Spannend, ga er toch vanuit dat er 2 gaan bevallen dit weekend Ben benieuwd, ik zal het iig niet zijn, geen gerommel hier.... Succes! Ik ga snel verder gaan boven nog even verven, dan is alles vandaag klaar Fijne dag allemaal!
hoi hoi, ja beeb is al veel activer weer zoals t hoort ja klopt met bumpie ja maar meestal praat ze dan offline tegen me , maar nog niks ben benieuwd!!!!! en wat gaan we eten vandaag? ik ga lekker makkelijk doen lekker een uitsmeiter maken denk ik , ik heb echt geen zin om te koken ik heb hier wel heel erg last van me bovenbenen als ik loop weet niet wat t is.... ben benieuwd of we vanavond weer zoveel kletsen als gister avond hahaha, mijn mannetje heeft vanavond nachtdienst dus ik kom denk ik rond 22:00 weer even kijken hahaha tot vanafff
Zou t dan bij Bumpie? Spannend hoor! Wie is de tweede volgens jou Suzanne? En dat je nog geen gerommel hebt wil niet zeggen dat t niet ineens kan beginnen hoor, bij sommigen rommelt het helemaal niet van te voren Marieke, die is er ook al even niet meer geweest? Heb nog geen sms van haar gehad, maar wie weet ligt die ook te puffen nu Wij gaan nu naar een bbq, dus denk ik dat ik er morgen pas weer ben. Niet te veel klessebessen jullie he!
hoi hoi nee helaas niet doorgezet. Vanmiddag ook een uurtje weer van die krampen maar helaas. Ik had vanmiddag geen internet had met manlief de pc verplaatst Ik denk nu kan het nog en afleiding is het beste. Vandaar dat ik niets meer liet horen Maar helemaal rustig is het niet. Is toch wel iets bezig daaronder. en mijn msn laat ik bewust uit overdag. Heb anders een dagtaak aan om te reageren tegen mensen. @ luusje: inderdaad sta ik vaak offline en dan praat ik tegen de mensen die ik wel wil spreken Heb echt nog nooit zo vaak harde buiken gehad. De ene keer pijnlijk en andere keer niet. Hopelijk zet het vanacht ofzo door Kon vanochtend tijdens die krampen helemaal niets doen. Echt pijnlijk
Ik kan me ook melden voor augustus '11 Ons 1e beebje is op de 7e uitgeteld. Af en toe al last van gerommel in mijn onderbuik, maar geen samentrekkingen oid.... eerlijk gezegd weet ik ook nog niet wat ik kan verwachten natuurlijk, maar ik heb zo'n 'voorgevoel' dat het er echt aan zit te komen. Vaak 'snachts was gerommel of 'smorgens vroeg, wel eens wat misselijkheid tussendoor e.d. Ben echt nerveus, kan gewoon niet geloven dat er écht een wondertje dat helemaal van ons is er aan zit te komen, van vlees en bloed. Ook al gingen we op echo controles, ik kon nooit echt bevatten dat het werkelijk waar is. Ben ook best angstig geweest voor de bevalling en veel nagedacht over wat er allemaal mis kan gaan, maar probeer me nu zo ontspannen mogelijk te houden...
hm heb nu vrij regelmatig harde buik/krampen die wat heftiger worden.. had ook even vk gebeld ivm bruinverlies, ze zegt dat het dan idd binnenkort kan beginnen maar ja of het echt doorzet incl. weeën is toch even aankijken.. spannend ineens! misschien ben ik wel 1 van die 2...? (maar misschien ook helemaal niet, lees toch vaker dat het niet doorzet bij anderen dus dat weet je nooit) ik ga nu iig ff *licht* avondeten en lekker rustig aan doen vanaaf, dan merk ik het vanzelf
@Ros84; Spannend!!!! Ik hoop voor je dat het doorzet dan dit weekend! @Bumpie; Volgens mij dacht iedereen hier echt dat je bezig was vandaag, hahaha! Ik ben echt benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. De kansen worden nu ook steeds groter... Hier vandaag ook erg rustig aan gedaan. De laatste dagen voel ik me toch weer niet lekker, maar daar doe je dus weinig aan. Daarnet belde m'n schoonzusje. Gisteren is mijn vader met de rest van de familie op vakantie naar Spanje gegaan en volgens haar en mijn broertje verveeld mijn moeder zich behoorlijk (terwijl mijn vader voor zijn werk ook bijna nooit thuis is). Dus nu komen ze vanavond een "bakkie" bij ons doen. Eigenlijk heb ik er geen zin in, maar goed..... Waarschijnlijk als ze er eenmaal zijn valt het wel weer mee... Fijne avond allemaal!!!
