Hier zeggen ze dat griepverschijnselen ook een begin kan zijn maar daar heb ik twee weken meegelopen zomder resultaat. Hofdpijn,duizelig,bibberig,gevoel van koorts en ga zo maar door. Zit nu sinds een paar dagen aan de diaree maar verder niks. Ja en het gerommel zoals bij vele hier. Hoe gaat het trouwens met de mama's augmam en manonenmike, druk met de kleintjes en geen tijd voor het forum of word er wel meegelezen. Gaat het goed met jullie kindjes?
Hi dames....nog steeds geen babynieuws?!?!?! Nou over een paar minuten is het augustus en worden de volgende baby's echt augustusbaby's..... Heb vanmiddag even lekker geslapen was erg moe...en mijn schoonouders zijn thuis gekomen van de vakantie, dus zijn we vanavond maar weer eens uiteten geweest voor de verandering.....en ook hier verder niks wat op een beginnende bevalling lijkt. Merk wel dat naarmate de uitgerekende datum dichterbij komt je steeds meer teleurgesteld bent als er weer niks is gebeurd in die nacht of iets....Volgens mij zou ik vandaag bevallen maar zit er niet meer in denk ik Nou onze dochter had waarschijnlijk iets teveel gegeten en heeft net behoorlijk was overgegeven. Gelukkig was het in de badkamer dus die is inmiddels wel weer schoon. Ga haar nu proberen op bed te leggen want ze voelt zich wel weer beter en ga dan zelf ook maar lekker naar mijn bed. Welterusten!!!!
Pfff, hier sinds de avond weer kramp met harde buiken. Geen regelmaat, zit echt tussen de 6 en 20 minuten tussen.... Wat je ook zegt Marieke, doet niet pijn genoeg dat t weeen zijn. Dat algeheel gevoel van je niet lekker voelen ken ik maar al te goed Cindy! Heb ik heel veel gehad tijdens de zwangerschap. De laatste maand eigenlijk wat minder, maar de laatste week weer des te meer.... Ja, nog een kwartier en dan zitten we in augustus! Misschien is Bumpie ondertussen al wel bevallen
Volgens mij heeft Bumpie na vanmiddag geen bericht meer geplaatst.....dus wie weet Nou hier sinds net ook weer krampen...zijn alleen niet hetzelfde als alle andere krampen die ik eerder heb gehad.... Zit ze ook nog niet echt te timen ofzo...en zeg net hier van ga zo wel naar mijn bed, als het erger wordt zal ik toch wel wakker worden of niet??
Ik moet me hier maar melden geloof ik! Ik was 31 juli uitgerekend maar dat word het niet dus in iedergeval niet meer! Dus ik word nu ook officieel een augustus mama. Afgelopen vrijdag gestript met 2cm ontsluiting maar helaas....Als mn kleine er aankomende vrijdag nog niet is word ik volgende week ingeleid!
Ik moest plassen en dacht zal eens op de telefoon kijken maar ga zo eeer tukkie doen gaat gelukkig nog steeds goed slapen. Bij jou al meer vorderingen
Rrowan welkom, groep word zo op het eind weer wat groter en je hebt 1pendel die nog gelijk kan hebben maat moet je noh week wachten. Misschien tijd om de lijst naar voren te halen, kan ik niet op de foon en dan je gegevens erin te zetten. Moet je even doorgeven leeftijd,hoeveelste kind, waar bevallen. En buik en kamerfoto's vinden we leuk om te zien. Teruglezen is geen beginnen meer aan voor je denk ik
Hey maienditje, ja kan niet slapen. niks aan de hand hoor maar, bah zit er ff doorheen. kan niet reageren met de foon. nu maar beneden met de laptop.
Goedemorgen!! Ook ik lig wakker, fijn zo'n forum. Lig alweer 2 uur wakker. T rommelt hier behoorlijk in m'n buik, zelf m'n darmen maken behoorlijk veel geluid. 30 min geleden zelfs een (voor)wee gehad!! Maar daarna niks meer. Ik heb denk ik nog maar 3 uurtjes geslapen. T lukt me nu gewoon niet om wat slaap te pakken. Heel irritant!! Naja.. Ik ga t weer proberen.. Ondertussen snurkt manlief lekker verder.
oh dus... 's morgens heel vroeg... en we zijn nog actief ook.. Ik heb tot nu toe misschien een half uur geslapen.. Het rommelt flink.. hoop toch echt dat het nu doorzet.. Nou ja ik waggel nog ff door en neem een bak koffie...
Goedemorgen dames....nou jullie zijn al weer vroeg actief geweest...hehe Wel fijn het forum, ook voor de nachten nu iedereen wat aan het rommelen is,...kunnen we toch nog kletsen Hier blijven de krampen hetzelfde...is in ieder geval niet erger geworden want ben er niet wakker van geworden vanacht. Verder redelijk goed geslapen, maar ben er net maar uit gegaan kan dan niet meer lekker liggen Moeten er vandaag nog op controle bij de vk/gyn....???
goedemorgen, ik ben de buddie van bumpie, maar ik heb ook nog niks gehoord mischien nog bezig, of slaapt nog! Welkom rrowan morgen weer naar de vk, hoop dat we nu wel weer even baby nieuws krijgen hoor t is alweer zo'n tijd geleden...... ik ga vandaag even lekker de boel hier doen , en kijken of ik me bed op klossen krijg!!!! nog even me kraamboekje doorlopen ,(of ik niks vergeten ben) en dan mischien nog even in de tuin aan de slag, maar dat kan morgen ook nog we krijgen toch lekker weer, het zonnetje schijnt alweer, heerlijk, als t maar niet te warm wordt dat hoeft ook weer niet ;( , moet trouwens wel zeggen er lopen nu al aardig wat dames overtijd he? successss
hoi hoi Hier ook nog niets Vanacht wel een paar keer een hele pijnlijke harde buik. en als beeb nu beweegt doet me hele buik pijn..... Ik hoop toch echt dat het begint voor morgenmiddag half 1 anders moet ik naar de gyn en wordt ik woensdag ingeleid als het goed is. Zo was vorige week in iedergeval de planning. Pff wat is dat vervelend overtijd lopen. Je wordt 's morgens wakker en je denk weer niets. Hoop echt dat het vandaag begint Straks nog ff naar fysio wil toch vragen of hij me wil kraken dat kan volgens hem wat in gang zetten En nu mag het van mij liefst direct dus ga hem smeken om me te kraken Maar zie het somber in wordt gewoon woensdagmorgen melden om 7 uur op het ziekenhuis. Weet iemand dat als je ingeleid bent moet je dan 24 uur blijven?
@Bumpie: Wat vervelend dat de baby nog steeds niet wilt komen....hopen dat het snel begint en anders wordt je ingeleid is toch ook wel fijn. Ze laten je dan in ieder geval niet doorlopen tot 42 weken....dat scheelt dan weer.