had ik laatst ook toen ik in de stad liep. Ik dacht dat ik wel voldoende gegeten had, maar dat was kennelijk niet zo. Na een broodje + even zitten kwam ik gelukkig weer bij. @ Sloppy: het schiet inderdaad niet op bij jou. Lijkt mij echt vermoeiend en je geduld zal ook wel op zijn binnenkort! @ Leeuwtje: succes bij de gyn vanmiddag. hmmmm, gerookte zalm. Hier is de visboer ook niet om de hoek helaas!
Zo heb vanmorgen de verlos ff gebeld,.. want ja zelf rijden vind ik niet zo prettig meer.. maar ja het is ontzettend druk met bevallingen op het moment dus ze vroegen of er iemand was die me kon brengen. dus heb ff de overbuurman gevraagd en die wil wel ff met me mee..maar ja nu krijg ik net in 1 keer een hele heftige voorwee (of wee) dus als dat zo is dan bel ik gewoon af.. ga daarmee niet in de auto zitten.. dan maar zien wanneer ze tijd hebben.. Ga mezelf neit in de wegzitten..
@Delfina: Als je je er niet goed bij voelt moet je inderdaad niet gaan, maar misschien is het wel verstandig. Straks zijn het echte weeen en is de bevalling al begonnen..... Nou die 'vaagheid' zakt nog niet echt af....ga wel even douchen en daarna even op bed liggen. Papa is met zijn dochter even naar een vriend toe, dus kan ik even lekker bijkomen... Tot later!
@delfina: hopelijk was 't een echt wee en zet het door. Ik had vorige week m'n bavaldatum laten pendelen en daar kwam uit dat ik 4 dagen na de uitgerekende datum ga bevallen. Dat is dus vandaag. Heb nu nog geen tekenen dat het vandaag gaa beginnen... Wou net pannekoeken gaan bakken voor vaavond, maar blijkbaar heeft mijn man alle eieren op! Vanmiddag maar even naar de supermarkt. Vanavond even gaan condoleren. Vorige week is heel onverwachts een kennis overleden. Het condoleren is hier 1 straat verderop dus loop daar vanavond maar even heen.
@ Cindy; van harte gefeliciteerd meid! Prachtige naam, stond ook op mijn lijstje, maar helaas niet op dat van vriendlief. Geniet lekker van jullie kleine spruit! @ Asun; spannend, ben benieuwd of het echt al op gang komt bij jou! @ teleurstelling; Kan me precies vinden in wat jij schrijft Marlijn. Gisteren avond op bed keken mijn vriend en ik elkaar aan en ik zei al 'tja, weer een dag voorbij, dan gaan we maar weer slapen'. Ik word elke nacht wakker met kramp, maar als ik dan 's ochtends weer wakker word is er niks meer aan de hand en ik vind het ook elke keer weer een domper. We zullen de natuur zijn gang moeten laten gaan, maar dat onzekere dat je geen idee hebt van hoe lang nog vind ik ook erg vervelend. @ Maienditje; die tekst onder je banner is niet waar je op hoopt nee. Hoop voor jou dat de bevalling toch spontaan gaat beginnen een dezer dagen! @ Sloppyslayer; wat spannend! Hoop voor haar dat het nu wil gaan vlotten want al weeën sinds dinsdag is niet echt prettig natuurlijk. @ Leeuwtje; hopelijk weet je straks meer. En wie weet heb je morgen jullie ukkie in je armen, succes! @ Delfina; wie weet zijn de weeën echt begonnen meid. Succes!
Cindy proficiat met Noah! Ben erg benieuwd naar je verhaaal, EN foto's....! voor nu geniet lekker van je ventje en tot gauw!
Oh het wordt nu toch weer spannend voor veel dames! Hier is mams net weg, badkamer is weer aankant en er is weer gestofzuigd. Heb zelf de strijk gedaan en was gevouwen, dus alles is weer helemaal bij. Ga vanmiddag maar even met een vriendinnetje op het terras zitten, tis heerlijk weer hier! Iedereen veel succes!
Zo net terug van de markt hier ook eigenlijk al veel te warm. Leeuwtje succes hopelihk kunnen ze iets doen. De kleine van mijn vriendin is ook met de vacuum geboren maar te vaak erop gezer eerste paar maanden lag zijn hoofdjr open en nu is die cirkel puur litekenweefsel groeit geen haar op. Echt ziekig, en zelf heb je dan vaak een lijdensweg achter de rug en dan alsnog keizersnee. Heb hem liever helemaal niet mar in zo geval dan maar wel gelijk. Guppekop kan je geen hengel uithangen om die zalm vers te vangen. Haha. En ik ben reeel moet niet klagen over mijn banner staan er nog voor mij in de lijst. Nou ga hier weer verder lees later weer bij
Sloppy Heel veel sterkte meis, vervelend dat t zo lang duurt!! De (voor)weeen zijn weer iets weggezakt nadat ik vannochtend weer even geslapen heb. Wel heb ik nog iets een zeurend gevoel in m'n onderbuik. En ik heb het echt waaaaarm!! Lijk wel of ik opvliegers heb.. haha Net lekker geluncht in de tuin met vrienden.. en hun kleintje van 2. Wat een grote ondeugd zeg, super leuk! Straks komt m'n vader eten en vanavond nog een verjaardag. Maar weet nog niet zeker of ik daar heen ga. Ik ga nu eerst ff de fotoboeken afmaken..
Ik denk dat het voorweeën zijn.. tis erg onregelmatig dus ja.. zo heftig als die ene is nog niet weer geweest..merk wel dat alles in mn buik samentrekt..krijg dan zelfs een licht benauwd gevoel en dan ontspant de boel na een tijdje weer.. denk dat ik maar lekker thuis blijf.. die controle kan nog wel.. als ik het niet vertrouw dan bel ik wel..
maienditje: voordat die zalm dan gerookt is is mn zin ook over Kreeg net ineens pijn in mn heup en kon helemaal niet meer staan op mn been, heel raar. Herkent iemand dat?
oe spannend! Zet m op Sloppy!! Ps. dit is echt een aanrader om te lezen, lig helemaal in een deuk http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/180628-genante-memorabele-bevallingsverhalen.html
Zet 'm op Sloppy! Krijgen we nu 3 dagen achter elkaar babynieuws?! Zou mooi zijn. Dan moet ik morgen maar zorgen voor de 4e in rij. Haha
@Sloppy: Succes meid...zet hem op!!! @Judith: Jij mag de volgende wel zijn hoor.... Nou hier even heerlijk geslapen....werd uit mezelf wakker dat gebeurd niet vaak, maar lag flink te zweten volgens mij. Zo wat is het weer warm vandaag..... Is morgen volgens mij weer voorbij.....gelukkig maar