Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    @ Leeuwtje: fijn dat je mag morgen. Ik hoop dat jullie nog even kunnen genieten van een avond met z'n tweetjes!

@ Sloppy: maar hopen dat er nu toch wat vaart in komt, want het duurt wel erg lang zo. Sterkte er mee!

@ hier: het gaat met ups (dan huppel ik bij wijze van spreke de trap op) en downs (zeurende pijn onder in mijn buik en rug). Volgens mij zijn het nog geen voorweeën, dus wacht ik nog maar rustig af. Het is nog steeds allemaal best te hebben gelukkig.

Vandaag het kindje van een buurvrouw voor het eerst gezien, nu 6 weken oud, maar 4 weken te vroeg geboren. Wat een moppie! Ik vind het nog steeds moeilijk om mij voor te stellen dat wij zo meteen ook echt zo'n eigen hummeltje hebben.

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ai, tzit sloppy ook niet erg mee!:(

3. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    mijn borsten beginnen ook weer meer pijn te doen veel steekjes, iemand ook last van, en van die steken in me onderbuik. pff wordt nerveus, wanneer zal ze komen ????????

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    borsten: steken niet echt, wel warm en stuwingsgevoel

5. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    nee geen pijnlijke (.) (.) ze lekken alleen wel ;)

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo weer thuis van dag weg.
    Alles bijgelezen, de meeste hebben nu toch wel een moeizaam bevalling.

Wij hopen morgen meer te horen bij de vk

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    lekker he:D hier lekt het ook, valt nog wel mee maar als ik er aan denk dat er straks weer stuwing etc komt...:( dan word het waarshcijnlijk toch ewl een keer klara koe spelen met mn melkmachien:D

8. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy succes meid, hoop dat het nu snel gaat.

Leeuwtje spannend, moet zeggen alle vrouwelijke gyneacologen in het ziekenhuis zijn erg aardig en de verloskundige eigenlijk ook allemaal. Eentje vond ik wat minder, maar dat is meer op gezichtsuitstraling gebaseerd :) Maaruh succes meid en geniet van jullie avondje.

9. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    bij mij lekken ze gelukkig niet :) alleen steekjes haha maar verder niks

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga bankhangen en tv kijken. tot morgen!

11. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    ik ook
    xxxx

12. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Bij mij lekken ze al een maand of 4. eerst alleen 's nachts, maar later ook overdag zodat ik al maanden met borstcompressen rondloop :(

13. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    bedankt allemaal meiden voor succes wensen.

Lekker grieks gegeten en veel tsaziki :D
    Ga toch geen bv geven. Alleen beetje pech voor de mensen morgen . Maar tsaziki gaat nog toch knoflook is erger ;)

Zj ik had dr. zwaan. viel me echt mee kreeg gelijk een rustig gevoel toen ik binnenkwam. Heel verschil tegenover mijn vorige gyn. norse kop. wel kundig maar totaal niet met je begaan. Maar goed die is er niet meer.

Toch wel raar zo'n laatste avondje. Zeker nu Jens er niet bij was.
    We moeten vroeg op maar ga dadelijk nog in bad en mss filmpje kijken kan toch niet slapen.
    Pijn in mijn rug gaat och maar niet weg. Zit echt een zenuw klem, maar durfde niet te laten kraken. dat maar na de bevalling. Hoop dat ik er onder de bevalling geen last van heb.

ben wel zenuwachtig, maar heel erg opgelucht ook.

Sloppy die zit er ook aardig tusen bah bah.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Leeuwtje veel succes morgen!

Hier gaat alles wel goed, Sam drinkt goed aan de borst en wil het liefst de hele dag bij mij liggen.
    ties heeft zijn broertje vandaag ontmoet en vindt hem interessant maar is wel een beetje lomp ;)
    Met mij ging alles perfect, nu komen de kraamtranen en toch ook het verwerken van hoe Sam is geboren gister. En het besef dat ik niet meer zwanger ben en dat wederom erg ga missen.

Morgen komt de vk weer langs dus ga ik even spuien, plus we hebben een heel goeie kraamhulp gelukkig.

Fysiek voel ik me perfect, mijn bi is bijna helemaal weg en ik heb geen hechtingen ofzo en vloei weinig, dus dat is erg fijn!

15. Asun

Asun Niet meer actief

Succes morgen!!
    Kan me voorstellen dat t raar is zo'n laatste avond. Geniet ervan!

Dat van die rugpijn, heb ik ook! Idd ook een zenuw die vast zit.. Heel vervelend. Ik wacht idd ook tot na de bevalling.

16. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    marieke fijn dat jij jezelf wel goed voelt en dat sam het goed doet.

hier ga ik ook lekker naar bedje morgen 9 uur controle

17. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Leeuwtje: Was nog vergeten om je morgen heel veel succes te wensen...;) En in tzaziki zit heeeeeel veeeeel knoflook hoor:p Achja wat kan jou het ook schelen he..hahaha:D

@Lekken: Bij mijn eerste zwangerschap lekte mijn borsten met 4 maanden inderdaad al.....maar nu helemaal niks;)...alleen als ik er iets in knijp komt er een klein druppeltje uit:p

@Marieke: Fijn dat het Sam het zo goed doet....en dat Ties ook erg leuk is met zijn broertje....hoe hebben jullie ze kennis laten maken?? Denk dat wij als ik nog in het ziekenhuis ben....even alleen met zijn 4en willen zijn, denk dat dat het beste is maar heb geen idee eigenlijk;)

Nou hier vanavond lekker shoarma gegeten....maar ja niet echt bevordelijk voor mijn darmen.....veel last van krampen enzo. Maar toch ook wel een andere buikpijn erdoor heen...ben benieuwd;)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    marieke, fijn dat het zo goed gaat met sam! kraamtranen: hoort erbij he:( morgen lekker ff luchten bij de vk!

leeuwtje, waarom durfde je niet te laten kraken?

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuwtje, dokter Zwaan heb ik ook gehad gedurende mijn zwangerschap en heeft de bevalling ook gecoordineerd, echt een super vrouw. Is ook heel kundig en heel begaan, laat je niet langer lopen dan nodig en laat je in je waarde. Heb van heel veel mensen echt hele positieve verhalen over haar gehoord :)

20. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan er al een heel kind mee voeden :$ EN ze zijn heet :D

Deel Deze Pagina