vinden jullie de dagen ook zo lang duren nu? Gaan straks maar weer winkelen denk ik. Wim komt ineens tot de conclusie dat hij nieuwe shirten moet hebben. Ja schat, dat roep ik al 2jaar maar het was nooit nodig als we in de stad liepen! Zaltie last van hormonen hebben?
We houden het hier in de gaten bumpie. Zou toch fijn zijn als het nu echt doorzet na al die weken loos voorwerk bij jou
Helaas het zakt weer af :x nu nog 1 x per half uur dus weer voorwerk hopelijk verweekt me baarmoedermond er nu wel door
@Leeuwtje: Gefeliciteerd met je 40 weken!!!! @Bumpie: Spannend hopen dat het gaat doorzetten!!! En ja ontspannen is het beste wat je kunt doen, maar dat zal wel niet gemakkelijk zijn nee @Guppekop: Misschien heeft hij inderdaad ook last van zijn hormonen...hahaha Nou ik ga maar even douchen en we gaan vanavond met mijn vader en moeder uiteten. En vanmiddag al lekker daar op bezoek. Zal het forum in de gaten houden voor babynieuws. Fijne dag dames!!!
Gup nou hier ook een vent wat last heeft van zijn hormonen. Begint hij wat te vitten. En dat nu ik mee ga boodschappen doe het bedrag omhoog gaat. Tja nu hoef ik doordeweeks niet meer te gaan duh. want jij vergeet alles !!!! enne ook wat voor jezelf kopen dadelijk Boh heb een pesthumeur nu. Marlijn veel plezier vanavond geniet er nog lekker van. Bumpie jammer, mss dat na een douche of bad het weer begint ! Nou hoop dat deze dag snel voorbij is bah bah.
Leeuwtje Jeeh 40 weken!!!! Laat jullie beebje nu maar snel komen!! Bumpie Spannend!! Misschien dat het toch gaat doorzetten!?! De tijd zal het leren. Guppekop haha mannen die last hebben van hormomen. Mijn husband zegt heel relax te zijn, maar merk aan alles dat hij het mega spannend vind. Ik smste hem gister, hij dacht gelijk dat ik al aan het bevallen was.. haha Ik had 2 druppels bloedverlies... mijn hart sloeg even over. Maar nu niks geen bloedverlies meer. Ik heb me vannochtend geschoren, misschien iets te fanatiek ??
thanks laten we het hopen ! En idd scheermesjes zijn levensgevaarlijk nu Luusje fijn trouwens dat je haar nu voelt.
nou beeb is weer helemaal in actie gelukkig heb haar de hele ochtend al gevoeld nu heeft ze denk ik een slaap momentje dat heeft ze meestal om dit tijdstip @bumpie ik hou me sms in de gaten!!!!! i hope so
Onze kat is mega aanhakelijk, ze ligt opeens in m'n nek. Doet ze anders nooit... Misschien een voorteken
Bumpie wat spannend meis!!!! Wel leuk om te lezen dat er echt al flink gerommel is bij iedereen. Bij mij vannacht ook, d8 echt heel even oh jee, zou het dan nu toch gaan gebeuren, maar het bleef bij menstruatiekramp. Iemand vroeg nog of er meer zijn die bang zijn voor de bevalling. Nou ja, ik ben niet heel erg bang, maar met vlagen toch wel een beetje. Bang dat ik het niet trek en dat ik het niet aankan, dat ik in paniek raak ofzo. Maar ja, dan denk ik daarna, het zal er toch uit motten En ik beval in een kraamhotel en als ik het echt niet meer trek zit ik 1 verdieping lager in het ziekenhuis met pijnstilling.... Hebben jullie deze dagen nog veel sociale activiteiten op het programma staan of houden jullie bewust af? Ik heb zoiets van lekker allemaal doen en we zien wel wanneer er wat gaat gebeuren, denk dat je alleen maar meer gaat zitten wachten als je minder plant. Tenzij je je niet goed voelt natuurlijk, das een ander verhaal. Vanmorgen nog even met mijn zus bij mijn oma geweest. Is 98 en nog zo kwiek als een hoentje, echt mooi om te zien! Net effe kadootjes gehaald voor verjaardagen, moeten we eind van de middag heen voor een bbq. En morgen moeten we naar mijn schoonouders halverwege de middag, daar is het jaarmarkt en kermis en we gaan daar ook bbq-en. Dus ons weekend is iig vol Daarom nu maar effe lekker op de bank, ons hondje ligt alweer heerlijk onder de deken, net nog even in het bos geweest dus die heeft zich weer kunnen uitleven. Heb trouwens voor mijn verjaardag een boek gekregen van mijn hubby, is echt heel grappig. heet 'Heavy shit' van Manon Abel en Brigiet Bluiminck. Gaat over het kersverse ouderschap, met een hele grote knipoog geschreven, echt een aanrader!
