, maar ik ben al 8 dagen ongesteld altijd dus nee dat wilde ik ook niet.
    ze was het wel met me eens dat de minipil en condoom in ons geval niet betrouwbaar genoeg zijn.
    einde van het verhaal was dat ik de doorverwijzing en recept voor de implanon heb gekregen.

gelukkig maar, 28 dagen na de bevalling gaat ie erin :) :)

18. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Asun: Fijn dat het in de nacht weer was afgezakt...alleen nu dan wel weer...hoop voor je dat het toch door gaat zetten;)

@Bumpie: Fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt gekregen over je migraine...en dat inleiden dus ook geen probleem hoeft te zijn. Liever op de natuurlijke manier, maar als het niet anders is dan graag denk ik;)

@Guppekop: Ook hier geen extreme haaruitval ofzo...gebruik af en toe een masker dus misschien komt het daar wel door.

@Marieke: Bij mij komt er ook NOOIT meer een spiraaltje in...zoo wat deed dat zeer:$. Vooral toen ze moest meten hoe hoog de baarmoeder zat....auw!!! Ook ik heb een implanon gehad...maar was bij mij geen succes. Die geeft alleen het hormoon progesteron af...die je ook hebt tijdens je zwangerschap. Werd er gek van, leek elke keer alsof ik zwanger was...dezelfde symptonen ed.;) Hoop dat het voor jou wel goed werkt;)

19. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Ja dat hou ik mezelf ook steeds voor. nog maar 3 weken haha.

Maar vanmorgen bij de vk ben ik gestript. Ze bood hetzelf aan.

Ik zei dat ik al vanaf zaterdag dus dat gerommel had. En gisteren de hele tijd die harde buiken. En dat ik het eigenlijk een beetje zat was. Nou zal ik je dadelijk dan strippen . Of wil je niet. Nou ik zeg doe maar hooor.

Alleen als de baby ingedaald is. Dat was gelukkig het geval.
    Ik had veel slijm zei ze en ze kon het hoofdje voelen. Ik had al 1 cm ontsluiting. Maar goed het moet ongeveer na 8 uur beginnen zei ze . Als er binnen 24 uur niks gebeurd, komt ze zowiezo zondag aan huis nog een x.
    Maar ze dacht dat ik geen nieuwe afspraak hoefde te maken voor volgende week. Nou ik ben benieuwd. Heb wel buikpijn nu. Maar dat had ik Bij Jens toen ook en had ze ook gezegd.
    Ben dus wel blij dat ik deze vk had, want ik weet zeker dat die andere het niet gedaan had. Maar die is lekker op vakantie:p

Wel spannend nu. ga nog maar wat poetsen hier voor de verandering:D

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik heb nog helemaal niet gedacht aan anti conceptie voor na de bevalling. Eerlijk gezegd zie ik geen van alle methoden zitten. Ik heb altijd de pil geslikt en daar nooit last van gehad, maar toch wil ik 'm eigenlijk niet weer gaan slikken.
    Hou niet zo van die hormonentroep in je lichaam, vind het allemaal maar onnatuurlijk en volgens mij kan het nooit heel gezond zijn.. (speelt ook mee dat ik een verhoogd kans op borstkanker heb en o.a. de pil verhoogd die kans extra)
    Maar wanneer ik een tweede kindje zou willen weet ik ook niet, dus moet er toch nog maar eens over nadenken! :)

Is dat trouwens iets wat je met je verloskundige kan bespreken?

Deel Deze Pagina