kreeg weer een sms van bumpie, ze gaat zo naar de ok, maar het was erg druk dus kon nog wel 2 uur duren. vind het wel sneu voor der schiet niet echt op zo
wauw wat spannend hier. Maar als ze naar de ok moet neem ik aan dat ze een ks krijgt of niet ? Cindy heel veel succes morgen alvast. Ben benieuwd wanneer we vanjou nieuws krijgen. Ik hoop sneller als van Bumpie. dat is toch niks als je zo lang moet. Hier komen de harde buiken af en aan. Zijn pijnlijk en steken niet normaal. Maar goed dat doet het al dagen alleen nu heftiger. Morgen om 9 uur nog naar de kapper. had die afspraak gemaakt want dacht dan ben ik toch bevallen haha. alleen knippen nu wel verven is al gebeurd. Dan om 10.15 vk. Kijken of ik s'middags bij de gyn terecht kan. Vind het ook wel spannend. Maar als ik dan s;middags terecht kan neem ik niet aan dat ze me gelijk inleiden. Zal dan wel donderdag worden. Neem maar voor de zekerheid koffertje en maxi cosi mee. mss word ik morgen wel voor de 2de x mama. zo benieuwd naar de kleine meid.
Luusje jij ook succes morgen. bah wat een naar berichtje . hopenlijk is er niks aan de hand en hebben ze zich verkeken.
leeuwtje8108 ja ik hoop t ook nou in t slechtste geval wordt het dan gehaald en ben bijna 37 weken dus dan vind ik het niet erg , maar heb liever dat alles goed is en dat ze uit haar zelf komt.
ik heb trouwens elke x krampjes in me buik en dat straalt door naar me boven benen en onderrug????? wat is dit ook voorweeen of???
@bumpie jeetje wat een vervelend gedoe.. hoop voor je dat je je kleine wonder gauw mag knuffelen!!! @sloppy.. zet m op! @ hier.. lekker rustig tot nu toe.. heb van het weer genoten en ff lekker gewandeld... dus wel kans dat het weer gaat rommelen.. Nou ja ik zie het wel.. Pff spannend zo met het hopelijk snelle nieuwe babynieuws!!! Ik weet niet meer wie het zei.. maar goed wie weet halen we de 10 baby's idd.. hihi lijkt me wel erg maf.. Hoop dat het voor de dames die over tijd lopen dat de kleine wondertjes snel komen in ieder geval!! Iedereen fijne avond.. ik lees intussen wel wat mee..
hej leeuwtje, zullen we morgenmiddag naast elkaar gaan bevallen? Om 3u ofzo lijkt me wel maf, krijg je smsje dat de ander is bevallen en in het ziekenhuis ligt, kan je terugsturen: ja ik ook zou helemaal maf zijn als we dan ook nog eens naast elkaar liggen
Heb weer van alles gelezen, maar weet niet veel meer wat er geschreven staat... Mijn hoofd staat op dit moment even ergens anders denk ik Vandaag Thijmen weggebracht naar mijn ouders, maar onderweg moest ik wel brullen... Het is zo raar... De volgende keer als we elkaar weer zien hebben we er een beeb bij... Het voelt zo raar en ik ben zo benieuwd hoe Thijmen erop gaat reageren.... Het is best onwerkelijk allemaal. Morgenochtend vroeg naar het ziekenhuis, maar het kindje komt pas waarschijnlijk donderdag... Ik ben erg nerveus en ineens zie ik er heel erg tegenop.... Maar goed, er is geen weg terug en de beeb moet er toch een keer uit... @Bumpie; ik ben heel erg benieuwd hoe het met je gaat en hoe de ks is verlopen. Ik hoop voor je dat je straks snel mag opknappen. Sterkte in ieder geval, want ik kan me voorstellen dat je dit niet had verwacht dat het op zo'n manier zou gaan.... Fijne avond allemaal verder en wie weet halen we de 10 deze week wel!!!