Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Ik vermoed dat ik afgelopen maandag een stukje verloren ben; een flinke sliert slijm, maar zonder bloed. Vanochtend plotseling een mega klodder slijm, wel met bloed deze keer. Ik denk dus dat ik vandaag de rest verloren ben.

Hier is het nu redelijk rustig. Af en toe een beetje een zeurderig pijnlijk gevoel in mijn buik, maar nog lang niet zo heftig als wanneer ik ongesteld moet worden. Heb trouwens heerlijk geslapen vannacht. Eindelijk weer eens gewoon doorgeslapen zonder wakkere uurtjes tussendoor. Wel even wakker om naar het toilet te gaan, maar daarna zo weer in slaap gevallen. Heerlijk!

@ maienditje: lekker knulletje hoor!

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @maienditje lieve foto!!

@vloeien behoorlijk wat na de bevalling, dagenlang volle kraamverbanden, vaak verwisseld (geen stolsels), nu op dag 13 nog steeds wat bruinverlies (volgens de kraamzorg was dit een soort wondvocht nog).. toch wel lang en veel dan, als ik het zo bij jullie lees..?
    is iemand ook stolsels verloren? ben al een paar keer gewaarschuwd dat je enorme stolsels ('ter grootte van een grapefruit':p) kunt verliezen, maar heb nog niks gehad..

@menstruatie weet iemand wanneer dit ongeveer weer op gang komt als je borstvoeding geeft? en hoe kan ik het herkennen als ik ook nog wat bloed verlies na de bevalling?

3. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Jammer dat ze het zo druk hebben, maar misschien dat het nu toch zelf op gang komt gezien jouw klachten? Bewegen is in elk geval goed, kan ook wat opgang brengen. Succes vandaag!

4. Lori

Lori Bekend lid

1 dec 2010
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook maar even flink bewegen vandaag, haha. Het is vannacht toch ook volle maan? ;) Of is dat morgen?

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik had bij daniel ook geen stolsels. Naja, soms zo'n heel kleintje, maar niet de sinaasappels en weet ik veel wat nog meer:D

6. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Hier natuurlijk bevallen ze is nu 1week en 1 dag oud en vloei bijna niet meer.

Stolsels had ik wel bij Jens toen en idd net een grapefruit ;). schrok me te pletter toen .

vk zei gisteren als ik weer helder bloed ging verliezen na een week of 4 , 6 dan was ik waarschijnlijk weer ongesteld. Maar ik geef wel flesvoeding. Maar denk dat je naar de kleur moet kijken. helderrrod is meesatl vers toch :(

7. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Dames hier goed nieuws, zoals al eerder gezegd is het hier net als bij bumpie dat ze verbaasd zijn over mijn herstel.
    Doe alles zelf dus ze zeiden je bent vast liever thuis, kortom morgen om tien uur zijn we thuis.
    2 dagen na keizersnee ik ben blij

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh wat fijn dat je nu al naar huis mag! En thuis heb je kraamzorg dus dan kan je beter in je eigen bed liggen hoor!
    Die ziekenhuizen word je ook niet veel beter van hoor......

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ros84, ik werd devorige keer na 5 weken weer ongesteld, met volledige bv! (vandaar dat ik de anticonceptie al heb geregeld)
    Was ook gelijk weer regelmatig. Het kan ook nog een jaar duren.

Stolsels bij het vloeien had ik de vorige keer niet, dit keer wel.

10. maienditje

maienditje Fanatiek lid

26 nov 2010
    1.872
    0
    0
    NULL
    Zeeland(Provincie)
    Heb de kraamhulp gebeld komt om 1 uur morgen

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    grapefruits, sinaasappels... hele fruitmanden kunnen dus voorbij komen, ben benieuwd ;)

hopelijk blijft het weg maar wel goed dat ze ervoor waarschuwen want ik zou me ook doodschrikken als ik ineens zo'n groot stolsel zou verliezen!

@maienditje wat fijn dat het zo goed gaat en dat je snel naar huis mag!

12. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hallo dames

even een vraagje voor de dames die net bevallen zijn
    hoe voelde je eerste weeen
    ik heb nu om de 6 min volgens mij een weee het voelt alsof alles bij elkaar krimpt en een harde buik erbij. ik heb de vk net gebeld ik moest gaan douchen en dan kijken of t weggaat of terug komt
    anders komt ze langs om te kijken of ik ontsluiting heb

13. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    Ik kan daar niet echt een goed antwoord op geven, want ik ben ingeleid en kreeg binnen 10 minuten direct hele pijnlijke rugweeën om de 3 á 4 minuten. Ik kon ze al eigenlijk gelijk niet meer wegpuffen...

Ik heb idd wel gehoord dat als je onder de douche staat of in bad zit en de weeën zakken weg dat het dan voorweeën zijn en geen ontsluitingsweeën. Op het moment dat het ontsluitingsweeën zijn blijven ze heftig en worden ze steeds heftiger en komen ze consequenter....

Succes!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Spannend! Hopelijk zakken ze niet af! ;)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En Luusje? Hoe gaat het nu?!

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Tepelhoedjes; Hier ook tepelhoedjes, wat een uitvinding!! Had de 2e dag al blaren op mijn tepels staan! Mijn tepels lenen zich perfect voor borstvoeding zeiden alle vk's, verplegers in het zh, maar zat wel mooi met blaren, kon wel gillen van de pijn zodra haar mond alleen maar in de buurt kwam, nu met tepelhoedjes en voelt een stuk prettiger, blaren zijn al aan het verdwijnen :)

Vloeien, ik ben "natuurlijk bevallen", maar vloeide behoorlijk, inderdaad 2 kraamverbanden tegelijk! Sinds gisteren nog maar 1, maar zit ook veel wondvocht bij (vanwege de hechtingen denk ik). Heb gelukkig nog geen stolsels voorbij zien komen.

Heb enorme stuwing.... kan niet eens meer op mijn zij liggen, borsten staan op knappen pamela is er niets bij ;) ben dus van alle ongemakken voorzien, maar geeft niets :) is het zo waard!

Fijn dat je naar huis mag maienditje en wat een lieve foto!

Ben inmiddels gebroken, vanwege het vele kraambezoek, wordt echt geleefd, morgen maar even rustiger aan :)

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ik kan niet echt uitleggen hoe het voelt maar ik wist meteen 100% zeker; dit is n wee! Niet te vergelijken met de harde buiken die je al langer hebt tijdens de zwangerschap.. Weet niet of je hier iets aan hebt...?

Hopelijk voor je is het begonnen...!

18. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    hoi dames,

het waren dus voorweeen, vk was langs geweest en heb 1cm ontsluiting , ze zei t kan 2 kanten op of t zet door of t kan afzakken. de kleine is wel omgeraaid.
    ik voel de voorweeen nog steeds, ik ga zo maar even proberen te slapen en hopen dat t doorzet :)

19. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Succes luusje, ga voor je duimen!!

20. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    @luusje: hoop voor je dat het doorzet

@ego: Voel me de hele dag al raar.. Heb vanmiddag ff geslapen.. Heb last van steken onderin...Pijn in de onderrug en ook een tijd zeurende pijn in de onderbuik.. leek wel spierpijn.. Voel me gewoon erg anders vandaag.. wat het is geen idee.. Af en toe een benauwd gevoel op dat moment heb ik ook een harde buik.. kortom erg vaag allemaal..

Deel Deze Pagina