Nou Marieke, dat had je zeker niet verwacht?? Dus dat is nog even afwachten. Ik zit op dit moment in de wachtkamer bij de gynaecoloog en ik heb nog 1 patiënt voor me. Ben benieuwd.....
ik had eigenlijk niets verwacht, het leek me sterk aangezien het vroeg is en het meestal niet begint met de vliezen. maar dat vochtverlies bleef raar. ik vind ook dat bijv jij, maienditje en bumpie eerder mogen, die hebben het harder nodig om te bevallen
Dankje Marieke! Beeb is erg druk vandaag! na een paar dagen erg rustig te zijn geweest Hier nog geen enkel teken dat de bevalling er aan zit te komen.
@Marieke ahh en mag ik ook dan? ben er ook wel klaar voor jammer dat het nu nog niet duidelijk is wat voor vocht het was, als het ook geen urine is...? misschien toch (hele dunne) afscheiding? @afscheiding is bij mij dikker en 'slijmeriger' ineens, vraag me af of dat met slijmverlies te maken heeft of dat de consistentie gewoon veranderd is.. geen prop iig. @enveloppen wij hebben ook adresstickers geprint.. iets minder persoonlijk dan handgeschreven maar leek me echt teveel werk dus straks is het allemaal plak-plak (adres en postzegel), plak-plak..etc. sterkte iedereen! en genieten 'nog even'
Zo ben weer naar de vk geweest.. Die vreselijke pijn van gister was waarschijnlijk dat de uk zich klem gelegd heeft.. Oftewel onze uk ligt lekker ingedaald en zo goed als vast.. Kans op draaien was nu nihil.. YOEHOE!! Verder zei ze nog dat het verder gewoon maar afwachten was.. dat ie ingedaald was zei nog niks en dat Nicole pas met 42 weken kwam wou niet zeggen dat deze neit eerder kon komen.. Kortom gewoon blijven afwachten.. Wel raar trouwens.. de ene vk zegt: reken er maar op dat je nog wel tot 18 augustus hier bent.. want de kans is klein dat deze veel eerder gaat komen en de ander zegt dus: het zegt allemaal niks.. VAAG!! Maar goed ik zie het allemaal wel.. Ben idd benieuwd wie hier de volgende is.. Hihi zul je straks zien dat we met zn allen tegelijk liggen te bevallen
Cindy wat zei de gyn ? Delfina fijn dat uk nu ingedaald is , hoef je tenminste niet meer gelijk plat. Alleen daar was ik gisteren al blij mee om te horen. Marieke jammer dat het geen vruchtwater was. Hier is het stil in mij , zooooo stiiiiilllllll in mijjjjjjj ! had opeens dat liedje in mijn hoofd. Maar het is echt rustig stilte voor de storm ? Beeb was gisteravond erg druk. mss aan het uitrusten. Suzanne honger. Hier niet normaal. vreet letterlijk alles. Geen wonder dat ik dan ook nog bijna iedere x 1 kilo per week bijkom helaas. nu 14 kilo in totaal. Gisteravond nog 4 mini baquettes in de oven gedaan om 23.00 uur. had ik zo'n zin en die waren nieuw.
Hahahaha! Ik ben ook telkens weer in spanning als ik hier ga neuzen of er alweer een beeb bij is! Maar het blijft toch nog rustig. Bij mij ook alles rustig, wat last van ongikrampen, maar dat is dat indalen geweest en makkelijker last van de banden as ik wandel. Maar verder gaat t nog goed. Fesie was gezellig gister, pas om half 2 thuis Dus nu erg moe, maar ga om 6 uur naar huis van de zaak en vanavond lekker niksen. Vanmorgen met broer, zus en kinders bij mijn ouders lekker koude schotel en boterhammen met zelfgemaakte bramenjam gegeten, mjam! Dus was weer gezellig! Wie o wie is nu de volgende....
honger heb ik ook heel erg en dan vooral zin in vette dingen. patat, chips enz enz. en eet ook veel meer als normaal. Straks lasagne dat is nie mijn favoriet nu beetje hekel aan tomensaus enzo. straks even voorraad boodschappen inslaan en dan laat beeb maar komen
ZO! Wat is er weer geschreven in een uurtje tijd!!! Nou, ik ben bij de gynaecoloog geweest. Hij was superaardig! Hij begon met zeggen: "Zo, ik begreep dat je vorige week een hele preek heb gehad"? Dus ik had uitgelegd hoe en wat. Toen zei de gyn: "Ik wil dat je vandaag lachend naar huis gaat en NATUURLIJK gaan we je volgende week helpen'! Nu moet ik woensdag 3 augustus om 07.30uur in het ziekenhuis zijn!!! Waarschijnlijk moet ik wel aan de gel (primen), want het was nog niet verweekt en omdat de beeb nog vrij hoog ligt verwacht de gyn dat het 2 dagen gaat duren. Dit was bij Thijmen ook, maar dat ging wel gewoon goed. SPANNEND dus!!!! Hij wilde eerst maandag of dinsdag beginnen, maar toen ging hij in de computer kijken en toen zag hij ook dat die gyn van vorige week dan in "huis" is, dus dat vond hij niet verstandig. Nu is mijn eigen gyn er woensdag overdag (en donderdag) en hij is er 's avonds en 's nachts!!! Super geregeld dus!! Zo, dat heb ik van me afgeschreven! Oja, ik heb ook een pil gehad, want ik heb een vaginale infectie.. Dat is wat minder, maar hij bracht het heel leuk; je krijgt wel een pilletje, want je kindje moet wel in een schoon bedje komen... hihihi
Mmmm lasagne, daar kun je me voor wakker maken!! ruilen? Ik wilde graag Lasagne eten, maar manlief vindt dat ik meer groene groene moet eten nu (wegens bloedarmoede), dus nu heb ik net broccoli/aardappelschotel gemaakt en staat nu in de oven, lust helemaal geen brocolli... maar ja manlief zeurt er al maanden om... dus vooruit! Fijn dat de baby is ingedaald! Bij mij zit ze ook goed vast.... pas op voor je blaas zou ik zeggen kleine deugniet
o bah een infectie! hoop dat het wonderpilletje helpt Fin dat de Gyn dit keer positief was lucht je vast op!!
Lucht zeker op! Ik had deze gyn bij de vorige zwangerschap ook en ik wist eigenlijk wel dat hij heel aardig is....
@cindy80 hoe weet je dat je een infectie hebt dan. ik had 2 maanden geleden een schimmelinfectie maar niet aan de binnen kant , een zalfje gehad en nergens meer last van gehad maar gister ging ik de benedenboel even scheren en toen zag ik t natuurlijk niet allemaal en toen heb ik er een spiegeltje bij gepakt en toen zag ik erin zeg maar 9sorry hoor ) bahhh allemaal witte stukken leek wel stukjes wc papier ofzo , moet ik dan ook maar even langs de huisarts want ben nu wel bang dat t dus wel vanuit de binnenkant zit en dus nog niet weg is liefsss
wat een lief kamertje zeg! lekker ruim ook! Hoop dat de echo het goed gezien heeft Ach mooi roze is niet lelijk voor een jongen!