zo dagje op pad geweest en veel bij te lezen hier. ben nu wel gaar van dagje slenteren. probeer op alles te reageren. pil: hier altijd microgynon 30 maar weet dat deze niet in combi met bv dus straks dan maar even bespreken sex: hier al 4 dagen achter elkaar maar werkt niet hoor om wat op gang te brengen. Judith: fijn dat de koopontbonden is, gaf anders weer extra stress. Leeuwtje: fijn dat ze gestript heeft hoopt ik ook dat ze wel vrijdag doet maar denk het niet hoor. let wel op die krampen was bij mijn buurvrouw ook verteld dus ze trok zich er weinig van aan totdat de buurman het toch niet vertrouwde, eindconclusie de vk was er net optijd. bleek dus toch heel de tijd weeën te zijn. Hopen dat het wel zode aan de dijk zet. Striae: ik neem het ook voor lief zie straks wel wat er van over blijft. er is vast nog meer getypt maar weet al niet meer wat. als je 4 pagina's bij moet lezen dan onthou je het zeker niet. maar babynieuws blijft nu wel stil zal je zien straks volgt iedereen achter elkaar. bij ons zijn er nu 2 van de pufclub bevallen, ik zeg nu wil ik ook als je al die kleintjes om je heen ziet. hahahaha en ben vrijdag ook wel goed uitgerust na een week vakantie dus kom maar op. ga nu lekker mijn bedje in, tot morgen
wel ff snel bijgelezen, maar het is weer flink aan het rommelen hier dus weinig zin in reageren! tis trouwens wel prima weer om te bevallen! lijkt me met dit weer beter dan met 30graden alleen bij het naar de auto gaan en van auto naar ziekenhuis moet het dan wel ff droog zijn
Guppekop, hoe is het met je rommelen nu? Hou je er rekening mee dat het er bijhoort? Bij een tweede of volgene zwangerschap is het normaal zolang last te hebben van voorweeen, kun je nog steeds pas met 42 weken bevallen. Hier zeggen ze ook dat de baby bijna aktijd in dezelfde week komt.... Hopelijk worden de voorweeen niet al te vervelend of zet het lekker wel door! Hier een korte nacht gehad. Mijn zoon slaapt altijd perfect maar was niet fit gister, dus ik heb maar 3,5 uur geslapen. Had niet gedacht zo'n nacht te hebben voor de komst van de baby haha!
Goedemorgen, Nou ben gisteravond maar een beetje bijtijds naar bed gegaan en nu is mijn buik niet meer zo opgezwollen als gisteren gelukkig. Ben vanacht wel een paar keer wakker geworden van de buikpijn, maar heb ik nu niet heelveel last van gelukkig. Rommelt wel een klein beetje, maar zit geen regelmaat in volgens mij...wachten het gewoon weer even af. Is er hier verder al babynieuws...?!?!
pfff korte nacht gehad hier. Heel veel gerommel , maar geen baby helaas. Denk niet dat het doorzet. Vk zei het moest binnen 24 uur wat doen nou dan heb ik nog 2 uurtjes maar goed wie weet. Wel mijn darmen leeggemaakt gisteren alweer ! en nu de hele tijd luchtontsnappingen Ook voel ik me niet optimaal. misselijk en leeg. raar. Maar goed je kan je vanalles gaan inbeelden natuurlijk. Dadelijk even naar de action. Ik moet nog presentjes halen voor op de psz voor Jens zijn verjaardag. Hij houd het daar 24 augustus , maar dan heb ik het in huis Gup hoe is het met je gerommel meid ? Nou Marieke dan moet beeb hier toch ook deze week komen . Jens was er met 39 +1 . Dus hoop dat je gelijk hebt Marlijn fijn dat je buik wat beter aan voelt. Ik heb dat ook gelijk als ik verstopping heb gelijk alles dik. en voelt zo vervelend aan . Alleen zie je het nu niet Ik heb ook gisteren de hele tijd zo'n weeeig gevoel in mijn linkerbovenbeen gehad. Trok van mijn onderrug door mijn billen naar mijn been. Erg pijnlijk moet ik zeggen. Zal toch geen voor teken van been weeen zijn. Want die schijnen slecht optevangen te zijn. Nou ga even in bad liggen en dan even naar de action. fIjne dag vandaag dames !
