Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maienditje: dat klinkt psis als mijn begin........voorwerk van de bevalling. Als je dat zo mag noemen want bij mij zeiden ze maar steeds: denk nou niet dat je al aan het bevallen bent want dan lijkt het zo lang te duren.......
    Ik hoop dat ze je over 4 uurtjes goed nieuws kunnen melden, dat je baarmoeder verweekt en verstreken is!
    Zet heb op meis, en ik denk aan je.

@ Judith: daar moet je je geen zorgen over maken hoor! Suzannah was ook heel druk mijn hele buik ging heen en weer en op en neer. Soms zelfs door de weeën heen :) een keer schoot zelfs de band omhoog hahaha.
    Maar ik snap dat je het vervelend vind dat de hardslag van je kindje steeds onderbroken word door het gedans.
    Ik hoop ook voor jou dat dit de dag is hoor! Zet hem op!

Hier is de kinderarts net geweest en ze is weer goed gekeurd :)
    Wel was ze toch weer afgevallen omdat ze door de AB gaat spugen en diaree krijgt ze als het even zit toch vandaag sondevoeding.
    Ze drinkt wel voldoende hoor maar ze was vandaag toch weer afgevallen naar 2685gram ( geboorte gewicht: 2975) en dat is nog steeds veel te laag. En ik heb zelf dan ook liever de sondevoeding als dat ze nog verder afvalt.
    We blijven heel positief hoor en ik had zelf eigenlijk ook rekening gehouden met dit en dan is het ook minder erg.

2. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Dames kom effe snel spieken,
    hEEL VEEL SUCCES VANDAAG , JULLIE KUNNEN HET.
    OVER NIET AL TE LANGE TIJD EINDELIJK JULLIE WONDERTJES IN DE ARMEN, EN DAN EINDELIJK GENIETEN.
    JULLIE HEBBEN HET VERDIEND.

Sloppy nog gefelciteerd met je kleine meid, maar las gisteren dat het niet zo goed gaat met haar , hoe is het nu met haar . sorry kan geen vraagtekens plaatsen. paar toetesen kapot op laptop.
    dat is schrikken meid. heel veel sterkte , hoop dat jullie meisje gauw beter word.

Suzanne hoe is het met jou ...

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hier trouwens een meisje wat niet afgevallen is , normaal vallen ze af en zij kwam bij. Maar kan ook komen oimdat ze gelijk poepte toen ze eruit kwam. hele bed lag vol. En ze heeft vannacht 4 luiers vol gemaakt, had ook niet meer gepoept sinds de geboorte. gelukkig is ze nu ook wat opgelucht.

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Infuus is aangesloten. Net de eerste wee gehad. Mijn man ging net even naar buiten om te bellen en toen kwam hij in de hal mijn oma tegen. Mijn opa word op dit moment geopereerd aan zijn arm en mag daarna alweer naar huis dus mijn oma zat even koffie te drinken. Die is dus ook al op de hoogte dat het vandaag gaat gebeuren.

5. Bika

Bika Niet meer actief

Hahaha dan weet de hele familie het en hoef ik ook mijn mond niet meer te houden dus :p!!!

Was dat vergeten door alles dat opa idd vandaag geopereerd zou worden. Vanavond maar even bellen hihi.

6. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    judith, fijn dat het bij jou ook opschiet

hier zijn ze ook allemaal aardig, net verhaal op telefoon getypt tot 2 keer maar sloeg steeds vast dus even laptop opgestart.

om kwart over negen ben ik even wat gaan lopen, die gel zorgt volgens mij wel voor leegloop al blijft het meer bij poepdrang.
    mijn moeder zei al kunnen voorweeeën zijn.

merk wel dat het gerommel en menstruatiekramp heftiger zijn dan al die 3 weken thuis.
    dus hoop zo dat de gel toch werkt tegen ieders verwachting in en dat ze om 1 uur ook iets meer kunnen, vliezen breken ofzo.

echt weeën zijn er nog niet te bekennen hoor.

er word goed voor ons gezorgd, komen regelmatig drinken brengen en straks kijken wat de pot schaft met het middageten.

mocht er na 1 uur nog wat te melden zijn en het lukt mij dan meld ik mij even snel.

nu is het tot die tijd gewoon afwachten met een krantje erbij, logisch dat er niet in 1 keer iets heftigs opspeelt want ja de boel moet eerst verweken.

sloppyslayer gelukkig gaat het beter met je kleine meid, snap wel dat je je safes voelt bij de sonde omdat je dan in ieder geval weet dat ze genoeg binnen krijgt.

kan marlijn ook vanuit het zk iets berichten of had ze een buddy die op de hoogte gehouden werd.
    ben benieuwd hoe het met haar gaat.

hier ga ik er vanuit dat einde inzicht is en dat we voor het weekend toch iets in handen moeten hebben.

7. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag dames!

8. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Goeiemorgen allemaal!!

Iedereen die nu in het ziekenhuis ligt..heel veel succes en hopelijk kunnen jullie heel gauw jullie wondertje in je armen sluiten...

Hier is het nog rustig. Ach t rommelt af en toe wel wat maar ja verder niet. Vanmiddag weer naar vk voor controle.

Jeetje nog maar 2 dagen en dan ben ik helemaal uitgerekend.. De tijd vliegt om. Merk wel dat ik er zat van begin te worden. Vooral als de kleine uk vreselijk druk is in mn buik. Maar ach we houden nog ff vol!

Iedereen een fijne dag vandaag!!

9. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Heb allemall tintillingen in mijn benen net of zenuw knel is kunnen het beenweeen zijn.
    Die veroorzaken denk ik verder niks.

En we gaan dexe week weer voor de tien, wij maken graag een begin

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Zo middagmaaltje op wat goed geregeld hier.
    Manlief kreeg ook, ik had spnazie met aardappels en rundervink.

Nu wachten op vk voor te kijken wat gel gedaan heeft en hoe verder.
    Hoop op paar cm erbij.

Net kwam mijn eigen dienstdoende vk ook langs wel netjes, kijken hoe het er voor staat.

Het is verder rustig hier op het forum

Buiten is het rotweer maar hier op de kamer is het echt bloedheet.

Je horen van mij

11. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo allemaal, wat is t rustig zeg.

vanmorgen naar de vk geweest en een heel gesprek gehad.
    omdat ik antistoffen in me lichaam heb en dat kan naar de placenta gaan en dus naar de baby oest ik in het ziekenhuis bevallen, mijn vk mocht wel gewoon de bevalling doen , maar dat is nu dus ook van de baan. ik ben nu dus helemaal overgedragen aan de gyn. ik vind het zo eng want weet nou niet hoe ik het moet gaan doen , ze hadden mij eerst gezegd dat als ik weeen kreeg vk bellen die kwam dan kijken en die zou mij dan een seintje geven wanneer ik naar t ziekenhuis moet , maar nu kan ik hun dus niet meer bellen maar gewoon het ziekenhuis, ik vind dit doodeng. morgen moet ik naar de gyn toe en krijg dan presies te horen hoe of wat.

@tintelingen benen , heb ik nu al 2 dagen achter elkaar gehad van tintelingen worden t krampen zijn idd beenweeen , voelt echt niet lekker.
    ik ben het nu wel een beetje zat niet de zwangerschap maar ik ben gewoon heel erg bang omdat ik bij mijn andere 2 thuis ben bevallen en nu naar t ziekenhuis moet :( maar ja ik hoop dat ik morgen meer duidelijkheid heb.

voor de dames die in het ziekenhuis zijn heel veel succes en hoop dat we snel weer baby nieuws krijgen

12. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Net pas 2 keer gel gehad ze hadden er een bevalling tussrn.
    Helaas nog niet van mij 1ste keer gel had alles iets soepeler gemaakt maar baarmoedermond was nog niet verstreken em nog steeds 1cm maar ik moest moed houden.
    Ze zag het niet slecht in dus straks de nacht in of het moet nu snel lopen.

En dan morgen nog twee keer gel want bij een eerste is dat normaal zovaak gel.

13. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben om 12.00 lekker onder de douche gegaan. De warme straal gaf wat verlichting tijdens de weëen. Daarna weer in bed gegaan, want doordat de weëen heel kort op elkaar kwamen kon ik tussendoor niet meer bijkomen en werd ik zo slap als een vaatdoek. Om 13.00 had ik 3-4 cm ontsluiting. Doordat ik in een weëenstorm zat heb ik toch maar om een ruggenprik gevraagd. Die is om 14.00 gezet. Wat een verademing. Ik ben eindelijk weer helder en kan weer een beetje bijkomen. Om 15.00 weer getoucheerd en zat toen op 5 cm. Heerlijk om die weëen op het scherm te zien, maar ze niet te voelen!

14. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    JAJAJAJA

even inbreken hoor, Maar mijn tweelingzus SUZANNE 1 is net bevallen van een gezonde Dochter!!!

Moeder krijgt de eer om haar naam te vertellen hier !

Ik ben trotse tante geworden !!!!

Gr zeeuwsmeisje81

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Suzanne,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Geniet maar goed van haar!

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    suzanne gefeliciteerd!

@dames die nog bezig zijn: zet em op!

