Augustus 2011 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sammie88, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Succes Sammie!! Ik lees wel mee maar reageer weinig. Met mij en Jesse gaat het heel goed. Gister zijn we zelfs even gaan winkelen. We hebben bij de prenatal een boxmobiel gekocht want Jesse kijkt al zo om zich heen. Als hij in de box ligt dan kijkt ie steeds naar de muur met streepjes behang. En daarna ook nog even naar babydump en daar hebben we een familyfix gekocht. Ideaal! Hoeven we niet meer te klooien met de gordels als de maxi-cosi in de auto moet. Ik lig nu nog lekker in bed. Manlief heeft ontbijt op bed gebracht en ik ben nog erg moe van gister. Was heerlijk om er even uit te zijn, maar kost een hoop energie.

2. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Sammie succes!

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

sammie succes!!! :D

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Sammie spannend!

5. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    @sammie succes

6. luusje84

luusje84 Actief lid

16 nov 2010
    356
    0
    0
    ik werdt vanacht om 3 uur wakker met krampen in me buik, ben weer in slaap gevallen en werdt om 7 uur wakker. ik heb nu nog steeds een beetje gerommel in me buik gewoon niet echt lekker.
    heb net me urine naar de huisarts gebracht moet om kwart voor 12 bellen voor de uitslag. zelf heb ik het gevoel dat ze dit weekend komt. maar ja we zien wel.
    verlede week was de vk nog langs geweest omdat ik toen voorweeen had, ze had gekeken en ik had 1cm ont, verder niks.
    hoe waren jullie kindjes voor dat t begon heel rustig of wel gewoon actief?
    heb gewoon al 2 bevallingen achter de rug en hoe ik me nu voel heb ik nog nooit gehad ben supper nerveus en bang :(
    maar ja het moet er toch uit.
    ik ben niet zo vaak meer online omdat me man de laptop elke x mee moet naar zijn werk. maar als er wat is sms ik bumpie en die houd jullie op de hoogte,

wie moeten er nu nog allemaal bevallen dan??????

7. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Luusje mijn kindje was gewoon 'normaal' actief volgens mij, vlak voor het begon, merkte niet echt verschil..

@Suzanne wat een mooie haartjes heeft je meisje idd! mijn dametje heeft ook behoorlijk wat haar, alleen het is bovenop nog wat dunner en dan onderaan best wel een dik 'matje' ;) beetje maf ziet dat er uit, maar groeit wel bij als het goed is, haha

@Sammie succes meid, zet m op!!! ik zal ook even in de gaten houden wanneer er nieuws verschijnt :)

8. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    Sammie succes .

Luusje kan nu niet meer lang duren toch ..
    en ja je weet wat gaat komen, maar ik ben het alweer vergeten hoor hihi.

Nou werd vanmorgen wakker hele huis buiten versierd. allemaal foto,s van mnij toen ik 8 was ofzo met een madonnajurkje aan zeg maar. en 1 groot spandoek met deze mama is vandaag 30 geworden met een foto van mij en Jens en Femm. auto helemaal versierd. haha. nou die heb ik net wel effe schoongemaakt aangezien ik naar de winkel moest.
    vanavond bbq maar helaas zit het weer niet mee. och dan maar binnen en onder het afdazk de bbq aan. zal wel goedkomen.

fijne dag iedereen

9. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Succes Sammie!! Zet m op!!!! Probeer rustig te blijven, dan hou je alles onder controle!!! Je kant het!!!! Jihaa weer een baby erbij!
    Wie volgt?

Luusje, bij was ze zoals gewoonlijk lekker actief, geen stilte voor de storm.... Hopelijk zet het door voor je!

Haar; ja lekker he!! We kunnen er een lekker hanekam van maken met shampoo! Zo Schattig!

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    @Luusje mijn kindje was gewoon 'normaal' actief volgens mij, vlak voor het begon, merkte niet echt verschil.. succes iig, hopelijk zet het snel door!

@Suzanne wat een mooie haartjes heeft je meisje idd! mijn dametje heeft ook behoorlijk wat haar, alleen het is bovenop nog wat dunner en dan onderaan best wel een dik 'matje' ;) beetje maf ziet dat er uit, maar groeit wel bij als het goed is, haha

@Sammie succes meid, zet m op!!! ik zal ook even in de gaten houden wanneer er nieuws verschijnt :)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @timme lekker gegroeid:)

@lueke foto's weer!

