Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

spannend leeuwtje hopelijk zet het door:D

2. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ow Leeuwtje wat spannend!!! Ik zal voor je duimen dat even goed zal doorzetten!!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Leeuwtje, Spannnnnnend!!

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hup leeuwtje hup leeuwtje!

5. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Dankjewel iedereen . Hopenlijk zet het door nu. pff wat is dan nu het beste bezig blijven of ontspannen in bed ?

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    bumpie hoe is het bij jou ???

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga naar bed. Hopelijk is dr morgen wel babynieuws!

8. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Moet je je echt niet schuldig om voelen. Dat is haar werk en daar wordt ze voor betaald! Ze heeft dit vast liever dan dat ze er 's nachts uit moet, en dan nog...daar heeft ze dienst voor. Hopelijk heb je resultaat op het strippen en kunnen jullie snel jullie kleintje in je armen houden!! Ik duim voor je!

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Nou leeuwtje heel veel sterkte de komende dag op den duur ben je het wel beu steeds afvragen zal het wel of niet.

Hier word het ook steeds drukker binnenin maar totaal geen regelmaat dus hoor dinsdag wel hoe het er voor staat.

Hier gaan we nu ook lekker slapen

10. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Waar jij je jezelf het lekkerst bij voelt natuurlijk! Als jij liever bezig blijft moet je dat vooral doen, maar als je liever lekker ontspannen op bed ligt moet je juist dat doen... Lastig he??;)

11. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    haha Josjo paste niet op de foto haha
    Nou Tooske de mijne zijn niet zo groot als de jouwe, maar had dan ook een kleine B-cup en nu een Volle C, maar ik heb van die juinen net blauwe aderen hehe....

Spannend Leeuwtje, laat de Leeuw niet in zijn hempie staan!
    Wedden voor middennacht zondag is de kleine er :) (dat geldt ook voor jou bumpie ;)

Slap lekker allemaal!

12. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hoop morgen ochtend op baby nieuws...
    kom op beeb's kom maar.............
    slaap lekker allemaal ;)

13. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Nou dames...er is weer behoorlijk was afgekletst zeg;)

Wij hebben heerlijk gegeten en ook hier is nog geen babynieuws. Ons meisje wilde weer bij oma slapen, dus konden wij even lekker genieten van een avondje met zijn 2en;)...nee hoor er is verder niks gebeurd...even geen zin in, hahaha:p

Verder hier ook wat gerommel maar goed we zullen wel weer zien hoe dat verder gaat lopen...

Leeuwtje spannend hoor!!!! Zal voor je duimen dat het nu wel gaat doorzetten. De en verloskundige is ervoor om te bellen he, dus voel je niet schuldig.

Nou ik ga nu ook lekker naar mijn bed en hoop morgen toch wel babynieuws te horen;)

14. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik kom net onder de douche vandaan. Lig al vanaf 2 uur wakker met een zeurende buikpijn. Ben nu weer in bed gaan liggen met een kruik tegen m'n buik. Hoop dat ik nu nog een paar uurtjes slaap, ben best moe.

15. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
  16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Verdorienog geen babynieuws??

Ik ben er wel erg mee bezig merk ik, sprong vannacht mijn bed uit toen ik droomde dat mijn vliezen braken :D

17. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha, das wel een goeie Lalo ferrari :D Ik heb al van die verhalen gehoord ja, dat ze dan echt HUGE zijn!

Suzanne, ja die 'mooie' blauwe aderen zijn er bij mij ook in overvloed ;) En dan van die grote telefoonschijven erop, hoop dat dat nog goed komt straks.... :$

18. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, waar blijven die babies nou????

Hier gisteravond bbq gehad, hele avond wat krampjes. Vannacht veel wakker geweest door kramp en harde buiken. Nu nog steeds maar geen weeen ofzo. Gewoon nog even oefenen denk ik :D

Wie is de buddy van Bumpie en wie van Leeuwtje? Want het is ondertussen al 9 uur, maar nog niks gehoord van de dames?

19. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @tooske, ik ben de buddy van bumpie , maar nog niks gehoord, en geen sms ontvangen :( mischien wel bezig ? weet niet wanneer ze me een sms stuurt als ze weeen krijgt of als beeb er is??? we wachten nog even af......

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    ´t Wordt wel echt spannend nu he Luusje! We horen het wel :)

Deel Deze Pagina