@hier:vanochtend weer controle gehad, stond binnen 5minuten weer buiten. Had een trut van een gyn. Ze heeft even gevoeld, was nog niks veranderd dus ze konden niks doen, had ik verder nog vragen? oke, afspraak voor volgende week maken. Zo ging het voor mn gevoel. Vind het heel slordig dat er amper aandacht was. Ze heeft amper gevraagd hoe het ging, heeft niet gevraagd of ik uk nog goed voel terwijl ik vrijdag in het ziekenhuis ben geweest voor hartfilmpje, over slaapmedicatie die ik toen meekreeg heeft ze het niet gehad. Ze vroeg nergens naar! ja, of ik mn buik nu groter of kleiner vond dan bij de vorige zwangerschap. Had echt zoiets van waar slaat dat nou op om dat te vragen en dingen die belangrijker zijn niet:( De afspraak die ik voor volgende week heb staan ga ik verzetten, ik hoef haar niet meer te hebben.
    Nu veel last van harde buiken en bloedverlies, waarschijnlijk door het voelen

17. bumpie

bumpie Niet meer actief

susanne gefeliciteerd met jullie dochter :D

ff update:

hier gaat het goed:D Kraamhulp was vandaag voor het laatst :( erg jammer was zo'n schat. Mirthe houd ons 's nachts lekker wakker. Overdag slaapt ze heerlijk 4 uurtjes achter elkaar maar 's nachts dus niet. Verder is het echt een heerlijk meisje. Ik voel me verder nog steeds erg duizelig en hoofdpijn door het lage hb. Morgen komt de vk nog ee keer. Dan gaat ze mijn hb nog een keer prikken.

iedereen die aan het bevallen is succes

18. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Suzanne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

19. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    O dames, wat een verhalen!!! Gelezen dat er al een aantal bevallen zijn: GEFELICITEERD!!!! En voor degenen die nu "bezig" zijn: heel veel succes!!!
    Het was teveel lezen om overal op te reageren, sorry hiervoor!

Wat vervelend dat bij sommigen hier het blijft rommelen en het niet doorzet. Maar wees gerust... binnen een niet al te lange tijd hebben jullie een groot wonder in jullie armen!! :)

Hier gaat alles redelijk goed.
    Met Noah gaat het goed. Hij drinkt, plast, poept en slaapt goed. Alleen 's avonds en 's nachts wat onrustig, maar dat komt vast wel een keer goed ;) :) .
    Ik heb heel veel last van de keizersnee. Ik heb nog veel pijn en morgen moet ik even m'n urine laten controleren, want waarschijnlijk heb ik ook nog eens een flinke blaasontsteking door die catheter die ik in het ziekenhuis heb gehad. De buikwond geneest goed, maar wat doet 'ie zeer zeg!! Gelukkig gaat het elke dag wel beter, maar het blijft lastig. Er wordt ook echt op mijn hart gedrukt niet teveel te doen (alsof dat gaat!) en niet te snel weer aan het huishouden e.d. te beginnen. Dat maakt namelijk de kans op complicaties groter (zoals verzakkingen enzo) en dat willen we natuurlijk ook niet.
    Morgen gaan de hechtingen eruit (van die verschrikkelijke krammetjes), dus misschien geeft dat iets verlichting.....

Kraamtranen hier af en toe wel last van hoor! ;)
    Ik had zo gehoopt dat ik, net als na de zwangerschap van Thijmen, weer helemaal fit zou zijn na 9 maanden ziekzijn en dat ik de hele wereld weer aan zou kunnen..... Helaas.., nu nog genoodzaakt om alles door een ander te laten doen en nog niet helemaal optimaal kunnen genieten van Thijmen...

Thijmen is trouwens helemaal weg van zijn kleine broertje. Hij wil alleen maar kroelen en kusjes geven. Jammer dat hij nu verschrikkelijk verkouden is geworden en niet teveel zo dicht in de buurt van Noah mag komen....

Noah moet 23 augustus op controle komen bij de Neonatoloog, maar ik verwacht geen rare en bijzondere dingen. Hij doet het echt super. En dat na zo'n heftige bevalling!!

Nou dames, ik zal proberen weer wat vaker te reageren en te lezen en sorry voor mijn ego-verhaal!! ;)

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Suzanne gefeliciteerd met jullie dochter!

Bumpie, jammer dat je kraamverzorgster weg is, die van ons is morgen voor het laatst :(
    Ik vind het ook jammer, maar in tegenstelling tot bij Ties ben ik er wel heel erg aan toe weer iets te gaan doen zelf.

Cindy, wat balen zeg dat je je niet zo goed voelt. Gelukkig doet Noah het wel goed.

Sam doet het geweldig! Hij eet super, bv loopt als een trein. Hij valt na de voedung in slaap voor 3-4 uur, hij is zo makkelijk en ontspannen, dat ken ik helemaal niet! Nu besef ik pas hoe pittig Ties als baby was.
    Nachten gaan ook goed, ik slaap prima en voldoende.
    En Sam zit alweer op zijn geboortegewicht! Echt super!

Guppekop wat een vervelende gyn zeg! Goed dat je gaat verzetten, nog beter zou zijn als je die afspraak niet meer haalt ;)

Maienditje succes meid, hopelijk zet het nu eindelijk eens door!

Deel Deze Pagina