Leeuwtje wat een leuke foto's! Bij voorweeen horen idd pijnlijke harde buiken. Heel irritant, weet je niet zeker of het doorzet! Sam was ook heel druk vlak voor en tijdens de bevalling, terwijl hij normaal heel rustig was/is.
Is trouwens de eerste keer dat ik een harde buik voel of kramp heb nog geen enkel gevoel gehad hiervoor Wordt r helemaal vrolijk van ! (ook al zet het misschien niet door, weet ik toch dat mijn lichaam er een beetje mee bezig is
@Suzanne, Hoop voor je dat het doorzet. @Leeuwtje, Wat een mooie meid! Fijn dat je een goede kraamhulp hebt. Ik heb me er nu wel een beetje bij neergelegd dat het waarschijnlijk geen spontane thuisbevalling meer gaat worden. Hoop dat ik morgen naar de gyn kan en dat ie dinsdag al wil inleiden, maar zal wel zien hoe t loopt. M'n man zei gisteravond dat hij het idee had dat mijn buik nu nog lager is en net kwam m'n moeder even langs en die zei hetzelfde! Kleine was al helemaal ingedaald, maar blijkbaar kan het nog lager(?!)
judith heb jij door dat de kleine zo goed ingedaald ligt niet vreselijke spierpijn aan de binnenkant van je bovenbenen. heb ik nu al heel de week, maar hier ligt de kleine ook diep. de vk kon met strippen het hoofdje goed aanraken en voelen. suzanne wat fijn dat je lichaam nu laat merken dat het zich aan het klaar maken is. snap dat je blij bent met de pijn maar ja de vraag blijft zet het door. er hebben er hier wel meer die last weken gehad en bij mij rommelt het ook al lang maar niet echt dagen er tussen zitten dat het dus heftiger word, nog goed handelbaar. wel meer harde buiken ook en de kracht ervan is behoorlijk meer dan aantal dagen geleden ben benieuwd hoe ze morgen op het ctg vast gelegd worden.
@maienditje & sammie88 Bedankt! Ik hoop ook dat er morgen plek is. @suzanne Hopen dat het overgaat in de echte weeen!
Hier is ze dan.. Lize! Het gaat erg goed met ons. Lize drinkt goed en de borstvoeding komt goed op gang. Ik beloof dat ik aankomende week ff tijd vrij maak voor m'n verhaal.
@sammie Had je trouwens mn vraag nog gelezen of je ervaring hebt met Burggraaf? (A) @Asun Wat een mooie meid!
Lees het net pas sorry Leuk dat je ook in Emmen woont! Ja, aardige man! Heb hem vanmiddag nog gehad toen ik aan de CTG lag. Nooit problemen met hem gehad, en best makkelijk
@maienditje, Spierpijn in bovenbenen valt wel mee. Al had ik er vanmiddag wel last van toen mijn man en ik probeerden of sex de bevalling zou opwekken De vk voelde van de week ook het hoofdje toen ze me ging strippen. @asun, wat een mooie meid! Zo leuk om al die mooie baby's te zien. Ik wil ook snel mijn jongetje kunnen laten zien. Maarja moet ie er eerst maar eens uit komen.
judith die sex staat bij een 2de niet meer op mijn lijstje. hier nu verplicht maar elke dag al 2 weken lang maar doet weinig. eerst logisch wat alles zat dicht maar sinds het strippen vrijdag toch maar weer volop geprobeerd. ik zeg ook je komt alleen ff snel voor de zaadlozing die heb ik nodig, hahaha maar heeft nog weinig gedaan. aan andere dingen ben ik geen eens begonnen, zoals bitter lemon of ananas
Meiden, het gaat niet alleen op het "kwakje" het gaat er meer om dat je zelf ook klaarkomt zodat er een stevige samentrekking ontstaat. De zaad maakt het alleen wat weker.
Hmmmm da's ook wat, heb je net sex gehad incl. De zaadlozing beginnen op dat moment de weeën en komt de vk even een kijkje nemen.... Zit er nog een kwakkie in
Het gaat om beiden, dat je zelf klaarkomt i.v.m. het samentrekken van de baarmoeder en het klaarkomen van je man omdat er een stofje in sperma zit dat de bmm kan prikkelen. Het helpt bij mij gewoon echt niet. Ik heb bijna alles geprobeerd. Sex, ananas, wonderolie, ben 3x gestript, maar heb op dit alles geen enkel resultaat. Geen voorweën ofzo alleen af en toe wat harde buiken. That's it! Een vriendin belde me net en stelde voor om te ruilen aangezien onze kleine nu al zo eigenwijs is. Ik mag dan haar dochter van 1 jaar hebben en dan zorgt zij wel voor ons kleintje. Mijn man riep al meteen dat dat niet gaat gebeuren. Hij wil eerst zijn zoon zien en als ie niet op 'm lijkt dan wil ie er nog wel over nadenken. haha
Klaarkomen doen we hier allebei maar mijn man zorgt buitenboord dat hij ver op het toppunt zit. lekkere praatjes he, maar zoals gezegd doet niks dus ja. Puur mijn man heeft zo nog geen klagen maar voor de lekkerigheid doet he het nou ook niet meer