Ja jammer dat het nu weg is haha. Dat zal een leuke droom worden. Felukkig kunen we er zeker van zijn dat hij binnenkort ook echt uitkomt. Slaap lekker !
@leeuwtje: nou mag het toch wel eens doorzetten bij jou! slijmprop...zou niet weten hoe het er uit ziet en heb daar denk ook niet veel behoefte aan @sloppyslayer nog gefeliciteerd met je trouwen! foto van de jurk? @bumpie zet em op! @zo, taart is klaar, morgen opeten
@ guppekop. tja ik wist ook niet hoe datding uitzag. maar ik ga het je niet vertellen. Wie weet kom je hem 1 dezer dagen zelf tegen haha. En idd mag doorzetten. mijn moeder zei dat ik er weer anders uitzag snids vanmiddag. had net ook echt pijnlijke krampen. tja en toen was de prop er. Nu ook wwel weer vaker harde buiken. och ja loos alarm denk ik alweer
lekker taart trouwens. foto om ons lekker te maken ??? Had jij trouwens gisteravond mijn sms ontvangen? Weten we of de nummers kloppen ? Zal wel anders had ik niet in je droom gespookt Hoe zag ik eruit trouwens haha .
hier is de foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/gezondheid/170145d1311778198-hyperemesis-gravidarum-p7230146.jpg De fotograaf stuurt ze over ongeveer 3wkn op dan heb ik nog betere foto's
leeuwtje, nee geen foto van de taart, tis nl nogal euh...babygericht zeg maar Had je sms wel gehad hoor! maar ik was al te ver weg hoe je dr uitzag: uitpuilende buik en van je eigen aan de stevige kant, voor de rest zou ik het niet meer weten, geen bril, en je droeg een spijkerbroek mooi sloppy!
Oh oke . Haha van mijn eigen aan de stevige kant. Ben eigenlijk heel slank. maat 34 hihi. Gek he wat je dan voor voorstelling kan hebben vn iemand. Heb idd geen bril.
Ros Gefeliciteerd!!! Bumpie zet m op!!! @hier: heb net ff weer gedoucht maar veel meer dan een zeurderig gevoel onderin is er niet. Behalve als ik languit ga.. dan duurt het ff en dan komen er wel weer heftige.. zodra ik ga staan of rechterop dan word het minder... heel vaag.. Nou ja ga straks toch maar naar bed en wacht maar af..
Grutjes, als wim op bed ook zo gaat snurken als nu op de bank dan blijftie maar op de bank! jak, daniel weer wakker dat word geen lekker nachtje denk ik
Heb toevallig net zitten lezen over voorweeen. Hieronder kun je lezen waarom je ze met name in rust hebt, vond t wel duidelijk omschreven allemaal: Voorweeën Het komt regelmatig voor dat vrouwen al weken voor de bevalling last hebben van weeën Deze voorweeën komen vooral 's nachts omdat de baarmoeder dan het meest actief is. Het kenmerkende van voorweeën is dat ze niet in kracht en frequentie toenemen. Maar ze zijn vaak wel al pijnlijk, waardoor je er niet van kan slapen. Voorweeën komen vaker voor bij vrouwen die een tweede of volgende kindje krijgen. Dit komt omdat de buikspieren je baarmoeder minder goed ondersteunen. Bij een eerste kindje heb je nog heel sterke buikspieren, maar bij een tweede of volgende verslappen je buikspieren al heel vroeg in de zwangerschap. Het lijkt wel of ze een soort herinneringsfunctie hebben: We moeten toch oprekken, dus laten we maar gelijk verslappen lijkt het motto te zijn. Je baarmoeder wordt natuurlijk steeds zwaarder en doordat de steun van je spieren voor een groot deel ontbreekt, hangt de baarmoeder echt aan de banden. Dit geeft irritatie met als gevolg harde buik of voorweeën. "Voorweeën zijn pijnlijk, maar de pijn wordt niet steeds erger" Hoe weet je nu of het voorweeën zijn, of toch het begin van de bevalling? Het verschil tussen voorweeën en weeën die ontsluiting geven is het toenemen in kracht en frequentie. Voorweeën kunnen best iedere 5 minuten komen en ze kunnen ook best pijnlijk zijn (maar niet echt heel erg pijnlijk zodat je moet puffen), maar ze blijven ongeveer net zo vaak komen en net zoveel pijn doen. Dit in tegenstelling tot de echte ontsluitingsweeën, die komen steeds iets vaker en gaan ook steeds meer pijn doen. Als je twijfelt en veel voorweeën hebt die niet door lijken te zetten, maar toch behoorlijk pijnlijk zijn, bel dan voor alle zekerheid je eigen verloskundige. Tip1: neem een warm bad of een douche, dit ontspant de baarmoeder. Hierdoor nemen de voorweeën vaak af en kun je slapen. Tip 2: als je al een paar nachten niet geslapen hebt, neem dan een pijnstiller voor het naar bed gaan, de voorkeur gaat uit naar paracetamol, 500 mg. Je kunt het beste 2 tabletten tegelijk innemen. Leg een warme kruik tegen je buik, dit helpt de baarmoeder te ontspannen Tip 3: als het bovenstaande niet helpt, zoek dan overdag een paar uur een oppas voor de andere kinderen, zodat je dan een paar uur kunt slapen.
Ik ga toch ook maar eens proberen te slapen. Ik zie al nachten de wekker tot 03.30uur... Hopelijk kan ik nu direct slapen.... Had ik maar een slaappilletje.... Bumpie succes!!!!!
Cindy hier hetzelfde . en ach anders amuseren we ons hier s'nachts wel. ik ga niet meer liggen woelen iig. sta nu gewoon op en kijk wel wanneer ik weer moe word. Welterusten iedereen !
Ros gefeliciteerd met jullie dochter, kom maar eerst even goed bij en laat je lekker verwennen. En natuurlijk niet te vergeten ga heerlijk genieten! Bumpie, jaaaah eindelijk succes en snel een beeb in je armen Sloppyslayer gefeliciteerd en wat zag je er mooi uit!!! Rest dames wtr en hopelijk mogen jullie ook snel jullie wonder in je armen sluiten en zijn al die voorweeën snel over en begint het echte werk. Hier gaat het met Timme heel erg goed, groeit als kool en alles loopt eigenlijk alsof hij er altijd al is geweest. De hond doet het ook heel erg goed, niet jaloers of wat dan ook gelukkig! Ga vanaf morgenmiddag over op flesvoeding, lukt me niet meer om de voeding bij te houden en aangezien meneer niet aan de borst drinkt, kolf ik alles af en ik kan dat kolfapparaat nu ook niet meer zien . Had daarover gebeld met het consultatiebureau en houdt allemaal even goed in de gaten: op het moment dat een van jullie twee allergie heeft moet je eigenlijk hyperallergeen voeding hebben. Hebben ze bij ons in het ziekenhuis dus niet gedaan, dan heeft het dus ook GEEN nut meer om er op over te stappen. Nu dus de normale voeding van het kruidvat, deze was gewoon hetzelfde als die van Nutrilon zeiden ze bij het consultatiebureau en ze zeiden zelfs hou die ruime 4 euro verschil maar lekker in je portomonnee! Gebruik trouwens ook de kruidvat luiers en ik vind ze prettiger dan de pampers, had die ook om uit te proberen. Pampers plakt bij Timme aan zijn billen en kruidvat niet en absorberen net zoveel en passen zelfs beter. Hoop dat jullie wat hebben aan mijn tips, voor de al mama's heeft het natuurlijk geen zin, maar voor de andere misschien wel.