Goedemiddag dames, wat is er alweer veel geschreven zeg... En inderdaad; veel gerommel bij velen van ons. Hier niet, maar ik heb vooral heel veel last van mijn darmen. Gisterenavond moest ik heel nodig, maar lukte niet en dat deed echt pijn.. Nu maar aan de ontbijtkoek en druifjes... Daarnet had ik mijn moeder aan de telefoon. Op een gegeven moment zegt ze; mag ik maarten even aan de telefoon, want ik heb een vraagje over de upc... ik geef de telefoon aan maarten; hoor ik ze zeggen; even zogenaamd een vraagje over upc.. hahahahaha!!! Had ze een kraamcadeau wat ik niet mocht weten en ik hoorde het dus duidelijk..... en ik weet dus nu ook wat het is... hahaha! Maar goed, het nog even de vraag welke kleur enzo... Het gaat om zo'n fisher price schommel stoel die ook trilt enzo...
Haha Cindy, kon je niet even je oren dichthouden? Mijn moeder was hier afgelopen week om de ramen te wassen. Laat ik haar een badcape zien die ik voor de kleine gescoord had. Zegt ze, uh toen we op vakantie waren waren we in een textielstadje en ik heb een hele mooie oranje gevonden (ik wilde graag oranje, maar was nergens te vinden). Dus die heb ik gekocht, zo mooi! Ja, ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar misschien ga je er anders zelf nog wel een halen Dus die kon gewoon haar mond niet houden hihi!
nou bumpie is normaal wel zaterdag s'middags wat meer online ook om mijn msn, maar ze is offline, zal t dan toch????? ik hoop het echt voor haar. ben ook heel erg benieuwd wat ze krijgt ik heb vanaf het begin gezegd dat ik denk dat ze een meisje krijgt dus ben beniewd. ik moet de hele tijd poepen en gister met dat bloed is denk k toch een aambei geweest ofzo want het doet zo'n zeer maar ja we zien het wel , mag je eigenlijk aambeienzalf smeren? liefssss
Ja dat mag, maar je moet even kijken. Weet dat die gele tube (Sperti zalf) iig niet mag als je zwanger bent..
poeh hee wat wordt er veel geschreven, lukt me bijna niet om het terug te lezen (concentratie is bijna 0 ) maar nog geen babynieuws iig.. hier sinds vanmorgen wat bruin (bloedverlies) bij mijn afscheiding en best wel 'gevoelige' buik, harde buiken met soms best wel krampen.. máár, kan er nog niet helemaal een regelmaat in ontdekken, ongeveer elke 10 minuten maar is niet zo stipt.. is het met weeën niet zo dat je er echt de klok op gelijk kunt zetten, qua hoe regelmatig ze komen? zit dus een beetje in (gezonde) spanning nu maar wil ook niet te snel hopen/verwachten dat er echt iets gebeurt nu dus ik wacht het rustig af.. @Luusje is de beeb al wat actiever geweest?
Ik gebruik gewoon sudo, bij mij is ook alles rood en geirriteerd omdat ik zovaak moet. En bumpie zei dat ze msn ook bewust uithield omdat ze al die vragen beu was maar wie weet is het toch zover. Gier vandaag even op pad geweest en nog wat kraambedankjes gemaakt. Nu op de bank hangen voor de tv
Thijmen werd er ook altijd heel rustig van. Bij hem had ik zo'n stoeltje wat alleen trilde en muziek maakte....
zo, terug van winkelen. Wim is weer wat kleren rijker, voor daniel een shirtje met grote broer gekocht en een pyama met lange mouwen/pijpen en voor ukkepuk bij de prijsmepper een omslagdoek voor in de maxicosi. Voor mn eigen niks. Wel gekeken of ik wat leuks zag voor straks voor de bruiloft, maar zag niks naar mn smaak wat ook kan icm borstvoeding