Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    @Marieke, wow wat een bijzonder einde! Aan de ene kant toch wel heel erg mooi dat jij en je man echt samen Sam op de wereld hebben gezet!

2. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sow Marieke wat heftig!!!!!!!!!!!!!!! Maar gelukkig alles goed met Sam en met jou! Wat zal je man trots zijn :D

Ben ook wel benieuwd hoe Ties het vind ja.

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wauw Marieke, wat bijzonder!!! Maar had je dan dus al wel 10 cm of ... Of laat je die details voor jezelf :D;). Maar in elk geval fantastisch verhaal zeg, beetje jammer dat vlos EN verpleegkundige het nodig vonden om de kame te verlaten....? Heel apart.. Maar goed, toen ik beviel was ik met nog maar 1 andere dus kan het ook misschien niet goed inschatten...

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heftig zeg marieke! nu lekker gaan genieten van je mannen!

5. pinky

pinky Actief lid

12 aug 2010
    195
    0
    0
    Adm medewerker Essent
    Op aarde
    Wauw! gefeliciteerd marieke!!! Wat een verhaal zeg! gelukkig is alles goed gegaan en kun je nu gaan genieten!

hier steeds meer het besef dat over 12 dagen de keizersnede gaat plaatsvinden... laat het maar lekker over mij heen komen.

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow marieke dat is heftig, maar gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie nu lekker thuis :D

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Marieke, ook al zo'n heftig verhaal, pfff. Maar van harte gefeliciteerd meid! Nu lekker genieten van je drie stoere mannen!

@ Bumpie; fijn dat het goed met jullie gaat. :)

Ben heel benieuwd hoe het met Cindy en Luusje is...

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    @ Suzanne ze zeggen dat in ananas een stofje zit wat een bevalling kan opwekken. wel in verse maar nu weet ik niet meer of je het hart ervan moet eten of de rest. Ik heb de rest gegeten en niks geholpen dus. haha.

Nou toen vriendlief binnenkwam gelijk gezegd we eten mc donalds en huren een film. Soo zei hij. Ik kan ook koken. Niks mc kookt.Alleen Jens heeft maar 2,5 kipnugget ehad. En die lagen net met drinken over zijn slaapkamervloer.
    Hij zei al dat hij buikpijjn had. Zielig. Heb hemnet wat cola laten drinken. Dat helpt meestal goed. Mss waas hij ook wel zo lastig dat hij toch iets onder de leden heeft.

9. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo allemaal,

vanmiddag naar de gyn geweest en de beeb groeit gewon goed gelukkig ze is nu ongeveer 6 pond :)
    wel mag ik niet thuis bevallen, voor mijn zwangerschap had ik de ziekte van graves (schildklier werkt te snel) doordat ik zwanger werdt werkte die weer normaal, nu zijn ze er dus achter gekomen dat ik antistoffen aanmaak naar de baby dus het wordt een ziekenhuis bevalling. maar gelukkig groeit me meisje goed.

10. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Leeuwtje: Denk dat hij bij Jens ook weleens de spanningen kunnen zijn rondom je zwangerschap en bevalling...Merk bij onze dochter dat wanneer er iets gebeurd of gaat gebeuren ze ziek wordt en pijn in haar buik krijgt, en meestal daarna moet ze spugen;)
    Dit is vaak wanneer we op vakantie gaan namelijk...misschien is dat bij Jens dus ook wel het geval.

Wat is het hier erg rustig zeg....is iedereen bezig met bevallen...hahahaha:D

Nou ik dus niet..:(

Ben inderdaad wel benieuwd hoe het met Cindy en Luusje gaat....hebben al even niks meer gehoord namelijk.

11. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @marieke gefeliciteerd met jullie zoon sam

12. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    @Luusje: Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine meid, en ze dus toch wel groeit....De verloskundige heeft je wel behoorlijk laten schrikken, maar goed beter het zekere voor het onzekere he;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Luusje,fijn dat je meisje wel goed groeit!

Sammie, lengte meten ze niet meer, gewicht was 3965 gram.

De vk en vp gingen de kamer uit omdat er tegelijk met mij nog 6 andere vrouwen bevielen, dus ze moesten wel! Ze renden echt heen weer tussen iedereen.
    Ik had volledige ontsluiting anders was Sam er ook niet uitgekomen. Ik wilde niet persen omdat ik niet wist hoever ik was, maar het was niet tegen te houden. Ik heb keihard gegild en toen was hij er.

14. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    Utrecht
    Dames ik ga lekker mijn bed opzoeken...tot morgen!!!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    marlijn, ik ben ook nog niet bezig:D maar zit baby for sale te kijken

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    ik duik ook mijn bed in.

morgen volle dag met allerlei dingen die we te doen hebben dus even lekker uitrusten

17. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ik ben ook niet aan het bevallen... even een lekker tukkie gedaan, was zo moe... :)

Fijn zeg dat de baby toch groeit, luusje!!

Meten ze de lengte niet meer? Hmmm dan moet ik het geboortekaartje even aanpassen ;)

18. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Hier ook geen bevalling helaas..

@marieke: jeetje wat een verhaal.. maar goed ga nu maar lekker genieten.

@luusje: fijn dat de groei toch goed is!!!!!

Nou ik ga straks maar lekker slapen!!

19. bumpie

bumpie Niet meer actief

als het goed is mag ik vrijdag morgen naar huis!! heb net even gevraagd. Hier meten ze de lengte nog wel op van de kleine.

20. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Fijn dat je vrijdag naar huis mag :) Wat heb jij het waar gehad zeg! Maar daar heb je wat voor terug gekregen....

Hier net verse ananas op.... was toeval, had ik 3 dagen geleden al gekocht... vandaar dat ik vroeg wat er met ananas was.... dacht misschien mag k t niet eten hehe... maar het hart heb ik niet opgegeten.. dat is veel te hard ;) Dus wie weet morgen een bevalling hier ...

Deel Deze Pagina