Ros en bumpie spannend! Trouwens Ros zo is het bij mij begonnen Best schokking trouwens, vloeide al 2 weken niet meer, maar ben nu alweer ongesteld keurig na 28 dagen, nooit verwacht!
Ik voel me vandaag wat anders dan normaal. In m'n buik echt een zeurende pijn en af en toe een raar gevoel van onderen. Ben morgen uitgerekend dus ook veel mensen die smsen hoe het gaat. Mijn man had vandaag vrienden van ons gebeld omdat hij er voor de deur had gestaan, maar waren niet thuis en ze namen niet op. Even later werd hij terug gebeld, 'en,en,en is alles goed gegaan?'. Ja hoor, zei hij. Jullie hond blaft goed al je voor de deur staat. Mijn schoonmoeder heeft me vanmiddag geholpen met schoonmaken. Ze heeft de badkamer gesopt en de slaapkamer nog even gestofzuigd, bed verschoont enzo. Ga nu even naar mijn paarden om ze op stal te zetten voor de nacht.
Dat is inderdaad al snel zeg! Bij Thijmen was het vloeien ook binnen een week gestopt, maar duurde geloof ik wel 2 maanden voordat ik ongesteld werd... Hoe gaat het trouwens met jou en Timme?? Gaat alles een beetje voorspoedig?
ai! dacht dat ik het snel was bij daniel (11feb bevallen, 30aprongi) maar dat van jou is helemaal snel!
@ Ros spannend !!! Hier een drukkend gevoel op mijn longen. Kan niet goed doorademen. Ben al in bad geweest om te ontspannen. Maaar zakt niet weg. pff. doet echt zeer. Beeb zit er volgens mij tegenaan ofzo. Vriend wilde al vk bellen. Maar wat kan die doen ?
zo, spannend hier hoor! Jullie hebben zo lekker veel gekletst dat ik die 20 pagina's sinds gisteren maar een beetje vluchtig heb doorgelezen. Ben benieuwd of Bumpie echt aan t bevallen is! Gisteren bij de vk geweest, alles wederom in orde. Ze zei "maar, je mag nog niet bevallen hoor, want er zijn nog een stuk of 10 juli-dames voor je" haha, ik doe mijn best. Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten, al worden wij hier met de dag nieuwsgieriger!
Ik gok op Leeuwtje en bumpie... ik denk dat jullie beiden dit weekend nog een mooie baby in jullie armen hebben! Succes!!
ik hoop het nu echt telkens harde buiken maar niet echt pijnlijk en geen regelmaat. Was net ff bij een kennis is ook zwanger 33 weken en kreeg daar ook harde buiken ze zei ook van er is wel degelijk is bezig net lekker gedoucht en nu lekker op de bank. Ga lekker op tijd naar bed mocht het vanacht toch door gaan.
Wachten jullie maar tot dag vier na de bevallng, dan krijg je stuwing....! Die van mij pasten niet meer op de foto haha mijn vriendinnen noemen menu lalo Ferrari, zus van... Haha
Ik hoop het . Mijn vriend heeft de vk gebeld. Die is net geweest. Ze kon niet veel voor me doen. Als de pijn in mmijn rug zo erg werd moest ik naar zh voor pijnstilling. Nu paracetamol gepakt. En ze heeft me gelijk nog een x gestript. Baarmoedermond was nu helemaal verstreken en zit nu op 2 cm ontsluiting. Ze kon het hoofdje echt goed voelen zelfs de fontanellen. Beeb was nog dieper in de bekken gaan zitten. Nou hoop dat het nu wat doet. Anders maandag voor nieuwe afspraak bellen. Voel me wel schuldig dat ze op een avond moet komen.