@maienditje, Ik heb een paar weken geleden al met de vk besproken dat als ik 8-8 (dus met 41w1d) nog niet ben bevallen dat ik dan doorgestuurd wil worden naar de gyn voor inleiden. Morgenochtend gaat de vk voor me bellen om een afspraak te maken met de gyn. Hoop dat ik snel terecht kan en dan een dag kan prikken voor het inleiden. Wil eigenlijk graag thuis bevallen, maar ik begin het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt te raken. De hele zwangerschap heb ik steeds het gevoel gehad dat ik bevallen gewoon ga kunnen en dat ik geen pijnstilling wil. Zag er ook helemaal niet tegenop, maar ik word nu steeds vermoeider en kan steeds minder waardoor ik het vertrouwen in mn lijf verlies. Auto poetsen vind mijn man nu helemaal niet erg. Van de week hebben we een nieuwe auto gekocht en die moet zowiezo netjes blijven, want dat is de gezinsauto en hij wil natuurlijk de nieuwe auto aan iedereen laten zien. Mijn Smartje was echt een zwijnenstal. Ik ging nog ee paar keer per week met de honden naar het bos en heb dan 1 hond in de kofferbak en 1 hond op de passagiersstoel. Overal lagen haren en zand, maar mijn man heeft 'm gister goed gestofzuigd dus de binnenkant is al netjes, nu is ie dus bezig met de buitenkant. Iedereen bij wie het rommelt: Sterkte meiden! Aankomende week gaan we gewoon weer voor de 10(+)!!!!
Ik zit in precies het zelfde schuitje! Ik wil ook graag thuis bevallen zonder pijnstilling.... Echter denk ik ook niet dat ze snel gaat komen en heb met de vk afgesproken dat ik met 41 weken een afspraak ga maken in ht ziekenhuis en een dag ga prikken voor het inleiden! Baal als een stekker als ik in het zkh moet bevallen, maar ja het is niet anders...
Judith en suzanne heb hetzelfde als jullie. Opzich vanaf het begin wel het idee gehad dat ik overtijd ging en nooit gehoopt op eerder bevallen, is toch al een eigenwijze daarbinnen. Ik wil ook thuis bevallen zonder pijnstilling, en heb nog geen moment angst gehad. Totaal geen slechte zwangerschap gehad, geen verhalen aangehoord van andere en had zoiets er zijn er zoveel mijn.voorgegaan dus waarom zou ik het niet kunnen. Alleen gaat bij mij nu ook het psyschise opspelen, hoe jij het noemt het idee hebben dat je lichaam je in de steek laat. Zeker omdat ik vanaf 38 weken toch heel veel voorteken heb en gerommel had continu maar de boel bleef dicht, dus dacht op de duur gaat dit nog wel verweken en openstaan. Zag de bui hangen dat het uitdraait op ks. Heb me nu wel erbij neergelegd dat ik waarschijnlijk in het zk beval maar als alles goed is sta je zo buiten hoor. Was wel blij dat vk vrijdag eindelijk kon strippen en de boel toch open bleek te staan, gaf mij hoop. Maandag waarschijnlijk gel na de echo, ctg en inwendig onderzoek maar ga er vanuit dat ik dan gewoon naar huis mag. Hopelijk komt het dan opgang maar als er direct plek is om in te leiden kies ik daarvoor want psyschies breekt het mij wel op wil weten wat er al die tijd in mijn heb gezeten.
Het is weer stil hier. Rrowan alvast succes hopen dat het morgen niet druk is en dat ze gelihk willen inleiden
Tja inderdaad stil hier.... Ooooo... die kl*te verbouwing, ben alles kwijt!! ben al hel de dag opzoek naar mijn paspoort.... en ons trouwdocument!! nergens te vinden??? Nu gaat mijn man natuurlijk strakjes de baby aangeven en niet ik, dus hebben we mijn paspoort niet nodig, toch? En trouwboekje maar snel morgen opvragen bij het gemeentehuis..... die heb je wel nodig toch?
Trouwboekje hoeft niet perse, maar als je wil dat ze je kind daar in schrijven dan dus wel. Trouwboekje is tegenwoordig niet meer standaard als je gaat trouwen. Daar kan je voor kiezen (hebben wij wel gedaan)
Ja. Alleen als jullie een geregistreerd partnerschap hebben dan moet hij ook het erkenningspapier meenemen.
Wij zijn gewoon getrouwd, dus komt helemaal goed dan Ik heb heel de tijd soort ongi kramp.... zou het dan eindelijk een beetje op gang komen? Heb geen idee of het voorweeen zijn of harde buiken of is iedergeval nog niet regelmatig of zo extreem dat ik het moet wegpuffen, moet wel soms even mij adem inhouden....
Hallo dames , Kom effe een foto spammen van Femm... Kom vanavond even terug. Hoa is het eigenlijk met Marlijn , ik kan niet posten met foon wel meekijken. dus ben wel een beetje op de hoogte. Dames die al bevallen zijn VAN HARTE GEFELCITEERD En meiden wat nog moeten heel veel succes , Judith jij nu eerst en suuz en maienditje word nu echt tijd he, defina hoe is het bij jou. voor de rest weet ik het ff niet. pff je hoofd zit snel vol van zo'n wondertje . Femm doet het supergoed. Is heeeeeeeeellllllll tevreden Gelukkig . En ik heb superkraamzorg. Kortom precies het tegenovergestelde van 3jaar geleden. Voel mezelf erg fit ook. Alleen heel veel last van naweeen. maar goed dat gaat ook over, schijnt bi een 2de erger te zijn. Suzanne jij vroeg trouwens of beeb rustiger was in de buik voor bevalling. Bij mij niet hoor. Zelfs toen ze er bijna uit was werd ik nog in elkaar getrapt. Vk en verpleegk. stonden er van te kijken. Maar goed dat zal wel bij iedereen verschillend zijn. Mss tot straks hier effe een pica ... Bekijk bijlage 172643
wat een scheetje leeuwtje. bij mij buurvrouw trapte die kleine meid ook gewoon door, ze zei zelf toch ze in het uitgangskanaal lag ging het er nog hard aan toe. wel fijn als je een leuke kraamhulp hebt waar je, je prettig bij voelt. kan me wel voorstellen dat je nu meer geniet je persoonlijke situatie was 3 jaar geleden natuurlijk ook niet fijn. hier vandaag nog flink over de kermis gelopen, hopen dat in beweging blijven meer doet dan stil zitten al ben ik wel echt doodop. maar ja nog even volhouden, al beginnen de slapenloze nachten straks pas.
Leeuwtje wat een schatje!! Ik heb het zelfde badje Fijn dat het zo goed gaat zeg! Nog een vraagje, als je voorweeen hebt is dat dan het zelfde als harde buiken? Heb je bij een voorwee ook een harde nuik?