vanmorgen nog even snel cadeautjes gehaald voor de kleine van een vriendin. Ze wordt deze week 1 jaar. Ik denk dan heb ik in iedergeval iets in huis.. En net lekker even uurtje op bed gelegen pfff ben zo moe.. Vanmorgen wel weer krampen gehad maar het zet niet door.
hi allemaal! poeh.. na aardig wat bruinverlies gisteren overdag urenlang regelmatige krampen ((voor)weeën) gehad, wat daarna afnam.. vannacht wakker geworden met krampen om de 5 minuten wat meerdere uren heeft aangehouden, waren ontzettend pijnlijk maar uiteindelijk 's ochtends namen ze ook af, nu heel onregelmatig af en toe een kramp.. wat frustrerend, ergens, toen ik wakker werd en het zo lang zo regelmatig aanhield had ik echt het gevoel dat het ging gebeuren, wat een teleurstelling dat het dan toch afneemt.. ben nu zoooo moe en ben zo aan het hopen dat het straks of vannacht weer begint *fingers crossed * spannend hier wanneer de volgende beeb zich aandient! ik probeer t allemaal mee te lezen, lukte me vandaag niet zo omdat ik echt verrot ben
Ha allemaal! Leeuwtje, klinkt heerlijk die voetreflex! Nu ook hopen dat het helpt! Ik zag trouwens dat het 15 augustus volle maan is... Hoop niet dat we allemaal nog 2 weken moeten wachten.. Er wordt hier echt wel veel gerommeld, hopelijk een goed teken. Hier ook wel gerommel maar meer natuurlijk niet En vanaf dinsdag wordt het weer warm, bah! Ik zei steeds dat pas na mijn bevalling het mooi weer zou worden, dus ik beval morgen
Mijn man heeft de hele tijd geroepen dat de kleine er pas uitkomt als het mooi weer word. Hij zal wel gelijk hebben, ben vandaag uitgerekend en de komende week of anders de week daarna word de kleine man geboren. Ik hoop dat ik vannacht een betere nacht heb dan afgelopen nacht, of juist helemaal niet. Dat ik wakker lig van flinke weëen.
rustig kletsdagje hier, of gaan je vanavond weer allemaal los. vanaf hier weinig te melden, alles zijn gangetje net als de meeste hier. met soms het idee zal het al maar dat het dan toch afzakt. zullen die 2 baby's dit weekend er nog inzitten, we hebben nog tot 12 uur vanavond
zo t is rustig geweest vanavond op het forum, zeker zondag offff??????????? toevallig al iemand bezig... hahaa ik ga nu even de beneden boel aan kant maken afwassen stofzuigen en dwijlen en dan duik ik ook me bedje in en lees morgen weer verder ,, nou 15 aug volle maan dan wil ik wel bevallen dan ben ik 38 weken en 4 dagen wie weet? fijne avond allemaal xxx
bij jou word het ook wel spannend, zal uk er voor kiezen om als verjaardagcadeau voor ties te komen. ik had hier een ouder en die had 1 meisje van 16-2. dit jaar werd ze 3 en moeder was 8-2 uitgerekend van nummer 2. iedereen heeft vanaf het begin gezegt die blijft zitten tot 16-2 en jahoor. die ochtend begonnen de weeën en is het ook geboren. hoe krijg je het voor elkaar
Hier vanmorgen heel de ochtend op bed gelegen en vanmiddag zijn we naar mijn moeder gegaan en hebben daar vanavond gegeten. We zijn net weer thuis. Wel even lekker, want dan ben ik er even uit. Anders zit ik toch maar op de bank. Het komt nu wel erg dichtbij voor mij. Nog 3 nachtjes slapen en dan wordt ik woensdag om 07.30uur (wel erg vroeg trouwens) verwacht in het ziekenhuis voor inleiding (waarschijnlijk priming). Ik begin nu toch eigenlijk wel de zenuwen te krijgen moet ik zeggen en manlief ook, want hij wil nog veel dingen gedaan hebben voor die tijd.... Maar goed, ik had eigenlijk wel babynieuws verwacht hier, maar dat valt dus wel weer tegen! Hahaha! Straks bevallen we allemaal tegelijk, zou wel een stunt zijn. Haha! Woensdag neem ik trouwens wel mijn laptop mee naar het ziekenhuis, dus dan kan ik af en toe ook op het forum kijken (en schrijven)... Fijne avond allemaal!!!
spannend Cindy, kan me goed voorstellen dat je de kriebels krijgt, zou ik ook hebben! Hier rommelt het alweer echt behoorlijk, gevoelige pijnlijke buiken en wat meer van die klachten, maar doorzetten ho maar.... ben voor de gein aan het timen en er zit steeds 6-8 minuten tussen, maar het is gewoon niet heftig genoeg.
