Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben net terug van de gyn. Ik moet morgenochtend om 7 uur bellen naar de verloskamers. Als er dan plek is dan gaan ze me morgen inleiden en anders word het woensdag. Ga zo maar een even wat tijdschriften inslaan, zodat mijn man tussendoor wat kan lezen. Het is hier nu echt rotweer. Ga zo de woonkamer een beetje schoonmaken. Morgen gaat mn moeder hier uitgebreid poetsen als wij in het zh zijn. Dan laat ze de honden ook een paar keer uit. Is dat ook meteen geregeld.

2. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend morgen dus! Succes alvast!

3. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo

sinds gister avond ongeveer 3 uurtje een beetje beenweeen gehad , pff wat een irritant gevoel :( nu een beetje krampjes maar niks zet nog door , me man moet vanacht werken en morgen nacht en kon geen vervanging regelen , ze zal t toch niet doen om dan te komen :) hahaha
    mischien zijn het maar gewoon voorweeen en nog helemaal niks aan de hand.
    morgen naar de vk, ga wel even vragen of ze kan kijken naar baarmoedermond of ontsluiting , want dat hadden ze bij die andere 2 wel gedaan , maar bij deze niet , mischien nieuwe regels ofzo :(
    succes dames die bezig zijn

4. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    zo dames even een update van deze kant.

had in het ziekenhuis heel de ochtend slecht bereik dus kon wel lezen maar begon maar niet aan berichtje plaatsen.

ik moest om 11 uur melden voor eerst ctg, liep veel uit maar uiteindelijk lag ik er aan.
    was een ctg van niks want kindje viel steeds weg, moest op de zij maar niks hielp.
    dus kortom niet echt een ctg om iets uit op te maken.

toen door naar gyn. hele vriendelijke man deze keer.
    hij keek op de echo, vruchtwater was beduidend minder en aan het opraken, placenta verkalkt maar hij zegt dat is nog niet het ergste.

mijn bloeddruk was ook wel erg hoog nu.

toen nog inwendig onderzoek maar alles zat weer dicht, heb dus mazzel gehad dat het strippen kon vrijdag, al heeft het weinig gedaan verder.
    hij vroeg of ik bloed of slijmverlies had dus zei enkel zaterdag de slijmprop verloren na het strippen.

met hem reeël besproken hij zei wat wil je.
    ik zeg ik denk dat mijn lichaam mij in de steek laat en er nooit klaar voor raakt, hij vertelde ook dat die kans de komende week er eigenlijk ook niet is.
    kijk kans is er altijd zeg hij maar hij verwacht het ook niet.

nu was het erg druk dus morgen moet ik mij om 8 uur melden.
    ik krijg dan eerste keer gel, hij zegt dat moet gewoon voorafgaand aan een keizersnee maar zelf nu zei hij al je kan een lichaam niet forceren en je moet niet blij zijn als die gel wat doet.
    omdat er totaal nog geen rijping te zien is beneden.

ze gaan dan ook niet gel op gel geven maar als de 1ste keer niks doet gaan ze gelijk over op een keizersnee.
    ik ga daar nu maar van uit.

zo even in de winkel wat vermaak kopen want mag niet weg voordat ik bevallen ben en dan vanavond nog even maccen. (ziekenhuisvoedsel zal niet alles zijn)

we weten nu dan wel dat uiterlijk donderdag de kleine er moet zijn.

had wel dus achteraf liever met 38 weken dat er naar mij geluisterd was omdat ik dit gevoel al even had en me beroerd voelde maar er niks gebeurde.
    had in mijn geval al 3 weken herstel gescheelt maar ga zo even kijken hoe ik me voel en hoe het allemaal afloopt.

hou jullie morgen gewoon op de hoogte als ik geen internet heb dan schakel ik mijn buddy in.

sloppyslayer jullie gaan ook wel door een spannende tijd, sterkte.
    gelukkig is de kleine een vechter.

5. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Halllooo allemaal!
    Ik ben er dus gewoon weer.
    In het ziekenhuis aan de ctg gelegen en daarna gelijk door naar de gyn.
    Hij heeft even gekeken hoeveel vruchtwater er nog in mn buik zat en dat was opzich voldoende...Maar niet extreem veel.
    Toen heeft de gyn nog even inwendig gevoelt & heb nog steeds 2cm ontsluiting.
    Nou ja die 2cm heb ik in iedergeval te pakken!
    En het zit dus niet potdicht dus ze doen me aan het infuus & ze breken mn vliezen.

En daarna was het zover.......De datum.........
    Morgen om 7:00u moet ik me melden voor de inleiding!
    Joehoeeeeeeeeeeeeee :D

6. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    @Maienditje & rrowan: dus jullie worden morgen ook ingeleid. Dan is het nu eindelijk onze beurt!
    Ik kreeg meteen een recept van de gyn mee voor een microlax die ik vanavond moet zetten, dan ben ik morgen voor de bavalling iig leeg. Hebben jullie dat ook gekregen?
    We gaan vanavond even oefenen hoe de maxicosi precies in de auto moet want dat hebben we nog niet gedaan (heb zelfs de kaartjes er nog aan zitten).
    Ben helemaal niet zenuwachtig, alleen heel erg nieuwschierig.
    Had een hele fijne gynaecoloog die echt naar me luisterde.
    Kindje wordt nu geschat op zo'n 3800 gram... we zullen zien of het klopt.