@Leeuwtje: Jammer dat het nog niet heeft doorgezet....wanneer moet je nu weer naar de vk als het niet op gang komt??? En ja beenweeen schijnen inderdaad niet gemakkelijk op te vangen te zijn, heb hier zelf 'nog' geen ervaring mee moet ik zeggen
Goeiemorgen allemaal, Ik heb juist erg goed geslapen. Ik was ook erg moe in 1 keer gisteravond. Sinds vanmorgen wel direct met rugpijn uit bed gestapt das toch wel wat minder.. Gisteravond all1 maar een hoop gerommel en verder niks. Vanmiddag naar de vk voor controle. Verder een rustig dagje. Iedereen fijne dag!!!!
Hoi hoi, Hier ook een heerlijke nacht gehad. Maar vandaag is de dag UITGETELD!!! Maar helaas nog geen beeb. Het is erg rustig vandaag geen gerommel of wat dan ook dus ik denk dat er vandaag ook geen beeb komt.
mogguh! wel aardig geslapen hier. Wel 1x wakker geweest, maar voor de rest in coma gelegen volgens mij. Gerommel zakte helemaal af toen ik op bed lag. vandaag maar weer in huis rommelen want tis buiten weer niet veel. @bumpie: jeah de datum bereikt! @leeuwtje: hopelijk zet het bij jou wel door!
*Annelynn breekt in * Waar blijven toch al die nieuwe vriendjes en vriendinnetjes?? Kom maar gauw, dan kunnen jullie meekletsen *Annelynn breekt uit *
hoi hoi Ik denk dat de beeb"s echt iets hebben van we zijn toch aug baby's dus we komen pas in aug hahaha let maar op lezen we dalijk vanaf maandag allemaal bevallingen hahah ben benieuwd nog 1 weekje en dan mag ik thuis bevallen, me beeb is trouwens flink bezig flink aan t trappelen. vraagje ik kan nu bijna niet meer naar de winkel dan heb ik last van harde buiken en steken daar onder pfff nog meer last van? had ik bij die andere 2 niet hahahaha nou ik ga zo maar eens boodschappen halen voor t weekend is dat ook weer in huis
@Annelynn wow op deze leeftijd al op een forum actief, wat knap! ik hoop (en weet) dat er binnenkort allemaal lieve vriendjes en vriendinnetjes bijkomen! De mama's worden ook een beetje ongeduldig.. @'ego'berichten valt me op dat velen zich gelijk excuseren voor hun 'ego'-bericht.. lijkt mij niet nodig hoor, je mag hier toch ff lekker je 'ei' kwijt! wat een gerommel bij veel van jullie.. vervelend, en ook die onzekerheid of het nu het begin is van iets, of nog niet.. hier weinig gerommel behalve af en toe een harde buik. Beeb is lekker actief, ben zelf doodmoe volgens mij heeft hij/zij het nog wel gezellig daarbinnen @anticonceptie was al langer gestopt met de pil (microgynon) voor we voor een kindje wilden gaan, vind het maar troep en onnatuurlijk eigenlijk om die hormonen te slikken, had ook best wat bijwerkingen. Daarna dan maar even condooms gedaan, hoe vervelend dat ook is eigenlijk,maar zie het ook niet zo zitten om een spiraaltje oid in te laten brengen (zoiets heb je ook zonder hormoongebeuren maar lijkt me alsnog onprettig) hier nog geen babynieuws dus, ik vind het zo maf dat het *ineens * morgen er kan zijn maar ook nog 2,5 week kan duren bv.. @Bumpie gefeli met de uitgerekende datum, hopelijk heeft de baby het ook goed in de agenda staan!
@ Bumpi; de datum bereikt, wat spannend! Ik hoop voor je dat je niet te ver over tijd gaat, deze laatste weken duren zó ontzettend lang. @ Anticonceptie; ik neem denk ik een nuvaring. Geeft toch veel minder hormonen dan de pil. Toen ik zwanger wilde worden ben ik eigenlijk wel geschrokken van het effect wat de pil op je lichaam heeft of kan hebben. Gelukkig was mijn cyclus meteen op gang, maar voor hetzelfde geld zit je daar een half jaar op te wachten. Het is eigenlijk echt rotzooi en die wil ik liever niet meer in mijn lijf. Maar heb het er verder niet met de vk over gehad ofzo, ik zie na de bevalling wel.