Morgen moet ik weer naar de vk en dan gaat ze kijken of ze me al kan strippen. Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik daarna kan verwachten... bloedverlies? (voor)weëen? Ik neem aan dat ik daarna gewoon zelf met de auto naar huis kan rijden en dat ik dus niemand hoef te regelen die mee gaat.?!
Zeker spannend Cindy!!!! Lees dat het bij veel mensen rommelt, zo ook hier, echt veel wakker geweest vannacht, menstruatiekramp en harde buiken en voel me de dag al niet lekker. Maar het irritante is dat dat dus helemaal niks zegt, pfff. Ik ga nog effe plat op de bank en kom straks nog wel even spieken voor meer nieuws! Mariek, bij jou dus ook spannend, regelmaat zit er al in.... Hier niet hoor.
Hebben jullie ook dat je de laatste tijd niet lekker voelt? Ik ben (nog) sneller misselijk en zit heel snel vol met eten en gewoon een algemeen "niet lekker" gevoel..... 'k Vroeg het me even af...
Tooske, ik heb bij Ties nooit regelmaat in de weeen gehad, gaf wel ontsluiting, dus wie weet is dat bij jou ook wel
hier geen babynieuws helaas. weer niks gedaan . Snap het niet heb je 2 cm zet het niet door. Marieke bij jou dus ook spannend hoor. Judith, denk niet dat je iemand mee hoeft te nemen. Mijn vk zei dat je na 8 uur wat gaat merken. Je kan idd licht bloedverlies hebben maar hoeft niet. Ik heb nu 2 x niks gehad. Wel vanmiddag weer stuk slijmprop verloren. En ik had wel eerder dan 8 uur voorweeën maar ik kon erna gewoon naar hhuis rijden hoor. Was alleen een beetje beurs gevoel.vond ik dan. iedereen heeft een andere pijngrens natuurlijk Cindy zeker spannend hoor bij jou. Je weet gewoon al dat je voor het weekend je beeb in je armen hebt. Nou ik ga morgen naar de masseur. Hij is terug vanvakantie gelukkig. En mijn rug is echt eraan toe. zo'n pijn. net weer paracetamol gepakt. En ik ben geentje van de pilletjes. Ben wel benieuwd wat vk nu gaat doen. Moet morgen bellen voor een afspraak. dit kan zo toch ook niet. Het blijft rommelen maar er gebeurt niks en ik heb ontsluiting. Bij jens vlotte dat ook niet 3 cm en geen weeën. Maar met de opwekkers was hij er 6 uur later. op dat gebied vind ik het jammer dat ik bij de vk ben.. En ik wil zowiezo naar zh. niet thuisbevallen. klaag klaag . Het is gewoon je weet dat je nog maar 8 cm hoeft en er gebeurt niks. bah Waar is bumpie eigenlijk ?
Ik blijf dus eten . En allemaal dingen wat ik normaal niet zo gauw eet. wel ben ik opeens s'morgens weer misselijk. maar heb gelukkig nog niet hoeven te spugen
Dames begin het nu wel zat te worden hoor, al zo lang geen babynieuws... En aan dat gerommel heb ik ook al niks. Ik zeg over 2,5 uur is het augustus dus ik verwacht morgen minimaal 1 geboren ukkie, goed? Ik zet mijn geld dan toch maat op leeuwtje of ros... En bumpie mag ook natuurlijk Zet m op dames! Voetreflex: ik heb de dag voor mijn vliezen braken van half vier smiddags tot tien uur Savonds een stuk of zes voetmassages van Sjoerd gehad om t vocht uit mijn voeten en enkels te masseren (volgende dag wad t er weer in volle glorie maar dat terzijde), maar zou dat wat opgewekt hebben? Heb t wel gevraagd en de gyn zei dat t niet kan maar toch....?
hm, dan moet wim toch ook maar eens gaan masseren of zal een massagekussen ook werken? die heeft nl meer zin dan wim