Dat van die 10 beebies zei ik Sloppy dus ook al bezig spannend hoor.... En Bumpie, jeej wat een zware bevalling voor jou. Hoop dat jullie snel jullie kleintje in jullie armen mogen houden! Cindy, ach meis, kan me voorstellen dat je er emo van wordt. Hopelijk gaat het sneller dan donderdag, misschien is jullie 2e uk er morgen al wel gewoon! Volle maan is inderdaad 13 augustus, ik roep al een maand dat dan onze uk gaat komen. Ik voel het gewoon aan mijn vruchtwater . Dan zou ik 6 dagen over tijd gaan.... Luusje, kan me voorstellen dat je er van geschrokken bent! Hopelijk is het gewoon allemaal goed meis, hou ons op de hoogte meis.
wanneer is t nu volle maan dan ? ik heb al 1 x de 13e gehoord maar hoorde ook de 15e?????????? en doordat ik nu even met bumpie bezig ben weet ik niet wie er nog meer bezig zijn?????
owww heb even op google gekeken , 13 aug idd, nou ben benieuwd... ik ben doodmoe maar wil nog wakker blijven voor bumpie mischien krijg ik nog wat te horen ik wacht t nog af tot 23;00 dan ga ik naar bed , en anders laat ik t morgen ochtend weten
Ja ben nog aanspreekbaar, heb sinds half vier vanmiddag iedere 8 minuten weeen.. In bad begonnen ze weer. Ben nu aan het afwachten wat er gebeurt maar heb het idee dat ze nu eindelijk iets heftiger worden.
marieke spannend. zet hem op meid. dadelijk gaat het echt mog uitkomen. 10 in een week. Judith hoe is het bij jou. Niks meer gevoeld na strippen ?
Goed plan gup. Alleen kun jij reageren met je foon op forum ? Ikniet mss die van vriendlief wel Anders weet niemand dat wij bevallen zijn
Nou voor iedereen die morgen naar de vk , gyn of zh moet . Heel veel succes !!! Ik ga nog effe strijken en dan proberen te slapen. Ben een beetje zenuwachtig en voel me niet helemaal 100 % . we zullen zien morgen. Slaap lekker dames...
Ik lig al in m'n bed, maar kijk via mn tel af en toe of er al nieuws is over Bumpie. Ik hoop dat 't bij mij vannacht echt begint. Anders moet ik morgenochtend weer naar de vk voor poging 2 met strippen.
ik heb nog steeds niks gehoord ik ga me pc afsluiten en hoop dat ik morgen ochtend met nieuws kan komen. slaap lekker allemaal
Slaap lekker iedereen! Ik hoop dat ik ook nog een paar uurtjes kan tukken... Zou wel fijn zijn! Ik neem mijn laptop mee naar het ziekenhuis (gratis wifi), dus ik (of Maarten) houd jullie op de hoogte!
Heel veel sterkte. Hoop voor je dat je wel kan slapen ondanks de zenuwen!!! Nog even en jullie hebben er een wondertje bij!!
Succes Cindy! Hoop dat je nog en paar uurtjes slaap mee kan pakken!!! Arme Bumpie, kop op Meid!! t is het vast allemaal waard! (moeilijke bevalling, makkelijk kind zeggen ze toch) haha En Sloppy? Hoe sta jij ervoor? Hoop dat het voor jou wat voorspoediger gaat/ is gegaan! Judith en Leeuwtje, hoop dat het bij jullie ook een beetje op schiet!! Jullie verdienen het nu ook echt om die kleine in je armen te hebben... (oja en niet te vergeten de ex-Juli mama's die nu bij ons zijn aangesloten (welkom nog ) hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn
Nou ik zal niet 1 van de tien zijn morgen 40 weken maar geef mijn plaatsje maar weg. Liever niet maar ja moet vk haar kundigheid geloven. Voor bumpie is het vast heelanders verlopen dan gedacht hoop dat ze het snel kan vergeten als ze hun wonder in armen hebben. Hoop ook dat het voor andere die gestript zijn of wat dan ook doorzet. Als je opschiet marieke komt het toch goed met de verjaardag van ties. Cindy succes morgen. Pinky fijn dat je een datum weet lijkt me nu wel spanmend worden. Het onverwachtse is niks zo afwachten maar nu weet je echt dat het dan gaat gebeuren en kan je ook extra zenuwachtig maken. Ik lees via telefoon steeds mee dus reageer minder. Ga nu ook lekker slapen
@Bumpie: Nou meid hoop dat het nu allemaal voor je achter de rug is en je de kleine lekker in je armen kunt hebben. Sterkte met het herstel van de keizersnede!!!! @Sloppy: Succes met bevallen of met het herstel ervan...weet niet of je nog bezig bent @Luusje: Hoop dat als je de echo krijgt alles goed blijkt te zijn met jullie kindje en het dus wel is gegroeid...zal voor jullie duimen @Cindy: Heel veel succes morgen!!! Voor de rest ben ik alweer een hoop vergeten...sorry meiden... Vandaag op controle geweest bij de gyn. Had een hele aardige jonge man moet ik zeggen en die was heel vriendelijk. Baby ligt wel meer in het bekken maar nog niet helemaal vast, ze kunnen het hoofdje nog bewegen. Hij heeft me wel gerust gesteld....ik dacht zelf dat ik evt zou moeten doorlopen tot 42 weken als het niet spontaan komt, omdat we nu voor een vaginale bevalling gaan na mijn eerdere keizersnede maar niets is minder waar. Volgende week weer een afspraak en mocht de kleine er dan nog niet zijn gaan we praten over de mogelijkheden die er zijn, want we hoeven niet dan nog langer te wachten...moet wel leuk blijven vond ook hij Inleiden zal bij mij niet snel gebeuren...dus dan worden waarschijnlijk mijn vliezen gebroken om te kijken of dan de bevalling op gang komt. Ze gebruiken liever geen opwekkende middelen vanwege het litteken in de baarmoeder...dus mocht ook dat niks opleveren kunnen ze ook nog beslissen voor een keizersnede Is toch nog wel weer even spannend hoor....besluit je voor een 'normale' bevalling en ga je ervoor....kan het ook nog uitlopen op een keizersnede als het niet vanzelf begint...we zien het wel