7. Bika

Bika Niet meer actief

Hihihih die vind ik leuk, heb je zelfs nog nooit bij je neefjes maxicosi er in gezet Judith? Snel kaartjes er af en oefenen dan!! ;)

8. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Oh jawel hoor. Mijn jongste neefje een tijdje terug nog, maar Ik ga er vanuit dat Bas de maxi-cosi in de auto gaat zetten. Dat ik niet ff lekker na de bevalling over de maxi-cosi heen hang om de gordels vast te maken. Weet eigenlijk ook niet of er veel verschil zit in de modellen van mc m.b.t. het vastmaken. Heb weleens de mc cabrio in m'n auto gehad, maar nog niet eerder de pebble. Dus we gaan vanavond maar eens rustig kijken hoe dat volgens het boekje moet.

9. Bika

Bika Niet meer actief

Ah ja daar zit wat in natuurlijk, misschien moet ik manlief ook maar even aan het werk zetten om te oefenen dan hahaha. Al heeft hij het in februari geloof ik nog gedaan.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Rrowan, super meis! Succes!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Je weet het niet, zo begon mijn bevalling ook! Toen ik pethidine kreeg om te kunnen slapen zette het door, misschien kun je dat eens vragen?

12. Marieke1983

Sloppy heel veel sterkte! Wat een kl*te nieuws zeg! :(

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    meiden die morgen gehopen worden: succes! ben benieuwd wat de gyn bij mij gaat zeggen... Maar ik ga dr vanuit dat ik gewoon weer naar huis gestuurd word

14. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    korte update, ik ga zo naar het ziekenhuis en zal daar slaapmiddel krijgen om te kunnen slapen.... en wat pijnstilling.
    Nu 1 cm ontsluiting ( en dat na bijna 19 uur rugweeen).

Hopelijk zet het vannacht nog door en anders morgen.... afwachten dus... maar hoop dat ik een beetje goed kan slapen vannacht, ben de pijn inmiddels meer dan zat en de weeen komen nog steeds rond de 8 min. de tussenpose is te lang om ervoor te zorgen dat je lichaam zelf pijnstiller aanmaakt :(

De overige dames, jullie veel succes morgen`!! Zet m op! Hoop dat er voor iedereen plek is :)

Toj toj toj

15. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hoop dat het voor mij net zo gaat als bij jou :) Werkte het ook pijnstillend?

16. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hey, dat is bij mij ook gebeurd, bij 1 a 2cm ontsluiting met veel pijn (rugweeën) gehad, het werkte bij mij alleen rustgevend (nou ja, voelde me echt spacey en gedrogeerd) maar niet pijnstillend, kreeg de weeën toch behoorlijk mee.. maar na die injectie heeft de bevalling supersnel doorgezet, had na 2 uur volledige ontsluiting (weeënstorm) en mocht gaan persen..

sterkte allemaal!! en gefeliciteerd voor de nieuwe mama's!!

17. Marieke1983

Nee maar ik kon tussen de weeen door wel heelijk slapen.

18. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    nou dames ik ben er klaar voor.

alle spullen liggen in de auto, ga wel vragen om kamer alleen want ja ga er vanuit dat ik er toch max. van het weekend wel lig.
    om 8 uur dan 1 keer gel en dan aankijken anders is al afgesproken dat het keizersnee word.
    want ze weten eigenlijk al zeker dat gel geen nut heeft.
    hopen dan dat ok echt plek heeft woensdag.

ga zo lekker mijn bedje in, en jullie horen morgen wel van mij als er nieuws is

19. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    marlijn en judith jullie ook veel succes.
    suzanne hoop dat het voor jou ook snel ten einde komt.

ik heb trouwens dat niet gehad judith waar jij het overhebt, maar ik heb ook geen last van ophoppingen ofzo.

heb enkel last van een hele gestressde man, vanmiddag bij de huisarts nog even pilletjes gehaald hij kan dit soort dingen altijd veel slechter hendelen.

trouwens marieke had vanmiddag de ouders even gesmst over het feit wat ons te wachten staat weet je wat die ene ouder terug smst.
    nou als ik jou was nou ik dan enkel op bed blijven en geen visite langs laten komen dan kan je weer snel gaan werken.

ik wou eigenlijk zeggen ik vind dat ik straks wel dubbel tarief mag reken voor het feit dat ik na een keizersnee met 3 weken weer sta te werken.

daarom heb ik ook gezegd elke dag wachten is 1 dag minder herstel dus wil geen geklooi met gel blijven proberen

20. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    @Maienditje, sterkte!! Hopelijk doet de gel toch iets. Ik heb ook alle spullen klaar staan. Ga nu nog even l ekker douchen en dan in bed nog even tv kijken tot ik echt moe ben. Anders doe ik vannacht toch geen oog dicht.

Deel Deze Pagina