Nou dames....er is weer heel veel geschreven sinds vanmorgen... Had weer 10 pagina's door te lezen...whahahaha Luusje....Goed dat je de kleine toch even hebt gevoeld net...maar echt bellen hoor! Als ze niet meer gaat bewegen zal ik als ik jou was even een CTG scan laten maken in het ziekenhuis Maienditje... Fijn dat alles goed was met de kleine en je geen hele plens vruchtwater verliest...scheelt toch weer Huisdieren....Wij hebben hier 3 katten in huis. 1 daarvan heeft de vorige keer alles meegemaakt van ons eerste meisje...maar de andere 2 katten weten nog niet wat een baby is dus dat wordt leuk.... Ben erg beniewd hoe ze erop gaan reageren Ziekenhuis...Onze dochter gaat ook naar mijn moeder...of naar mijn schoonouders als die weer terug zijn van vakantie. Die komen maandag als het goed is weer thuis. Gebeurd het dus voor maandag dan gaat ze naar mijn moeder en wordt mijn vader gebeld zodat hij hierheen kan komen en op het meisje kan passen. Mijn moeder wil namelijk wel graag in het ziekenhuis zijn als het geboren wordt...niet op de verloskamer hoor...Ik wil het met zijn 2en doen...Maar als de kleine geboren is wil ik eerst ook even douchen enzo en met zijn 2en genieten van de kleine, en daarna mag onze dochter er wel gelijk bij...wil dat zij op de eerste plek komt eigenlijk en dus niet dat ze jaloers wordt of iets. Mochten ik en de baby nog een nachtje moeten blijven dan gaat manlief naar huis met onze dochter, zodat zij niet weer wordt achter gelaten bij oma, omdat de baby geboren is dat vinden wij niet eerlijk. Uhhmmm die link he..hoe werkt dat Snap er niks van!
Snap de site al....hahaha Alleen mijn laatste menstruatie is niet bekend...moet ik nu even gaan terug rekenen. En waarschijnlijk heeft mijn bevruchting even stil gestaan om zich aan te sterken....Klopt het dan nog wel
Denk dat ik dan toch mis was met jou leeuwtje. Hopen dat er zondag dan meer gedaan kan worden. Bij mij gaan ze dan dinsdag kijken maar ja ga nergens op hopen, als er nog niks aan het verweken is houd het volgens mij al op en het hoeft niks op gang te brengen, mochten ze strippen. Ik heb wel gelijk die vrijdag dan weer een afspraak
Nou ik ben echt even dom....sorry hoor Zie dat hij die datum zelf al invult als je je bevallingsdatum aanpast naar 3 augustus....hahahaha
Goeieavond kletsdames! Wat een gezelligheid hier Ben geen hgt aan het kijken, maar vanuit ooghoek Topgear Net effe lekker gedouched en nog maar eens wat buikfoto's gemaakt, want dat was alweer te lang geleden. Wij hebben ook een hond(je), een ontzettend lief beestje, is leuk met kinderen en vindt babygeur ontzettend interessant! Dus ik denk dat het wel goed moet komen straks, al is het natuurlijk wel anders dat de baby er straks 24/7 is natuurlijk. Wel zielig trouwens, gisterenavond heeft vriendlief m uitgelaten, komt ie terug zegt ie dat ie ineens heel hard moest piepen en janken en met zijn pootje trok. Maar niks te zien en hij liep er daarna gewoon weer op door. Nu zat ik vandaag rond half 6 effe op de bank en ik zie dat zijn wolfsklauwnageltje helemaal dwars op zijn pootje staat, dus die was half afgescheurd! Ik vond m vandaag al anders, alsof ie zijn ei niet kwijt kon, telkens gaan liggen en toch maar weer opstaan en ergens anders gaan liggen.... Dus ik da gebeld, kon meteen terecht gelukkig, dus nageltje is er helemaal uitgetrokken, hij heeft pijnstillers en ontstekingsremmers gehad en ging naar buiten met een roze verbandje om zijn pootje (als reutje zijnde, hihi!). Nu ligt ie heerlijk onder een dekentje naast mij in de bank te slapen Lees dat een aantal dames het niet leuk vinden dat mensen gaan vragen en peilen of er toch nog niet iets gaande is. Ik vind het juist leuk als mensen interesse tonen Maar ik kan erg goed met mijn ouders EN schoonouders opschieten, dus misschien zit daar het grote verschil wel in.... Maar Bumpie, als ik dat zo lees ga jij zeer spoedig bevallen hoor, jouw hormonen zijn ineens zo op tilt geslagen volgens mij, kan niet lang meer duren lijkt me zo!!!! Spannend.... Cindy, wel gek, jij kunt je gewoon volledig voorbereiden, je weet ongeveer welke dag jullie kleintje geboren gaat worden Ik zal trouwens ook eens kijken bij die link van Guppekop, ben benieuwd wanneer ik mag gaan bevallen.... Nog wel ongikrampen en harde buiken, maar dat heb ik al weken Luusje, fijn dat je uk weer hebt gevoeld! Oh, hier de buik bij 38 wk 5 dg, net vers uit de douche met olie ingepapt :
En nog eentje van voren. Merk el dat uk is ingedaald, heb meestal wat meer ruimte bovenin nu, behalve als uk beweegt of echt duwt, dan zijn mijn ribben nog altijd de pineut Dat donkere vlekje boven mijn navel is trouwens van mijn navelpiercing, maar dat trekt nog wel verder weg, die is er pas een week of 6 uit.
tooske , germ zielig je hondje vertroetel hem maar lekker. Ik kan ook heel goed met mijn oeders en schoonpa opschieten. Maar mijn moeder die is zelf al helemaal zenuwaxhtig en geloof me als ze het toch echt ongeveer 30 x op een dag vraagt of je al iets voelt is het niet meer leuk hihi.
@Tooske; klopt, ik realiseerde me ook net bij de aftiteling van HGT dat de volgende aflevering (volgende week vrijdag dus) op een hele andere manier bekeken gaat worden.... Als het goed is de kleine er dan al een dag (of 2)... Komt wel dichtbij hoor!
ik ga nu as the world turns kijken en dan me bedje in , na die ene x niet meer gevoeld mischien slaapt ze wel gewoon, als ik morgen wakker wordt en niks voel bel ik meteen de vk, hou jullie op de hoogte slaap lekker allemaal en mischien is t vanavond wel raak bij 1 van jullie hoop hoop hoop
Luusje, hopelijk laat de kleine vanavond/vannacht zich nog goed voelen, maar als ik in jouw situatie zat had ik toch even voor de zekerheid gebeld.
Mijn vk zei woensdag wel dat beeb ingedaald moest zijn anders had het geen zin. EN gelukkig was ze eindelijk ingedaald. Vind het wel jammer dat het niet gelukt is. Als ik nu bij een gyn had gelopen hadden ze me mss wel aan de weeenopwekkers gezet en was ze er al geweest. Bij Jens had ik met 3 cm nog geen weeen. En toen ik de opwekkers kreeg was hij er 5,5 uur later.
Als de bevallingen vannacht nou net zoveel worden als het vele praten nu, kan ik morgen rustig alles terug lezen