@leeuwtje: je buik word nu waarschijnlijk ook iets minder snel strak/plat omdat het de 2de is! Maar tis sowiso een rotopmerking om
    te maken! En gefeliciteerd met je verjaardag!

@sammie zet em op!

@hier: net naar de winkel geweest, ga zo maar taart bakken dan heb ik wat te doen:D wel weer een hele onrustige buik, maar ik hoop nergens meer op. Verwacht dat het volgende week gewoon inleiden word:(

12. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Hoe Lang duurde het bij jullie eerste tot je buik weer strak was?

Ik was 20 kilo aangekomen en ben er nu 10 kwijt! Nog 10 te gaan..... Hoop dat t lekker snel gaat!

13. bumpie

bumpie Niet meer actief

@ afvallen: ik was 17 kg aangekomen. En moet er nu nog 1 kg vanaf hebben :D Bij mij was het hoofdzakelijk vocht ;)

net huisarts hier geweest op huisbezoek. Ze heeft even hartje van mirthe geluisterd ivm maskeren. Maar ze hoorde niets raars. Wel even in de gaten houden en bij het bezoek aan cb ook even weer laten luisteren. Maar gelukkig is er nu niets raar te horen :D

14. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sammie succes

Leeuwtje gefeliciteerd, weer is in ieder geval beter dan gisteravond kon niet meer bij de supermarkt komen, stond dan tot mijn kuiten ruim in het water!

Guppekop hopelijk heb je jullie kleine snel in jullie armen!

Suzanne mooi hoor zo'n bos haar.

Bumpie wat heerlijk zo doorslapen, lukt hier jammer genoeg niet komt hopelijk vanzelf, maat heb niets te klagen

15. delfina

delfina Actief lid

10 dec 2010
    250
    0
    0
    NULL
    Provincie groningen
    Hallo allemaal!!!!

Gisteravond ben ik bevallen van een prachtige zoon; Melvin. Hij weegt 2610 gram.. Echt een ukkepuk!! Maar goed wij gaan genieten, meer info volgt!!!!

16. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Gefeliciteerd!! Wat een kleine vent! Geniet er lekker van!

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Delfina gefeliciteerd met Melvin!! :)
    Wat een ukje idd voor 41 weken!

Gewicht, ik was 16 kilo aangekomen en er zijn er nu 8 af. Er zit ook een voorraad voor de bv bij, die gaat er vanzelf af, rest doet de weight watchers straks wel :)

18. Suzanne1

Suzanne1 Bekend lid

28 nov 2010
    932
    0
    0
    NB
    Ja hier ook borstvoedingsvoorraad ;)

Diegene die kolven.... hoeveel melk komt er bij jullie gemiddeld uit?
    Hier rond de 100a 120 ml per 3 uur. Soms zelfs 160!

19. Cindy80

Cindy80 Bekend lid

15 apr 2008
    769
    0
    0
    Woonbegeleider
    Zwijndrecht
    @Sammie; Heel veel succes vandaag!!!

@Delfina; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Melvin!! Inderdaad een kleintje.... :)

@Afvallen; Nou, hier een echte blubberbuik en kan nog niets aan van voor de zwangerschap. Ik heb nog kleding in 1 en 2 maten groter, dus misschien dat ik die maar eens tevoorschijn tover. Ik was in totaal 30 kilo aangekomen, dus voordat die kilo's eraf zijn..... ;) Ik ga straks wel begeleid worden door de diëtist uit het ziekenhuis en ik pak volgende week de SB-boeken weer uit de kast, dus dat moet dan toch wel goedkomen he?!?!?

Verder hier echt non-stop hoofdpijn.
    Ik heb net maar even de huisarts daarover gebeld. Krijg nu medicijnen voor tegen de hoofdpijn én laxeermiddel, want ik kan nog steeds heel moeilijk naar de toilet (nog maar 3x in ruim 2 weken tijd). Als het maandag nog niet minder is, dan moet ik even langskomen... Het kan namelijk heel goed zijn dat die hoofdpijn komt van de ruggenprik. Ik heb een epidurale én een spinale ruggenprik gehad, dus misschien iets teveel van het goeie???

20. Novan

Novan Actief lid

16 aug 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Delfina: gefeliciteerd met jullie zoon!

Deel Deze Pagina