Bumpie wat leuk, uitgerekend vandaag!!! echt spannend, ik werd op de uitgerekende datum wakker met weeen vorige keer Leeuwtje, ik hoop het ook voor je, dan zou ze er snel moeten zijn!
goedemorgen dames, ik slikte de pil microgynon30 al vanaf mijn 12 dus 12 jaar eer ik ging stoppen om zwanger te raken. ik weet dat het een troep is omdat mijn moeder nogal veel in de voedingsleer zit. het breekt veel vitamine af en drukt natuurlijk je natuurlijke ovulatie weg en werkt gewoon wat op. ik heb ook bewust gekozen om 6 maanden voordien al te stoppen zodat ik rustig kon ontpillen en een normale cyclus terug kon krijgen. en dan inderdaad maar het condoom gebruiken, ken ook mensen die de vruchtbare dagen ontwijken maar vind ik toch wel een risico. dan moet je wel 100% zeker zijn dat je een regelmatige cyclus hebt. maar het viel me mee dat de eerste maand het 54 dagen duurde voordat ik de eerste keer ongesteld werd en daarna was het gelijk om de 29 dagen. want ja 12 jaar lang is echt lang, ik slikte hem omdat ik 3 weken ongesteld was en echt heftig en 1 week niet. daarom heb ik hem ook zo vroeg gekregen. ik heb wel eens andere anticonceptie geprobeerd maar kreeg dan snel klachten, puisten of andere dingen. dus het is straks echt even kijken. vrijdag op controle bij vk en denk dat ik even ga aangeven van mijn autisme. bij de intake verteld dat ik daarmee geboren ben maar opzich er weinig last van heb. enkel onvoorziene en onverwachte situatie is het erg. nu zeiden ze natuurlijk al dat je een verloop van de bevalling nooit weet daarom dat het genoteerd is. maar het speelt nu denk ik toch wel op, elke dag zoiets hebben ja het zou kunnen komen. en qua theorie weet ik wel wanneer je mag bellen en het echte weeën zijn maar ben toch bang dat ik het niet herken. is natuurlijk ook de eerste en zeker omdat iedereen het anders voelt. mijn lichaam is nu ook zover dat het 's nachts wakker ligt gewoon de angst dat er s nachts iets gebeurd en dat ik dat dan niet merk. even vragen hoe ik hier mee om kan gaan. daarom zit ik ook in over die groei van het kindje en heb ik liever nog een keer de bevestiging dat het gewoon normaal formaat heeft om zo maar te zeggen. dan het niet opeens uit kan draaien op het past niet of iets dergelijks. vandaag de geboortetaart afmaken en verder niks doen. manlief gaat even huis stofzuigen en dan maak ik alvast het boodschappenlijstje doen we morgen maar gelijk vanuit de vk. heb nu een afspraak om half 9 lekker vroeg voor de vakantie maar dan weet ik als 1ste zijnde dat ze nog niet uit kunnen lopen
Hier eerste deel van de nacht zeer slecht geslapen (lees niet geslapen), baby ligt op mijn blaas en gebruikt deze ook als bokszak..... heel mijn blaas voelt beurs aan en deed ook echt zeer.. ben wek 10 x in een uur naar de wc gegaan om te plassen, maar kwam niets uit natuurlijk.... maar de druk op je blaas is echt vervelend! Daarna in slaap gevallen en er maar 3 keer uitgeweest om te plassen... ook geen last van maagzuur gehad. Hier nog steeds geen gerommel en nog steeds geen harde buiken gehad.... denk dat de baby net als bij Ros, nog heerlijk zit! Bumpie wat spannend zeg... de dagen zullen nu wel lang duren bij jou! Hoop dat je niet al te lang meer moet wachten! Maienditje, ook vervelend dat je zoveel zekerheden wilt hebben om je relax te voelen, hoop dat ze je ermee kunnen helpen. Verder wel erg fijn dat de meeste lekker geslapen hebben vannacht....behalve marieke dan, hopelijk kun je nog een middagdutje doen. Succes leeuwtje.. hoop dat t snel komt! Guppekop... tja dat gerommel, hoop dat het bij jou iets zegt.... anders zonde van de pijn...
zo, enveloppen zijn geschreven. Wat een takkewerk zeg. Ook de banken maar schoongemaakt, daniel gaat er met zn mond op liggen als hij erop klimt, dus overal kwijlplekken slaapkamers zijn ook weer schoon, moeten alleen nog gestofzuigt worden. Nu de keuken en de stuurhut nog en dan is het overal weer netjes en schoon.
ja!!!!! ik eet iedere dag wat ik normaal in een week verober. wordt er gek van! ik verlies vocht btw, niet uit mijn blaas dus nu twijfel ik aan mijn vliezen heb een kraamverband ingedaan en moet vanmiddag toch naar de vlos, mag ze even kijken of het evt vruchtwater is.